YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Moikka kaikille :wave:

Ajattelin hieman ilmoitella että mukana ollaan kun nettiyhteys on temppuillut ihan urakalla. Sit kun teen vikailmoituksen niin parin päivän pääst toimii ja sit ehdin perua ilmoituksen niin eikös taas ole pimeänä ja Grrr.. :$ raivostuttavaa

Jotain ehdin lukasee nopeasti läpi mutta keskityn teidän kirjoituksiin paremmin lähipäivinä :)

Lumi-Marja kovasti sinulle jaksamisia, toivottavasti asiat selkeentyisivät :hug:
Rva Pikku-Myy varovainen onnittelu :hug:
SpookyMama tervetuloa :wave:

Omaa;
Eilen oli mieheni mummon hautajaiset. Meitä oli n. 40henk eli puhtaasti suku. Pohjanmaalta tuli pikkubussilla n.15henk kun mummo aikanaan syntynyt Kinnulassa ja asustanut Halsualla
Muistotilaisuus oli kaunis vaikka helppoa se ei minulle ollut, varsinkin kun jouduin vielä sieltä lähtemään suoraan töihin :'( Nyt kuitenkin mummo päässyt sinne minne halunnut jo pidemmän aikaa ja elämä jatkuu.

Itselläni on alkanut uskomaton valkkarivuoto. Useampana päivänä valkkaria tullut niin että olen joutunut käyttämään ihan suojaa :ashamed: Tänään taas tikuttelin et oisko lähenevä ovis ehkä kyseessä niin aikaisemmin ollut tosi hailukka niin nyt oli lähes kontrolliviivan vahvuinen eli ehkä sittenkin alkaa tuo hormoonitoiminta palailee ja löytyy noihin oireiluihin tosiaankin selitys. Sanoin tänään miehelle et nyt sit jaksettava heiluttaa ahkerasti tulevana viikkona ihan varmuuden vuoksi peittoja niin totes et kai tässä on sit pakko alkaa juomaan kalanmaksaöljyy et jaksaa :LOL: Tänä aamuna onneks jo harjoiteltiin kun tiedän et mies huomenna on treenien jälkeen niin puhki ettei jaksa edes ajatellakkaan et seuraavan kerran aikaisintaan on vasta tiistai-iltana ;) Aika siis näyttää ja toivossa on hyvä elää :p

Mukavaa illanjatkoa kaikille ja plussatuulia, vahvistumisia jne. :wave:
 
:LOL:

eli ensiksi lumi-marja, minä täällä roikun edelleen vaikka vuosi sitten vannoin lopettavani.. mutta kun kaikki ihanat ihmiset tutut ja puolitutut ovat täällä niin ei voi pysyä poissa. Vaikka breikkiä pidätkin käy toki ihanilla viesteillä meitä piristämässä. Suhteissa on aina välillä outoja asioita ja niistä ei vaan ota selvää. Lämmin syys halaus sinulle :hug: :hug:

Itselläni alkoi tuhru kp 25, keskiivikkona ja perjantaina kp 3 loppui. Joten tännä taitaa olla kp 5. Perjantaina sain sitten kylläkin plussan kun ihmettelevä minä testasin. Mutta taitaa se tämäkin plussa kertoa aikaisesta km. Ikinä kiertoni ei ole ollut näin lyhyt, mutta olisiko tuolla työhaastatelulla vaikutusta asiaan. Se taisi mennä loistavasti, kun pääsin jatkokierrokselle :)

RVA Pikku-Myylle peukutukset. Minullakin oli aftoja suussa viime viikolla :)


Sppokymama tervetuloa mukaan.

mimmimamma
 
Tänne kuuluu sellaista, että mun ovistikut näytti ensimmäistä kertaa elämässä kahta viivaa tänään päivällä ja eiköhän mun pitänyt just tänään lähteä parin päivän(yön) työreissuun...voi kökön kökkö.
Esikoisen kanssakaan ei koskaan näyttäneet tikut mitään, no nyt kyllä eri tikut.
Täytyy toivoa, että eiliset siemenet ois pitkäikäisiä tai että näyttäis tikku vielä huomennakin plussaa...tiistai-iltana kuiteski jo kotona...ens kuullekin näyttää just sille viikolle olevan reissua, että eipä oikein työt suosi tätä kakkosen yritystä...
 
Heissan, olin jo nukkumassa ja nukuin, mutta taas kipu herätti siis nuo aftat, eli huomenna uudelleen lääkärille, kun huuli taitaa olla tulehtunut.
No valkosipulihoitoa annoin ja nyt hetki ylhäällä ja nukkumaan mieskullan viereen
(siis oikeasti nukkumaan , ei puuhastelemaan)

Amati:Kivan näköistä tuo rivitanssi!


Pikkukakkosen haaveilija , no hyvälle näyttävät merkit lähestyvästä oviksesta!
onnea kovasti kiertoon!

Mimmimamma: Löydyithän sinä lopultakin!
..Niin tuolla yli 40v pinossahan tuo ikiemo sanoikin, että aftat tulevat hormonitasapainon muutoksista esim, minulla ei ole ollut vuosiin ja ei koskaan tälläisia , että töistä olisin ollut poissa. No huomenna aamulla uudelleen lääkäri


Mansku, mikäköhän kp sinulla on, voisin päivittää..Toivottavsti simpat ovat kestäviä!


Ja lopuksi lämpimät kiitokset varovaisista onnitteluista, varoen menemme eteenpäin


Rva Pikkumyy :heart: :wave:




Onnea teille kaikille, jotta saisitte plussaa raskaustesteihin!


Aniliini71
kuumetta
vilmaville
AinoEmilia
 
Huomenia;=)

Lääkäriltä kotiuduttu kera antibiootin kurkku afta alueen tulehdusta varten(saa käyttää myös raskaana)

Kummallista clearbluen rtesti(elämäni ensimmäinen sen merkkinen tarttui myös mukaan) :heart:

Nyt aamupvpäikkäreille! :heart: |O :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Ihan eka kiitän kaikkia jotka onnittelivat Ninnua 4v johdosta :heart:

Tervetuloa mukaan uudelle kuumeilijalle :flower: Teillähän on ihan mukavan kokoinen perhe :)

Rouva Pikkumyy onnea haamusta, vaikka eihän se mitään muuta ennusta kuin raskautta. Olisipa hieno juttu. :flower:

Manskulle onnea ovisplussasta :heart:

Minä tässä kierrossa jätän testit testaamatta, kun ei oikein ovisaika ja tilipäivä mene balanssissa. Ei vain ole aina vara laitttaa rahaa noihin, vaikka ei paljon netissä maksakkaan. Ei ole kotiäidin tilipussi niin lihava, että kaikkeen aina rahat riittäis. Pientä nipistelyä on alkanut vasemmalla puolen tuntua ja muutenkin merkkejä tulevasta oviksesta. Jos omaan kehoon on uskominen, olis ovis joskus viikonlopun tietämillä. Aina viitisen päivää nipistelee ja sitten holahtaa liisterit. Siitä seraa kahden viikon finni ja päänsärky aika, sitten räjähtää emäntä ja lopuks valuu punainen niagara. Näin se mulla menee.

Tänäänpä paistaa ihanasti aurinko. Taidan mennä lasten kans perunamaalle kunhan tulevat koulusta. Ninnun kans ei sinne ole asiaa, kun ehtii karata joka paikkaan ja tielle erityisesti jos minä vain koukin nenä maassa pottuja. Huutelee sitten vain, että äiti tuu hakee, jos saat kiinni :kieh:

Osaisikohan sitä tehdä tuollaisen hienon kuvajanan, täytyypä kokeilla:)
 


Löytyihän tuo! Sivulta 10 piti käyä kopsaamassa :p

Tässä kovasti jo varrotaan ens viikkoa ja h-hetkeä. Viikonloppuna "päästään" miehen kans ihan kaksistaan oleilemaan. Lapset on mummilassa. Sopivasti harjotuksia ennen isoa o:ta =)
 
Nukuin päikkärit ja pian haen miehen kotia ja menenkin uusille päikkäreille!

Pinaattikeittoa tuli syödyksi, taitaa olla uusi herkkuni, kun haaleana ei satu suuhuni, kun ei ole mausteista.

Kivoja janoja olette tehneet!

Aavikkoruusu, ihanaahan se olisi, mutta jotenkin kuitenkaan ei siihenkään usko, no tämä viikko tuo ilmeisesti selvyyden, tämä sairastelukin verottaa voimia, ettei oikein mitään jaksa, en ole kyllä yhtään tottunut sairastelemaan.

Ihanaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Tytön tulokset eivät olleet hyviä. Pahempiakin ne olisivat voineet olla, mutta jotakin löytyi taas. Helvettiä täällä....

Ovisoireita on ollut tänään, mutta tikku näytti negaa. Ei oikeastaan jaksa edes kiinnostaa. Pieni tauko tulee nyt kuumeiluun, mutta pysyisin kuitenkin listoilla.

Plussatuulia teille kaikille.
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
No niin täällä siis tälläinen suurperhe tai siis meitin mieletä me ollaan ihan vaan perhe...

amati meillä menee näin että Tyttö 04/92, Poika 01/95, Tyttö 10/97, Tyttö 02/00, Poika 08/04, Poika 01/07 ja Tyttö 04/08.

Ja seuravaa kuumeillaan siis jo kovasti.
 
Iltaa!

SpookyMama Teillä on sitten reilusti molempia sukupuolia =)
Meillä on viisi poikaa 9/90, 2/94, 8/97, 10/05 ja 6/08 ja yksi tyttö 2/04 :heart:
Tyttö olisi haaveissa mutta tietysti pojatkin on tervetulleita, onhan nuo ollu helpompia :LOL:
Vanhin poika täyttääkin keskiviikkona 18v. :eek: niin se aika vaan menee :/ ja alkaa tuntea ittensä vanhaksi


Tänään kauppareissulla sitten innostuin kuitenkin ostamaan sen r.testin tuonne kaappiin odottelemaan
sokkarilta tempaisin sen mukaan ilman sen tarkemin tutkimatta onko se miten herkkä......
Laskeskelin että tulee halvemmaksi ostaa suoraan kaupasta kun maksaa halvemmista vielä postikulut lisäksi

Se on sitten ihan eri juttu millon niitä pääsee sitten käyttämään


a-alisa Ikävää että tuokset olivat huonoja
voimia ja toivottaan että tytön kanssa kaikki menee parhain päin... :hug:

testaajille!!!

Ja toivotaan että Rva Pikkumyyn haamu vahvistuu oikein vahvaksi plussaksi!

 
Yöllinen tervehdys, suun kipu taas herätti!


Amati:Kiva, nyt on testi sitten kaapissa polttelemassa näppejä, kun se aika tulee!
, minulla tuntuu, että testit tuppaa aina loppumaan ennenaikojaan!

Olen juonut varmaan litroittain nesteitä viime pvn aikana, kun ruoka ei maista , mutta haaleat juomat kyllä..ei kylmät, kaakao, tee, mustaherukkamehu jne..

Amati:
: sanoppa muuta , olisi se niin hieno asia, kunhan testit tulisivat, tilasin siis netistä, varmaan tänään tulevatkin!


Jospa sitten päivittelyt..ja takasin nukkumaan..kauniita unia kaikille!


rva pikkumyy :wave:


 
Huomenta!

Rva Pikkumyy pikaista parantumista sinulle :hug:
Toivottavasti antibiootti alkaisi jo puremaan.

a-alisa kovasti jaksuja teille :hug:

Omaa;
Eilen rauhottui valkkarivuoto ja illalla oli jossain vaihees vasemmalla puolelle alavatsalla sen verran kovia knippailuja et tuotti tuskaa kävellä sekä heijastu selkäänkin.
Miehen sainkin vielä illalla saunan jälkeen innostumaan vaik kuvittelin toista et puhki treeneistä :p Mä jotenkin uumoilen et sillekkin on nyt iskenyt lievä vauvakuume :heart:
Kyllä se jotenkin haikailee meille poikaa, vaik kuitenkin sano et eihän meille poika sovi tyttöjoukon jatkoks et haluu pysyä ammattimiehenä :D

Höh, mulle kävi illalla nolosti :ashamed: Mun piti tikuttaa ovista ja sit mulle vahingossa jäi se vessan kaappiin jemmaan niin eikös vanhin neiti just sattunut ettimään jotain siit kaapist Sit kysy saunassa et ootko äiti raskaana et hän sattu näkee sen testin kaapis ja tietty mies vielä illalla puheli et mikä olis hyvä nimi pojalle ja kun olin vielä ehtinyt sanomaan et en ole raskaana niin arvatkaa et uskooko se mua :eek: :/

Kovasti puhaltelen plussatuulia tänne :whistle: :p
Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Olen vähän rauhoittunut. Tytölläni on ollut kahteenotteen leukemia. Nyt aivokasvavin joka ei ole uusinut, mutta pientä muutosta toisessa paikassa, joka ei voi olla samaa kasvia. Nyt mietin voiko olla edes mahdollista saada kaiken tämän jälkeen taas uusi aivokasvain. Mitä mieltä olet "TOHTORI KANELLA" Henkeä tämä ei vielä uhkaa ja toivoa on, että se on ihan jotain muuta vaaratonta. Säälittää tuo tyttöni niin paljon.

RVA PIKKUMYY Nyt haluasin kurkata sinun korvaansi ja katsoa oletko raskaan ja onko tulossa Emmi tai Onni. Eikö olekkin mielenkiintoista.....
 
Huomenia:


Pikkukakkosen haaveilija: Ihana tuo juttusi kun testit jäi esille, minulla kanssa niitä monessa paikassa kaapeiss..Hymyilyttää!
..eilenkin jotain tutkailin , niin kuopuspoika tuli huoneeseen jotain kysymään, tulipa kiire laittaa testi piiloon! :D Mieskään ei tiedä, mitä kaikkea omistankaan testien muodossa!
Nyt peukut pystyssä, että tärppää ja tänään ielä uusiksi jos vain onnistaa!!
..Meillä mies toivoo myös tyttöä, mutta oikeasti ei ole väliä, jos vain saisimme pienen eläväisen ihmisentaimen vielä elämäämme, se on toiveemme!


a-alisa:Vähän mielessäni uumoilinkin leukemiaa, mutta eihän sellaisesta sovi kysyä, jos ei puhetta asiasta. Voi pientä on ollut sitten paljon sairautta mukana hänellä!

Ette varmaan olleet TYKS:ssä labrassa 16.9.2008, jotenkin minulle tuli teidät mieleen , kun siellä rouva oli tyttärensä kanssa samaan aikaan!..Hmm Mielenkiintoista, miltä korvani näyttäisi jos olisin raskaana? :heart:
Venyttää korvaansa sinne teidän suuntaaaan......


Ihanaa aamua kaikille!!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Täällä lapset heräiili vasta 8 aikaan ja eilen samoin, oon saanu ittekin vähän nukkua. Paitsi vessakäyntejä yöllä tulee välillä aika tiuhaankin. Viime yö meni kahdella heräämisellä. :) Isukki aamutuuris. Lasten kanssa oltiin aamupalalla, pojalla kerhopäivä eli ohjelmaa piisaa.

Eilen vein kirppikselle myyntiin tavaraa, kyllä vaan kaikenlainen nostelu meinaa olla jo työlästä. Muutenkin olo muumimamamainen. :D Jo tässä koneella istuminen meinaa olla välillä hankalaa. Vauva alkaa aina potkia kovasti, kun parkkeeraan tähän. :heart: Jonkin verran supisteluja, mutta muuten olo suht hyvä. Raskas tietty jo.

Seuraava neuvola on perjantaina ja sitten taas viikon päästä ultraan äitipolille, nyt jatkuvat kontrollit vauvan kasvun suhteen.

pikkukakkosen haaveilijalle onnea pikkukakkosen saantiin!

Rouva Pikkumyylle paranemispuhalluksia :whistle:

a-alisalle halauksia ja voimia tytön sairauden suhteen, toivotaan että kaikki järjestyy hyvin. :hug:

Käyn täällä aina välillä kurkkimassa, mutta kirjoittelemassa harvemmin. Kerron kyllä uusia kuulumisia mikäli niitä on. :heart:

Oikein mukavaa tiistaita teille kaikille! Plussia puhaltelen! :whistle: :whistle:

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 31+0 (jo) :heart: :wave:
 

Yhteistyössä