YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6


Hyvää syntymäpäivää Taikakuulle.

Siirin kp34=kp1. Nyt täytyy vähän aikaa taas mietiskellä ja toivoa ettei vastaan tule yhtään vauvamasua tai uusia uutisia sillä rintamalla... Miten sitä voikin taas tipahtaa näin korkealta? Vaikka ei uskonutkaan raskauden mahdollisuuteen. Jossain takaraivossa se vaan oli, että jos sittenkin. Enää en usko. Minä haluaisin luovuttaa. Antaa olla. Jos minua ei ole tarkoitettu äidiksi niin sitten ei. Häivyn peiton alle kierimään itsesäälissäni.

Hyvää syksyistä viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta.
 
Rouva Pikkumyy, onnistumissäteitä oviskaikaan täältä auringonpaisteen keskeltä lähettelen :flower:

Hibiscus :headwall: :hug: pahoittelut siitä punapäästä. Uutta yritystä päin vain :hug:

Tuhis, heh, onhan se välillä koomista tämä meidän elämä, kun sen kirjoitettuun muotoon laittaa, mutta muuten se kyllä tuntuu ihan arkiselta.

Pikkukakkosen haaveilija :hug: :flower: Osanotto miehen mumman pois menon johdosta :hug: Mulle on pari kertaa testiajan ulkopuolella tulleet haamut enteilleet plussaa, muuten ei koskaan ole mitään roskishaamuja tullut. Toinen roskishaamu on pian 3v ja toinen...enkelinä taivaassa :ashamed:

Neeanäiti
, onnea hyvistä äitipolikuulumisista. Eiköhän se "neiti" siellä kasva isoksi ja reippaaksi. Noilla viikoilla tuosta meidänkin ekasta tyttösestä sanottiin, että on vähän pienen lainen, mutta yli nelikiloiseksi kuitenkin kasvoi masussa.

mantana, voi miten ihana ultrakuva :heart: Ihan sitä herkitsyy tuollaista katsoessa :heart:

mimmimamma mitäs testirintamalle kuuluu? *jännää täällä henkeä pidätellen*

Auror, voi tuota epätietoisuutta. Olisin sitä mieltä, että jos kerran lääkäri jotain vihjailee sinne suuntaan, että raskauden merkkejä olisi, niin niinhän se pitää olla. Uskotaan ja toivotaan niin. Jospa näkyy testissä vasta myöhemmin.

Taikakuu nokkosihottumasta, sitä mullakin usein, eikä aina edes tietoa mistä tulee, se vain tulee. Mulla siihen vähän auttaa kortisonivoide, mutta ei se sitä kaikkea kutinaa pois vie. Sit tietty antihistamiini, xyrtec histec yms. auttaa. Mun ei tarvi kuin jotin mausteista syödä, niin johan alkaa taas laikkuja nosta. Kebabin ystävänä tämä harmittaa totaalisesti ja saankin lääkitä itteeni ennalta, jos mainaan joskus herkkuani syödä.

Kaikille loppukiertolaisille isot plussanodotus halitukset ja kaikille muille joita en nyt hoksannut mainita ja kommentoida, paljon tärppionnea ja plussaonnea.

Minä sitten sain uuden lentsun. Taisin vilustuttaa itteni tuolla sateessa ja tässä sitä ollaan, nokka vuotaa ja kurkku jälleen kipeä. Nyt vain toisella tavalla, niin miten räkätaudissa yleensäkkin. Lämpöä ei ainakaan vielä ole, mutta olo on kuin tiskirätillä. Tänään sentään paistaa aurinko ja jos vielä huomenna hyvä ilma, pääsee varmaankin jo kauran kimppuun. Ei ole helppoa tänävuonna saada kauraa hiutaleiksi asti. Kunhan vain ei tällainen huono vuosi näy sitten kuluttajahinnoissa negatiivisesti.

Eruinkoista viikonloppua, Lumi-Marja

 
Hyvää syntymäpäivää Taikakuulle!

Mahataudita selvisin ihan sen yhden yön juoksulla ;) onneksi ei oksettanu,sitä minä en siedä....

Pahoittelut tädistä sitä tarvitseville ja tsemppiä jännäilijöille! =)

amati
 
Onnea Taikakuulle ja tervetuloa uudelle kymmenelle. :hug: Meillä juhlittiin viime vuonna mun tasakymmeniä ja oli aika isot juhlat. Kesäkuulla oli ihanan lämmintä ja pidimmekin synttäribileet ulkona.

Kiitos Lumi-Marja ja muutkin, mulla vielä heittää tuo laskettu aika sen 9 pv, eikä ole muutettu. Eli on pienempikin mitä lasketun ajan mukaan, en tiedä miten ne oikein kattoo sen. Uskon kans että vaavi siellä kasvaa.

Nyt onkin tiuhaan neuvoloita ja polikäyntejä, ei tartte murehtia. Keskiviikkona taas neuvola ja seuraavalla viikolla äitipolille sikiön sykekäyrään. Jos tosiaan on tyttö, mulla on ollu nyt aivan väärät tuntemukset, kun kokoajan tuntunu niin poikaodotukselta. Ei sillä väliä oo kumpi tulee, onpahan sitten pikkuneidille neitikaveri, jos tyttö. Luulis että olis ultraaja jo näillä viikoilla nähny selvästi pojan vehkeet, jos poika, ettei puhu mitään tytöstä, no sen näkee sitten, ellei enää ultrata.

En meinannu nähdä itte ultraan ensin ollenkaan, lopulta käänsi sen verran että vähän edes näin. Sanoi ettei mun tartte sitä tulkita. Sanoin että haluan nähdä vauvan. :ashamed:

Olen tänään raivannut leluvuorta, joka paikka pursuaa leluja ja niitä on aivan liikaa. Komeroihin ei enää mahdu, ellei ala kunnolla tyhjäämään. Samoin vaatekaapit tosi sekaisin ja niitäkin pitää yrittää tyhjentää ja keksiä paikka pikkuneidin vaatteille.

Kauhajoen ruokamessut olis kiinnostanu, mutta en kyllä tästä nyt kerkee minnekään, on sen verran iso urakka lasten komeroiden kanssa. Koskaan en ole sinne vielä kerenny. Oletteko kukaan menossa?

Täytyy mennä välipalalle ja toivottelen teille nyt vain oikein mukavaa päivänjatkoa! :heart:

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 28+4 :heart: :wave:
 
Lauantaipäivää!

Onpas tullu paljon juttua kun vasta nyt koneelle kerkesin. Oltiin eilen illalla katsomassa ilotulituksia Helsingissä (hienoja!!) ja tänään olin aamupäivän ulkoilemassa. Täällä on tosi kesäinen sää..pitikö sitä tänne syyskuulle asti odottaa!!! :eek:

Mutta ekaks synttärilaulu Taikakuulle: *korisee jotain jodlauksen tapaista*. Ele oli tarkoitettu oikein ystävälliseksi, mutta olen turkasen huono laulaja. Paljon onnea vaan!! :flower:

Ja sitten Hibiscukselle ja Siirille lämpimät halaukset :hug: :hug: Riivattu sitä tätiä...
Kyllä se minutkin parin päivän sisällä löytää. Mulla kun tais olla ovis ihan viikonlopun lopulla tai sit jopa alkuviikosta eli vasta nyt alkuviikosta tätiä odottelen. Eipä ole syytä testailla kun ei sitten mitään oiretta ole. Näitä samoja on ollut 10 viimeistä kiertoa ja vaikka olisi miten hyvä mielikuvitus (mulla on!!) niin ei näistä kyllä raskausoiretta saa väännettyä :headwall:

Kyllä taas eilen mietin kun pms-känkkäränkkä oikein oli päällä että kylläpä olis tuskaa jos niitä lapsia tarttis tähän aikaa kuusta vääntää. Mies kun tuntui taas olevan NIIN pilaantunut..niin sille käy loppukierrosta. Oviksen aikaan se on kauhean suloinen, kerrassaan komea ja voi miten sitä tekeekään mieli sänkykamariin raahata :LOL:

Eli ne keillä SE aika on..ainakin Rouva Pikkumyy... niin nyt peitot pöllyämään!! :D

Nyt jäi varmasti vielä joku tärkeä juttu kommentoimatta..mutta nyt on pidettävä ruokatauko ja sitten palattava nettiiin roikkumaan loppuillaksi :saint:

Pinkkis :wave:
 
Niin...

Unohtuipa ainakin onnitella Neeanäitiä hyvistä äitipolikuulumisista. Kiva, että pikkainen kasvaa. Ja jos vielä oliskin suloinen pikkuinen tyttö :heart: :heart:

Ja Lumi-Marjalle toivottelen lenssun karkoitusta. Kunpa nyt ei saisi kunnon otetta sinusta kun teillä ne kaikki kiireet siellä :( Ei sitten tullut muta-sontakylvyn terveysvaikutuksia todistettua jos siellä kroolailusta huolimatta flunssaa pukkaa. Anteeksi...minäkin kyllä sain kunnon naurut kun sinun "uintiretkestäsi" lueskelin. Ei ole muta ja kikkareet mullekaan ihan vieras elementti kun heppojen kanssa pyörin :LOL:

Nyt keittiönsiivouspuuhiin...

Pinkkis
 
Heissan kaikille!


Lumi-Marjalle: Pikaista paranemista flunssan kourista, ihme , ettei se savinaamiokaan pelastanut flunssalta, nyt on kyllä ärhäkkää flunssaa liikkeellä! :headwall: Ja kiitos onnistumissäteistä, *ottaa kiinni niistä* Edelleen ovis tulossa, oireet vahvistuvat vaan, aamulla tarjosin miehelle sitten piirakkaa, heti kun hänet herätin, olin ovela!!!


Neeanäiti: Kiva, että pääset useammin nyt kontrolleihin! Mukavaa tuollaiset leluvuoret!
Ja sinne messuille meiltä olisi liian pitkä matka, tervetuloa tänne lounaaseen täällä on erotiikkamessut!siitä seurauksena voipi olla ensi kesänä monta tälläistä:

Pinkkis : Sinulle miehen kestämissäteitä!
Kyllä se siitä taas komistuu! :heart:

Amati: Hyvä, että selvisit nopeasti vatsataudistasi!


Pikkukakkosen haaveilijalle: Osanotto Mummin poisnukkumisen vuoksi!
, mutta myös samalla viivanvahvistumista testiin toivotan!


Siirisisilisko: Pahoittelut sinullekkin menkoista! Toivotaan parempaa Onnea uudessa kierrossa.


Auroora_: Mitä kuuluu, oletko testaillut vielä ja minä pvnä on uusi ultrauksesi??
Toivotaan, että nyt löytyy sykekin!


Oma napa nippailut jatkuu ja valkovuotoa, kuten kuuluukin tässä vaiheessa kiertoa, no kyllä me lempeilemme useaan otteeseen aina kun siltä tuntuu!


Lopuksi Pikkukakkosen haavielija: meillä nyt myös ongelmia yhden murkun kanssa, joten yksin et ole ongelmiesi kanssa!


Lopuksi iloisia illanviettotoiveita kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Hyvät huomenet kaikille unikeoille!


Hyvin nukutun yön jälkeen , heräsin jo 6:08


Mies vielä nukkuu, annan kerätä voimia!


Plussailuonnista päivää kaikille! Nyt kun katsoin erilaisia kalentereita, niin ovikseni olisi nyt tulevalla viikolla noin keskiviikkona, mutta odotellessa pitää harjoitella!


Rva Pikkumyy
 
Huomenta kaikille.

R Pikkumyykin on aikaisin jalkeilla. Minä heräsin puoli viisi kissaa kiskittelemään, kun oli jäänyt ulos yöksi. Noh..raskaustesti odotti tuolla kaapissa ja tietenkin malttamattomana rupesin testaamaan silloin aamu yöstä :whistle: Aconin kasettitesti..se herkkä. Siihen tuli haamu :eek: En kuulkaas meinannu saada unenpäästä enää kiinni ollenkaan..sitten kun nukahdin näin unen että meillä oli pieni poika. :D Mun vanhemmat oli mukamas espanjassa ja soitin että poika syntynyt..ja ne ei edes tiennyt että odotan. :LOL:

Kertokaas mitenkä tänne liitetään kuvia?
 
Valokuvasin tuon saamani haamun..(yöllä täällä testailin/kuvasin kun isäntä kuorsasi onnellisena :p )
Ei se mikään vahva haamu ole, mutta jotain ..Oireita on jonkin verran esim.öisin vessassa käyminen (en koskaan normaalioloissa käy öisin vessassa), alavatsa juilinta ja maku/hajuaistin herkystyminen. Laskujen mukaan nyt olisi dpo9 tai 10.
Nyt kyllä jäntskättää huominen..
 
Kiitoksia tosi paljon synttärionnitteluista! Olette ihania! :heart: :hug:

pikkukakkosen haaveilija Lämmin osaanotto mummosi poismenon vuoksi.. Halauksia ja voimia kovasti.. :hug:

Siirisisilisko voi ei,ymmärrän sinua täysin miltä sinusta tuntuu.. Olen todella pahoillani "tätipirulaisesta"..Jaksuja! :hug:

Neeanäiti on tosi turvallinen olo kun meitä vanhempia "mammoja" seurataan useasti,niin ei tarvi todellakaan murehtia. No kylläpä oli töksäyttänyt ultrassa sinulle.. Kyllähän nyt jokainen mamma haluaa nähdä mitä ultrassa näkyy..Siellä varmaan on tyttö,kun ei vehkeitä näkynyt.. ;) Niin minäkin ajattelin silloin kun esikoista odotin ja oli tyttö.. =) :heart:

Pinkki69 olisit vaan antanut tulla synttärilaulun..Hyvin se olisi mennyt..Mutta ajatus oli tosi lämmin. :heart: Isot kiitokset onnitteluista!

Rouva Pikkumyy vai piirakkaa.. ;) :heart: :heart:

No niin synttärit on juhlittu.. Vieraita kävi 5 aikuista ja kaksi tytön kaveria.En tiedä mikä hiivatin kriisi minulle on nyt tullu tuon pyöreitten takia.. |O :ashamed: On se mukavaa kun ei tarvi olla tuon ihottuman takiakaan yksin..Minä en vaan ymmärrä mistä se tulee..Minulla voi olla niin moni asia mikä sen laukasee.. Kun tietäis vaan.. Pesuaineet,ehkä joku ruoka-aine,lämmin,kylmä ja sitten "ukkokullan" luona on ollut lattiaremontti,niin jos sieltä jotain pölyä tullut ja sitten tämä minun stressaaminen joka asiasta.. :ashamed: Kun vain sais selville.. :ashamed:

Mukavaa Sunnuntaipäivän jatkoa! :wave:
 
Tervehdys kaikille!

Pahoittelut a-alisalle tädistä :hug:

Ollaan oltu koko päivä sukuloimassa ja hitsit kun on minullakin ollut koko päivän mahan pohjassa jo sellainen olo, että kohta se täti kurvaa paikalle. Eiköhän tuo viimeistään siis huomenaamulla tänne saavu :(

Auroralle kovasti peukutusta haamun vahvistumiseen. Kyllä tähän tätiruuhkaan nyt positiivisia uutisia kaivataankin!!

Missä on mimmimamma? Kaipaamme kuulumisia myös sieltä ;)

Viikonloppu on mennyt taas kauhean nopeasti ja huomenna taas uusi työviikko edessä. Hohoijaa...

Jaksuja kaikille...ja niitä plussia ++++++++++ :whistle:

Pinkkis
 
Hei

Tulin pitkästä aikaa piipahtamaan täällä. On vähän kiire, sillä ollaan lähdössä Lintsille ilotulitusta katsomaan. Pakko kirjoittaa muutama rivi Taikakuulle, sillä huomasin, että meillä on sama syntymäpäivä (onnea :) ! ) ja ollaan löydetty ne oikeat samana vuonna, minä tosin saman vuoden syksyllä :) .

Tsemppihalit kaikille!
 

Yhteistyössä