YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Olen eilen ja tänään lähes koko päivän raivannut lasten huonetta ja tänään sain vihdoin laitettua isompien vaatteet samaan komeroon ja hyvin mahtui. :D Lopetin hommat puoli 9 mais illalla ja olin aivan pyörryksissä, kun koko päivän järjestelin. Vauvalle alan laitella nyt sitten lisää hoitopöydän laatikoihin vaatetta ja muuta tarvittavaa. Olin tosi tyytyväinen, kun sain urakan hyvälle mallille. :) Kyllä oli paljon pieneksi jääneitä vaatteita molemmilla lapsilla, en ollut hetkeen kerennytkään mennä vaatteita läpi ja ovat kasvaneet vaatteista ulos. Vaatteita oli kyllä aivan mahdottoman paljon ja nyt mahtuu hyvin hyllyihin, kun väheni.
Pikkuneidin vaatteet sain aivan alahyllylle, ylettyy siitä itsekin ottamaan ja veljen vähän ylemmäs, ylettyy myös itse ottaa vaatteitaan.

Pahoittelut tädin riivaamille :hug: ja Auroralle kyllä se acon on mulla aina hyvin näyttänyt raskaudet. On tosi herkkä testi. Onnea vaan!

Hyvää Yötä! :heart:
 
Myöhäiset moikkaukset! :hug: :flower:

Veritestin saa Auroora samana päivänä! Onnittelut haamusta , kyllä se vahvistuu, kunnon raskaudeksi! :heart: :flower:

Vähän oon uneton tällä hetkellä, vaikka en edes päiväunia nukkunut. :ashamed:

Jospa asiat selkiintyisvät taas joskus. :saint: Siis miehen tyttären suhteen tarkoitan, asia on nyt sekoittanut nyt meidänkin elämän täällä kodissa, jopa niin , että saimme kunnon riidan aikaseksi mieheni kanssa., mies nukkuu ja minä valvon! :headwall:


Mutta kaikille plussailuonnea tasapuolisesti! :heart: ++++++++++++++++ :whistle:

A-alisalle: Pahoittelut menkoista, mutta uudella innolla uutta kierrosta kohti! :heart:

Kaikille Tsemppiä! :saint: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta!

Rva Pikkumyy kovasti toivottelen voimia :hug: Toivottavasti asiat kääntyisivät mahdollisimman pian valoisammalle puolelle vaikka kauanhan nuo asiat mielessä pyörii vaikka kaikki saataisiinkin puitua :|

Auroora Onnittelut, kyllä se viiva siitä vahvistuu :heart:

Kaikille tädin piinaamille :hug:

Jotenkin on tosi väsynyt olo, millään ei jaksais lähtee punttisalille pikkuneidin kanssa mutta kun on tämä vakiopäivä ja muutenkin poikkeuksellisesti aamuvuoro että vien neitin työkaverille hoitoon salin ja uinnin jälkeen niin ei viitsi lintsatakkaan kun on tullut kesätauon jälkeen aloteltuu. Puhuinkin jo eilen vakio "papoille" et aamulla nähdään ;) Sielä uimalan salilla suurin osa on jo eläkkeellä olevia vakioon käyviä ja parin vuoden aikana tutuiksi tulleet ;)

Kaikille kovasti plussatuulia :whistle:
 
Ompa mukavaa kun meillä on jotain "yhteistä" kuumetta.. Isot onnittelut myös sinulle! :flower: :flower: Et varmaan vielä pyöreitä täyttänyt?? ;) Teillähän tulee sitten pian neljä vuotta yhteistä eloa.. Valtavat onnittelut myös siitä.. :heart:
 
Joko Lumi-Marjalla lentsu jo helpottaa..Sitä on taas paljon kaikenlaista liikkeellä.. Onneksi itsellä vaan vähän on nenä vuotanut,se nyt vielä puuttuiski..Riittää kun on tuo nokkosihottuma päällä..Eilen taas monessa paikkaa kävi päivän aikana ja vielä illallaki,mutta yöt olen saanut nukkua.. Lääkkeitä en nyt ole syönytkään...kyllä varmaan pitäis,mutta huolettaa mitä se vaikuttaa JOS olis raskaana.. :| Vaikka en varmaan olekkaan tai eihän sitä tiedä.. :ashamed: Hydrocortison voidetta olen käyttänyt..
 
Heippa. Mahtuisiko teidän mukaan tällainen 38-vuotias mummu kuumeilija? Olen pitkän pitkän aikaa seurannut tätä palstaa kaikkine iloineen ja suruineen, mutta en ole kehdannut sekaan tulla. Nyt tai ei koskaan, kun sairaslomaa viettelen ja aikaa on. Olen siis mummu, tyttären tytär on pian kahden vuoden ikäinen. Minulla on kolme lasta ekasta liitosta, tyttö 22v, poijat 20v ja 18v. Nuorena alkanut äitielämä ja avoliitto päättyi, kun mies ei jaksanutkaan olla vielä aikuinen. Olin pitkään yksin, 12 vuotta. Neljä vuotta sitten tapasin "unelmien prinssin" jonka kanssa olemme kuumeillee kesästä 06. Tulosta ei ole tullut, vain muutama (4) ihan alun km, mutta ei yksikään viikon 6 jälkeen. Tutkittu ollaan ja mitään syytä ei ole löytynyt miksi näin käy. Kaiken pitäisi olla kunnossa ja näin ollen mitään järeämpiä tekoja ei vauvautumisen eteen olla tehty/saatu.

Tytär naureskeli, että olisihan se kiva, jos mummu pyöräyttäis heidän tytölle leikkikaverin ja tädin/enon :D Kaikki kolme ovat hyvin tietoisia meidän kuumeilusta ja suhtautuvat siihen positiivisesti. Miehen kaksi lasta ovat myös tietoisia ja hekin hankkeen ovat siunanneet. Miehen lapset ovat tyttö 15v ja poika 13v, he vierailevat meillä joka toinen vkl ja lomilla. Mun nuorimmainen vielä asuu kotona, muut ovat lähteneet omille teilleen.

En tiedä osaanko nyt tuohon riviin mitään oikein laittaa, mutta päivittäjä korjailkoon (kiitos etukäteen) sen järkeväksi.

Rosemari 38v...3 lasta, miehellä 2, 1. yhteinen

Rosemari..............kp26/29....yk 25

Olen huomannut, että täällä on varhaisenkin km jälkeen yrityskerrat nollattu, mutta minä en ole sitä tehnyt. Ihan vain siitä syystä, kun ovat olleet niin alussa, että menkat tulleet vain vähän myöhässä.

 
Heippa....

:ashamed: taas se täti tänne tuli :'( -vaikka mielessäni jo tuhannenkerran kaikennäköisiä vauvan tuoksuisia versioita kehittelin....no ei sitä luonto äidille mitään mahda, -ajattelen niin tai YRITÄN ajatella, että ei se vaavi tähän ajankohtaa olisi sitten tarkoitettu... :ashamed:

Minulle voi laittaa nyt kp. 4/28-30 Nykyään ei edes tiedä varsinaista "ekaa" kierto päivää kun alkaa jo melk. viikkoa ennen tuhruttaa,,,ennen kun "hanat aukeaa" kunnolla :kieh:

Nyt piha töihin pahaa mieltä purkamaan...pääsin aiemmin tänään töistä, niin ajattelin mennä leikkaamaan KAIKKI meidän nurmikot :$ (-yllättää isäntä !)
 
Heipä hei,

Kävin sitten aamulla neuvolassa ja eivät suostuneet veritestiä ottamaan. :kieh:
Ensin ottavat pissasta testin ja sitten vasta veritesti. Neuvolassa noi pissatestistä otettavat testit ei ole niitä herkimpiä joten siirsimme testin oton perjantaiksi kun ei se näkyisi siinä vielä kuitenkaan. Vähäkö ärsytti..

Taidan painua apteekin kautta kotia tänään..

Pahoittelut tädin saavuttamille. Reippaasti vaan uuteen kiertoon. Ei sitä tiedä jos minäkin vielä seuraan perässä.

Tervetuloa Rosemari :wave:
 
Olen joutunut tosi kovan flunssan uhriksi ja mietin lääkärille menoa sen takia. No tänään ei löytynyt työterveyshuollosta vapaita aikoja :headwall: :headwall: minua kun hevin ei sinne saada. Joten lämmintä juotavaa ja luontaiskeinot käytössä. Tunne vaan on että iskee poskionteloihin.

Viralliset plussa testit ovat sitten vielä tulematta. Välillä niitä haamuja ja sitten negoja :headwall: :headwall: joten en tajua tätä tilanetta. Tänään Heti clearbluen testauksen jälkeen selkeä leveä plussa viiva 2 min kuluttua joka sitten hävisi kun testi muttui kokonaan siniseksi :headwall: ota siitä sitten selvää. Haamu punainen RFSu:lla ja samoin apteekin uudella testillä. Ei tässä tarvita muuta kun malttia.... niin ja joillain testeillä viiva ei jaksa kivuta tuohon plussaviivalle saakka vaan tulee tuollainen tripla viiva ennen varsinaista viivaa.

No katsotaan ajan kanssa. Kunhan ei sitten tuolle lääkekuurille joutuis noitten poskionteloiden takia.

Peukut edelleen pysytyssä Aurooralle.

Taikakuu onnittelut synttäreitten johdosta. :flower:

Rosemari tervetuloa mukaan jengiin :)

mimmimamma
 
Pahoittelut ebony tädistä :hug:

Ja tervetuloa Rosemari mukaan kuumeilemaan :wave:

Minä täällä kiroan tätä elämää. Täti ei ole vielä kurvannut paikalle vaikka oletetusta oviksesta on taatusti jo se maagiset 14 pv. Jotain hämminkiä siellä on kun kierto taas pitkittyy. Ja juu...testannut olen. Puhdas nega clearbluella tänään :headwall: Hitto kun ei saa edes mikäänlaista toivetta siitä, että kropassa jotain tapahtus :'(

Anteeksi itku ja valitus ja omaan napaan tuijottaminen, mutta tänään ei taas jaksa...

Pinkkis
 
Tänään taisin nostaa jotenkin huonosti ruokakasseja, olivat aika painavia. Löi aivan kamalan kivun alaselkään, enkä meinaa päästä liikkeelle, tässä koneella istuminenkin yhtä tuskaa. Kirjoitankin vain viestini pikaisesti.

Vauva tuntuu nikottelevan vatsassa. Liikkuu hyvin ja keskiviikkona onkin taas neuvola.

Paranemisia mimmimammalle! :hug:

Aurora kyllä ne kotitestit on paljon parempia kuin neuvolan pissasta otettavat. Voit luottaa niihin kotona tehtäviin. Jaksamisia! :hug:

Tervetuloa mukaan Rosemari :heart: :heart:

Mukavaa illanjatkoa t: selkäkipuinen mamma :ashamed: rv 28+6
 
Heippaus kaikille,ikävän "unettoman " yön jälkeen kaunis päivä vietetty töissä. B) :flower:

Lähdin polkemaan samaan aikaan kun mieheni lähti autolla töihin , eli 5:45 :saint:

Aamupalan nautimme yhdessä, aika hiljaisuuden vallitessa :headwall:

No lähtiessä sentää pusut vaihdettiin. :heart:

Nuo em asiat mitä kerroin vaikuttavat tietenkin eniten kodissa, jossa tyttö asuu, mutta kyllähän se omat vivahduksensa tännekkin kotiin tuo, huomasin :eek: :$ Siin niinhän sen kuuluu ollakkin. Tyttö kasvaa ja kokeilee todella rajusti rajojaan..äitinsä luona ei ole rajoja, meillä on.Itse kannatan rajoja ehdottomasti! Lapsi saa niistä voimaa, kun on "tukia" ympärillä. :heart:
No se siitä tällä erää.

Laitoin miehelle töistä viestin, etten halua riitaa, vaan sovussa elellä. :heart: :saint:

No nyt kotiin tultuamme asiat ovat paremmin, olemme pirteämpiäkin , kuin yöllä riidellessämme! :headwall: =)

Kiitos teille myötätunnostanne! :hug: :flower:



Mimmimamma:paranemisia sinulle ja viivojen vahvistumisia myös! :heart:

Auroora: Sinulle myöskunnon testiviivaakontrolin viereen toivottelen! :heart:

Ebonylle: Pahoittelut menkoista,kyllä se on kummallinen kun tuo täti meidät vaan niin usein löytää! :headwall: Toivotaan Onnea jatkossa! :heart:

Pinkille: :hug: testatusta negasta!

Rosemari: Tervetuloa kuumeilemaan! :hug: :flower: Paljon PlussaOnnea myös sinulle! :heart:

Neeanäidille:Selän kivun heltymistä toivottelen! :flower:

Oma napa: olen ihan pihalla, milloin minulla on ovulaatio, mies ei tykkää että pelaan tikkujeni kanssa, ja sitten oletan , että nyt on ovis lähellä ja sitten ..no ei ollutkaan, parempi kun en testaile, saan parempaaseksiäkin silloin! :heart: :p Varmaan tunne siitä on molemminpuolinen! :heart: + :heart:

Mitäs Lumi-Marjan jännäilyihin kuuluu?? :saint:

Ja kaikkien muidenkin, keilläpiinapäivät! :D :saint:


Iloisemmin terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ai niin tänään aloitti se lähihoitajaharjoittelija kanssani, mukava nuori nainen 21v :saint:

Ps Ihanaa Auroora, Onnittelut , siirrän sinut heti plussanneisiin, voi Onne todella! :heart: :saint: :flower:
 
Minäpäs ilmoittaudun myös tänne.
Kakkosesta haaveilu aloitettiin tuossa kesän aikana ja päätös asiasta tehtiin kolmisen viikkoa sitten.
Nyt itse asiassa jo alkaa olla 5 vrk myöhässä, mutta testailua ootellaan varmaan viikon lopulle, jos jaksetaan jänskätä. Esikoinen onnistui tokasta yrityksestä, saa nähdä voisko olla mahdollista kakkonen ekasta. Ainakin tässä hyvä mieli aiheen suhteen on. Esikoisen 1 v synttärit parin viikon kuluttua.
Eli tilanne on 25-28 yk 1
 

Yhteistyössä