Olen eilen ja tänään lähes koko päivän raivannut lasten huonetta ja tänään sain vihdoin laitettua isompien vaatteet samaan komeroon ja hyvin mahtui. Lopetin hommat puoli 9 mais illalla ja olin aivan pyörryksissä, kun koko päivän järjestelin. Vauvalle alan laitella nyt sitten lisää hoitopöydän laatikoihin vaatetta ja muuta tarvittavaa. Olin tosi tyytyväinen, kun sain urakan hyvälle mallille. Kyllä oli paljon pieneksi jääneitä vaatteita molemmilla lapsilla, en ollut hetkeen kerennytkään mennä vaatteita läpi ja ovat kasvaneet vaatteista ulos. Vaatteita oli kyllä aivan mahdottoman paljon ja nyt mahtuu hyvin hyllyihin, kun väheni.
Pikkuneidin vaatteet sain aivan alahyllylle, ylettyy siitä itsekin ottamaan ja veljen vähän ylemmäs, ylettyy myös itse ottaa vaatteitaan.
Pahoittelut tädin riivaamille :hug: ja Auroralle kyllä se acon on mulla aina hyvin näyttänyt raskaudet. On tosi herkkä testi. Onnea vaan!
Hyvää Yötä! :heart:
Pikkuneidin vaatteet sain aivan alahyllylle, ylettyy siitä itsekin ottamaan ja veljen vähän ylemmäs, ylettyy myös itse ottaa vaatteitaan.
Pahoittelut tädin riivaamille :hug: ja Auroralle kyllä se acon on mulla aina hyvin näyttänyt raskaudet. On tosi herkkä testi. Onnea vaan!
Hyvää Yötä! :heart: