YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Heissan!

Onnea plussasta Aurora ja tarrasukkia + vauvaliimaa mukaan!
miulla tuo testin kuva näkyy ja välillä ei...

Ja tervetuloa minunkin puolesta uudet jännäilijät!

Eilen iltamyöhällä jäin vielä kattomaan telkasta ohjelmaa englannin isoista perheistä =) hmmm.... jäi vaan mietityttämään se intialainen perhe kun mies vaan tahtoi lisää lapsia ja vaimo näytti jo lopen väsyneeltä siihen hommaan ja yritti vähän niinkuin sitä esilletuodakkin....

Tuli sitten pyörittyä ite sängyssä kun yritin unenpäästä saada kiinni kun ajattelin omalle kohdalle vauvautumista. Ajatukset pyöri että teenkö nyt vai vuoden päästä... :/ saas nähdä... vaikka kovasti tekee mieli tehä jo heti.

Meillä ilmeni kans tuon teini-ikäisen ( ylivilkas ) pojan kanssa vähän ongelmaa viime viikolla koulussa ja nyt tänään se oli jälkkärissä.... :ashamed: Kaikkihan ne omalla tavallaan jotain yrittää potkiutua teini-iässä tjn...

Tänään oli iltapäivästä lähtien niin hyvä olma että karkasin salaa pienimmiltä reippaalle kävelylenkille .. otin vain vaunuissa nukkuvan pikku-ukon mukaan :D

:wave:

amati
 
Huomenta!

Voi paska mikä aamu.. :kieh: :kieh: Tyttö raivosi jo aamusta soittimesa kanssa.. En tiedä joko nyt meni rikki,kesällä vasta hommasi sen.. |O Itsellä heti aamusta on ihottuma vaivannut.. Siis puolet kädestä oli niin "tulessa" että voi perk... :kieh: :kieh: :ashamed: Nyt vähän taas helpotti kun rasvaa laitoin. Siis tämä vuosi on ollut itselle,niin vastoinkäymisten vuosi,että ei ikinä.. :'( Niin vielä tuohon ihottumaan eilen illalla oli kanssa yhtä helvettiä,rasvailin taas niin vähän helpotti.. Yön kuitenki sain nukuttua.. Eilen soitin Tk:seen ,kyselin ensin vaan ihan soitto aikaa lääkärille,olisin sen saanutkin,mutta meinasi että kun minulla on niin paljon tätä asiaa että tulisin ihan lääkärin puheille.. Ja meinasi että jos vaikka jatkotutkimuksiin pääsis.. Tämmöstä omaa minulla.. Anteeksi! :ashamed:
 
Kylläpä alkoi väsyttää ja paleleekin.. Varmaan johtuu siitä kun vasta tässä syötiin tai onhan siitä jo kolmisen tuntia.. Hiljaista on ollut täällä.. Missä kaikki luuraa?? :eek: Ihottuman kannalta on taas parempi tällä hetkellä.. Koputtaa puuta.. :headwall: Koska se voi hyvinkin tulla takasin.. :ashamed: Mitäs mieltä olette herkistä raskaustesteistä,onko kokemuksia?
 
Aurooralle:pidän peukkuja , että kaikki todella menisi hyvin raskauden suhteen!


Amati: Vauvahaaveilu on kylläniin ihanaa!
Pettymyksien jälkeenkin vielä jaksan uskoa, että sen Onnen vielämyös me koemme, saada vauva syliin asti!


Taikakuu: Todella ikävää sinun ihottumasi!! Voikohan se olla enää edes nokkosrokkoa, vaan on ihan jatkuvaa allergiaa jollekkin aineelle,mikä pitäisi poistaa esim ruokavaliostasi,pyykkiaine? saippua? huuhteluaine? Tummat vaatteetkin tekevät allergiaa, jos oikein allergisoituu!

Ihana masukuva :Neeanäiti! :heart:

Taikakuu:Kyllähän niillä voi testata aikaisinkin,esim babyplussalla minä sain jo aikaisin plussan haamun , mikä vahvistui plussaksi joulukuussa,muttaitse mieluummin aloitan "lempeästi" ovistetsteillä testaamisen jos luulen, jotain tapahtuneen. :heart:

Nyt vaan ajattelen, meniköhän ovis jo ja irtosivatkohan munasolu/munasolut? :heart:

Mitäsitä turhaan miettii asioita joista kuitenkaan ei kukaan itse tiedä, milloin irtoaminen tapahtuu.

Kumma juttu minulla vasta 14pvää vuodon alkamisesta tmraskauden jälkeen jaolo on aivan normaali, en ole silleen surullinen kuin helmikuussa, ehkä se , että kohdussa tosiaan ei ollut muuta kuin sikiöpussi, konkretisoi asian ,mitään "surtavaa tavallaan ei olekkaan" Ja jossittelut ei auta näissä asioissa. :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
:heart: Tämän hetken jännittäjät piinapenkeissä :heart:
Taikakuu................................25/27-32
Mansku72............................... 26/-28 yk 1
Rosemari..............kp27/29....yk 25
kanella....................................27/28
AinoEmilia...............................28/ 31-34
Lumi-Marja...........................*30/28-30..yk1*
Pinkki69..................................32/29-30......yk 10

Onnea kaikille plussausten suhteen oikein kovasti!
 
Rouva Pikkumyy ei rokko vaan nokkosihottuma.. Niin se lääkäri meinasi että nokkosihottuma.. Miettinyt vaan olen että mistä tulee.. :| Vasta kyllä vaihdoin pyykinpesuaineen merkkiä.. Sitten voi olla lämmönvaihtelu.. Minä kyllä välillä käytän mustia vaatteitakin.. Kuinka monta päivää aikasemmin testasit kun "menkkojen" piti alkaa?? Siis sillä herkällä testillä..
 
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=7&y=2007&m=11&d=28, testasin näemmä jo kp 24/28 haalean plussan ja siitä se vahvistui kunnon plussaksi kp 28/30 :saint:

eli aikaisin, piti laittaa tuo blogistani, kun enhän muutoin sitä olisi voinut muistaa!

Koskas Taikakuu aiot testailla? Onnea testaukseen! :heart:

Huh, heräsin vessaan, enkä saanut unta, no pian menen takaisin nukkumaan, minulla vlpv huomenna töistä, joten ei niin väliä ole, vaikka kukunkin tähän aikaan yöstä ylhäällä :saint:

Heippaus: :heart: Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta!

Aurooralle Onnittelut viivan vahvistumisesta ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia lähettelen täältä :flower: :heart:

Kaikille Pikkumyyn listaamille jännäilijöille pitelen peukkuja että plussa pärähtäisi testiin että täti ei osaisi enää teille :p
Manskulle pahoittelut tännekkin :hug: Ehti aamulla kirjoitella tuonne KantaHämeen-ketjuun.

Taikakuu toivottavasti saisit apuja ihottumaasi :hug:
Amati ja Rva Pikkumyy toivottavasti teillä saatu murrosikäisen kanssa asiat jo oikeille raiteille. Täälä taas ilmaantu uusi ONGELMA :eek: Nyt neiti oli kiusannut vai pilkannut ja tehnyt pilapuhelun yhdelle 7lk pienluokkalaiselle tytölle. Joutu soittaa mulle kesken koulupäivän kun setvivät asiaa opettajien kanssa Grrrrrrrrrrrrr...... Siis mitä ihmettä tuon tytön päässä liikkuu vai liikkuuko mikään :eek: Ei taaskaan osaa selittää et miksi. Sit kun elokuulta tuli kk raportti niin ope oli kirjottanut et tunneilta myöhästymisiä jonkin verran ja eikä osaa arvostaa luokkatovereiden huomaavaisuutta. Kirjotinkin siihen kummastuttaa myöhästymiset ja kun ei kotona kerro mitään ja eikä niitä tietoni mukaan 7 keväällä ollut. Mä en keksi enää rangaistuskeinojakaan millä enää kiristää. Sano illal sit kun sanoin et en kohta tiedä et mitä sun kans oikein tekee niin sano et laittakaa kasvatuslaitokseen jos ette haluu mua pitää. Siis miten tää voikaan olla näin vaikeeta :'(

Tänään tein testin niin ei siihen enää mitään ilmaantunut edes testiajan ulkopuolella vieläkin ihmetyttää ne aikaisemmat mut eihän niitä saisikaan tuijottaa testiajan ulkopuolella :ashamed: eli oireiluni menee täysin stressin piikkiin :(

Neeanäiti ihana masukuva :heart:

Nyt lähden aamuaskareihin ja jospa ehdittäis vielä pihalle pikkuneidin kanssa ennenkuin pitää lähteä sinne kouluun opettajan kans tekee tuon murrosikäsen hoiksia, mulle ihan uusi juttu kun siirtyi vasta loppukeväästä sinne pienluokalle ja samalla varmaan muutenkin puhutaan tuosta käyttäytymisest ym. :|

Peukkuja kaikille jännäilijöille :wave:
 
Huomenta kaikille!

Rouva Pikkumyy minä=pöljä, menin ja testasin sillä herkällä eilen (en aamupissasta).. Ja negaa näytti.. Eilen oli kp 25 ja luulen että "menkkojen" pitäisi tulla kp29 tai 30,mutta luulen että 29.Kyllähän ne taas tietenki tulee.. :kieh: :kieh: Tänään sitten minullakin mahasekasi.. Ja muutenki vähä huono-olo.. :ashamed: Kauppaan pitäis kuitenki jossain välissä lähteä.. Jospa tämä menis pian ohi.. :ashamed:

-Taikakuu- :wave:
 
pikkukakkosen haaveilija :hug: Toivottavasti saatte asiat kuntoon murrosikäisen kanssa.. Monesko luokka menossa? Minun tyttö meni ysille..

Neeanäiti masukuvasi on sulonen.. :heart: Pikkuhiljaa alan uskomaan että minulla ei enään tuollaista tule olemaan.. :ashamed: :'(
 
Huomenia;=)


Taikakuu: Kyllä se voi vielä oikeasti plussaksi muuttua sinulla, minullahan tuo tmraskaus näkyi haamuna vasta kp 30/30, tai silloin vasta testasin kun oli muitakin raskausoireita!


Pikkukakkosen haaveilija: Niin murkkujen ajatuksia ei aina ymmärrä, vaikka miten koittaa!!
Kun he taistelevat ihan kaikessa vastaan! No meillä sellainen tilanne, kun tyttö ei asu tässä osoitteessa kaikki alkaa selvityksillä, siellä missä asuu, eli varmaan sosiaalivirkailijaa/lastensuojelua ym kuvioissa, ei mikään helppo juttu, ja minun mielestäno on ihan oikeasti vaarana, en tiedä onko se vaara, mutta lastenkoti saattaa olla edessä, ellei äiti saa mitään "kuria" tyttöön..Tytär tietää asiasta, sanoo vain Ei ole välii! :headwall: :headwall:
En tosiaan tiedä, emmekä tiedä mieheni kanssa , mikä johti, että asiat menivät niin huonoon suuntaan kuin menivät! :snotty:
Miehellä huonot välit exvaimoonsa johtuen siitä mitä tapahtui tai miksi erosivat! Sanojen välistä voi lukea, mitä tarkoitan! Minä en ole koskaan oikein ollut yhteyksissä sinne, mitä nyt sinä vkloppuna muutaman viestin laitoin, kun tyttö viestitti minulle muutaman tärkeän asian. Vaikealle tuntuu, täytyy myöntää. Itse olen ollut lastensuojelun kanssa yhteistyössä, ennenkuin siirryin takaisin tähän nykyiseen työhöni, tiedän , että tilanteet voivat olla aivan järkyttäviä, ellei niinhin puututa ajoissa!

Ja kun nuoret eivät tosiaan ymmärrä, mihin vaaraan itsensä asettavat tekemisillään.

Toivomme vain , että meihin tulee yhteydenotto ja asiat aletaan selvittämään pohjia myöden.


Laitoin eilen viestiä tyttärelleni 21v , vaikeasta tilanteesta ja muistelin siinä kun hänellä oli murkkuna poikaystävä, jota emme voineet sietää! :headwall: Hänkin totesi nyt, ettei ymmärrä itseään, kuinka olikaan siihen poikaan ihastunut/rakastunut! Teimme aika ikävästi, emme antaneet pojalle lupaa tulla meille ollenkaan, mutta tyttöa vain yritimme suojella ja tämä oli kun hän oli 16v, no nykyään hänellä on ihana avomies, asuvat omassa/pankin asunnossa :heart: + :heart: Ja varmaan jonakin päivänä minustakin ja miehestäni tulee minusta mamma tai mummo ja miehestäni vaikkei isä olekkaan lapselle pappa tai ukki tai vaari! :heart: Asiat voivat selkiintyä, mutta kaikki vie aikaa! :|

Mutta mieheni kanssa olemme sovussa ja meillä menee hyvin


Kuopuspoikani asuu täällä ja on tasapainoinen

Miehen poikakin asuu kanssamme, mutta on nyt armeijassa, pääsee kahden viikon tauon jälkeen lomille ja se kuluukin tarkkaan tyttöystävän kanssa


Ihanaa päivää kaikille!


Ja paljon plussailuOnnea kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Pelkkää omaa napaa, sorry:
...ja taas yksi uusi vauvamasu töissä. Kiva kun saa olla iloinen ja onnellinen toisten puolesta täällä töissä. Iltaisin ei sitten enää jaksakaan olla iloinen ja onnellinen. Olen tätänykyä vain väsynyt ja luovuttanut...

Kauhea kynnys soittaa itselle aikaa lapsettomuustutkimuksiin...
 
Kylläpä teillakäin on ollut murkkujen kanssa ongelmia. Niin oli minullakin tyttären kanssa ongelmaa tuon tuostakin, kun vetosi aina siihen, että sain hänet 16-vuotiaana, et mulla ei ole mitään sanomista hänen poikakaveriesta ja menoista. Juuri siksi minulla olikin sanomista. Nyt ymmärrämme jo toisiamme varsin hyvin. Poikien kans ei vastaavaa ole ollutkaan, enemmän näitä mopo ja auto kitinöitä.

Auroralle paljon onnea raskaudesta :flower:

Neeanäidillä aivan ihastuttava vauvamasu :heart: Saisimpa vielä samanlaisen.

Tavallaan tuntuu oudolta vielä ajatella uutta raskautta, kun kaikki on niin erilaista nykyisin. On jos jotain kotitestejä, mammavaatteet kauniita, vaunut aivan ihania ja pienet vaatteet suloistakin suloisempia. Testasin tänään ja en tiedä oikein mitä tuossa on, kuin jotain haileaa viivaa näkyisi, mutta ei tuota voi miksikään laskea. Näitä on nähnyt niin paljon, että en laske miksikään. Mahaa nipistelee ainakin kuten ennen menkkoja, joten vuotoa odottelen alkavaksi lähipäivinä. Minulla tuo 29 päivää on sellainen keskimääräinen, useimmiten se, mutta poikkeukset mahtuvat aina mukaan.

Aurinkoista päivän jatkoa!
 
Wau, uusia kuumeilijoita, tervetuloa kovasti Rosemari ja Mansku72

Neeanäiti jopas on masu kasvanut, aivan ihana :heart:

Aurora, onnea onnea onnea, mahtavaa, plussa se sitten oli ja paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan :heart: :flower:

Siiri, tuttu tunne, mutta muutama vuosi tässä on tullut "kirjoilla" tuolla Avalla oltua, joten kaikkeen tottuu, jos niin voipi sanoa.

Rosemari, vai ole jo mummuksi päässyt :hug: Minulla myös ikäisesi tuttava, joka on mummu. Hänellä myös pari vuotias tyttären tytär :heart: Oma äitini oli mummuksi tullessan saman ikäinen ja sai vielä tytön, joka on nuorempi kuin kaksi vanhinta lastani, joten toivottelen plussaonnea suuressa määrin :flower:

Onhan täällä tapahtumia ollut. Murkut osaa joskus olla tosi hankalia, se tässä koettu myös kuluneiden päivien aikana. On ollut taistelua harrastuksista ja niiden maksusta. Pojalla syö rahaa Han Moo Doo, tyttö haluaisi, että se maneesi rakennetaan nyt eikä joskus, no siitä vaan, mutta nyt ei todellakaan rakenneta. Hepat lähti laidunpellolta ja "kesätallista" talviteloille. Siellä isohko lato, johon rakennettu tallipaikka ja käsipelillä hoituu sonnat, vedet ja ruokapuoli. Talviteloilla sentään sähkö ja juokseva vesi, joten helpottaa paljon.

Viljat saatiin puitua, JES :D Eka kerran kahteen ja puoleen vuoteen olen unohtanut tyystin, mikä kp on menossa :eek: Hämmästyttävää ja ihanaa samaan aikaan. Odottelen sitä tättähäärää käymään tuossa to-la sektorilla. Silloin täsmäisi sen oviksenbongauksen kans. Yhtään ei ole testit kutkuttaneet, ei todellakaan. Ei ole ehtinyt koko kuumeilua edes ajatellakkaan. Viime yönä vahdin kuivuria naapurin kans vuorotellen ja mulle pukkas valvomista kolmeen asti. Tein esikoiselle villasukat joulupakettiin. Hyvin oli aikaa kutomiselle, omille ajatuksille ja sille, että vain oli.

Rouva Pikkumyy, otatko multa sen yk1 pois. Se jotenkin hämää mua. Jos olis yk1 todellisuudessa menossa, olisin ihan täpinöissä ja innoissani, mutta nyt on kuitenkin menossa kaikkea muuta kuin yk1. Innostus laantunut, tästä on tullut elämäntapa. Paremmin sinne sopis yritys alkanut 3/06, rk 2/08 km 7/08, 8/08. mutta en tiedä, kannaattako tuotakaan laittaa.

Lieviä MPS oireita, lievempiä kuin yleensä. Finnejä sen sijaa ei tarvis enää enempää, olen pahemoi kuin teinipoikani :kieh: Kuumeilusta ei olla kotoa edes puhuttu, jäänyt taka-alalle. Verikokeiden tulokset tullut, mitä silloin gynellä otettiin ja kaikkiinhan ei vastauksia hetimmiten saatu. Ne ei nyt kovin hurrattavia olleet ja jotkut aiheutti lisätutkimuksia ihan muulla sektorilla. Voipi olla, että tässä saa valmistautua uuteen elämän vaiheeseen johon ei kuumeilu kuulu ja ajatukseen, että lapsilukumme on tässä. Jotenkin tulikin jo tunne, että jossain on pahasti vikaa ja niin se sitten taitaa olla. Vielä en sitä viimeistä kirvestä kaivoon heitä, mutta tuossa se valmiina jo dottaa. En nyt ala tarkkaan tuloksia tässä luettelemaan, mutta kiireellisen lähetteen sain lisätutkimuksiin keskussairaalaan, eikä kyseessä ole mikään hedelmällisyyteen liittyvä, vaikka siihen vaikuttaakin. Eikä henkikään pitäisi olla vaarassa, joten nou hätä.

Ompa todellakin ihana ilma. Lähden tästä töihin pariksi tunniksi ja sen jälkeen puolukkaan. Toivottavasti siellä vielä muutama marja on odottamassa, ettei kaikki muut ole ehtineet ensin.

Plussatuulia pohojammaalta, Lumi-Marja :wave:
 
Rosemari: Mukava kuulla sinunkin ajatuksiasi, mm:ssa murkkujen kasvatuksesta! :heart:
Toivotaan, että se plussaksi osoittautuu, mitä näet testissäsi! :heart: :flower:

Lumi-Marja: Kiva kuulla sinustakin! :hug: :flower:
Juu otan sen yk 1:sen pois. Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkotutkimusten osalta! :heart: Kiva, kun puuhaa on riittänyt, mutta toiv myös lepoa sopivassa suhteessa! :D

Kutominen on kyllä kivaa, miehen sormikkaat pian valmiina. :heart:

Leivoin korvapuusteja, nukuin ja pian alkaa ruuan laitto, kävelemään ehdin illallakin! :saint:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!
 
Kiitos teille, on se ihanaa että masu kasvaa ja mukavia neuvolakuulumisia teille nyt onkin =)

rr 120/80
hb 122 (rautakuuri jatkuu)
painoa tullu mulle +650 g/vko (tosi hyvin =)
Vauvalla poikkitila, sen vuoksi ei kohdunkorkeus ollut muuttunut, ei voi silloin mitata.
Ruokapäiväkirjaa ei tartte enää pitää. Ens vkon perjantaina on se äitipoliaika ja sitten seuraavalla vkolla taas nla.

Poika oli isänsä kanssa Stunt Show:ssa ja kyllä oli kivaa! Monsteriautot olivat hienoja!

Mä olin pikkuneidin kanssa muskarissa ja kyllä tykkäs olla. Isoveli opetti pienemmän eilen laulamaan laulun: Ihhahhaa kertosäkeistön ja tyttö on sitä laulellutkin. =)

Aurora itse oon testaillu yleensä vkolla 4+0 ja näkyny. Sulla olikin aikaisessa vasta nuo viikot, ei ihme, ettei heti näkyny kunnolla. Onnea odotukseen! :heart:

Mukavaa illanjatkoa! :heart:
 
Oikein paljon kiitoksia onnitteluista. :D

Soitin neuvolaan ja kehotti mua menemään ultraan ens viikolla, jos näkisi tämän raskauden keston tarkemmin. On tärkeää verikokeidenkin ajoitusten takia..neuvolan täti valisti mua. :D
Kehotti mua ottamaan rauhallisesti ja pidättäytymään seksistä :whistle: Kiinnittyy sitten kunnolla :D Mua huvitti sen huolehtiminen.
Ultra olis sitten ens ke..Perjantaina sitten lähtö Prahaan 4 pvksi. :D :D
Miehen kanssa vähän lemmenlomalle..neuvolatädeistä viis :LOL:

Muuten testasin One stepin liuskatestillä tänään ja tuli hailakka viiva..pitäskö huolestua?
En noilla olekkaan koskaan testannut..onko teillä kokemuksia tuosta viivan tummuudesta?

 
Huomenta!
Täälä meinaa jo aurinko alkaa paistamaan, toivottavasti olisi yhtä ihana päivä kuin eilen. Saataisiin viettää pikkupimun kanssa ulkoilupäivää kun mullakin vapaapäivä =) Tarkoitus olisi aamusta lähteä puolukkametsään ja samalla myös suppiloita kerää kun nekin jo nousseet. Neiti voipi nukkua autossa sen aikaa ja jos ei nuku niin istutan sen puolukkamättään juureen ja saapi siitä nopsia suuhunsa puolukat, niin me viimeeksikin teimme ja hyvin viihty ;) :p

Taikakuu, tämä ns. päänvaivaa tuottava neitini meni juuri kasille ja kk.den pääst täyttää 14v. Eilen kun oli se hoiks, niin koulussa menee muuten hyvin ihan perusopetuksen mukaan etenee aineissa ja paljon tekee itsenäisesti ettei tarvitse apuja edes matematiikassa joka aikaisemmin ollut todella takkuumista. MUTTA tuo ihme kiusaaminen ihmetyttää opettajaakin ja olivatkin laittaneet neitin tosi koville silloin maanantaina kun minullekkin soitti keskellä koulupäivää et oli kiusannut ýhtä tyttöä. Olikin silloin luokassa ja kaikkien kuullen soitti ja lisäks oli joutunut soittamaan myös kiusatun tytön äidille, samoin myös neitini kaveri oli joutunut soittamaan samaisesta asiasta kotiin.
Eilenkin opettaja oli todella tiukka kun sanoi neidille et se on nyt sit loppu et yksikin nälväsy ym. niin joutuu reksille ja eteenpäin. Sovittiin et heti kun saavat kuraattorin niin neiti menee kuraattorin kanssa juttelemaan. Kyllä tämä kovasti rassaa kun kuitenkin sit neitillä on hyviä harrastuksia joissa tarvitaan sitä ns. tiimityötä eli salibandy, 4h kerhon vetäminen, baritonin soitto orkesterissa ja kitaran soitto.
Tuntuu et kiristyskeinot ja uhkaukset alkavat jo loppumaan kesken ja kyllähän mulla eilen siellä itellä itku pääsi kun asioita läpikäytiin kun tuntee itsensä niin syylliseksi ja miettii et missä kohtaa menty mettään tämän neitin kanssa kun ei vanhempi ole ikinä aiheuttanut tällaista päänvaivaa ja on luonteeltaankin kyllä aivan erilainen :ashamed: :'(

Auroora, olisiko niin ettei tuo testi olekkaan niin herkkä millä aikaisemmin testasit et siksi niin hailakka et sinuna en olisi mitenkään huolissaan. Oikein mukavaa lomaa B)

Jotain jäi vielä kommentoimatta mutta nyt tarttee valmistautua sinne metsään :wave:
Plussatuulia kovasti :whistle: ja mukavaa päivää kaikille :wave:
 

Yhteistyössä