Wau, uusia kuumeilijoita, tervetuloa kovasti
Rosemari ja
Mansku72
Neeanäiti jopas on masu kasvanut, aivan ihana :heart:
Aurora, onnea onnea onnea, mahtavaa, plussa se sitten oli ja paljon tarrasukkia pikkuiselle matkaan :heart: :flower:
Siiri, tuttu tunne, mutta muutama vuosi tässä on tullut "kirjoilla" tuolla Avalla oltua, joten kaikkeen tottuu, jos niin voipi sanoa.
Rosemari, vai ole jo mummuksi päässyt :hug: Minulla myös ikäisesi tuttava, joka on mummu. Hänellä myös pari vuotias tyttären tytär :heart: Oma äitini oli mummuksi tullessan saman ikäinen ja sai vielä tytön, joka on nuorempi kuin kaksi vanhinta lastani, joten toivottelen plussaonnea suuressa määrin :flower:
Onhan täällä tapahtumia ollut. Murkut osaa joskus olla tosi hankalia, se tässä koettu myös kuluneiden päivien aikana. On ollut taistelua harrastuksista ja niiden maksusta. Pojalla syö rahaa Han Moo Doo, tyttö haluaisi, että se maneesi rakennetaan nyt eikä joskus, no siitä vaan, mutta nyt ei todellakaan rakenneta. Hepat lähti laidunpellolta ja "kesätallista" talviteloille. Siellä isohko lato, johon rakennettu tallipaikka ja käsipelillä hoituu sonnat, vedet ja ruokapuoli. Talviteloilla sentään sähkö ja juokseva vesi, joten helpottaa paljon.
Viljat saatiin puitua, JES
Eka kerran kahteen ja puoleen vuoteen olen unohtanut tyystin, mikä kp on menossa
Hämmästyttävää ja ihanaa samaan aikaan. Odottelen sitä tättähäärää käymään tuossa to-la sektorilla. Silloin täsmäisi sen oviksenbongauksen kans. Yhtään ei ole testit kutkuttaneet, ei todellakaan. Ei ole ehtinyt koko kuumeilua edes ajatellakkaan. Viime yönä vahdin kuivuria naapurin kans vuorotellen ja mulle pukkas valvomista kolmeen asti. Tein esikoiselle villasukat joulupakettiin. Hyvin oli aikaa kutomiselle, omille ajatuksille ja sille, että vain oli.
Rouva Pikkumyy, otatko multa sen yk1 pois. Se jotenkin hämää mua. Jos olis yk1 todellisuudessa menossa, olisin ihan täpinöissä ja innoissani, mutta nyt on kuitenkin menossa kaikkea muuta kuin yk1. Innostus laantunut, tästä on tullut elämäntapa. Paremmin sinne sopis
yritys alkanut 3/06, rk 2/08 km 7/08, 8/08. mutta en tiedä, kannaattako tuotakaan laittaa.
Lieviä MPS oireita, lievempiä kuin yleensä. Finnejä sen sijaa ei tarvis enää enempää, olen pahemoi kuin teinipoikani :kieh: Kuumeilusta ei olla kotoa edes puhuttu, jäänyt taka-alalle. Verikokeiden tulokset tullut, mitä silloin gynellä otettiin ja kaikkiinhan ei vastauksia hetimmiten saatu. Ne ei nyt kovin hurrattavia olleet ja jotkut aiheutti lisätutkimuksia ihan muulla sektorilla. Voipi olla, että tässä saa valmistautua uuteen elämän vaiheeseen johon ei kuumeilu kuulu ja ajatukseen, että lapsilukumme on tässä. Jotenkin tulikin jo tunne, että jossain on pahasti vikaa ja niin se sitten taitaa olla. Vielä en sitä viimeistä kirvestä kaivoon heitä, mutta tuossa se valmiina jo dottaa. En nyt ala tarkkaan tuloksia tässä luettelemaan, mutta kiireellisen lähetteen sain lisätutkimuksiin keskussairaalaan, eikä kyseessä ole mikään hedelmällisyyteen liittyvä, vaikka siihen vaikuttaakin. Eikä henkikään pitäisi olla vaarassa, joten nou hätä.
Ompa todellakin ihana ilma. Lähden tästä töihin pariksi tunniksi ja sen jälkeen puolukkaan. Toivottavasti siellä vielä muutama marja on odottamassa, ettei kaikki muut ole ehtineet ensin.
Plussatuulia pohojammaalta, Lumi-Marja :wave: