YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Heissan kaikille!


meni päivitys vähän myöhäiseksi!


Auroora: Pahoittelut, että nyt testit näyttävät negaa, jospa se vielä plussaksi muuttuisi!


Neean äiti: Ihanan näköiset lapset teillä! :heart: , :heart: , pikkutyttökin jo kovasti kasvanut pienen pienestä tytöstä, vähän isommaksi! Se on hyvä, että lasten kanssa voi kulkea, ja ei tarvitse hävetä heidän käytöstään missään. Olen samalla kannalla, lapset kulkevat mukana, missä kuljetaankin. :D

Siirisisilisko: Mukavaa Omppuhillonekeittohetkeä, nami, nami kun olisikin hyvää!
Meille ei omenoita tullut halla vei koko sadon.

Kanella ja ebony, : Kiitos kun huomautitte päivitysvirheestä, kivempi , että mennään kaikki oikeissa päivissä!


Pinkki: Hyvä, kun sait sanotuksi, että ei se vauvan toimitus aina ole niin helppoa!


Hibiscus: nyt on aika lopettaa mykkäkoulu!
Peukut pystyssä edelleen täällä! :wave:

Amati : tervetuloa mukaan jännäilemään , ainakin taustalle, laitoin sinun tiedot tuonne ensimmäiseen osioon, onko kp:t jo alkaneet? En nähnyt ihanaa kuvaa vauvastanne! :heart: Onnittelut, että olet palautunut hyvin raskaudesta ja synnytyksestä!


oma napa:
Menimme eilen tanssimaan , aloittamaan "jälleen uuden alun"


oli ihana ilta, palasimme vasta 4:n aikaan kotia ja heräsimme 10 aikaan!


Pyöräilimme kauppaan noin 5 km päähän ruokaostoksille!


Ruuan jälkeen teimme näin lähekkäin:
, eli kyllä ihan nukuimme tunnin verran.


Tänään vietämme rauhallista koti iltaa, vielä emme tiedä, onko miehen poika iltalomilla vai vkloppulomilla armeijasta, ainakin iltapvllä oli vapaalla ja pääsi laivakokiksi kuitenkin johon myös haki!!!!
Ei halunnut sotapoliisiksi, koska ei pidä aseista!! :headwall:

Illalla iltapalaksi tälläistä herkkua! :
,


Ihanat rakkauden täyteiset illanjatkot kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Heippa taas!

Meillä on mahatauti jyllännut koko tämän viikon :x . On tavaraa tullut molemmista päistä niin isällä kuin lapsillakin. Minulla ei tautia ainakaan vielä ole ollu, onneksi, mutta eiköhän se minullekkin vielä kerkiä tarttua...
Siskoni perui pojan synttäreille ( 11v. ) tulon ku kerroin että tautia löytyy.. Sisko kun on lähihoitajana ja olisi hankalaa jos taudin tartuttaisi hoidokkiin joka on pyörätuolipotilas...

Poika halusi itse tehdä kakun... on muutenkin innokas tekemään meille ruokaa :D

Rva Pikkumyy Kiitos kun laitoit minut jo taustailijoihin :D :flower:
Tässähän tuntee itsensä jo "vanhaksi" ( tai hulluksi ) kun seitsemättä kuumeilen kun muut vasta ensimmäistä, toista, kolmatta jne. haaveilee :saint: onhan toki tuolla pinoissa muitakin jotka on tehnyt enemmänkin lapsia..

Koneen kutvale ei suostu laittamaan uutta kuvaa profiiliin... monesti olen jo yrittäny :headwall: pitää yrittää vielä uudelleen. Muutenkin tää kone jotain omiaan höyryää, liekkö joku bugi tarttunu...

Kp.t ei ole vielä selvillä kun taitaavat olla vielä sekaisin. Viimeksi kun pongasin ovun ja sen jälkeen tuli pientä tuhrua. Seuraavaa ovua kun odottelin niin tulikin kirkasta vuotoa vähäsen...siitä jotain viikko taisi olla jotain ovu oireita, eli eilen :| eli kierron tasoittumista odotellaan :) ja josko se ukkokin joskus suostuisi asialle jotain tekemään ;) :D

olihan minulla jotain kysyttävääkin mutta kun tuo pää on niin hatara ettei siellä tahdo asiat pysyä nykyään.... JUU NIIN...
Galluppina voisi heittää että: Mitä mieltä sukulaiset, ystävät, tuttavat jne. on ollu siitä että uusi vauva on tehnyt tuloaan pian edellisen jälkeen.... siis kellä on n. vuoden ikäerolla lapsia...
( tulikohan edes ymmärrettävästi tuo kysymys? ) ei suinkaan omaa napaa mukana :LOL:

:wave:

amati

muoks. sainpas laitettua kuvan kun vaihdoin mozilalle internetti selaimen... kuva on vähän sumuinen kun on joku pojista sen ottanut.. viikko sitten.
 
Kiitos Rouva Pikkumyy ja Annisofii, perusluonteeltaan lapset ovat rauhallisia, ovat saaneet sen avun isältään onneksi. ;)

Meillä taas pikkuneiti kovassa nuhassa, just parani korvatulehduksesta ja nuhasta ja taas alkoi nenä vuotaa, yöllä oli hieman levoton ja hain viereeni. Muuten touhuaa kyllä, eikä tunnu olevan kuumeinen. Korvakontrolliin mennään huomenna. :hug:

amatilla suloinen pienoikainen, meillä lapset vajaan 2,5 vuoden ikäerolla, kun he nyt vihdoin meille tulivat, esikoisen pitkän yrityksen, 4,5 vuotta, jälkeen, olen heistä tosi onnellinen. Tuntuu välillä uskomattomalta, että nyt odotan jo kolmatta. :heart:

Aamu valkeni aurinkoisena, mutta ei nyt kyllä mikään kesä enää ole ulkona. Olin lasten kanssa illalla ulkona ja kyllä tuntui jo syksyisen kolealta tuo sää. Hanskojakin piti lapsille etsiä, kun kädet tuntuivat niin kylmiltä. Isompi menis aina vaan kesäisillä vaatteilla ulos. Pakko oppia vaan taas pukemaan. :)

Anna nyt amati kropan vähän toipua, sulla onkin mukavasti jo tuota katrasta. Kerkee se pieni olla vauvakin, ennen uuden tuloa. ;) :heart:

Nyt aamupalalle ja merkkaamaan ruokapäiväkirjaan, mitä suuhuni pistän.

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 27+5 (viikot vierii, onneksi.) :heart:
 
Meidän katras oli eilen Korpilammella Serenassa uimassa =) En tiedä miten tämä mammakin siellä oikein villiintyi uimaan ja polskuttelemaan lasten kanssa...-nyt on ainakin kyljet ja kaikki lihakset ihan jäykät ja kipeät :LOL: Siellä on se "villivirta" vai mikä se oli, niin sen menin tytön tukena pariinkin otteeseen :D -tais olla liian hurja tälle äiteelle, kun nenäänkin meni niin paljon vettä, että kirveli vielä pitkän aikaa :LOL: No pääasia, että HAUSKAA OLI !!! Illalla nukahdin kuopuksen kanssa jo puoli 9 |O - jäi ilta hommat tekemättä ja pyykitkin koneeseen ...-no tänään jatketaan !

Semmosta kyselisin, että milloin sen ns. kiinnittymis vuoto "piti" tulla, jos sitä ilmenee ??? Minulla nimittäin eilen tuli semmoista hailakkaa verta liman seassa...( anteeksi :x ) ja kp. oli vasta 22....Mutta yleensäkkin minulla alkaa ajoissa ne inhottavat "tuhrut" elikkä ei tainnut tälläkään kerralla tärpätä :ashamed: :'( ...mutta tietenkin täytyy vielä toivoa niin kauvan kun ei tätiä näy...Sen tähden tuli se kiinnittymis vuoto mieleen...

Apua, kello on jo nuin paljon...nyt täytyy lähteä koiran kanssa reippaalle aamulenkille tuonne vilpoisan raikkaaseen sunnuntai aamuun =) Näkyy aurinkokin paistavan B) eli kiiruusti ulos, ennen kun se menee taas piiloon !!!

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja PLUSSA säteitä kaikille :wave: :heart: :wave:
 
Ebony: Jännät paikat sinulla! :heart: :saint: Toiv oli ns kiinnittymisvuotoa, itse olen sellaisena jonkun hetken kestävänä kipuna tuntenut sen kiinnittymisen. Tai niin luulen. Tosin tässä tmraskaudessa sellaista en tuntenut, eli ehkä se hedelmöittynyt alkio ei kiinnittynyt ollenkaan vaan pääsi kohtuun asti ja muodostui se sikiöpussi, mutta siihen se sitten jäikin.

Pidän sinulle peukkuja! :heart: :wave:

Serenassa: On ihana uida ja nimenomaan mennä siinä villivirrassa;=) :heart:

Ihana ilma auringon suhteen, mutta kylmä pohjoistuuli on! :headwall:

Mies leikkaa nurmikkoa, minulla pullataikina kohoamassa. Paljon touhua varmaan tänään ja huomenna taas alkaa arki töidenkin suhteen :heart:

Amati: Ihana pikkumies kuvassa, nyt näkyy! :heart:

Neeaäiti: Ikävä, että tytär taas kipeänä! :hug: Toivottavasti pian paranisi! :heart:

ihanaa pvää kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitos Rouva Pikkumyy, korvaansahan tuo neiti taas valittaa, on ollut maruinen aamun ja just nukahti. Onneksi on tuo lääkäriaika huomiselle, olis kyllä jo saanu olla korvakipu ohi. No, nyt valittaa toista korvaansa. Kuuri ei ehkä ole purru tai tullu uusi tauti. Kauhea räkätauti taas ja nenään sattuu kun niistää. :ashamed: Nää on näitä. Eiköhän se siitä taas ohi mee. Isommalla kans nuhaa.

Ebony: pidän peukkuja että kiinnittymistä.
 
Heippaus kaikille!


Aika hiljaista on!?


Söimme ruuan ja sen jälkeen nukuin päikkärit


Jospa alkaisin..:


Olimpa perunamaallakin:
, pitkäksi aikaa saimme perunoita takapihaltamme


Vuotoa ei tänään ole tullut, jospa se pikkuhiljaa vähenee? Pitää kuitenkin töihin varautua side housuissa. Taidan näyttää vuodoille jo näin:



Tulkaahan kertomaan kuulumisia!


Rva Pikkumyy
 
Juu, Pikkumyy, tunnustan piileskelleeni puolipäivää mustaherukkapuskissa :LOL: Piti kerätä pois, ennenkö alkoivat käydä :kieh: Taitaa olla siinä rajoilla. Marjat olikin jo niin ylikypsiä, että osa hajos suoraan suuhun. Nooh, suurin osa oli jo kerätty pois ennen tätä päivää, joten enköhän saa tämän vetelehtimisen anteeksi. Nyt on sormet aivan "jäässä", siis tunnottomat ja koppuraiset. Pienen pieni perunamaapläntti on meilläkin, mutta koska se on isännän hallinnassa, niin en puutu sen viljelmiin pikkusormellakaan. :LOL: Ties mitä siellä muhii. Elän toivos, että se saa potut ylös pellosta ennen routia.
Vau, teillä on kyllä ollut tosi aktiivista elämää, kun ootte tanssimassakin käyneet! Esimerkillistä toimintaa :D. Itse en kyllä tanssia osaa, näyttäisin tanssilavalla lähinnä tältä:
Liikesarjanikin olisivat just nuo! :LOL:

Neeanäiti
Tosiaan mukava kuva lapsista, semmoinen, josta tulee välittömästi hyvälle tuulelle! Toivottavasti pikkuneiti on jo hyvässä paranemisen tahdissa!


amati Toivottavasti teilläkin ollaan noista mahataudeista paranemaan päin! :heart: Tuohon sinun galluppiin en voi vastata, kun on vaan yksi :ashamed: Mutta mikäpä ettei, ettei täällä voisi kuumeilla, vaikka lapsia olisi kaksitoista! Eihän se kuumeilu sitä lukumäärää katso, eihän :heart:

ebony
- Kiva, että teillä oli hauska kylpyläreissu! Rakastan vesielementtiä myös :). Kylpylöintiä harrastan oikein mielelläni, ja joskus takavuosina tuli tuolla Serenassakin pistäydyttyä. Mulle se oli kyllä vähän liian iso paikka. B) Jäi mieleen, että silloin siellä oli valtavasti venäläisiä, joita vastaan mulla ei ole mitään. Mutta: mieleen he jäivät lähinnä siksi, että naisilla oli väkevät luomivärit siellä altaassakin, ja muutamalla kullanväriset pikkupikkubikinit, jotka erottui kyllä massasta :eek: Eivätkä he olleet enää mitään teinityttöjä vaan ihan kypsän naisen iässä... :eek:

Aurora
Ei voi olla totta! :hug: Mun on jotenkin hirveän vaikea uskoa tuota negaa. Eihän kaikki testit näytä hcg:n nousua kovin äkkiä! Jospa se plussa sieltä kumminkin tulisi! :heart:

Pinkkis
- Minustakin mahtavaa, että sait lauottua totuuksia, ja vielä kaiken lisäksi todella osuvasti! Kunpa se olisikin niin yksinkertaista (että vauvat vaan tulee heti kun toivotaan ja tilataan)! Yhtä paljon kuin ne harvat, jotka meiltä on jotain vauvoihin liittyvää kyselleet, mua on kyllä harmittaneet ne, jotka eivät ole kyselleet mitään. Esim. miehen suku pitää ihan itsestään selvänä, että me ollaan jo niin vanhoja, ettei päässä liiku mitään sen suuntaistakaan, siksikään, että molemmilla on jo 1 lapsi. Ei meitä nyt suoraan vanhoiksi ole sanottu, mutta jos miehelle veli naljailee, että "pian susta vois tulla isoisä", niin kyllähän se vähän samaa tarkoittaa, niin ainakin asian tulkitsen :(. Tää veli on mua pari vuotta vanhempi, ja hänellä on vauvaikäinen, joten kyllä ottaa päähän tällaiset puheet. Oman ikäiset miehet on olevinaan niin nuoria...! GRRRR


Jaaha, olihan taas vuodatusta...Kiitos, nyt helpotti!


Nyt vaan toivotan teille kaikille hyvää yötä ja kauniita, rauhallisia unia!

 
Sain tyttären villasukat valmiiksi, olisihan ne nopeamminkin kutonut, mutta välillä oli olevinaan muuta tekemistä! :heart:

Hibiscus: Kiva kuulla sinusta jälleen! Peukut edelleen minulla pystyssä täällä suunnassa! :wave:

Hyvää yötä kaikille ja nukkukaa oikein makoisasti! :xmas: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Heips!

Taas sain vaihtaa selaimen mozilalle kun exploreri jumasi...grrrr

Söpöjä lapsia on neeanäidillä =)

Meillä ne mustaherukat on vielä puskissa :ashamed: ei vaan tunnu kerkiävän ja kukaan muu ei kehtaa...

Kävimme miehen ja pienimpien lasten kanssa n. 3km lenkillä... hidastahan se on pienien kanssa kävellä kun ne tutkii kaikkea ja kerää kukkia ja viskoo kiviä ojiin...
kävipä niin ikävästi että rymytessäni pellon viertä taisin tallata mehiläispesään ja sain ne suuttumaan. Yksi mehiläinen onnistui pistämään poikaa :( huutohan siitä syntyi, kotio asti huuti kuin syötävä. Kotona sitten rauhoittui ja vaati pistos kohtaan laastaria :|

Mahatautia ei vielä mulla ole,onneksi... ja muut on tainu jo parantua siitä. Isännällä kyllä maha on vielä jokseenki sekaisin kun sillä on niiiiin herkkä vatsa muutenkin että tuommoinen tauti kestää sitten pidempään...
Aamulla kyllä tuntui puuroa tehdessä että tätä ei kyllä tule nyt syötyä... kahvilla ja keksillä sitten aloitin päivän...sitten helpotti.

Pikku-ukko nukkui viime yönä kivasti, syötin 23 aikaan ja siitä suoran nukkumaan kävi. Heräsi seuraavan kerran vasta 8.30 :D
Heräsin kyllä kerran yöllä kun päähän vähän koili ja aloin kuulostella talosta kuuluvia ääniä...
Joku ihmeellinen piippaus kuului, epä jaksoittainen piippaus jota ekaksi epäilin telkkarista tulevaksi mutta siinä ei ollukkaan virtaa... no sitten ajattelin sen tulevan tietokoneelta. Meinasin aluksi lähteä särkylääkettä hakemaan mutta sitten vainoharhaisuus iski ja alkoi pelottaa ( vanha talo ) :LOL: niin kuin piippaus olisi kutsunut minut liikkeelle pimeään.. :eek:
Päätinpä sitten jatkaa unia :saint:

että tämmöistä sekoilua meillä :LOL:

:wave:

amati
 
Huomenia,

Täällä ei ole vieläkään kuukautiset alkanu..en ymmärrä. En testannut viikonlopun aikana ollenkaan. Huomenna vois testata vielä kerran. Oisko se ovis ollu vasta kp32..kummallista.
Sitä raskaustestiä missä se haamu..näytin sitä työterveyshuollossakin ja hoitaja sanoi sen olevan heikko plussa. Etten aivan omiani nähnyt.. :D
 
Heippa kaikille :wave:

Täällähän on ollut juttua paljon. Työt sitten alkoivat ja eka reissu yksin tehtynä. Hyvin meni :D Kotohommia on ollut riittävästi ja liikaakin, puimaan on päästy yksi pelto sentäs ja tänään aloitetaan toinen. Kunhan nuo kyydit ensin iltapäivällä on ajettu.

Kuumerintamalla heikkoa lämpöilyä ja ihmettelyä. Perjantaina tuli tällainen. Tuli testattua, kun tuntui olo niin ovismaiselta. Ukkokin muka näytti hyvältä kaiken kiireen keskellä ja noi muut valumat kans pisti testaan ja epä tässäkään "kierrossa" tarvinnu digipaketista yhtä testiä enempää tuhlata.

Mitähän mun kropassa oikeasti on meneillään. Mitähän gyne näki silloin? Herää pieni kysymys, oliko ovis todella silloin tapahtunut ja lisää muniksia irtoamassa juuri parin päivän sisällä gynekäynnistä. Mikäs tuo ovisplussa sitten on? En kai mä nyt sentään kolmesti ovuloi, menis liian utopistiseksi ajatukseksi. Samasta erästä testasin liuskatestillä ja siihenkin tuli hyvin vahva ovisviiva, mutta onnistuin pudottamaan sen vessanpyttyyn :headwall: joten kuvaa en siitä sitten ottanut, sattuneesta syystä se myös jäi sinne pyttyyn, kun siellä nyt oli muutakin kuin kirkasta vettä :headwall: Varmuudeksi vielä r-testi ja siinä nega. Lähinnä tarkistusmielessä, vieläkö hcg näkyy ja ei enää siis näy.

Mieshän tuosta digiplussasta innostui vallan kovasti ja sitähän sitten on hyödynnetty, kun isot lapset olivat kaikki mummolassa vkl ajan ja pikkuneiti vain kotona. Miehellä vapaa vkl ja appivaarin väki meillä, jotta saatiin olla pellolla vuorotta. No, tuli harrastettua maalaisromantiikkaa metsänsiimeksessä ja vähän siellä sun täällä :snotty: :whistle: joten ei näänyt ainkaan yritystä puuttumaan tällä kertaa. Tosi, ei mitenkään pelkkää ovisajan puuskutukseksi jäänyt, nyt oli mielessä vain hauskanpito, kerrankin :D :saint: Meillähän on ollut tekemisenmaku ja kauan mukana, joten tämä "pellossa pyöriminen" oli tervetullutta vaihtelua :heart: Jälkeenpäin vain tuli mieleen, että mitäs jos naapurinisäntä oliskin tullu tiluksiaan tarkisteleen, kun on pelloilla vain oja välissä rajana :eek: :LOL:

Aurora, peukutusta, jospa sittenkin plussa, kun joskus se ei vaan pissassa näy ihan noin vain. nimim. kokemusta on.

Rouva Pikkumyy hienoa uutta alkua ja työhänpaluuta :flower:

Hibiscus, harmillinen tapaus. Tiedän, miten kurjaa voi olla, kun asioista ei puhuta niiden omilla nimillä tai ollenkaan :hug: Joskus exän kans oli mehevä riitakin puhdistavampi kuin mykkäkoulu, jota hän harrasti joskus kuukaudenkin :ashamed: Toivon, että teillä saadaan asiat puhuttua auki :flower:

Neeanäitivoi mitä söpöläisiä kuvassa :heart:

ebony mukava lukea sinunkin kuulumisia. Teillä on varmasti ollut ihana reissu, voi kun itekkin tästä syksyn mittaan vielä pääsis polkuttelemaan johonkin kylpylään :wave:

amati ihana pojan palleroinen :heart: Muistan sen, kun plussasit ja nyt on jo nyytti kainalossa. Niin se aika vain menee. Me täällä vain tahkotaan ja sinä jo uudelle kierrokselle tulossa mukaan :D Älähän liikaa hättäile, vaikka tiedänkin, että niin kauan niitä vauvoja saapi tulla, kun sitlä tuntuu. Meillä nyt vain vähän tökkii tämä onnistuminen, mutta muuten ei taida takarajaa ollakkaan :whistle:

Tuli tunne, että jotain jää taas kommentoimatta, mutta tällainen homespää olen. Nyt pitänee tästä ruuan laittoon kiirehtää. Keitän 10l kattilallisen keittoa, niin ei tarvi toista ruokaa laittaa tänään. Saapa kukin lämmitellä omaan tahtiin, kunhan kaikki kotiutuu. Äiti ei tänään ehdi, kaurapelto ei odota ja sateiden välissä pitää ehtiä nuo "eloveenat" tuolta korjata talteen. Loput viinimarjat keräsin kans ja suoraan maijaan sai kerätä. Sellaisia lösöjä jo.

Plussarikasta syyskuuta toivottelen :wave:

Lumi-Marja
 
Rouva Pikkumyy ovisviiva vahvistu lauantaina ja miesystäväkään ei päässyt helpolla.. ;) Lakanoita "pöllyytettiin" perjantaina (yöllä),lauantaina (aamulla ja yöllä).Sunnuntaina loppukin voimat.. Ei minulla vaan miehellä.. ;) :heart: Sunnuntaina illalla oli enään vaan haamu viiva ovistestissä..

Hibiscus minullakin on tuo mies välillä hiljaista sorttia..Se yleensä olen minä joka puhuu ja eikä oikein saa mihinkään välillä vastauksia,yritä sitten ymmärtää toista.. :kieh: :kieh: Kiitoksia ovisajan Onnitteluista!!

Neeanäiti sulosia mussukoita sinulla/teillä.. :heart: Minullakin on kampaajalle aika varattu lauantaille,vähän leikkausta ja väriä kun alkaa oma väri näkyä..

amatilla ihana "pikku herra" profiilissa.. :heart:

Mikähän se on kun vieläkin tuntuu nippailua/kipuilua tuolla oikealla puolella..? :|
Äskön kun tulin asioilta,niin naapurin kanssa tuossa jutustelin ja tuli puheeksi että tässä kohta pyöreitä täytän (kerron teille sitten myöhemmin tarkemmin että milloin.. ;) ) niin sanoi että sinullahan pitäis vielä iltatähti tehdä.. :kieh: :kieh: Että semmoista..

-Taikakuu- :wave:
 
Taikakuu, toivottavasti pöllyttelyt tuottaisi sen iltatähden ;) Olen kans tuon sorttista vihjailua saanu kuulla ja samaan hengevetoon myös sen, että onhan teillä tosin jo riittävä katras. Tehtäis tehtäis, vaikka linnunrata, mutta kun ei meinaa oikein onnistua :headwall:

Yhdelle naiselle sanoinkin, jolle tuntuu tupsahtavan vauva joka vuodelle, kun uteli meidän vauvahankkeista, että me ei niitä lapsia niin vaan tehdä vaan saadaan, jos saadaan. Meni nainen vähän hämilleen, en tarkoittanut millään pahalla sanoa, mutta hän kai loukkaantui. Tuumasi vain, että ei ole heidän vika, jos helposti raskautuu. Siinä sitten selittelin, etten sitä piruiluksi tarkoittanut. Koominen tilanne, sillä yleensä se olen minä, joka näissä asioissa nahkaani käristelen. Siinä kai oltiin molemmat vähän suupieli natturalla, kun toisella oli vaavi masussa, yksi ja kaksi vuotiaat kaksostenrattaissa, kolme ja neljä vuotiaat (samana vuonna suntyneet, tammikuussa ja joulukuussa) pyöriensä kanssa ja 6v kaksoset oli juuri vienyt eskariin. Tästä aikaa pian pari vuotta. Heidän silloinen masuvauva täyttää marraskuulla kaksi ja uusi näyttäisi syntyvän tänä syksynä. Yhden varhaisen keskenmenon hän kertoi heille vain tulleen, kaksosten jälkeen. Joskus sitä vain miettii, miten joillekkin nämä vauva asiat ovat vain niin yksinkertaisia. Raskaaksi tulo helppoa, raskaus aika sujuu mutkitta, synnytykset nopeita ja ei mitään engelmia...joillekkin taas annetaan surua ja pettymyksiä, kaikki ongelmat ja mitä ikinä kuvitella saattaa. Ei ole elämä tasapuolista ei. Tämä nainen ehtii vielä saada vaikka kuinka monta lasta, jos tahti jatkuu samana. Olemme saman ikäisiä, mutta meidän "koneistot" taitavat olla ihan eri kaliperia. BMI tosin samaa luokkaa, joten ei ole tähtiin kirjoitettu sekään, että ylipainoinen ei raskaudu helposti.

Nyt takas tien päälle :wave:
 
Tervehdys taas :wave:

Nostan Lumi-Marja sinulle todella hattua, kun jaksat touhuta noin hirveästi/ahkerasti...Kaikkien kotihommien ja maatilan hoidon päälle vielä -ajat ymmärsinkö oikein koulutaksia ?! Wau ! :flower: Minäkin täällä pyöritän muka suurperhettä, mutta meillä ei ole nuita ison maatilan hommia....-ja silti tuntuu aina olevan kiire...ja koko ajan saa miettiä, että unohdinko taas jotain :/ =) . Ihanalta kuulosti tuo maalaislempi teillä :heart: ...hyvä että sellaiseen jääpi vielä aikaa...Meilläkin tuntuu, että aina on JOKU kotona, niin jää kauhean vähän kahden keskistä aikaa isännän kanssa, ja minä yleensä käyn tai siis NUKAHDAN kauhean aikaisin kuopuksen kanssa ( kun aamuisin on niin aikainen herätys...)...niin illallakaan minusta ei ole kovinkaan paljoa seuraa |O . No pitää käyttää nuo kultaiset aamuhetket hyväksi :heart: vaikka isäntä usein onkin vähän unenpöpperöinen ;) :heart: .

Minusta taas tuntuu, ettei tälläkään kerralla tärpännyt...vaikka niin oviksen pongasinkin...taitaa sitä pikku tuhrua vaan tulla...tai sitten kuvittelen sitä jo joka paperiin :kieh: No toivotaan että teillä muilla olisi parempi onni :heart: tässä kuussa !!!

Nyt täytyy lähteä ruuan laittoon ja hakemaan sitten kuopusta tarhasta :wave: :wave: :wave:
 
Kiitos teille kaikille! Lapset ovat kovia touhuamaan keskenään ja saan tehtyä kotitöitä ja joskus vähän huilattuakin, kun viihtyvät hyvin leikeissään. Harvemmin kinastelevat. Jostain lelusta välillä, meteli on välillä korvia huumaava, kun painelevat ympari huushollia. Pienempi toistelee isomman puhetta ja puhua pälpättää jo kovasti. Äitiinsä ovat tulleet, aina äänessä, isänsä ei aivan niin puhelias. Lapset eivät juuri ketään ujosele ja itse olen hyvin sosiaalinen, pitää päästä näkemään muita äitejä tai ainakin virtuaalisesti rupatella.

Mistähän johtuu, että mies ei aina tule kaikkiin perhepippaloihimme? Kun näkisitte ja kuulisitte sen puheensorinan ja naurun ja hulinan, kun sisarukseni ovat koolla lapsineen. :D Me naiset olemme aika puheliaita ja miehemme vähän rauhallisempia, paitsi nuorin veljeni, hän on melko rauhallinen ja onkin sitten ottanut puheliaan vaimon. ;) Usein onkin niin että me naiset olemme lapsinemme useimmin koolla ja miehet jäävät kotiin. No, kyllä he välillä tulevat, joskus vaan ei aikataulutkaan sovi. :whistle:

Se siitä. Ihania nuo lapset ovat ja välillä koettelevat odottavan äidin hermojakin oikein kunnolla. :ashamed: :heart:

Kävimme pikkuneidin kanssa korvakontrollissa ja tulehdusta ei enää ollut, hyvin parantuneet olivat. Nuha vaan tuli uudestaan. Kuumetta ei ole.

Juttelin myös oman lääkärimme kanssa mun tilanteesta, käski vain odotella kutsua äitipolille, kuten neuvolatätikin, kun tänään soitin. Kohjut olivat taas illalla kamalan kipeitä. :ashamed: |O Kurja vaiva, mutta eiköhän se siitä joskus helpotu.

Anteeksi omanapaista juttua. Pikkuneiti nukkumassa ja tulin täällä käymässä. Olis hommaakin, sain jo laitettua vaavia varten vaatteita laatikoihin ja nyt pitäisi keksiä pikkuneidin vaatteille joku säilytyspaikka.

Rouva Pikkumyy, mulle ei ole kutominen ollut koskaan mieluista, ajalen mieluummin autolla. Äitini kutoo vaikka nukkuessaan, niitä geenejä en ole saanut. Isänikin osaa kutoa ja virkata, molemmat ompelualalla. Nyttemmin eläkkeellä.

Taikakuu, pidän peukkuja, että ovistelu tuottaa tulosta :heart:

ebony mä oon sellainen yökyöpeli sekä noustava on myös aikaisin, kun tuo neiti on niin aamuvirkku. Iltaisin ja yösydännä yleensä vaan mahdollista pupuilla, jos mies vaan myös virkeä. Yleensä otamme yhteisen ajan silloin kun voi, eli n. 23 eteenpäin. Riippuen tietysti työvuoroista. Aamulla ei onnistu, kun pikkuneiti herää jo n. 6.30, paitsi joskus miehen tullessa viikonlopputöistä 5 jälkeen onnistuu, kun on jo kerenny nukkua. :heart: Mielikuvitusta saa käyttää, kun on isompia lapsia. Isäntä tykkää myös kattoa telkkua myöhään, joskus pupuilemme sitten pikkutunneilla, kun muutenkin herään veskiin tai ei nukuta.

Lumi-Marjaihanaa maalaisromantiikkaa olette kerenneet harrastaa. :heart:

Oikein mukavaa päivänjatkoa teille ja plussatuulia puhkun ja puhaltelen täältä lakeuksilta!! :whistle: :whistle: +++++++

:heart: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 27+6 :heart:
 
Heipsan taas!

Kiitos vauvan ihastelijoille, ihana pikku-ukko se onkin :heart:
Lumi-Marja Niinhän se on että toisille niitä vauvoja tulee helposti ja toisille ei sit meinaa millää ja paljon koetellaan... :(
Ittekkin olen joskus nuorempana joutunu pettymään monesti ennen kuin on tärpännyt...

NIiin ja onnea oviksesta! :D
Minulla on nuorempi kaveri joka olisi jo tehnyt jos olisi vaan tullut... nyt taitaa vaan olla "jäissä" se yrittäminen kun niitten pitäisi käydä tutkimuksissa...

Kyllä se pikkunyytti vielä teillekkin tulee, usko pois vaan :heart: =)
Onhan tuota maalaisromantiikkaa tullut itsekkin joskus kokeiltua, nyt vaan ei ilmat meillä ihan siihen sovi. On niin kylmää ja tuulee...hrrr onneksi aurinko sentään vähän paistelee.

Omaanapaa sen verran että eilen lenkillä vähän nippaili mahan sivuun että olis munis lähteny liikkeelle. Tänään huomasin phs.ssä punertavaa valkkaria.... Että toimii ilmeisesti paikatkin jo... :LOL:
En nyt kuitenkaan kiirehdi ihan näin pian muniksia hedelmöittämään....

Tuosta ikäerosta kans sen verran että samainen kaverini on syntynyt tammikuussa ja veljensä saman vuoden joulukuussa, = ikäero 11kk14pvä....
Itelläni on 1v.1kk nuorempi sisko...

Välillä kyllä tuntuu että meinaa hermo mennä kun tahtois tehdä useampaa hommaa kuin aika riittäis... Tänäänkin olisin halunnu mennä vattuja keräämään mutta kun piti ruokaa tehdä ja siivota lattioita ja vauvvaa ruokkia välillä niin eihän sitä kerkeä kuin osan tekemään....
Löysin nimittäin niin herkulisia vattuja eilen lenkillä käydessä. Minä kun en saanu mansikoita enkä mustikoita pakkaseen, haluaisin edes niitä vattuja :/
Ukon kutalekkin jo aamusta häippäsi mehtään kun jäniksen mehtuu alkoi... Ja sitten iltavuoroon töihin... Eli siitä ei tällä viikolla ole paljon kotona apuja ja viime vikko oli sillä lomaa mutta meni taudissa kärvistellessä |O :(

Jaahas, kohta pitää valmistautua hakemaan yksi pojista palokunta nuorista, pitää nuo pienimmät laittaa kelvollisiksi ihmisten ilmoille...
onneksi ei sentään tarvinnu sinne viedä kun voi mennä koulusta mummolle ja sieltä kerhoonsa... Tulisi ajelua aikas paljon...

Aurora toivottavasti sinulle plussa vielä se tulee... ++++++ :whistle:
kuin myös muille jännäilijöille!!

:wave:

amati :)
 
Heippaus ja terveiset työmaalta myös!


Pyörällä menin ja tulin,oli aika tuuli, muttei tänään onneksi satanut!


Olen sellainen jännittäjätyyppi, kun olen ollut töistä pois työhönpaluu aina jännittää ja en saa nukuttua hyvin, nukuin noin 4 tuntia yöllä.
ruuan jälkeen kuorsasimme miehen kanssa yhdessä, minä hänen kainalossaan!


Hyvin minut otettiin vastaan työmaalla ja kaikki työkamut käyttäytyivät asiallisesti! :D


Vuoto on tällä erää loppu ja nyt katellaan,koska tälläistä aloitellaan:


Lumi-Marja: ihanaa maalaisromantiikka pellonpientareilla ja muuallakin teillä, onnittelut sarvesta!!


Ihanat illanjatkot kaikille tasapuolisesti!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Minulla ensimmäisten välillä oli 1 v ja 3 kk. Oli hassua että oli samanaikaisesti kaksi vaavia talossa. Mutta näin jälkeenpäin katsottuna erinomaisen hyvä ikäero. Heistä ollut seuraa toisilleen ja kiinteesti toisiin sidoksissa vielä 19-20 vuoden iässä.

Näyttää plussalta tuo ovistesti lumi-Marja. Hyvä että luonnon voimin tätä seuraavaa laitoitte alulle :)

Itselläni tuossa profiilissa noita feikkiplussia tuossa profiilissa. Haamu hieman vahvistunut , mutta varmaankin ei mitään muuta kun entinen " raapaisu" plussa.

mimmimamma
 
Iltaa kaikille!

Onnittelut Rouva Pikkumyylle onnistuneesta töihinpaluusta. Kiva lukea, että olet noin hyvällä mielellä :flower:

Ja Lumi-Marjalle onnittelut ovisplussasta...hieman kateelliset sellaiset kun kerran olit päässyt oikein sammalia pöllyttämään :LOL:

Täältä päin ei mitään raportoitavaa. Hiljaista tätijomotusta mahassa ajoittain eli sitä iänikuista peeämässäää... Täti saapunee tässäkin kuussa kyläilylle. Plääh :headwall:

Mukavaa iltaa kaikille! Tuokaa nyt joku edes niitä plussauutisia :heart: :heart:

Pinkkis
 
Täältä ei myöskään mitään raportoitavaa. Vatsa on turvoksissa kuin ilmapallo, jos se olisi heliumia leijuisin jo yläilmoissa. Tätikipuja ja huono olo (mulla on LÄHES AINA ennen tädin vierailua). :headwall:

Eli tässä kuussa en taida oikeasti odottaakaan muutakuin AuntRedin vierailua. Niiden alkamisen jälkeen varaan sen lääkärin.

Toivotaan nyt kuitenkin että edes Pinkkiksellä nappaa!
 

Yhteistyössä