Juu,
Pikkumyy, tunnustan piileskelleeni puolipäivää mustaherukkapuskissa
Piti kerätä pois, ennenkö alkoivat käydä :kieh: Taitaa olla siinä rajoilla. Marjat olikin jo niin ylikypsiä, että osa hajos suoraan suuhun. Nooh, suurin osa oli jo kerätty pois ennen tätä päivää, joten enköhän saa tämän vetelehtimisen anteeksi. Nyt on sormet aivan "jäässä", siis tunnottomat ja koppuraiset. Pienen pieni perunamaapläntti on meilläkin, mutta koska se on isännän hallinnassa, niin en puutu sen viljelmiin pikkusormellakaan.
Ties mitä siellä muhii. Elän toivos, että se saa potut ylös pellosta ennen routia.
Vau, teillä on kyllä ollut tosi aktiivista elämää, kun ootte tanssimassakin käyneet! Esimerkillistä toimintaa
. Itse en kyllä tanssia osaa, näyttäisin tanssilavalla lähinnä tältä:
Liikesarjanikin olisivat just nuo!
Neeanäiti Tosiaan mukava kuva lapsista, semmoinen, josta tulee välittömästi hyvälle tuulelle! Toivottavasti pikkuneiti on jo hyvässä paranemisen tahdissa!
amati Toivottavasti teilläkin ollaan noista mahataudeista paranemaan päin! :heart: Tuohon sinun galluppiin en voi vastata, kun on vaan yksi :ashamed: Mutta mikäpä ettei, ettei täällä voisi kuumeilla, vaikka lapsia olisi kaksitoista! Eihän se kuumeilu sitä lukumäärää katso, eihän :heart:
ebony - Kiva, että teillä oli hauska kylpyläreissu! Rakastan vesielementtiä myös
. Kylpylöintiä harrastan oikein mielelläni, ja joskus takavuosina tuli tuolla Serenassakin pistäydyttyä. Mulle se oli kyllä vähän liian iso paikka. B) Jäi mieleen, että silloin siellä oli valtavasti venäläisiä, joita vastaan mulla ei ole mitään. Mutta: mieleen he jäivät lähinnä siksi, että naisilla oli väkevät luomivärit siellä altaassakin, ja muutamalla kullanväriset pikkupikkubikinit, jotka erottui kyllä massasta
Eivätkä he olleet enää mitään teinityttöjä vaan ihan kypsän naisen iässä...
Aurora Ei voi olla totta! :hug: Mun on jotenkin hirveän vaikea uskoa tuota negaa. Eihän kaikki testit näytä hcg:n nousua kovin äkkiä! Jospa se plussa sieltä kumminkin tulisi! :heart:
Pinkkis - Minustakin mahtavaa, että sait lauottua totuuksia, ja vielä kaiken lisäksi todella osuvasti! Kunpa se olisikin niin yksinkertaista (että vauvat vaan tulee heti kun toivotaan ja tilataan)! Yhtä paljon kuin ne harvat, jotka meiltä on jotain vauvoihin liittyvää kyselleet, mua on kyllä harmittaneet ne, jotka eivät ole kyselleet mitään. Esim. miehen suku pitää ihan itsestään selvänä, että me ollaan jo niin
vanhoja, ettei päässä liiku mitään sen suuntaistakaan, siksikään, että molemmilla on jo 1 lapsi. Ei meitä nyt suoraan vanhoiksi ole sanottu, mutta jos miehelle veli naljailee, että "pian susta vois tulla isoisä", niin kyllähän se vähän samaa tarkoittaa, niin ainakin asian tulkitsen
. Tää veli on mua pari vuotta vanhempi, ja hänellä on vauvaikäinen, joten kyllä ottaa päähän tällaiset puheet. Oman ikäiset miehet on olevinaan niin
nuoria...! GRRRR
Jaaha, olihan taas vuodatusta...Kiitos, nyt helpotti!
Nyt vaan toivotan teille kaikille hyvää yötä ja kauniita, rauhallisia unia!