YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Mimmimammalle: Tännekkin onnittelut, teeppä tänään uusi testi meidän mieliksi ja kuvaa taas!


Kiva, noita plussia on katsella on ne sitten ovis tai raskaustestiplussia! :heart: :saint:

Ihanaa tiistaita kaikille! :heart:

Amati: Minusta on ainakin ihanaa , kun joku tekee lapsia moninkappalein ja on sitten ikäero , mikä vain! :heart: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hellurei ja hellät tunteet :flower: :D

mimmimamma tuollaisella viivalla olen ollut raskaana muutaman kerran, joten en nyt ihan miksikä sattuu feikiksi laskisi. Uutta testiä ja kuvaa odotellessa toivon plussauutisia kuuluvaksi :heart: *pakkaa tarrasukkapakettia lähteväksi*

Taikakuukos hän nyt oli, joka muisteli, että ajelen koulutakisa ja oikein muisti. Eihän se työllistä kuin 2-4 tuntia päivässä, mutta ihan riittävästi muiden töiden ohelle. Ei tämä meidän tila nyt mikään iso ole, tavallien talo ja peltoja ripotellusti siellä täällä. Ei siis mikään kaksfooninkinen pohojalaastalo, jossa on 20 lasia samalla seinällä :D Ei sellainen, punainen tupa tosin, mutta pikkusen ahdasta. Sopu sijaa antaa :saint:

amati mun kahdella vanhimmaisella on 1v3kk myöskin ikäeroa ja se olihan se aikamoista myllerrystä alkuun, kun mukana oli koliikki ja korvakierre, mutta siitä selvittiin. Mukavaa oli, kun oli pieni ikäero. Sitä sitä olisi halunnut nytkin, mutta eipä tullut :ashamed: Lopuilla onkin sitten noin 4v ikäeroa. Nytkin, jos onnistuttais tässä puolen vuoden sisään, menisi ikäero tuohon lukemaan. Et huhuu siellä jossain, joka tätä elämää säätää, alkais tulla jo marginaali vastaan, jotta sitä raskautta tässä odoteltais |O

Plussasäteita kirpakan aurinkosään keskeltä, Lumi-Marja :wave:

PS. Aamulla herätessä 5.45 oli -1 terassilla mittarissa. Ruohikko oli kuurassa ja ilmassa kirpakka tuntu. Tästäkö se syksy nyt alkaa tehdä tosissaan tuloaan.
 
Hei,

Testasin aamulla apteekin omalla ja siihen tuli viivanpaikka tai haamujen haamu. Hyvänen aika kun ärsyttää tämä epätietoisuus. :kieh:
Ollakko vai eikö olla. Mulla ultra huomenna iltapäivällä, mutta eihän siellä mitään näy jos aivan alussa.
 
Voi Aurora ja Mimmimamma..kaksi alustavaa plussaa. Hykerryttävää :D

Kiitos vaan SiiriS toivotuksista, mutta eiköhän harakoille mennyt minultakin taas tämäkin kierto. Luulis jo jotain muita kun perus pms-oireita olevan näillä kiertopäivillä jos olis tärpänny kun muuten tunnun olevan niin herkkä hormonaalisille muutoksille.

Mutta jaksan ottaa tän pettymyksen hiukan paremmin vastaan kun ollaan jo tutkimuksiin hakeutumassa. Itseasiassa mulla on jo huomenaamulla lääkäriaika terkkariin. Tapaan yleislääkärin, joka siis antaa mulle/meille lähetteen jatkotutkimuksiin erikoissairaanhoitoon. Jos antaa. En kyllä suoraan sanottuna kauheasti usko, että kunnallisella puolella pääsemme etenemään...jonot on niin hirmuiset. Ja tuokin kummallinen kiekka terkkarin kautta...haluaako ne nähdä meikäläisen siellä, että onkos tälle henkilölle soveliasta antaa lisääntymisyrityslupa vai ei... :kieh:

No kuukauden kuluttua on aika varattuna VL:lle Helsinkiin. Katsotaan siis nää molemmat polut tähän alkuun, mutta pahoin pelkään, että jos ennen eläkeikääni haluan asioihin selvyyttä niin VL:llä on jatkettava :headwall:

Sateinen ilma vetää mielenkin taas harmaaksi, mutta kyllä nuo pari "hautomossa" olevaa plussaa mieltä hiukan piristää :heart:

Pinkkis :wave:
 
Aurora ja mimmimamma kai voin jo onnitella?! Voin! ONNEA molemmille, mitä ihmettä epäilette enää! Haamu=raskaana, rouvat!


Omanapaa. Testasin negan juuri, mikä ei tullut yllätyksenä. Sen verran kovia menkkakipuja on ollut jo usean päivän ajan. Joku kirjoitti, että kivut tulevat aina ennen menkkoja, sama juttu täällä. Menkkojen aikana niitä ei sitten juuri olekkaan. Hiukkasen masentaa, mutta ei paljoa. Uutta päin vaan!


 
Siis kahdet haamut syyskuun alkuun!!!!!! Upeeta. Ei kai sitä enempää voi vaatia? Melkein jo uskaltaa Auroraa ja mimmimammaa onnitella. Ainakin hyvistä haamuista voi onnitella.

Omaanapaa. Nyt katosi sitten tätioireetkin. Eli odotettavissa on ei mitään. Pikkaisen masentaa, niinkuin kahta edellistäkin kirjoittajaa, mutta eiköhän me mennä kohta taas lippu salossa viimaa päin.

Mä kans tilaan VL:eek:on (Treelle) ajan, kunhan nää menkat vaan alkaa. Seuraavassa kierrossa mies on (todennäköisen) oviksen aikaan reissussa, joten... Joku tuolla 40+SOWHAT -pinossa mietti kotioloissa sperman pakastamista ja käyttämistä oikeaan aikaan. :LOL: Mitenköhän tuo toimisi?? :LOL: Laittaisiko jääpalapussiin, niin olisi kerta-annokset valmiina...
 
Tänään tuli kutsu äitipolille ultraan. :) Hyvähän se on tarkistuttaa tilanne, että kaikki varmasti ok ja kuulla vihdoin minkä kokoinen vauveli nyt on. Neuvolalääkäri ei sitä osannut näillä laittelilla mitata, istukanvirtaukset myös tarkistetaan. Hyvä niin! Perjantaina jo pääsen sinne.
 
Onnittelut Auroralle ja mimmimammalle molemmille haamuista= olla raskaana! :heart: + :heart:

Laitanko teidät haamuileviin , vai suoraan plussanneisiin?? :saint: :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :saint: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
että plussa olisi muu kuin ovis plussa. Joten älä laita minua plussaneisiin, koska kuukautiset oli tuossa 10 päivää sitten :headwall: :headwall: Muuten kuitenkin on sellainen täpinöissä olo ei tunnu vaan todelta, että olisi voinnut käydä tällä tavalla. Pinkin viikon intiaanitanssi mielessä kun tilanne varmistuu. Nyt pitää vaan odotella kun minulla aina ollut hitaasti nouseva hcg. Kyllä se loppuviikosta viimeistään pitäisi olla selkeä, jos on muu kun ovis plussa.

Hibiscus älä vielä luovuta, voi se siitä muuttua vielä plussaksi.

mimmimamma, joka ei aio turhaan iloita raskaustesti löydöstä vaan aikoo hyödyntää tänään bongaamansa vahvan ovisplussan. :p |O
 
*hymy* mimmimammalle ovisplussan löytämisestä! :heart: Nauttiahhan saa silloinkin, kuin myös silloin kun jo raskaana onkin! :heart: :saint:

Minulle taitaa kuopuspoijjan flunssa iskeä! :headwall: Toivottavasti ei niin tekisi kuitenkaan. :saint:

Pian saunaan, nukuin nimittäin Taas miltein tunnin! :xmas: |O

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

[u]Lopuksi mimmimamma lainaten[/u]:aurora tsemppiä
kyllä se plussa sieltä tulee :wave:

itselläni super lyhyt tuhruvuoto ja kp hieman hakusessa. Varmaan sunnuntai oli kp 1 ja tänään sitten ei enään tuhrua ja lauantaina ei ollut kunnon vuotoa kun yksi pieni hyytymä ja tuhrujen odottelu päivä.

Joten näistä merkeistä jatketaan.
 
Kiitos kovasti onnitteluista..mutta kovin on epävarma olo. :ashamed:
Tulisi edes kunnon plussa, mutta haamuja vaan. Toivottavasti ultrassa selviäisi jotain.
Ettei vaan olisi kystia tai jotain muuta..mieskin jo nauraa minulle kun olen aivan hermoheikko :LOL:
 
Aurora hei! Kystat ei näy plussana testissä. Mulle ainakin sanoi neuvolantätikin, ettei testi näytä ellei raskaana. Peukutusta sulle! Rauhallisesti vaan, kyllä se selviää. Ultrassa ei ehkä vielä näy, mutta eiköhän se aikanaan selviä.
 
Huomenia;=))

Eiköhän kohdussa näy kuitenkin ruskuaisipussi ja sikiöpussi, vaikkei sikiötä vielä näykkään, rv 6 alkaen näkyy sikiökin, eli milloinkas mimmimammalla ja aurooralla oli ovikset, minä kp:nä muistattekos?

Mimulin Taimin syke näkyi jo rv 6+2 :heart:

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

ebony.....................................26/28-30
Pinkki69..................................26/29-30......yk 10
Hibiscus...................................27/27-31
SiiriSisilisko...............................31/31.....tk 6
Aurora72..................................39/34-39



kaikille edellämainituille tämänviikon jännäilijöille paljon Onnea!
 
Aurora72 Onnea paljon!!! :flower: Apteekin omaan voi luottaa!! :D

mimmimamma :hug: Toivon ihan kamalasti, että plussasi vahvistuu!!!!! Jännittää puolestasi ihan kamalasti! :flower: :wave:

Terkkuja siis tänne kaikille ja paljon plussasateitä viskelen! Pian kaikki plussatkaa!!! :wave:

Omaa.... olen nyt pian viikon ollut insuliinilla, jota illalla pistän. Nyt yksikköjä parilla lisättiin eli aamusokerit saatava alemmas. Aterian jälkeinen myös seurannassa ja siihen tulee heti insuliini, jos liikaa nousee arvot. Olen tyytyväinen, että insuliinit aloitettiin ajoissa. Pientä mahdollisuutta saada suht "normaali" kokoinen vauveli! =)

Mukavaa ihanaa syyspäivää kaikille! :flower: :wave:

mantana ja pikkuinen "Toivo" rv.17+5 :heart:

p.s. profiilissa ultrakuva... :wave:
 
Heipsan kaikille :wave:

Ihanan monella jännät päivät käsillä ;) Toivotaan että plussa pärähtäis testeihin ja Aurooralla vahvistuisi :hug:

Anteeksi taustailuni, olo on ollut jotenkin tosi masentava, koko ajan olen ollut todella kiukkuinen, äksyillyt mitä pienimmästäkin asiasta, milloin itkettää ja viikon verran alavatsaa vihlonut ja juilinut. Tuntuu et mitään ei saa aikaan ja loma meni ns. ilman aikaansaannost. Töihin paluu ketuttanut kunnolla vaikka pelkkää iltaa teenkin et saan olla pikkuneidin kanssa päivät kotona.
Tytön tekoset otti kovasti voimille ja sitä on puitu opettajien kanssa ja nyt sit viimeviikolla sossuihmisen kanssa ja kyllähän tyttökin tajuu et on tehnyt tosi typerästi ja kärsii siitä ja pitkään. Toisaalta on helpottunut itsekkin kun jäi kiinni ja suurimmaks osaks näpistelyt olleet kaverille siis "kaverille" mikä todllisuudessa ei voi olla mielestäni kaveri jota sossuihminenkin sanoi neidilleni et tässä huomaat et täälä ei istu sun kaverit vaan sinä. No, jospa tai uskon ainakin et tyttö oppi läksynsä kun jäi kiinni ja kun ei ollut ymmärtänyt seurauksia. Valitettavasti meidän nuorempi neiti on aina ollut hieman vietävissä ja pienluokalla sattuu olee aikasta "värikästä" porukkaa lainaten sos.ihmisen sanaa. Tyttö kun täyttää vasta 14 niin sille ei jäänyt merkintää ja vaik jäikin niin vanhenee et ei pitäisi olla vaikeuttamassa opiskelupaikan hakua vajaan kahden vuoden pääst.

Tänään testasin apteekin sillä herkällä (Acon), joo tiedän, testiajan ulkopuolella ei saa enää tulkita niitä mut silti siinä oli ihan selkee haamu mutta tulkitsen sen jonkinlaiseksi viivanpaikaksi ja kun ei tullut testiajan sisään 3min aikana vaan tosiaan kuivuttua.
Muuten olis ns. kaikki raskausoireet mutta rinnat ei ole olleet kipeät, paitsi jos meidän 26pv. täyttävä 1v sattuuu tissitttelyn lopussa ottamaan nännin hampaitten väliin ja vetävän niin sit on hellänä jonkin aikaa :ashamed:

Olipas omanapaista taas tää vuodatus. Mihinköhän tämän pahanolon muuten vuodattais jos tätäkään palstaa olis. Kiitos, kun jaksoit lukea vaikka teksti olikin ihan typerää vatvomista oman navan ympärillä ja muut jääneet huomioimatta :ashamed: :'(
 
Täällä on jännät hetket monella. Toivotaan paljon plussia....


Aurora72 Paljon onnea. :flower:

Pikkukakkosen haaveilija Tosi lupaavaa... Toivottavasti seuraavaksi plussa tulee testiajassa.

mimmimammalle onnea uuteen testiin. Minusta se on plussa, jos testiin tulee vähänkin väriä.

Itse olen vähän pitänyt lomaa kuumeillusta. Ovis löytyi kp13 ja se hyödynnettiin. En jaksa kuitenkaan uskoa, että olisi tärpännyt.


 
Hei! pikkukakkosen haaveilija näkyikö mitään ennen tuota 3 min? Acon on tosi herkkä ja voi näyttää raskauden tosi varhain. Ei siinä kyllä mitään viivanpaikkoja ole. Taitaa olla plussaa! Olen yleensä testaillu lähes aina Aconilla ja on aina näyttänyt negaa, eli ei mitään tai jos plussaa niin viivaa, vaikka haaleaakin. Mitään haamuja tai viivoja ei ole tullut, ellen ole ollut raskaana, ei vaikka vielä roskiksesta katsonu toiveikkaana. ;) Kestää muutenkin jonkin aikaa ennenkuin mitään viivaa näkyy, kun plussannu.
 
Neeanäiti eipä siinä mitään näkynyt 3min puitteissa ja tein sen puhtaasti aamupissast. Yleensähän aamupissa pitäis olla ns. paras, ainakin mulla sellainen käsitys jos ei sit viimeöinen ihme maratonimetys laimentanut sitä niin paljon.
No, tarvitsee testailla joku päivä uudestaan jos nämä oireilut vielä jatkuu :ashamed:
 
Moi.

Pahoittelut SiiriS ja Hibiscus negoista :hug: Mutta toisaalta jos ei tätiä vielä näy niin kaikki on mahdollista...

Ja pikkukakkosen haaveilijalle tsemppiä teinin kanssa ja kovasti peukutusta plussaan :)

Mullakin menee nyt tarina aivan omanapaiseksi..Kävin tänään terkkarissa kinuamassa lähetettä tutkimuksiin. No sepä olikin oikeestaan ihan myönteinen kokemus. Lääkäri kyseli kaikenlaista ja sain lähetteen labraan. Siellä otetaan "tavalliset" eli papa, kilpirauhanen, keliakia yms. Varsinaisia hormonimäärityksiä tehdään sitten vasta jatkotutkimuksissa. Parin viikon päästä mennään kuulemaan nämä tulokset ja sit saadaan mahdollinen lähete erikoissairaanhoitoon. Jonojen pituudesta lääkäri ei osannut sanoa mitään, mutta toiminta on kai myös harkinnanvaraista. Meidän puolesta puhuu ikä ja se ettei kummallakaan vielä ole lapsia. Tosin lääkäri sanoi ettei lähetettä varmaan "noteerata" ennenkun on vuosi yritystä takana. No eipä tästä puutukaan enää kun pari kuukautta :headwall:

Mutta nyt onkin kiperä paikka miettiä etenisimmekö kunnallisella puolella vai mennäänkö Väestöliittoon. Kunnallisella puolella ei välttämättä päästä edes perustutkimuksiin tämän vuoden puolella, mutta Väestöliitto tulee kyllä aika kalliiksi :(

No kunpa luonto päättäisi ratkaista asian muulla tavalla :LOL:

Pinkkis
 
No nyt on kyllä syyskeli sitä ittiään, sataa ja vihmoo! Eli oikein otolliset olosuhteet itsesäälissä rypemisiin olisi :LOL: No, pois semmoiset ajatukset, vaikka kieltämättä välillä tekee ihan hyvää käpristyä vilttien sisään suklaata mussuttamaan! Vaikka näin...


mimmimamma Kyllä tässä nyt on luovuttajafiilis, ei voi mitään. Menkkakivut loppui, mulla ne ihmeellisesti loppuu aina juuri ennen h-hetkeä, eli tädin tuloa. Sitten rysähtää kertalaakista hanat auki. Anteeksi ällö kuvaus
Sulla plussa on mun mielestäni plussa, joten nyt olen ihan pihalla, mikä muu se muka voisi olla? Siis haamu=plussa ja sillä sipuli? Samat sanat Auroralle! Pieniin päin olet, joten onneksi olkoon! Kaikki täällä olisivat ikionnellisia ihan pienestäkin haamujen haamusta, joten kannat kattoon nyt vaan! Kyllä se sitä on!


Pinkki69 Kiitos. Aina voi tosiaan ajatella, että "paksuna, kunnes toisin todistetaan" :LOL: MUTTA kaikkein vaikeinta asiaa on kyllä todistaa itselleen - oli se nega tai plussa! :LOL: Hyvä, että sinä myös olet nyt saanut pään auki mitä tulee tutkimuksiin. Itse oon sitä mieltä, että kaikki mitä on tehtävissä kannattaa tehdä. Ihan kaikki tutkimukset, ehkä hoidotkin. Siiri myös! Jos ei tuo kp. 31:n tylsä nega sitten onnellisesti kääntyisi plussaksi! Toivon niin! Samaa toivon myös sinulle pinkkis, että nyt ilmestyisi plussa tikkuun!!!!! Eikä siis tarvittaisi niitä hoitoja....

....Yksityisellä puolella hoitoon kuitenkin pääsisi nopealla aikataululla, joten kannattaisi varmaan miettiä, olisiko siihen valmis? Mullehan tehtiin inseminaatio pari päivää ensi käynnin jälkeen. Olen niin hosu-tyyppi, että en olisi millään kestänyt odottaa kuukautta seuraavaa h-hetkeä, vaikka käynti nyt sitten ei tulosta näytä tuottaneenkaan. Ins. on ilmeisesti aika epävarma, mutta vielä toiseen aijotaan mennä. Sitten harkitaan jo ivf:äää. Mähän oon jo sen ikäinen, että harkinta-aika alkaa mennä umpeen.
Mutta kannatan lämpimästi ainakin tutkimusten tekemistä! :hug:

pikkukakkosen haaveilija Eihän tuosta tiiä, vaikka olisikin +...Peukut pystyyn, että olisi! :heart: Voiskohan varovaisesti toivottaa onnea...! Hyvä, että tyttäresi kanssa asioita on puitu ja selvitetty. Pahinta olisi, jos ongelmat jäisi piiloon muhimaan niin, ettei niistä edes tietäisi mitään. Mietin joskus kuinka paljon teinit tekeekin juttuja, joista me aikuiset ei tiedetä mitään... Ei teinin kanssa elämä mitään helppoa ole meille vanhemmille. On mentävä vaan päivä kerrallaan, toivottava parasta, pidettävä juttuyhteyttä yllä. Niin, ja muistettava se, että teinin kuuluukin potkia rajoja, se kuuluu normaaliin itsenäistymiskehitykseen. Paljon pahempana pitäisin, jos nuori ei koskaan tekisi mitään "väärää", ja tottelisi AINA äitiä... No, eihän sellaista teiniä toki olekaan
Mutta omalla tavallaan teinit on hellyttäviä, eikös vaan. Meilläkin oli aamu puoli kahdeksalta neljä teiniä ovensuussa hakemassa tätä yhtä neiti 14-veetä kouluun. Kimppahaku
:LOL:

Rouva Pikkumyy
Nätti päivitys, kiitos! Kiva, kun on vielä nuo kp:t noin "isot". Lohdullisesti edes hetken :).

Jotakin jäi varmaan taas kommentoimatta niinkuin yleensä, mutta toivotan nyt kumminkin kaikille hyvää mieltä ja ilonpilkahduksia tähän iltaan, huomiseen, ylihuomiseen...!!!


 
Heipä hei kaikille..

Ultrassa on nyt käyty..epäselvyys jatkuu. :ashamed:

Ensin ultrattiin ja lääkäri löysi kohdusta jotain, mutta se oli niin pieni ettei osannut sanoa oliko se jotain vai yhtään mitään. Kohdunsuu/kohdunnipukka kuulemma näytti sellaiselta että olisin raskaana. Limat ja jne.. limakalvo 6mm. (kai) :D
Sitten otettiin raskaustesti verestä pikana..ja se oli nega!! :snotty: :ashamed:

Nyt sitten lääkäri neuvoi odottamaan pari viikkoa ja tehdä uusi raskaustesti. :|
 

Yhteistyössä