No nyt on kyllä syyskeli sitä ittiään, sataa ja vihmoo! Eli oikein otolliset olosuhteet itsesäälissä rypemisiin olisi
No, pois semmoiset ajatukset, vaikka kieltämättä välillä tekee ihan hyvää käpristyä vilttien sisään suklaata mussuttamaan! Vaikka näin...
mimmimamma Kyllä tässä nyt on luovuttajafiilis, ei voi mitään. Menkkakivut loppui, mulla ne ihmeellisesti loppuu aina juuri ennen h-hetkeä, eli tädin tuloa. Sitten rysähtää kertalaakista hanat auki. Anteeksi ällö kuvaus
Sulla plussa on mun mielestäni plussa, joten nyt olen ihan pihalla, mikä muu se muka voisi olla? Siis haamu=plussa ja sillä sipuli? Samat sanat
Auroralle! Pieniin päin olet, joten onneksi olkoon! Kaikki täällä olisivat ikionnellisia ihan pienestäkin haamujen haamusta, joten kannat kattoon nyt vaan! Kyllä se sitä on!
Pinkki69 Kiitos. Aina voi tosiaan ajatella, että "paksuna, kunnes toisin todistetaan"
MUTTA kaikkein vaikeinta asiaa on kyllä todistaa itselleen - oli se nega tai plussa!
Hyvä, että sinä myös olet nyt saanut pään auki mitä tulee tutkimuksiin. Itse oon sitä mieltä, että kaikki mitä on tehtävissä kannattaa tehdä. Ihan kaikki tutkimukset, ehkä hoidotkin.
Siiri myös! Jos ei tuo kp. 31:n tylsä nega sitten onnellisesti kääntyisi plussaksi! Toivon niin! Samaa toivon myös sinulle pinkkis, että nyt ilmestyisi plussa tikkuun!!!!! Eikä siis tarvittaisi niitä hoitoja....
....Yksityisellä puolella hoitoon kuitenkin pääsisi nopealla aikataululla, joten kannattaisi varmaan miettiä, olisiko siihen valmis? Mullehan tehtiin inseminaatio pari päivää ensi käynnin jälkeen. Olen niin hosu-tyyppi, että en olisi millään kestänyt odottaa kuukautta seuraavaa h-hetkeä, vaikka käynti nyt sitten ei tulosta näytä tuottaneenkaan. Ins. on ilmeisesti aika epävarma, mutta vielä toiseen aijotaan mennä. Sitten harkitaan jo ivf:äää. Mähän oon jo sen ikäinen, että harkinta-aika alkaa mennä umpeen.
Mutta kannatan lämpimästi ainakin tutkimusten tekemistä! :hug:
pikkukakkosen haaveilija Eihän tuosta tiiä, vaikka olisikin +...Peukut pystyyn, että olisi! :heart: Voiskohan varovaisesti toivottaa onnea...! Hyvä, että tyttäresi kanssa asioita on puitu ja selvitetty. Pahinta olisi, jos ongelmat jäisi piiloon muhimaan niin, ettei niistä edes tietäisi mitään. Mietin joskus kuinka paljon teinit tekeekin juttuja, joista me aikuiset ei tiedetä mitään... Ei teinin kanssa elämä mitään helppoa ole meille vanhemmille. On mentävä vaan päivä kerrallaan, toivottava parasta, pidettävä juttuyhteyttä yllä. Niin, ja muistettava se, että teinin kuuluukin potkia rajoja, se kuuluu normaaliin itsenäistymiskehitykseen. Paljon pahempana pitäisin, jos nuori ei koskaan tekisi mitään "väärää", ja tottelisi AINA äitiä... No, eihän sellaista teiniä toki olekaan
Mutta omalla tavallaan teinit on hellyttäviä, eikös vaan. Meilläkin oli aamu puoli kahdeksalta neljä teiniä ovensuussa hakemassa tätä yhtä neiti 14-veetä kouluun. Kimppahaku
Rouva Pikkumyy Nätti päivitys, kiitos! Kiva, kun on vielä nuo kp:t noin "isot". Lohdullisesti edes hetken
.
Jotakin jäi varmaan taas kommentoimatta niinkuin yleensä, mutta toivotan nyt kumminkin kaikille hyvää mieltä ja ilonpilkahduksia tähän iltaan, huomiseen, ylihuomiseen...!!!