YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Heissan kaikille tasapuolisesti!


Mantana:Ihana teidän pieni toivonne ultrakuvassa!

Siirisisilisko: Minä suosittelen väestöliittoa, siellä minulla ihana empaattinen naispuolinen gyne

Pikkukakkosen haaveilija: Kyllä tuollaiset "vastoinkäymiset" kuuluvat murrosikään, jokaisen kohdalla on jotain tullut vastaan, mutta onneksi kun asiat selvitetään, se yleensä auttaa ja nuorestakin "kasvaa vähän viisaampi" Ja onneksi juuri ulkopuolisen avun turvin näitä selvitetäänkin.
. Ihana asia, jos sinullakkin plussaapärähtäisi tikkuun!

Pinkki: Kiva kun kävit alkututkimuksissa! Minä suosittelen väestöliittoa edelleen, jos molemmat käyvät töissä, uskoisin sellaisen rahan löytyvän, vaikka onhan sitä tässä elämässä monenlaisia menoja! :headwall: Siis rahallisia!
välillä voisi em tavalla näyttää joka pv tippuville laskuille!
Hibiscus: Kiva, kun vielämenkat eivät ole sinua saavuttaneet!!
menkoille siis kyytiä em tavoin!Päivityksessä on suurena apuna ollut Lumi-Marjan tekemä pohja, joten suuri kiitos kuuluu edelleen myös Lumi.-Marjalle!

Aurora: Edelleen varovaisia onnitteluja, että olisit raskaana, hyvältä näyttää!
Ja minä en usko haamuihin, jos tulee väriä se tarkoittaa jotain kiinnittymisyritystä ainakin!http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=82 ja http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=77 Tuossa ne minun "haamuni heinäkuun viimeiseltä pvltä ja elokuun muistaakseni 2 pv. Pidän sinulle kuitenkin peukkuja edelleen! :wave:

Oma napa: Minäolen vaan kauhean väsynyt, mutta varmaan osasyynä huonot ilmat,pitkät pyöräilymatkat ja varmaan tuo km väsytti myös fyysisestikin.

Oma napa muuten : Minulla "juilii " molemmilta puolin munasarjoja , aivan kuin ovis jo kovaa vauhtia lähenisi!
, no tuli lempeiltyä tänä iltana jo ja sen jälkeen tosiaan nukuin puoli tuntia.
Tein jo huvikseni digitesterillä ovistestin ja sarvea ei tullut, mutta joku muu kun testaa clearbluella myös, kun siinä on se tikku , mihin myös ne 2 viivaa tulevat, kun ovis lähestyy, tummuuko se toinenkin viiva melko samanlaiseksi kuin se kontrolliviiva?? Minulla nimittäin jo nyt aika tumma, joten olen aika ihmeissäni munasarjatuntemusten ja km:n läheisyyden suhteen, eli voinko tosiaan ovuloida suunnilleen normaalin aikataulun mukaan?? Siltä ainakin tuntuu!!

Mimmimamma: Mitäs sinulle tänään kuuluu?Toivottavasti viivat on ja pysyy testeissä!


Tässäpä näitä tälläkerralla taas! Oikein hyvää iltaa kaikille! Myös Neean äidille ja muille jo raskaana oleville ja vielä enemmän onnea, jotka elävät tällä hetkellä "piinapenkissä"


Rva Pikkumyy
 
halpistestit samanlaiset edelleen, mutta olen niin monta kertaa kokennut noita viivoja testeissä ennen menkkoja että en enään usko mihinkään. Niin edelleen kamera temppuilee ja kuvia en saa otettua. Kännykkä kameralla kylläkin saan kuvia mutta tietokone ei tajua lukea niitä....

Rva pikku-myy kysyit oviksesta ja muistaaksen puolessa väliä kuuta oli sellainen fiilis että ovis olisi voinnut olla. Kp 23 testasin sitten ovisviivan uusiksi ja samalla lämmöt pompahti ylös reippaasti yli 37. Jos olisi joku kiinitysviritelmä niin sehän tapahtuu noin 7-10 päivää oviksesta. eli silloin ovis olisi ollut kp 13.

Hibiscukselle voimahali. Jaksa luottaa ja uskoa että teille annetaan se vaavi.

Aurora ehkä ovis oli hieman myöhäisempään ajankohtana. Joillain on tuo veritesti näyttänyt väärin juuri tämän takia.

mimmimamma

 
Hei!

Rva Pikkumyy Onnea ovis viivasta! jopa se plussa pärähtää ihan kaksosten muodossa tällä kertaa :LOL:

Täällä kans ilma on ollu huono, tosi syksyinen...
Eilen otin ja lähdin pienempien lasten ( 4kpl ) kanssa kävelylle ja sinne pellon reunaa keräämään niitä vattuja kun oli hieno ilma. Pienen purkillisen sain kerättyä mikä oli puskassa mukana, toinen jäi pojalle niin en sitten sitä saanu täytettyä. Penskat siinä samalla kummastelivat sisiliskoja ja löytyipä yksi vesiliskokin ihateltavaksi!

Löysipä se mahatauti minutkin toissa yönä :$ yö meni hyvin nukkuessa kumminkin mutta viime yö meni vesassarampatessa. Heti kun meinasi nukahtaa niin tuntui että nyt tulee... ja oli kiiruhdettava vessaa. Onneksi nyt päivällä ei ole tarvinnu monesti käydä enää....
Kunhan vaan ei pikku-ukolle tulisi :eek:

Ja pieni tuhruttelu jatkuu jostain syystä :| no josko se siitä tasottuu joskus...
Ukkokin intoutu aamulla peuhaamaan mutta ihan suojapuvun kanssa
:kieh:

Esikko aloitti autokoulun :/ on se jo iso... Vasta oli semmonen pikku jässikkä :'(

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
plussa tuulia teille kaikille!
:wave:

amati
 
Pikahuomennus kaikille!


Phoittelut amatille vatsataudin saamisesta! :hug: Toivottavasti pian helpottaa!
Niin ja kunhan saisimme sen yhden vauvankin, niin sekin riittäisi, vaikka kyllä meille kaksosetkin sopisi ihan hyvin! :heart:

Oma napa: Ovis ilmeisesti tosiaan lähellä lämmöt on nyt tippuneet alle 36 asteen, eli pitäisi mies tänäänkin houkutella vällyjen alle illalla;=)

Mimmimammalle ja auroralle edelleen peukut pystyssä!



kaikille ihanaa ja mahdollisimman positiivista päivää kaikkien mahdollisten plussien muodossa, kuin myös muutoinkin!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Ihanaa Rauva Pikkumyy, että elimistösi on palautunut noin nopeasti. Nythän pitäisi olla hedelmälliset ajat. Toivottavasti saat plussan pikaisesti.

Minulla menossa kp21/28 ja dpo8 tämäkin yrityskerta on kohta ohi. Pikkuisen masentaa kaikki tänä aamuna.

Paljon ++++tuulia kaikille :heart:
 
Heipsan kaikille

Ajattelin tässä tapetoinnin välissä poiketa koneelle kun pikkuneitikin vielä nukkuu päikkäreitä. Urakkanani olisi saada laitettua kuistiin maalaustapetti, onneks on leveetä mutta siltikin siinä oma hankaluutensa ja varsinkin kun nyt alkaa nuo ikkunaosuudet niin saa leikellä ja taiteilla urakalla mutta minä tykkään tapetoida ja mies sit maalaa.

Kiitos, olette kaikki niin ihania :hug: :hug: Ihan tuli kyyneleet silmiin.
Tässä sen huomaa että täältä löytyy sitä tukea ja ymmärrystä varsinkin noissa murrosikästen kasvatukseen liittyvissä ongelmissa. Hibiscus ja rva Pikkumyy kirjoititte kyllä niin osuvasti et tottahan se on et niiden on potkittava rajojaan jotkut vain enemmän ja jotkut tosiaan vähemmän ja kaikesta selviydytään.
Kyllähän niitä on ihan hauskakin kuunnella kun selittävät jotain koulujuttuja ja kuinka osa asioista pysyy samana omilta kouluajoiltaan jne. Kyllähän tää taas tästä.
Kiitos kaikille peukuttelusta, yritän olla testailematta viikonloppuun asti vaik eipä silti välttämättä näy silloinkaan ja jos silloin on puhdan nega niin sit ainakin tiedän et oli siis vain joku kummajainen :ashamed:

Pitelen vuorostani täällä kaikille muille peukkuja joilla testailut lähenee ja toivotaan kaimkille kovasti plussaa :heart: :heart:
 
amati paranehan pian mahataudista.. :hug:

Rouva Pikkumyy onnittelut oviksesta..

Aurora72 ja Mimmimamma oikein isot Onnittelut! :heart:

Tänään olen ollut oikein reippaana..Olen leiponut korvapuusteja,siivonnut ja pessyt (tai konehan se pesee ;) ) monta koneellista pyykkiä. Lääkäriki soitti tuloksista,hänen mielestä on hyvät.. Piti vähän "tapella" että sain nostettua annosta.. :ashamed: Ja taas sai kuulla tuosta iästä (raskauteen liittyen) ja yksityiselle kehotti menemään.. :ashamed:
 
Heipsan kaikille.

Minä kävin tänään labrassa..jopa pariin otteeseen kun aamulla selvisi, että yksi otettavista kokeista (prolaktiini) täytyy ottaa klo 10-14 eikä aamuvarhaisella. Nojoo...nyt on "luovutettu" monta putkea verta, pissitty purkkiin ja papakin on ronkittu. Onneksi ei ollut kiirettä töissä niin jouti ramppaamaan labrassa.

Kai pitäis olla iloinen, että asia on hiukan nytkähtänyt eteenpäin, mutta syysapatia meinaa vallata mielen. Tai taitaa olla kyllä lähestyvä tädin vierailu mikä vetää mieltä mustaksi. Pah! Viikonlopun saa todennäköisesti olla vielä rauhassa, mutta eiköhän se täti viimeistään taas työviikon aloitusta kurvaa juhlistamaan. Ärrinmurrin.

Mites Hibiscus ja Siiri...oletteko onnistuneet pakoilemaan tätiä? Toivotaan niin :heart:

Mukavaa iltaa kaikille! Täällä paistaa aurinko (joo..ihan totta!!) ja taidan lähteä ulos B)

Pinkkis
 
Heissan kaikki!

Siis vielä ei minulla ole ovista, vasta lähestymässä, tänään iltapvllä taas vähän vahvempi se toinen viiva kuin kontrolliviiva.Siis nyt meni väärin toinen viiva on siis vahvistunut eiliseen verraten, ei vielä sarvea, ei vielä yhtä vaHVA VIIVA!

Hibiscus ja Siirisisilisko, hyvä , ettei täti ole teitä vielä löytänyt!




Kiva, että verta on nyt luovutettu tutkimuksiin pinkki, jostainhan se on alettava!Taistelu vauvanhankinta mielessä!
:heart:

Taikakuu: Hyvä, että nostivat annostasi! Kuinka kauan olette yrittäneet saada vauvaa aikaseksi?

a-alisa: Varmaan unohdin sinulle kommentoida silloin kun ovisaika juuri paikalla, mutta kovasti myös sinne suuntaan toivon plussauutisia!

Mitähän kuuluu: Meidän reippaalle Lumi-Marjalle??



Tämän hetken jännäilijät!

ebony.....................................28/28-30
Pinkki69..................................28/29-30......yk 10
Hibiscus...................................29/27-31
SiiriSisilisko...............................33/31.....tk 6
Aurora72..................................41/34-39
HannaG ...................................43/28
Ruujakengu .............................48/28
Sukulaku...................................108/28


Kaikille tasapuolisesti Plussatuulia puhaltelen täältä aurinkoisesta Lounaastamme.

:heart: Rva Pikkumyy :heart: :wave: :heart:
 
Rouva Pikkumyy lääkäri ei aluksi ollut nostamassa annosta,mutta minä olin vähän erimieltä asiasta.. :kieh: Olemme miesystäväni kanssa seurustelleet reilu neljä-vuotta,tarkalleen 4 vuotta ja neljäkuukautta (vappuna 2004).. Vauvaa yritetty saada aikaseksi,milloin enemmän,milloin vähemmän varmaan kolmisen vuotta.. Exsä sitten sai uuden naisystävän kanssa poikavauvan kolmeviikkoa sitten.. En tiedä miten suhtautua asiaan.. :ashamed: On 15-vuotta nuorempi naisystävä exsällä.. :eek:

-Taikakuu-
 
Heippa,

Kirjoitin pitkät pätkät ja sitten se katosi.. :headwall: Ärsyttävää...

R pikkumyy: mulla ei ollut noin selkeät haamut..vois sanoa haamujen haamu :D tai kangastus ehkä :LOL: Kiva kun jaksat tsempata muita vaikka itselläsikin ollut vaikeaa. :hug: Mutta eipä se murehtimalla parane..täytyy vaan ottaa kovemmat aseet. :D
Mulla ei vieläkään menkkoja ja tänään pistelyä alavatsalla..päivällä jo luulin että nyt valuu jotain, mutta valkkaria vaan. Ehkä tässä on toivoa olla raskaanakin. Olis kyllä ihme.. :D Jotenkin en luota omaan kroppaan enää..tekee mulle ihmeellisiä temppuja. :whistle:

Miimimamma: oletko testannut uudestaan?

Taikakuu: kyllä se kolahtaa (haikeasti) kun muut saa vauvoja ja itse joutuu yrittämään kauan. Mutta etköhän sinäkin sen käärön vielä saa syliisi. Hyvää kannattaa odottaa. =)

Löysin ihania vauvan vaatteita kirpparilta..ne piristää mun mieltä. Saa edes niitä hypistellä. :D Mies sanoo että olen hassu..
 
Taikakuulle tsempit: Ymmärräm, että ei ole mukavaa kun exä on saanut vauvan, kyllä se kateellisuus nostaa päätään tosielämässä, täällä pinossa on aina mukava , kun joku saa plussan, tulee olo, että josko sitä taas joskus sen itsekkin saisi! :heart:

Auroralle edelleen tsempit: Raskaana oloon, valkkari on hyvä merkki!! :wave:

Nyt Tohtori Housen kimppuun! :LOL:
 
Rva Pikkumyy
Mitähän kuuluu: Meidän reippaalle Lumi-Marjalle??

:) Reippalle, hih :saint: Siistimmän työn lisäksi olen rämpinyt pellolla, levittelin syyskylvön alle hevosen sonnat ja traktori jäi peltoon jumiin. Oli vain kertakaikkisen märkää maa. Siinä sitten sitä kankesin liikkeelle niin yks johtonipun osa peräkärrystä(sontakärry) putos maahan ja kaivoin sitä jokusen tovin. Luulin jo selvinneeni suht vähällä liejussa läträämisellä, mutta kompastuin kiveen ja mätkähdin naamalleni sonnan ja savimullan sekaan. Oli aika "mielyttävä" mutanaamio. Aina välillä tuloo mielehen, jotta eikö sitä ihminen helepommalla voi leipäänsä hankkia. Toisaalta tämä sopii mulle. Ainakin ajatukset on ihan muualla välillä. Olis nyt vaan poutaa edes pari päivää, ettei kaura menis ihan pilalle. Itää pahus pian tähkällä, niin mitäs sillä sitten enää tekee. Pari viikkoa ainakin on nyt puinnit myöhässä. Ruis ja vehnä on saatu talteen. Onneksi.

PMS vaivaa. Kaikki mahdolliset oireet on muka taas ilmassa, mutta sitähän tämä on, tädin tulon enteitä. Naama kuin äitimuoreen ruusupenkki, paitsi se ruusupenkki on kaunis. Vattaa kivistää ja pissattaa. Viluttaa ja lämmöt koholla, niin kun niiden pitääkin oviksen jälkeen. Kiukutella ei enää iltasella jaksa, kun kaiken turhautuman saa purkaa tuolla hommissa, joten perus kärttyisyyttä ennen tätiä en osaa analysoida. Väsyttää vain vietävästi.

Luempa huomenna uudet viestit. Nyt meni vähän omaan napaan koko juttu. En ole toissapäivän jälkeen käynyt kurkkimassa täällä ollenkaan. Pikkumyyn innoittamana täällä nyt kirjoittelen. Aamulla herätys 4.30, joten pitäis olla JO nukkumassa.

Huomiseen, Lumi-Marja :wave: , voikaa kaikki hyvin :heart:
 
Huomenia, jopas oli kommellusta Lumi-Marjalla ja vau´htia riittää! Hyvä varmaan niin! :D
Minä taidan tosiaan elää tällä hetkellä "oviksen" kourissa hajut tekee pahaa, alavatsaa turvottaa, munasarjoja kihelmöi jne lämpö aamulla 35,6, eli tiedän miten vietämme vkloppua, ainakun lasten silmät välttää! :heart: :saint:

Heissan kaikille ja ihanaa pvää, on niin pimeääkin vielä! :headwall:

Rva Pikkumyy kiireissään! :heart: :wave:
 
Kävin siellä tänään ja oikein mukava mieslääkäri oli ultraamassa. Vauva liikkui hyvin ja istukan virtaukset kunnossa, hapenotto ja ravinnonsaanti ym. kunnossa. Vauva on kyllä hieman tavallista pienempi kokoinen ja veikkasikin TYTTÖÄ. Saa nyt sitten nähdä. :heart:
Sanoi vaan että joskus voi ilmetä istukan vajaatoimintaa, kun äiti on yli 40 v. Siksikin seuraavat tarkemmin. Ottavat vielä vauvan sykekäyrän 19.9. ja menen silloin kontrolliin. Sitä ei oteta vielä alle 30 rv.

Eli kaikki hyvin vaikutti olevan. Helpotti, kun kuulin.

Huolissaan ei tartte olla, seurata vaan, että vauva liikkuu ja muutenkin sanoi, että liikkuvuus hyvä merkki. Normaalisti tarvii syödä ja liikkua.

RR 129/79 eli oikein hyvä
pissa puhdas
vauvan painoarvio; vähän alle kilon

Lumi-Marjalle eikös se savi oo hyvä kasvonaamio no sonnasta en tiedä. :D
Jaksuja sinne peltotöihin :hug: ja arjen pyöritykseen.

Rouva Pikkumyylle tsemppiä ovisaikaan ja peiton pöllytyksiä :heart:

Taikakuulle ja Auroralle onnea kiertoon. :heart:

Hyvää Päivänjatkoa! T: Neeanäiti ja Pikkukolmonen rv 28+3 :heart: :wave:
 
Jopaon ollut hiljainen pv tässä pinossa, mitäs teille kuuluu?


Viikon töistä,pyöräilystä ja kävelylenkeistä olen aikas väsynyt, mutta kyllä se helpottaa kun vapaa vkloppu edessä!


Vieläkään ei sarvea digitaalisessa testissä,lähestyy kyllä, mutta ehkä aloitin turhan aikaisin testaamaan , kun tuntemuksia normaalia enemmän.


No tulkaahan kertomaan kuulumisia!!


Neeanäiti: Hyvä, että kaikki hyvin ultrassa äippäpolilla!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Ei voi mitään. Punapää löysi mut. :headwall: Se on kp. 1 nyt, kuten arvasinkin. |O Mutta olen tosiaan sitä mieltä, että uutta päin vaan! Ei näitä jäärä märehtimään. Mutta tosiaan, ens kuussa aion taistella tätiä vastaan näin:


Nyt vaan tämä ilmoitus, siirryn lukemaan viestejänne, jotka piristävät aina...:) Piristystä tässä kaipaakin. Tänään kun kaffitunnilla katsottiin yhden 46v. työkaverin kanssa lehdestä yhtä vauvankuvaa, niin tämäpä nainen tokaisi, että: nuo ajat on meiltä jo ohi.
En sanonu mitään siihen. Mitäpäs siihen
 
Pahoittelut menkoistasi Hibiscus, mutta täydellä teholla uutta kohti!!! Se on hyvä juttu! :heart:

Meillä työkaverit ei varmaan ymmärtäisi vauvakuumeilua, eivät ainakaan vanhemmat, mutta minullaa onkin salaisuus!!!! :saint: :heart: Siis vauvakuumeilu! :heart:

Munasarjoissa niin kaihertaa, että aamulla taas aamujumppaa! :heart: :saint: :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyy on totta että tässä pinossa toivotaan toistemme parasta ja ollaan hengessä mukana että saisimme vauvan aikaseksi.. ;) :heart: Minullakin oli tässä kierrossa tuntemuksia jo monta päivää aikasemmin,kun tikutin oviksen..

Hibiscus pahoittelut tädistä... :hug:

Onko kellään ollut koskaan nokkosihottumaa? Minulla alkaa jo mennä hermot tämän ihottuman kanssa.. :kieh: Välillä on parempi mutta tulee sitten taas uudelleen.. :ashamed: Huomenna sitä sitten taas vanhenee...Jestas jo 40-vuotta.. KAUHEETA! Tilasin oikeen kakun leipomosta,kun ajattelin että en nyt stressaa sillä asialla ollenkaan.. Ei mitään isoja juhlia ole tiedossa kun kaikki sukulaiset asuvat niin kaukana pohjosessa.. Tulen kertomaan huomenna miltä tuntuu olla 40-vuotias.. Voi ei! Kriisiä pukkaa.. :eek:

Oikein mukavaa illanjatkoa! :wave:

-Taikakuu-
 
.............ilmoittutumaan piipahin ja samalla teidän kuulumisianne lukemaan.

:LOL: Vaan mitäs sainkaan lukea: No noit lumi-marjan kommelluksia. Hih anteeksi mut nauru pääs, kun näin edessäni Lumi-marjan juuri niit piuhoi tonkimassa sielt kaikin sonnan ja mullan seast kauniissa maalaismaisemassa ja sitten hupsis.....

No, joh vaan arvatkaas kuka on suunnannut katseensa jo tuonne viikon päähän???
:D Juu juu oikein arvattu--minä.
Syy: Meillä on ukon kanssa trkoitus lähteä viettämään yötä kahden pois kotoota ja lasten ulottuvilta. Niin en muuten ole sitten kuopuksen syntymän ollut yhtään yötä hänen saamattomissa > aina olen ollut yöt saatavilla. Eikä tuol kuopuksella ole ikää kuin n. neljä puol vuotta. :LOL: :headwall: Ihanaa kun saa hetken olla niit et seinillä ei ole korvia, mut yks harmi taitaatuot meitin minilomaa olla varjostamassa. :/ Jos olen oikein laskenut niin tuo peijoonin punapää (jota hibiscis jo nuijii) taitaa mukaamme tunkeutua vaik ei haluttaiskaan. Niin no tai onhan se pieni mahdollisuus kyl olemassa ei ei seuraan sittenkään liity. ;) ;)

-touhis-
 
Huomenia


Olen suunnilleen jäässä , aamulämpö 35,5 astetta
..täytyy odottaa hetki , että mies herää, tehdä aamupala ja tarjota piirasta jälkiruuaksi!


Siirisisiliskolle : Onnea edelleen että testi plussana esiintyy!


Touhikselle: Ihanaa vkloppua ja tosiaan mieluummin ilman tätipaholaisen seuraa!


Taikakuu: Minulla joskus ollut nokkosihottumaa, jouduin sairaalaan, syynä juomani ehtoollisviini
En voi koskaan nauttia punaviiniä, sille olen erittäin vahvasti allerginen :headwall:

Onnea syntymäpäivän kunniaksi!

Kaikille tasapuolisesti ihanaa lauantaipäivää!


Rva Pikkumyy
 
Ei voi olla totta, juuri sain kirjotettua pitkät pätkät ja kaikki katos :eek: :headwall:
Ei kai auta kuin alusta mutta nyt lyhennetymmäs versios :/

Siis huomenta kaikille!

Ensiksi Syntymäpäivä Onnittelut Taikakuu :flower:
Hibiscus pahoittelut tädistä :hug:
Rva pikkumyy Onnea peittojen pöllytykseen :p
Neeanäiti hienoja uutisia äippäpolilta
Touhutenava kiva että pääsette kerrankin johonkin kaksistaan, toivotan jo valmiiksi antoisaa tulevaa "lomaa" B)
Siirisisilisko ja pinkkis ym. jokos kohta meinaatte testailla?

Omaa napaa;
Oireilut jatkuu mutta pariin testiin tulleet testiajan ulkopuolella ne haaleat viivat :eek: Toinen oli aconin herkkä ja toinen ihan prismasta ostettu. Nyt pitää vain kiertää kaupassa testihylly ja apteekki kaukaa :ashamed:
En tiedä vaikka olisikin tulleet testiajan puitteissa niin olisinko osannut iloita. Eilen anoppini soitti että mieheni mummo oli nukkunut pois :'( Mummo oli minulle ja isoille tytöille hyvin tärkeä ja rakas ihminen. Tunnenkin erittäin suurta syylisyyden tuskaa kun emme olleet käyneet mummoa katsomassa pitkään aikaan. Mummo joutui terveyskeskuksen vuodeosastolle -06 jouluna. Ihan ekoja kertoja kun kävin niin itkimme mummon kanssa yhdessä kun mummo olisi halunnut et minä olisin vienyt hänet sieltä pois kun hänen mielestään hänet oli väkisin sinne viety. Viimeisen kerran kun tyttöjen kanssa kävimme niin mummo ei enää itse halunnut edes syödä vaan minä jouduin syöttämään :'( Tää kaikki riipaisi minua kun muistan vielä ne ajat kun mummo asui kotona ja oli erittäin pirtsakka ja aito mummo meidän tytöille, sellainen mikä minun mielestäni mummon kuuluukin olla mitä taas oma äitini tai anoppi ei mielestäni minun tytöilleni ole :/ Viimevuonna mummo pääsi käymään vielä kotiin kun sielä pidettiin mummon 85v. päivät ja silloin oli häivähdys siitä vanhasta omatoimisesta olemuksesta mutta toisaalta parempi että pääsi pois kun ei tuo vuodeosastolla makaaminenkaan ole ihmisen arvoista elämää :'( Ei ainakaan meidän isomummolle. Täytyy vain todeta että hyvään ikään kuitenkin jo pääsi.

Kaikesta huolimatta, oikein mukavaa syksyistä viikonloppua kaikille :) Täälä meinaa jo aurinko paistaa, harmi vain että joudun menemään töihin etten pysty siitä nauttimaan ulkoilun merkeissä.
 

Yhteistyössä