Voisin ilmoittautua mukaan!
Mulla on nyt kp 25/35(oviksesta päättelen aina kierron pituuden) ja ollaan toivottu esikoista jo noin 1,5v ajan, mutta täyttä yritystä ei koko tuo aika ole ollut. Tämä on ikäänkuin meidän toinen kierto sen jälkeen kun päätettiin, että nyt yritetään taas kunnolla. Mut kai tohon listaan voisi laittaa vaikka:
Estelle......kp25/35.........yk19....esikoinen haaveissa
Meillä hedelmöittyminen ainakin onnistuu, mutta kiinnittymisessä tai sen jälkeisessä ajassa saattaa olla jotakin häikkää. Elikkä kemiallisia raskauksia minulla on ollut muutamia, viimeksi viime kierrossa! En itsekään sitä heti tajunnut silloin, koska ensin olin ihan varma että olin raskaana ja testasin vaikka aamulla oli tullut tuhrua(yleensä täti alkaa aina ilman tuhruja). Testiin tuli selkeä haamu, mutta kun täti myöhemmin päivällä tuli, olin niin sekaisin, että vasta myöhemmin tajusin että olin sittenkin oikeassa raskauden suhteen, se vain loppui ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan. Ja kyseisessä testissä ei tule mitään viivanpaikkaakaan.
Tavallaan on kai huojentunut olo siitä, että tietää hedelmöittymisen onnistuvan, mutta tavallaan ihmettelee, että mitä hittoa! Miksei vois olla jo munkin vuoro...
En halunnut tulla aiemmin palstailemaan, koska tiedän että aika kuluu silloin vielä hitaammin!
Mutta yhdessä jännäily on kyllä hirveän kivaa! Mulla dpo5-6 eli pian ois mahdollista jo jotain alkaa tuntemaan---jos jotain olis tapahtunut. Ja kyllä nippailuja tuntuukin, mutta en laskisi sitä vielä oireeksi.
Meillä heilutellaan peittoja aika ahkerasti muutenkin ja vähän jopa huolettaa se, kun olen jostain lukenut, että liian usein jos harrastaa, niin siittiöt eivät ehdi kehittyä valmiiksi rauhassa. Mut haloo, jos toi ois joku totuus, niin sillonhan moni käyttäisi ehkäisynä 2krt/pv seksiä!
Siis jotkut nuoret ja aktiiviset =) . Mut silti luulen, että kerran päivässä olisi suurin järkevä määrä ja sitä luokkaa meilläkin on ollut oviksen aikaan.
En oo koskaan tikuttanut ovista, tarkkailen vain limoja ja vika limapv on se oviksen ajankohta suurin piirtein. Eli tiedän aina vasta jälkikäteen, että ovis on jo ohi.
Pahoittelut a-alisalle sekä suuret pahoitteluni murmelin! Ja nyt kaikki, toivottavasti plussia tulee PALJON suhteessa määräämme! Esim. 8 plussaa jaettuna 8 ihmiselle!
Kiva päästä jännäilemään!