*~ Plussien viikko! vko38 ~*

[/url]
[/url]





Tiistai 9.9.2009 (6pvää aikaa piinaviikkoon)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp27/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp22/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp22/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp26/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp23/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp16/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp21-29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp26/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa




 
Toi keijju niinko pöllyttää sit plussatomua! :kieh: oli pakko selventää! me ollaan miehen kanssa oikeen nollattu tänä vloppuna, anteeks olen ollut poissa päivitys hommista! Oltiin koko vloppu mökkeilees ja mukavaa oli, ja kun ei onneks satanukkaa!
Pahoittelut a-alisalle tädistä :( mutta ootko varma et on kunnolla täti? olikos sulla mitään raskausoireita?
Kauheen kiva kun tääkin pino on nyt enemmän alkanut elämään!
Ja niin..Sinderella tervetuloa! :flower:
 
Eipä ollut mitään oireita. Ei raskausoireita eikä tätioireita. Ovat nämä varmasti kuitenkin oikeat kuukautiset. Yleensä täti ei tule näin yllättäen eikä näin aikaisin, kp24. Enpä valita, kivempi lyhyt kierto, että pääsee taas kohta ovista etsimään. Toivottavasti mieskin olisi silloin kotona.

Jään kuitenkin vielä hetkeksi jännäämään teidän kanssa tähän pinoon. Toivottavasti saadaan pinoon monta+++++.



 
Juuh, oo täällä a-alisa niin kauan kuin haluat :heart: Ärsyttävää et kuis se ny noin puskista tuli!!! Kyllä se täti vaan osaa olla salakavala! Mutta tuleepahan lyhkäsiä kiertoja :)
Mulla ei oo ollu oviksen jälkeen (jos sitä nyt ees oli) yhtään mitään! Lämmötkään ei oo noussu..tai nyt oon vähän mittaillu niitä miten sattuu! Et tais olla taas ovuloimaton kierros..
Mitäs muille?
 
Voisin ilmoittautua mukaan!

Mulla on nyt kp 25/35(oviksesta päättelen aina kierron pituuden) ja ollaan toivottu esikoista jo noin 1,5v ajan, mutta täyttä yritystä ei koko tuo aika ole ollut. Tämä on ikäänkuin meidän toinen kierto sen jälkeen kun päätettiin, että nyt yritetään taas kunnolla. Mut kai tohon listaan voisi laittaa vaikka:

Estelle......kp25/35.........yk19....esikoinen haaveissa

Meillä hedelmöittyminen ainakin onnistuu, mutta kiinnittymisessä tai sen jälkeisessä ajassa saattaa olla jotakin häikkää. Elikkä kemiallisia raskauksia minulla on ollut muutamia, viimeksi viime kierrossa! En itsekään sitä heti tajunnut silloin, koska ensin olin ihan varma että olin raskaana ja testasin vaikka aamulla oli tullut tuhrua(yleensä täti alkaa aina ilman tuhruja). Testiin tuli selkeä haamu, mutta kun täti myöhemmin päivällä tuli, olin niin sekaisin, että vasta myöhemmin tajusin että olin sittenkin oikeassa raskauden suhteen, se vain loppui ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan. Ja kyseisessä testissä ei tule mitään viivanpaikkaakaan.

Tavallaan on kai huojentunut olo siitä, että tietää hedelmöittymisen onnistuvan, mutta tavallaan ihmettelee, että mitä hittoa! Miksei vois olla jo munkin vuoro...

En halunnut tulla aiemmin palstailemaan, koska tiedän että aika kuluu silloin vielä hitaammin! :) Mutta yhdessä jännäily on kyllä hirveän kivaa! Mulla dpo5-6 eli pian ois mahdollista jo jotain alkaa tuntemaan---jos jotain olis tapahtunut. Ja kyllä nippailuja tuntuukin, mutta en laskisi sitä vielä oireeksi.

Meillä heilutellaan peittoja aika ahkerasti muutenkin ja vähän jopa huolettaa se, kun olen jostain lukenut, että liian usein jos harrastaa, niin siittiöt eivät ehdi kehittyä valmiiksi rauhassa. Mut haloo, jos toi ois joku totuus, niin sillonhan moni käyttäisi ehkäisynä 2krt/pv seksiä! :LOL: Siis jotkut nuoret ja aktiiviset =) . Mut silti luulen, että kerran päivässä olisi suurin järkevä määrä ja sitä luokkaa meilläkin on ollut oviksen aikaan.

En oo koskaan tikuttanut ovista, tarkkailen vain limoja ja vika limapv on se oviksen ajankohta suurin piirtein. Eli tiedän aina vasta jälkikäteen, että ovis on jo ohi.

Pahoittelut a-alisalle sekä suuret pahoitteluni murmelin! Ja nyt kaikki, toivottavasti plussia tulee PALJON suhteessa määräämme! Esim. 8 plussaa jaettuna 8 ihmiselle! :LOL:

Kiva päästä jännäilemään!
 
Tervetuloa estelle jännäilemään :wave:

Toivottavasti niitä plussia tosiaankin tähänkin pinoon saataisiin!!!! :heart: :heart:
Koskas meinaatte tastailla? Mä tosiaan otin vähän turhan varman päälle kun valkkasin ton sunnuntain :D Menkkoja odotan kyllä silläviikolla jo keskiviikkona.

Sinderella mulla on muuten noita samoja ovistestejä jotka ei siis toimineet mulla tässä kierrossa :/ Näyttivät negaa mutta ovis oli tapahtunut siitä huolimatta! Oma keho myös kertoi oviksen olevan.
Ensikiertoon siirryn clearbluen turvin ;)

(.) Tuhruttaa edelleen :kieh: Rinnat on älyttömän kipeet ja välillä tuolla vatsassakin jomottelee mutta ei nipistele eikä revi. Mä en oo juurikaan enää ajatellut että tässä kierrossa tapahtuis mitään :/ Mua vaan v-tuttaa toi vuoto :kieh: Että pitääkin olla nää kierrot tällaisia yhtiä p.skoja :headwall:
Mistä mä tiedän mitä tää tämmönen vuoto on?! Eikai nyt menkat?!!? Mun olis pitäny mennä kp 2-5 verikokeisiin ja just pe kävin niissä kierron puolivälin kokeissa...huoh! |O

Että väsyttää |O Meillä on pojat kipeenä TAAS! Lyö sitten infektioastman päälle ja toinen pojista on nyt sairaalassa miehen kanssa (viimeyönä vietiin). :( Ei päässyt tänään vielä kotiin.
Toiselle menee ventolinee täällä kotona ja kädet on ristissä ettei tartte senkin kans lähtee eteenpäin!
 
mulla ei oo tuntunut mitään missään. kp 14 ja 15 koski alavatsaan (liekkä ollu niit oviskipuja) mutta sen jälkeen ei siis yhtään mitään. yleensä mulla jatkuu oviksen (oletetun) jälkeen se juiliminen menkkoihin asti. mikäs lie nyt.

mie varmaan testailen 16.9. jos on tarvista :)
 
[/url]
[/url]





Tiistai 9.9.2009 (6pvää aikaa piinaviikkoon)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp27/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp22/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp22/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp26/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp23/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp16/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp21-29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp26/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9
Sinderella..........torstai 18.9

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa






 
DeviLiah, mulla tulee kaks asiaa mieleen. Joko tuo vois olla kiinnittymisestä johtuva lämpöjen notkahdus (joillaki kuulema käy näin) :) tai sitte sää et oo tässä kierrossa ovuloinu olleskaan (jos lämmöt on koko ajan olleet alhaalla) :( . Peukutan kovasti vaihtoehto ykköstä :)

Tällä kertaa ei muuta. Hyvät yöt ketjuun.
 
Huomenta! :wave:

Eilen en näköjään kirjoitellutkaan mitään. Meillä vieläkin toinen pojista sairaalassa ja tuli oltua sielä eilen monta tuntia...on niin ikävä jo poikaa ja miestä! :heart:
Toivottavasti tänään saisin hakea heidät kotiin!!

Noista lämmöistä...luottaisitteko korvakuumemittariin?! Mä mittasin sillä viimekierrossa ja nytkin mutta kyllähän siinä lukemat vaihtelee ja eri korvasta saattaa tulla eri lämpö :$
Viimekierrossa mulla oli oviksista menkkoihin yli 37 lämpö.
Nytkin lämpö nous oviksen jälkeen 37 (oli pari päivää ) mutta esim. tänään vain 36.8!
Tää kierto on ollut aika paljon helpompi kuin viimekierto tai oikeastaan hieman outo...viimekierrossa mulla oli vaihdevuosioireet sen 2viikkoa eli vuoroin vilu,vuoroin hikikohtauksia nyt noitakin oli vain muutaman päivän ja tällähetkellä niitä ei oikein ole!
Ainoo mikä on ja pysyy niin rinnat hirveen kipeet :eek: Aamuisin ovat jotenkin raskaat ja täyden tuntuiset :whistle: Viimekeirrossakin oli sama, muutoin mulla ei ole tissit kipeenä ollutkaan.
Ihmeen tyyni oon vielä ollut kun yleensä oon melko kiree ennen menkkoja....mutta ehtiihän sitä vielä ;)
Tuhruttaa edelleen :kieh: Nyt siis jo 6 päivää :headwall: Perhana että sais alkaa kunnolla sitten vuotaa!! En usko millään että olisin raskautunut :ashamed:
Epäilen että tää vuoto johtuu ohuesta limakalvosta joten jotain keltarauhashormonia varmaan ainakin luvassa!
Hitsi että ei jaksaisi odottaa!! |O Haluais vaan äkkiä selville mikä mussa mättää (kierroissa),lääkkeet ja seuraavan ovisajan!!
Tavoite on tulla tänävuonna vielä raskaaksi!! :heart: ;)
 
[/url]
[/url]





Keskiviikko 10.9.2009 (5pvää aikaa piinaviikkoon)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp28/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp23/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp23/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp27/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp24/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp17/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp22/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp27/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa




 
Jennyli, kaikin puolin ihmeellinen ja harmillinen tilanne sulla! Lapset kipeinä ja vielä kiertokin prankkaa! Paljon :hug: ! Ja toivotaan nyt et koko loppu vuodeks ne pojatkin nyt sit parantus!!
Kiitos Sinderella..ja tosiaan mulla oli sellanen tilanne, et jos ovis oli, niin juuri sillon olin kuumeessa...et semmonen viikko meni mittailujen kohdilta vituiks :LOL:
mitäs muut naiset??joko oiretta rupee pukkaan? ;)
 
nopeasti kurkkaan, vaikka jo poistuin täältä. mutta oonhan mä hengessä edelleen mukana! :) niin - kyllä me vielä yritetään jos vaikka ihme sattuis kohdalle.
Mutta siis: odotelkaa sitä ovista nyt vaan rauhassa - olikos se Deviliah ku ei oo viä bongannu ovista. Mulla se oli vasta eilen... Tänään(kp22) nousi lämmöt eli kp21 olis ollu O, vaikka se on ennen ollu kp19 ja yhden kerran kp16. Joten voi se myöhemminkin tulla!
Kyllä me silti vielä jotenkin piinaillaan tää 2 viikkoa, vaikka luomu-ihmettä ei ehkä tule. ihmisen mieli on sitten kummallinen ku ei usko vaikka näkee mustaa valkoisella...
Tsemppiä ja tärppi-onnea teille! :)
 
No sitähän mää toivoisin että myöhässä olis!Kunhan nyt vaan ees olis!! :LOL:
Kiva dreamer kun täällä käyt! Ja pysyhän hengessä mukana vaan! Ja eihän sitä koskaan tiedä kenen kohdalle se todellinen IHME osuu! Vaikka olis mitä mustaa valkosella!
 
Sinderella, tuohan kuulostaa lupaavalle! Mulla nippaili nyt kiinnittymisen aikaan parina päivänä oikein kunnolla ja nyt hiljaisempaa-niin kuin viime kuussakin. Toivotaan, et jotain ois tapahtunut tai sitten selkee negakierto. Ei enää kemiallisia raskauksia, kiitos! Tän viikon lopulla tiedän todennäköisesti onko mitään tapahtunut-> eli alkaako nippailu vähitellen lisääntyä...

Tsemppiä kaikille ja ONNEA myös matkaan!
 
Jee,meillä pääsi poika tänään kotiin!! :heart: Ja kyllä oli kaksikolla taas hauskaa yhdessä kun pääsivät leikkimään muutaman päivän tauon jälkeen =)

Täällähän on sinderellalla ja estellellä lupaavia oireita! ;)
Ajatella että meidän viikko lähestyy kovaa kyytiä!! Mitäs veikkaatte (leikkimielinen arvaus) montako plussaa meidän pinoon tulee?! =)
Mä veikkaan vaikka 3! ;)

).( Odotellaan nyt vaan sitä tätiä |O Lämmöt ei anna mitään osviittaa mihinkään suuntaan eikä oo kyllä mitään r-oireita :ashamed:
Rinnat kipeät ja välillä jotakin menkkakipua tmv. Tuhrutus ollut tänään aika pientä (kopkop).
Tein tänään ovistestin (huvikseni kun yritän tuhlata nuo epäluotettavat testit pois) ja testiviiva oli noin puolet haaleampi kuin kontrolliviiva. En tiedä kuinka ovistestejen pitäis tässävaiheessa kiertoo näyttää?!
 

Yhteistyössä