*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Puuttuuko tuolta testaajista joku? tai laitellaanko joku sinne? :wave:
Tervetuloa uusille, rakkaimpani ja tuittunen!! :flower: Tuokaahan lisää plussia sit kans ;)
Viivi mikäs tilanne???
Mitäs muille?
Toivottavasti Jennyli se sun vuoto olis vaikka raskaudesta johtuvaa!!!! Et hormoonit olis sillä tavalla ihan ulapalla ;)
 


Saunassa käyty,ompa taas hyvä olo =) Vihdosta viimein otettiin itselle saunavuoro ja pojatkin pääsivät saunomisen makuun!
Nyt mulla on pannari tulosillaan ja sipsiä ja vähän namia :p Pojat kun menee nukkumaan korkkaan kyllä sidukan!! :p

Devi voi kun tämä olisikin raskausoire, vaan en kyllä usko sitten niin yhtään |O Mutta enskiertoon lähden kyllä sellasella asenteella että oksat pois!! :LOL:
Tänään toi tuhru on ollu tosi minimaalista...ihmetyttää miksi se sitten nyt loppuisi kun pitäis menkkojen alkaa?! :headwall:
Sellaista omituista tunnetta on tuola kohdussa,vähän menkkakivun tyyppistä!

Tää vauvakuume on kyllä niin kakkamainen tauti!!! Oireita kun kehittää vaikka minkä näköisiä vaikka ei raskaana olisikaan |O
Olis paljon helpompaa kun oireet tulis VAAN sillon kun ON raskaana ;)
 
Sunnuntaihuomenet :wave:
Lastenohjelmat käynnissä ja äippä vetää kaffetta koneen ääressä! Kohta aamupuurolle.
Pyykkikone pauhaa ja siivotakin pitäisi. Koirassakin on taas kamala karvanlähtö :kieh:

12ta pitäis mennä punttisalille ja 18ta jumppaan..siinä tää päivä taas menee!! ;)

Oireet kadoksissa....tuhru tais loppua?! |O
 
huomenia, tulinpa katsoo mitä tänne kuuluu kun aamutoimet sai tehtyä.. =) mä tyhmä menin ja testasin taas.. negaahan se oli, lauantai olikin päivä jolloin pitäs menkat alkaa.eiköhän muka ois raskaushormonia jo nytten? apteekin onni testi oli, mut jotenkin olen niin varma että olen raskaana, tai sitten en, :kieh: :'(
 
Mutkin saa lisätä listaan, kiitos! Kp 22/28, yk 2 ja esikoinen haaveissa.

Omiin oireisiin en oikein jaksa luottaa kun niitä oli viime kierrossakin ilman plussaa mutta ihmeesti juilii nostaessa, yskiessä ja muuten ja tänään ovat rinnatkin arat mitä eivät viime kierrossa olleet. Lisäksi mulla oli alkuviikosta ihmeellinen vain hetken kestänyt verenvuoto ja hetihän se piti kiinnitysvuodoksi kuvitella. :p Tätiä odotellaan siis vasta lauantaiksi mutta saatan kyllä sortua testaamaan jo aikaisemmin. :x
 


Huomenet.

Uusille jännääjille tervetulotoivotus.

rakkaimpani:lle pahoittelut negasta :hug: Mutta toivo elää niin kauan ku tätiä ei näy
:)

Nyt ei muuta kerkeä. Ajastin piippas just ja ilmotti lasagnen olevan valmis. Sunnuntaita kaikille.
 
kiitos, mutta en kyllä usko siihen kun testissä kyllä lukee että testi on herkkä ja näyttää jo ensimmäisenä pvä kun kuukautisien pitäisi alkaa, ja siihenhän on viellä viikko aikaa, joten jos näytti vain väärin, saunakaljaakaan en saanu alas eilen, yhen huikan otin ja miehelle piti se sitten antaa |O maistu jotenkin pahal tai jtn. jos en raskaana ole, niin ihmettelen suuresti, ja sitten olen vihainen :kieh:
 
Tervetuloa Markka :wave: Sinullakin lupaavat oireet ;) :heart:

Pahottelut rakkaimpani negasta :hug:
Älä silti vielä heitä kirvestä kaivoon!! Odotatko menkkoja vasta ensilauantaiksi? Siinätapauksessa apteekin testit ei vielä plussaa varmaankaan näytä! Odota vielä ;)

Me käytiin just ulkona,olipa taas vilpoista!
Kohta salille...

Sinderella nami mitä oletkaan kokkaillut :p
 
Viivi ilmoittautuu... :)
Tämä kierto on mennyt ihan täysin fiiliksen pohjalta. Seuraava täytyykin ottaa sit oikein tosissaan. En tikuttanut ovista ja ajattelin, että teen raskaustestin vasta jos menkat myöhästyy ainakin viikolla. Mitään tuntemuksia ei toistaiseksi ole ollut.
Tsemppiä kaikille :hug:
 
[/url]
[/url]





Sunnuntai 14.9.2009 (Huomenna alotetaan piinailu!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp32/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp27/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp27/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp31/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp28/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp21/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp26/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp31/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
tuittunen......................kp26/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
rakkaimpani.................kp25/30.............yk3 ~ kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp22/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa


[/url]

Plussanneet:
[/url]



 
Mulla ainakin alkaa kohta jännät paikat, mites muilla? :p Tissit oli eilen kipeet, mut niinhän ne on aina ennen tätiikin! Mahassa on välillä outoja nippailuja..valkovuotoo on aivan hirveesti..mut nää kaikki on myös ollu ennen tätii! mutmut..toivossa on hyvä elää ;) nyt takas töihi!hei!
 
Jep,huomenahan se meidän jännäysviikko alkaa :D Mä ainakin jännään ihan hirrrveesti kaikkien puolesta!! :heart:

Tää olis suoriutunu jumpastakin...jos huomena ei oo jalat kipeet niin jo on ihme!

).( Tuhru loppu tosiaan kun seinään :$ Kn on ylhäällä ja kovahko (sellainen se kai viimekierrossakin) ja aika liukkaat kelit :x Tänään mua on haluttanutkin hirmusti :p
Rinnoissa arkuutta,ei muuta!
Mä tässä mietiskelin että jos toi tuhru oliskin ollu menkat niin mulla olis nyt kp 11 ja ovisaika lähestyis...mut eihän ne nyt menkat voinu olla?!!? Ihan noista haluista vaan ihmettelin! :$
Ei tarttis nyt kyllä mennä enää yhtään enempää pieleen tää kierto! :headwall:
Toiseks mä ihmettelen sitä että mun pms-oireet on ollu niin lieviä,ei juuri mitään!! Yleensä oon tosi kiukkunen ennen menkkoja mut nyt en...tietty se on vaan hyvä asia ;)
 
Hei
Pääsiskö vielä mukaan. Olin tuolla 37 viikon pinossa mutta tätiä ei vielä näy. 2 testiä olen jo tehnyt. Huomen aamulla teen testin.

Tänään on....................TM 05/08......................................KP 41/37
 
hei! ilmoitan vain jotta minua ei näy seuraavan kerran täällä kun keskivikkona, menen muksujen ka äitilleni kyläilee, asuu kauempana, ja siellä ei nettiä ole.. mutta kivaa on , ei ainakaan tarvi koko ajan miettiä tuleeko kk vai ei, jos unohtuis sie.. toivotaan ettei ala, ilmotan ke tilanteesta..oireet jatkuu, tissit kasvanu,, kai :LOL: miestä tulee kova ikävä :heart: töitä kun on ei pääse läht :/ mutta on kivaa ikävöidäkin :wave:
 
Huomenna alkaakin meidän viikko! Edelleen oireita on... Oviksesta aikaa vasta 10-12 pv. En ole varma ovispäivästä, eikä tarvinnutkaan olla kun hommailtiin joka pv! :LOL:

Tavallaan en haluaisi saada plussaa jos täti saapuukin taas seuraavana päivänä, mutta toisaalta haluaisihan sitä tietää onko omat tuntemukset edes totta. Oon sen verran pitkään kuumeillut, etten enää ota vakavasti nuhaa, turvotusta tai muita "pikkuoireita"(joita on nytkin), vaan ainoastaan alavatsan viiltelyt/nippailut saa mut uskomaan jotain.

Muita oireitani (jotka ei välttämättä liity mihinkään) ovat: kylmä ja välillä kuuma= lämmöt vähän koholla, huimaus, pissahätä!!

:LOL:

Suapi nähä! DeviLiah en halua ottaa mitään virallista testipäivää, kun saatan testata jo huomenna tai sitten jos vaan maltan, niin odotella to/pe-akselille.

Hyvää piinaviikkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja estelle:
Muita oireitani (jotka ei välttämättä liity mihinkään) ovat: kylmä ja välillä kuuma= lämmöt vähän koholla, huimaus, pissahätä!!
Jepulis, nuo löytyy täältäki ;) lisäksi vatsaa nipistelee sillon tällön vähäsen ja rintamuksiin nousee se maito, edelleen. Ja niitä välillä särkee. Mitähän muuta sitä "keksis"? Raudan maku suussa.

Just niin. Voivat myös ennakoida tätiä :LOL:
 
Tässähän alkaa ihan jännittää estelle ja sinderella! :D Taidatte olla ainakin tämän pinon plussaajat! ;) :heart:

Voi kumpa minäkin tuntisin jotain oireita mutta ei niin mitään :ashamed:
Tuhru loppui juuri ennen tätiä...omituista |O
Onneksi 2 viikon päästä pääsen taas lääkäriin!! ;)
 
Listan päivittäjä! Tää taas sekoilee täällä ihan täysillä eli nyt sunnuntainahan on jo kp 23 ja koska edellisessä ensimmäisessä pillerittömässä kierrossa menkat alkoi kp 28 niin kiertohan oli siis 27 päivää pitkä. Eli mun päivät on tänään 23/27.
 

Yhteistyössä