*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Rouva pikkumyy saa poiketa :wave: :D
Voi kumpa olisinkin raskaana mutta en usko mitenkään :ashamed: Mullahan alkoi oviksen (?) jälkeen tiputtelu kp17 ja sitä kesti 10 päivää |O
Nyt oon ihan puulla päähän lyöty että oliko ne sittenkin muka menkat!! :eek: Jos oli niin nyt olis kp 13!! Ja tuo tikku vois enteillä ovista?! Tai sitten menkat alkaa huomena!!
On kyllä niin sekoittanut mun pään tää oikkuilu :$ :headwall:
Sinulle toivotan kovasti plussatuulia++++++++++ :heart:
 
[/url]
[/url]





Tiistai 16.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp34/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp29/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp29/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp33/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp30/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp23/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp28/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp33/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
tuittunen......................kp28/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
rakkaimpani.................kp27/30.............yk3 ~ kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp25/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
tikruliini........................kp43/37...TM 05/08
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:
miigu123
Markka84

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa


[/url]







[/url]




 
Nyt kaikille tsemppiä ja plussatuulia++++++ !!:heart:
Estelle ja Sinderella eikös se r-hormoni lisäänny jokatoinen päivä?! Eli jos eilen oli oireeton päivä niin tänään voikin oireita olla paljon ;)

Mä otin siteen jo työkassiin mukaan...mitään ei näy ei kuulu! Valumisen tunnetta on mutta se on vaan valkkaria :whistle: Masutuntemuksia löytyy...nekin voi merkata ihan mitä vaan!!
 
Helou jouskis :wave: :hug: Vastasinkin sulle tonne toiseen pinoon ;)
Mulla on kroppa ja pää niin sekaisin että lähden kohta lataamoon :LOL:
Kyllä mua nyt taidetaan kusettaa noilla testeillä :$ :kieh: Raskauteen en usko...ja että ovis tulossa...ohhoh :whistle: :headwall:
Tarttee varmaan soittaa lääkäriin jos menkat ei ala, meni sitten ne hormonikokeet ihan vituralle!! :headwall:
Anteeksi kielenkäyttöni!! :$ :saint:
 
Jennyli aika omituista... :hug: toivotaan että ++++++++++vielä raskaustestissäkin :)

Rouva Pikkumyy
ihan pakko kysyä raskaus- vai ovistestillä viiva vahvistunut? +++++++ sinnekin :)

terv. tuittunen turpavärkki turvoksissa:x hammaslääkärin jäljiltä
 
mulle iski jumalaton paha olo. ei tienny miten päin olisi ollut. menkkoja ei ainakaan vielä näy.ja kumpa ei näkyiskään.
kohta pitäs postin tulla, toivottavasti tulis jo ne testit. ei millään malttasi huomiseen oottaa :/
kuinkahan kauan pitäs pissaa pietellä ennen sitä testiä? se 4 tuntii kyllä tuntuu mahdottomalta :|
mut luusisi kai jos se edellinen testi oli haamujen haamu eikä viivanpaikka, että näkyisi jo vähän laimemmastakin pissasta. vai?
 
Miigu minulla on ainakin plussa näkynyt myös päiväpissasta että luulisin sen näkyvän vähän laimeammassakin pisussa ;) Nyt +++++++++++++tuulia db! :heart:
Tule sitten heti kertomaan :wave:

Tuittunen,auts! :x Hammaslääkäri on kyllä sellanen kammolaitos... :$ :kieh:
 
mulle tuli haamu :heart: iiikk...käet tärisee ja heikottaa :)

mutta mutta...eikö luulisi, että tuohon testiin tulisi jo selvempi viiva kun on kumminki 10Miu?
vai olisko vaikuttanu kun pystyin pidättelee pissaa vaan vajaa 2tuntii? tekis mieli tehä viel toinen testi mutta taidan silti säästää sen myöhemmäx =)
 
Kunpa itsellekin. Mulla palas oireet takasin aika voimakkaina ja testasinkin jo, mutta tähän hätään en saanut herkkää testiä joten nega tuli nyt ainakin. :snotty:

) . ( Kaikki oireet kyllä viittaa raskauteen mutta en kyllä usko mitään ennen kuin on näyttöä. Hitsi pitääköhän odottaa nyt 2 pv, kun luulen että ei-herkällä testillä ei 1 päivän lisä vielä paljoa tee. Ja ylihuomennahan mulla vasta on päivätkin täynnä. Muuten oisin ihan cool, mutta kun nippailee niin hitosti ja lämmöt on tosi korkeet niin se laittaa mietiskelemään vähän liikaa!

Näinkö niitä plussia sitten alkoi jo tulemaan tähän pinoon? Hienoa! tehään tästä pinosta todella plussarikas! Onnea matkaan DeviLiah, Jennyli ja kaikki muutkin! Mulla on se fiilis että moni plussaa. ++++++++++++++++++++++++
 
Markka ja Miigu, onnittelut täältäkin.

Täällä taitaa olla tuota pikaa käsillä koopee ykkönen. Lämmöt laski ja ny näyttäis täti olevan tulossa.

Tehkää te ny mahollisimman monta plussaa munki puolesta!!

Ny ei muuta kerkeä.
 
miigu ja markka laitoin teitä tonne haamuilijoihin, kertokaa jos ette tykänneet ja mieluummin siirränki teit plussanneisiin!!!!! Ihanaa, tämähän viikko alkoi hyvin! :)
Ja miigu se voi olla haalee monestakin syystä, juuri tänään ei oo rhormoonii paljon, ja virtsa oli vaan niin vähän aikaa rakossa jajajaja... :) Eli kyllä se varmaan on ihan aito haamu, ja haamuhan koituu plussaksi!!Eikös?! :)
Ja estelle pahoittelut negasta!
Ostin tänään sitten kaupasta rfsu:n testit...mut saas nähdä käytänkö niit vai en...lämmöt ei oo oikeen mitään...eli ei voi olla raskaana jos lämmöt ei oo korkeella?? Ja niinkun listasta näkyy, niin vasta torstaina testaan..
Ja estelle lohtuhali :hug: negasta! Mutta kirvestä ei sovi heittää kaivoon, ennen kuin täti on tullu!! Ja jos sulla kerta oiretta on?????
Ja onnea kurkkija Rva Pikkumyylle plussasta! :heart:
 
Minä ainakin olen vielä ihan mieluusti tuolla haamuilijoissa kunnes viiva vahvistuu vaikka olo on sellainen että olen aivan varma raskaudesta. Mahassa on sellainen olo kun päässä on jos pyörryttää, tosi järkevästi sanottu. :p Kaikki fyysinen tekeminen tuntuu tosi hassulta ja kurjaltakin, välillä ihan pakko istua tai muuten pysähtyä töissäkin, koskaan ei ole tällaista ollut.

Mullakin tosiaan ihan heikko viiva vaikka onkin tuo tosi herkkä testi mutta josko se tuosta vahvistuisi...
 
Onnea markka ja miigu :flower: :heart: Johan se plussatili aukesi! ;) Minkälaisia oireita teillä on?
Lisää vaan plussia tulemaan :wave:

Estelle pahoittelut negasta :hug: Toivoa vielä on ;) :heart:
Samoin sinderellalle :hug: tunteesta että täti tulisi! Toivotaan kuitenkin että ei!! Olin aivan varma että sinä ja estelle plussaatte!! :heart:

Koskas devi testaa?

Täällä odotellaan |O Aamulla taas ovistesti...täytyy nyt myös sitäkin tarkkailla! ;)
 
[/url]
[/url]





Keskiviikko 17.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp35/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp30/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp30/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp34/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp31/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp24/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
estelle..........................kp34/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
tuittunen......................kp29/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
rakkaimpani.................kp28/30.............yk3 ~ kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp26/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
tikruliini........................kp44/37...TM 05/08
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:

miigu123
Markka84

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella


[/url]







[/url]


 
Juups, täti ei oo vielä tullu kunnolla, mutta tuo lämpöjen laskeminen kyllä merkkaa sitä että huomisesta tulee koopee ykkönen.

Mutta. Oon jo mieli iloisempana. Äsken soudin ja kävin suihkussa ja olo on jo ihan okei. Kesäkuun nyytteröistä sitte hankkimaan. Jännäysviikko taitaa olla viikko 42? Liekkö jo perustettu?

Haamujen vahvistumisia ja plussia kovasti!
 
Täytyy sanoa että minäkin oikeastaan toivon tädin tulevan huomena :whistle:
Jotenkin mennyt nyt niin sekaisin kaikki ja pää pyörälle tän kierron suhteen :/ |O
Minullakin lämmöt ovat ihan normaali lukemissa nyt eikä edes kovin korkealle kohonneet tässä kierrossa!
Menkkoja toivon ihan siksikin että pääsisin perjantaina niihin loppuihin hormonikokeisiin mitkä minulle pitäisi tehdä. Ja ensikiertoon saisin sitten lääkkeellistä apua (tuhruun ym) jos tarvis! ;)
Tietysti olisi ollut ihana että raskaus olisi alkanut mutta siihen en kyllä tällähetkellä mitenkään usko!! :(
Kesävauva kuitenkin tilauksessa eli toivottavasti vielä tänävuonna onnistaisi :heart:

Hirmu mukavaa oli teidän kanssa jännäillä ja toivonkin että samaan pinoon vielä toistekkin päästäis mikäli joku muukin uuteen kiertoon lähtee!
 
Markka sinulla testi varmaan siksi vielä haalea kun päivät ei ole täynnä?! Muutaman päivän päästä varmasti jo selkeä plus :heart: =)

Päivät olis täynnä...ei tätiä toistaiseksi |O
Onko kukaan tarkkaillut kohdun nupukkaa ja sitä miten se käyttäytyy ennen menkkoja tai ovisaikaan?
Minulla nyt ylhäällä mutta kiinni! Valkkaria tosi paljon ja vetistä/valumisen tunnetta. En ole huomannut vielä erityisemmin venymistä :whistle:
Eikös ovisaikaan kn pitäis olla auki?
 

Yhteistyössä