*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Pahoittelut rakkaimpani :hug: Ensikiertoon paremmalla onnella!! :heart:

Minullakaan ei ole kokemusta sylkitestistä,kiinnostaisi kyllä kans tietää onko hyvä/helppo käyttää. Sekun olisi pitkäikäinen testi ja näin paljon edullisempikin!

Mä en noista lämmöistä tiedä :/ Ne ei tässä kierrossa nousseet oikeastaan ollenkaan vaikka se oviskin muka tapahtui! Sen tuhrun myötä tais lämmötkin laskee?!
Aamulla oli kait 36.8 ja nyt 36.3. Mulla on ollu korvakuumemittari ja se näyttää ihan eri lukemia eri korvastakin :whistle: Ei taida olla oikein hyvä lämpöjen mittailuun?!
Mistä muuten mittaatte lämmön? Kainalostako?

Välillä jomottaa menkkamaisesti,välillä nipistelee ja tänään tosiaan oikeeta puolta kivistäny! Paripäivää ollu tosi liukasta ja vetistä alakerrassa nyt aika kuivaa!
Ja tosiaan ei noi ovistestit tasavahvoja eli plussia ole vielä ollut mutta kumman tummia tässä kierron vaiheessa!
 
Kiitos kaikille tuesta, joo uuteen kiertoon! =) Mä oon sen verran "ovela" et en palstaile ennen kuin oviksen aikaan kun muuten menee pelkäksi odotteluksi kierto.

Kiitos vinkistä rouva Pikkumyy!.

Jennyli ei olla tutkimuksissa oltu koska niitä kiertoja kun ollaan varmasti ehditty oviksen aikaan puuhailemaan alkaa olla vähitellen vasta vuoden verran. Ja sitten mun kilpirauhas-arvot on vaikuttaneet onnistumiseen myös jossain vaiheessa niin paljon, että hyvän onnistumisprosentin kiertoja on ollut sitäkin vähemmän. (En tiennyt asiasta silloin ja nyt arvot jees.)

No, onneks on muita ihania asioita elämässä, kuten super aviomies!

Nyt kuulkaas plussaatte! Muuten ei hyvä seiso! Eikä pahakaan
:LOL:
 
Mä se vaan roikun täällä kun ei muutakaan tekemistä ole :whistle: :LOL:
Mä päätin että nyt loppu hörhöilyt ja testailut ja annan nyt päivien mennä ja odotan menkkoja!!! ;)
Oikeesti kun järjellä ajattelee niin mulla ei voi mitenkään olla ovis tulossa!! Jos kp 17 olin tutkimuksissa missä nähtiin että ovis on tapahtunut tässä kierrossa niinnyt ei ovis voi olla!! Ettekö oo samaa mieltä?!!
Ja se tuhru oli mitä oli...koska se alkoi silloin kp 17 niin millään ei oo kerinny ovis oleen niin aikaisin (paitsi menkkojen aikaan) että se tuhru olis ollut menkat, eikös vaan?!
Eli nyt vaan odotellaan |O
Äsken olikin kyllä taas sellanen menkkakipukohtaus että eiköhän ne sieltä ala :x
Lisäks muuten naama kukkii niinkun ennen menkkoja...otsassa ihan kiitettävästi ja jopa poskeen ja leukaankin tullu mojovat :eek:
Mulle on muuten tullu näpyistä ongelma vasta nyt lähempänä 3kymppiä :kieh: Murrosiässäkin oli niin hyvä iho!! Vasta poikien syntymän jälkeen on ruvennu tuleen finnejä,inhottavaa :kieh:

Greippimehulinja jatkuu ja äsken tilasin foolihappoa ja cleabluen digiovistestejä :whistle:

Huomenakos Devi testaa? Mä testaan kyllä perjantaina jos huomenakaan ei menkat ala!!
 
Lämmin halaus viivi ja tikruliini :hug: Toivon että ensikierto toisi tärpin! :heart:
Toivottavasti tikruliinin kierto palaisi takaisin normaalin mittaiseksi!

Mitäs sanotte mun tänaamuisesta ovistestistä,heh ei pitäny tikuttaa :whistle: ;)
Munmielestä alkaa olla jo tasavahva,ainakin näin luonnossa!
Klikatkaa kuvaa suuremmaksi! Toi pieni kuva ei näytä kunnolla ;)


Lämmöt oli nyt aamulla kainalosta 34 ja suusta 36...ja korvakuumemittarilla ihan omia :kieh:
Menkkatuntemuksia ja sensellaista löytyy...
 
ootko jennyli testannu r-testilllä? mulla ei oo kokemusta nuista ovistesteistä.
mutta en ainakaan usko että ovista nuin pitkään näyttäsi ja jos sulla on kerta ollu jo ovis täs kierros.
mut eikös joillain voi tulla tuhrua oviksen aikaan...vai mitenseoli :)

minä oon täällä jo kohta ihan hermoromahduksen partaalla. rupesin miettii että jos nuissa testeissä olikin jotain vikaa. mutta kun sain kumminkin erilaisellakin testillä sen haamun.
jos kävis tänään apteekista testin ja testailis vielä. kun malttasi jättää testauksen huomiseen aamuun mut mmun maltilla on vähän heikkoo :headwall:
paitsi jos ostais kax testii :D
 
Miigu toivottavasti sinulla tulee selvyys plussan suhteen :hug: Jos menkat eivät ole alkaneet niin teehän ihmeessä uusi testi! =) :heart:
Mä tein r-testin muistaakseni maanantaina ja puhdas nega!
Tuon ovistesti taas puolestaan on vain vahvistunut jokapäivä ja nyt vahvin viiva,minusta siis oikestaan saman vahva kuin kontrolliviiva!
En siis tiedä mitä pitäisi ajatella?! Tuntuu vähän hölmöltä :whistle: :xmas:
Mutta jos täti tulee niin ompahan testattu että ovistesti näyttää myös ennen sitä plussaa!!
Mulla ei oikeestaan oo oireita mitkä vois raskauteen viitata :( Nuo lämmöt noin alhaalla ja aamulla kn ylhäällä ja alkanut avautuun!
Voihan ovisaikaan tosiaan olla tuhrua mutta mulla oli 10pvää kestävää,sanotaanko niukkaa vuotoa! :headwall:
Ota nyt tästä selvää!! :kieh:

Markka onnea plussasta :flower: :heart: :hug:
 
Markka, onnea IHAN SELVÄSTÄ plussasta :flower: :heart: =)

Jennyli, teeppäs tosiaan virallinen raskaustesti! Vaikuttaa mustaki melkosen lupaavalta tuo että tuli noin vahva viiva ovistikkuun... ;)

Miigu samoin, tee testi uus! Peukkuja sinne kovasti.
 
Jennyli testaa ihmeessä jo raskaustestillä! Itsekin testasin ovistestillä selkeän viivan mutta raskaustestit näytti vielä ihan hailakkaa haamua joten ihan hyvin nyt voi jo viiva näkyä vaikkei silloin aikaisemmin näkynytkään! Tässä nämä mun testit, eka siis ovistikku ja alemmat haamuja r-testein jotka näkee vain juuri ja juuri.

Millään ei jaksa uskoa että tärppäsi jo toisesta kierrosta pillereiden jälkeen ja ensimmäisestä varsinaisesta yrityskierrosta! Ihan mieletön olo, ei tiedä itkeäkö vai nauraa! :heart:
 
kävin sit apteekista pari uutta testiä. ja edelleen se haamu siin tököttää. ( tosi tosi laimeesta pissasta tein) ei kai kaikki 3 erilaista testiä voi olla viallisia :whistle:

mitenkähän pitkään se raskaus hormooni pysyy mitattavalla tasolla. luulis kait sen jo alentuneen jos ei ois kiinnittynyt.
pitää aamulla testata tol toisella testillä ja kattoo mitä se näyttää. en oo ennen tollasel testannu. joku sen niminen ku analyz exact.
onko kokemuksia? pöljää kun tossa ei lue miten herkkä toi on :/
 
Jennylille negapahoittelut. Pukkaako sulla sitte ovista? Vai muuten vaan ovisikut vahvistuu? Mysteeri on.

Miigu haamuilee edelleen? Hmmmm. Ootko tehny peräkkäisiä testauksia kertaakaan samanmerkkisellä testillä? Niin vois verrata vahvistumista. Tai sitte jos säntäisit tk:een ja pyytäisit päästä verikokeeseen... Peukkuja plussasta sinne.
 
Hui miigu! :heart: Olisko se sittenkin plussa!! Kokeile tosiaan huomena aamupissasta =)

Mä laitan teille vielä nää mun ovistestit ja minusta tuo alin on kyllä plussa (eli tänään)?! Vai onko mun silmissä vikaa? :D
Kn ylhäällä ja auki ja olin havaitsevinani myös limaa :x Eli olisko se ovis?! Nyt alkaa kyllä lakanat pöllytä :LOL: Toivottavasti ;)

 
[/url]
[/url]





Torstai 18.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp36/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp31/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
miigu123......................kp32/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp25/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
tuittunen......................kp30/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp27/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:

miigu123
Markka84

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani
Viivi78
tikruliini
Murmelin


[/url]







[/url]

 
te ootte ihan hirveesti saanu tänne tekstii ni älkää mollatko jos tulee väärälle henkilölle jotain tai jollekin ei mitään, mutta aoitetaan..
Markka onnea, haluatko oikein plussanneisiin, ihan sinne sut siirtäsin noilla??
itse asiassa mä oon tänään saanu samanlaisen haamun kun tossa markan kuvassa on tossa keskellä...elieli..mut tosiaan, tänään aamulla heräsin siihen kun selkää kivisti ja virtsaaminen sattui..sitten vartin päästä uusiks..eli pissatulehdus..lääkärissä kävin, lääkkeet sain ja kysyin siitä rtestistä, niin lääkäri sano, et voi olla et se virtsatulehdus vaikuttaa testiin..et..kahtellaan kun kuuri loppuu (eli 5pvän kuluttua)..mutta tätiä ei näy ei kuulu..limaa on vaikka muille jakaa :LOL:
Jennyli kyselit noista lämmöistä, paras ja luotettavin tulos tulee vaginasta ja rectumist, itse silti millailen kielen alta. Mutta kainalosta,suusta ja korvasta mitattaessa monet asiat vaikuttavat LIIKAA tulokseen, eli eivät ole luotettavia paikkoja..en jaksa luotella kaikkia niitä asioita jotka vaikuttavat tulokseen, mutta jos noista kolmesta valitsee tarkimman, niin onhan se suu(siis jos ei lasketa rectumia ja vaginaa)..ymmärtääköhän tästä nyt kukaan! Niin ja pahoittelut negasta ja muutenkin tosta sun maailman ihmeellisimmästä kierrostas!! mut laittakaa nyt simppoja matkaan yms. :heart: varmuuden vuoks :heart:
sitten,sitten..Pahoittelut tädistä myös tikruliinille ja viiville :hug: kauheella tsemillä uuteen kiertoon! :heart:
Ja missäs se murmelin on??????
Ja anteeks jos unohdin kommentoida jollekin :ashamed: pää ihan sekasin siitä haamusta..mihin ei voi luottaa.. :ashamed:
 
Kyllä mä täällä olen mukana ollut kaikkien jännäilyissä :flower: KP1 tänää... niinkuin odotettavissa olikin.. Ens kiertoon Clomhexalin voimalla, jospa siitä sit jo tännekin niitä plussia tulis =)
Pahoittelut kaikille tädin riivaamille, ONNEA PLUSSISTA!! (Myös haamuplussat on mun mielestä plussaonnittelujen arvoisia!!)

Nähdään myöhemmin :wave: :wave: :wave:
 
Heippa!
Kiva lukea täältä kuulumisia, onneksi on niitä plussia tullut jo ja sellaisia haamuplussia jotka varmaan kohta tummuu. Pahoittelut negan saaneille. Itsellä tosiaan päiviä vasta 25/28 (tosin vaihtuvuus 27-32) joten vielä ei mitään jännityksiä tai fiilareita ole. Ehkä kuitenkin su testaan, ettei työaamuna tarvitse.

Plussia lopuille!
 
[/url]
[/url]





Perjantai 19.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp37/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
miigu123......................kp33/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp26/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
tuittunen......................kp31/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp28/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:

miigu123
DeviLiah(extraohkasella haamulla)

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani
Viivi78
tikruliini
Murmelin
Jennyli


[/url]




Markka84






[/url]


 

Yhteistyössä