*~ Plussien viikko! vko38 ~*

hui...minä testaan kohta. ei etes aamupissa meinaa tulla kun jännittää =)
paha olo ainakin on ja yöllä rinnat tuli älytön kipeeksi.
huolettaa vaan tuo alamaha kipu mutta onneksi ei kuitenkaan ole ihan älytön
 
Miigu näyttääkö jo vahvempaa plussaa?! :heart: Täällähän ihan jännittää :D
Ja Devi, taidat siis olla seuraava plussaaja :flower: :heart: ;)
Markalle vielä kerran lämpimät onnittelut :hug: :heart:
Siinähän ne minun veikkaamat 3 plussaa sitten olisi ;) :D

).( Kp 32 tai 16 :whistle: Menkkoja ei näy mutta ovikseen viittaavia oireita kyllä...haluttaakin NIIN... :whistle:
Tänään ovistesti hitusen vaaleampi,eikös tuo ole jo nega (anteeksi kun pommitan noilla kuvilla jatkuvasti :$ )?

Aamulämpö 36 (mä en kyllä noista mitään ymmärrä ) ja kn ylhäällä ja auki! Eilen illallakin tuli vielä kunnon venyvät limat (mulla ei oo kokoaikaa sitä limaa), siinä oli kyllä hieman verta joukossa :x Mut mitään erityistä kipua munasarjoissa ei oo,ainoostaan toissapäivänä oik. puoleinen kipu!
Noh,eilen alettiin harjoitukset ja tänään saapi jatkua :p ;)
Eihän sitä voi kun yrittää vaikka hassulle tää kyllä kuulostaa!! :LOL:
 
testasimpas äsken. ja haamu tuli =) tuo testi on herkkyydeltään vissiin 20. eli ei kai mulla ainakaan oo kemiallinen ollu jos nyt näyttää tol testil haamuu. muut testit ollu sen 10.
kumpa toi viiva vahvenis. no, maanantaina käyn taas tk:ssa.
nouseekohan mulla sit hormoonit hitaasti tai sit on vaan ovis ollu myöhemmin tai jotain :/
mut en kyl usko mitään ennen kun saan kunnon plussan. :|
 
Jännää muuten että mulla nuo kotitestin herkkyydeltään 10 näytti kyllä haamun tosi aikaisin, jo 24/28 , mutta kun eilen testasin sekä sellaisella että herkkyys 20 puikkotestillä niin liuskassa oli yhä haaleampi viiva kuin tuossa ei niin herkässä puikossa. :|

Miigu, ei ne haamutkaan usein turhista tule ja joillain voi viivan vahvistuminen mennä tosi pitkällekin joten älä huoli! Käsittääkseni ne tk:ssakin tekee testit pissasta ihan normi testein et jos niillä ei ollut niin herkkää että ois sun viivat näkyneet?
 
Sinderella, sehän tässä onkin niin vaikeeta kun en oikeen osaa tulkita noita testejä...onko plussaa vai miinusta |O :whistle: Jotenkin hankalaa näiden liuskojen kanssa |O
Mä laitan nyt nää kaikki testit jos te osaatte tulkita?! Kuivunuhan ne on eikä enää luotettavia mutta silti ;)

Tänään tuli clearbluen testit postissa ja josko huomena raaskis vielä silläkin kokeilla!

Kn on auki ja haluja riittää...voisi siis ovista merkitä...tai tätiä! ;)
 
Jennyli musta noi kolme alinta näyttäs ovisplussilta! kun vertaa siihen kontrolliviivaan..
Tänään aamulla testasin taas, ja mullahan on noita rfsun, ja sain taas sellasen haamun et saa oikee tirkistellä oikeeta valoa kohden :LOL: Eli mielikuvitustako :LOL:
 
Mulla oli sillon 4. ja 5.9 siinä valkovuodon seassa sitä verta..et oisko se voinu olla oviksesta johtuvaa vai kiinnittymisestä? Ku jos se oli oviksesta johtuvaa, niin siitä vois johtua miks en vielä saa kunnon plussaa..(jos edes on tullakseen)
 
Devi Extravarovaiset onnittelut :flower: huh..haamujen haamu, toivotaan että vahvistuu =) ++++++++++ sinne päin!

On tämäkin, vaikka sellanen olo että en ole raskaana, koko ajan mielessä "mitä jos?" negat on kyllä olleet nii-iin puhtaita ettei ennen nähty. Ellei imetys jotenki vaikuta tuohon raskaustestiin (mitä en usko)niin ehkä sitten kierron venähdykseen. Napero vetäny rintamaitoa silmät ristissä yötä päivää kun hampaita pulpahtelee, oisko se sit venyttäny jotenski kiertoa. Tänään olen antanu mukista maitoa ja enimmät tissimaidot heivannu lavuaariin, nappasin muutamia kuussatasia buranoita nassuun, kun tuo leuka juilii :headwall:

 
Huoh.ja arvatkaas nytten kun tänne laitoin hakuun "rfsu" niin ne pakkaa olemaan suoraan sanottuna p*skoja testejä...et niihin tulee viivanpaikka...argh! mutta mutta...aattelin seuraavaks testata sunnuntaina..ja APTEEKISTA ostetulla :LOL:
tuittunen, kyllä nainen on ihmeellinen kun aina se vaan miettii "mitä jos"..ja se on rasittavaa! :LOL:
 
Tjaahas,mulla tais tulla vihdoinkin päätös tälle hermoja raastavalle tilanteelle!! Eli Kp1 tais tulla mittariin ;)
Viimekierto oli muuten myös 32 päivää ja nyt on todettu että ovistesti voi näyttää plussaa myös ennen menkkoja eli ei kannata luottaa niihin raskaustesteinä :attn: ;)
Kyllä isäntä taas nauraa kun eilen voohkasin oviksesta :LOL:
Eli mä painatan kans viikolle 42 jännäämään :wave:
Maanantaina loput hormonikokeet ja 2.10 taas lääkäriin...näillä eväillä uuteen kiertoon! Fiilis on ihan ok :)

Koittakaahan loput plussata +++++++++++!! :heart:
 
Jennyli tervemenoa uudelle kierrokselle =)

DeviLiah apteekin oma on kyllä hyvä testi (mun mielestä )

Rennosti vaan :whistle: asiat varmistuu aikanaan ;)

Bytheway...saakos tuonne profiilin kuva-osioon enempikin kuvia? Yhen sain sinne, nyt se ei lähde pois. enkä saa toistakaan tilalle :headwall:
 
Juu enhän mä teitä jätä :D Jännittelen kyllä teidän loppujen kans täällä ;) Toivottavasti kuitenkin plussaisitte ettekä tulis pärässä viikolle 42-43!!
Älyttömän mukava porukka ootte ollu :hug: :heart: Ja jaksanu mun hörhötyksiäkin kuunnella :LOL:
Tota viikon 42 pinoo ei ookkaan näköjään ees vielä perustettu ja mulla taitaakin mennä vkolle 43 alkamispäivä mikäli kierto olis 32.
Toivottavasti sais jotain nappeja ettei nää kierrot menis näin överiksi kun nyt :kieh: ;)
 
Tuittunen mun mielestä ei saa enempää kuvia ellei laita sitten linkkejä (esim. aijaan) siihen kohtaan mihin kirjoitetaan.
Ihana pikkuinen sulla sielä kuvassa :heart: Meidän viikarit näkyy kans tuola mun profiilissa ;)
 
Mulla on kans ikäviä kokemuksia sekä rfsu:n että pregnant stick -testeistä. Noista marketeista saatavista siis. Molempiin tulee harmaat viivat melkein aina. Vanha kunnon Apteekin oma testi on luotettava.

Perustakaas joku muuten pino noille uusille viikoille. Perustaisin itte mutten kerkeä aina koneelle enkä kyllä tietäiskään mistä pinoon vois napata niitä ihania kuvia...
 
Kukahan olis innokas perustaan uuden pinon :wave:
Minäkään en olis kauheen innokas enkä kans tiedä mistä noita kuvia löytää?! Mä kyllä muuten roikun täällä palstalla vähän liiankin kans :whistle: :saint:

Nää menkat on kyllä vielä perin niukat!! Ei tuu siteeseen mitään :/ Josko huomena sitten lotisis ;)
Mä lähden uuteen kiertoon niillä clearbluen digitesteillä...nekun näyttää selkeesti sitten sen oviksen niin ei tartte miettiä onko,onko... ;)
Greippimehu ja foolihappo myös käytössä!
 
Jennyli Komeat pojat sulla =) olisin vaan tyttärenikin kuvan sinne laittanut, siinä on poika 1 päivän ikäisenä... nuita pikkusia kun sais lisää :heart: *huoh*

Juu perustakaapas nyt se pino, minne voi tän viikon jälkeen tulla roikkuun...

Nyt :wave:
 
Sinderella sitä määkin pelkään et on jotain viivanpaikkoja..mut mun tarkat silmäni ovat näkevinään siinä vaaleanpunaista! :LOL: Mutta, oottelen kiltisti sunnuntaihin..sen jälkeen perustan sen viikko pinon jos kukaan muu ei oo ehtiny! :)
 

Yhteistyössä