*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Jennyli mää kokeilin tänään aamulla, ja mulla oli korkeella ja kova.. lämmöt oli aamulla 36,8..voiskohan toi olla mulla sit korkee lämpö...ku tädin aikaan ja pari viikkoo sen jälkeen lämmöt on pyöriny 36,1-36,4... et onkohan toi mulle korkee?öh..vaikeeta...
 
[/url]
[/url]





Keskiviikko 17.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp35/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp30/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp30/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp34/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp31/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp24/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
tuittunen......................kp29/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp26/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
tikruliini........................kp44/37...TM 05/08
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:

miigu123
Markka84

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani


[/url]







[/url]


 
Aina ei mee asiat siten miltä näyttää! vaikka mulla oli oireita ja en edes enää näillä yk:illa kuvittele enää mitään, niin täti tuli sit kuitenkin. Jos mulla on ongelmia kiinnittymisen suhteen niin sattuteko tietämään mikä siihen auttaisi? Elämäntavat olleet hyvät, eli en oo juonut alkoholia, en polta ja olen liikkunutkin. Mut tosiasiassa jos alkio on huono, niin se ei riipu välttämättä ollenkaan minusta. Olisiko kuitenkin joku hormonivalmiste joka auttaisi? Kun asun ulkomailla niin vaikee selittää lääkärille jos ei tiedä valmiiksi mitä haluaa.

Ja VOIHAN olla että ei siittiöt löytäneet edes perille asti tällä kertaa. Viime kierrossahan sain sen haamun ja sit tuli täti.

Noniin täs oli nyt spekulaatiot! =) Onnea kaikille jäljelläoleville! Me lähdetään huomenna matkoille, ihanaa! Voipa ottaa pari lasia viiniä! Silti surettaa... mut uuteen nousuun! =)
 
Voi estelle :( :hug: Paljon plussaonnea seuraavaan kiertoon! :heart:
Mä en kyllä osaa sanoa mikä auttaisi tuohon kiinnittymiseen :( Teillä on kyllä yrityskertoja senverran paljon että teille kyllä vauvan jo soisin! :hug: Oletteko missään tutkimuksissa käyneet? Onko sielä ulkomailla julkisen puolen lapsettomuusklinikoita?

Ei vieläkään menkkoja,jomotuksia kyllä! Ontää |O

Devi kyllähän tuo on sinulle jo silleen korkeampi lämpö että voi merkitä myös raskautta! :heart: Siis mun mielipide ;)
 
minä en nyt oiken ymmärrä...kun sain ihan selkeen haamun eilen. MUTTA kun kävin tänään tk:ssa testaamassa ni se oli nega :/ (pissasta)
onkohan tk:n testit sitten ihan nuita herkimpiä vai kuin?
tiiä mitä tässä ajattelisi.
tätiä ei kyl vielä ainakaan oo näkyny
 
Pahoittelut miigu! :hug: Erikoista!! :eek: Todentotta sulla oli kyllä selvä haamu testissä!!
Toivon todella ettei olisi kemiallinen raskaus vaan plussaksi vielä muuttusi! :hug: :heart: Testaa parin päivän päästä uudelleen?
 
Estelle, oisin toivonu ettet sää seuraa mua... Sullaki oli niin kovasti oireita. Oviksen jälkeen jos kiskaisee joka ilta lasillisen punaviiviä nii se kuulema auttaa kiinnittymään. Tiiä sitte.

Miiguli, sanoikko sää että teit herkällä kierron ihan lopussa ja ihmettelit, pitäisköhän olla vahvempi. Ny tulee mieleen että jos herkkä testi totes jonku käyneen yrittämässä kiinnittyyn ja tk:n testi ny totes ettei oo kiinnittyny. Mulle on käyny niin ku herkkää oon käyttäny. Tee ny vielä kuitenki vielä uus parin päivän päästä.

Jennyli, mää oon huomannu että kierron lähestyessä loppua, ovistestit reagoi vahvenevalla viivalla.

Ny tarvittais iloisempia uutisia seuraavaksi!
 
Niin sitä minäkin tässä oon ajatellu että voisiko myös menkat aiheuttaa ovistestin vahvistumisen?! Ekaa kertaa nyt oon tikuttanu tässävaiheessa kiertoo ja ihan vaan sen takia että en nyt tiedä onko kp 30 vai 14! :$
Menkkatuntemuksiakin on ja nyt myös nipistelyä oik. munasarjan tienoilla...ääh,ihan friikkiä!! :eek:
Kehuvat clearbluen testiä just sen takia että se näyttää selkeästi vain plussaa tai miinusta...siksi ajattelin sellaisen seuraavaksi hommata!

Rouva Pikkumyy kyllä testit ainakin nyt näkyy...olisiko ollut joku häikki kun kävit kurkkimassa?!
 
Jennyli musta toi keskimmäinen tikku oli vahvin, mut siis haamuhan se? ja mulla ainakin ovistikut on ollu yht tummii tai tummempii ku kontrolliviiva..mut eihän siitä peittojen pöllyyttelystä haittaakaan oo ;) Mut sul on kyl kieltämättä aika hassusti nyt asiat!!!Mut eiköhän se siitä selviä! :hug:
estelle siirsin sut siis uuteen kiertoon? ku ymmärsin nyt niin...mutta voimia sinulle ja plussaahan sitten seuraavasta :heart: ja mä uskosin kanssa tohon kemialliseen....mut nauttikaa matkastanne! :heart:
 
[/url]
[/url]





Torstai 18.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp36/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp31/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp31/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp35/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp32/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp25/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
tuittunen......................kp30/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp27/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
tikruliini........................kp45/37...TM 05/08
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9

[/url]
Haamuilijat:

miigu123
Markka84

Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani
Viivi78
tikruliini


[/url]







[/url]


 

Yhteistyössä