*~ Plussien viikko! vko38 ~*

[/url]
[/url]





Lauantai 20.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp38/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
miigu123......................kp34/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp27/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9


[/url]
Haamuilijat:

miigu123
DeviLiah(extraohkasella haamulla)


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani
Viivi78
tikruliini
Murmelin
Jennyli
tuittunen



[/url]


[/url]Markka84






[/url]


[/quote]

 
Huomenta :wave:
Jep,eiköhän se siis nyt oo kp 2 ja uutta kiertoo (yk 3) päin menkkoja uhmaten!! :kieh: :LOL:
Mulla on se lekuri hyvin kp 14 eli toivottavasti ultraa onko mitään tapahtumassa!! ;)
Kauheet 'sotasuunitelmat' mulla taas on tärpin suhteen ;) :saint:
Tein muuten tänään vielä ovistestin (kun nyt tykkään niitä huvikseni haaskata:$ ) ja nyt oli jo ihan selvä nega!!
Tässä kierrossa testaan sitten vaan sillä clearbluella....ja mun tuurilla ei oo sitten ovista ollenkaan kun noin kalliilla testailen :kieh: :LOL:
Greippimehua ja foolihappoa lisänä :p
Kumma kyllä nyt ei ketuta yhtään vaan ihan ok fiilis =) Senverran kuitenkin ajattelin että taidan käydä tänään vähän kaupungilla ja palkita itteni jollain kivalla,esim. kengillä (joo kenkäfriikki) ;)

Viikonloppua kamut :hug: :wave:
 
Iso :hug: tuittunen!Mukavampihan se olis ollut jos odotuspuolelle olisit siirtynyt mutta seuraavassa viikkopinossa nähdään ja toivottavasti myös ne plussat saadaan :wave: :heart:
Mitäs deville ja kekkerille kuuluu?

Nää mun menkat on muuten todella niukat!! Johtuuko sitten siitä että tiputteli jo aiemminkin?! Noh,en jaksa vaivata enempää päätäni (vaivaan kumminkin :LOL: )! Kai se lääkäri sitten jotain keksii! ;)

Omenapiirakka on uunissa ja seuraavaksi murekkeen ja muusin tekoon :p
Tjaah...ja pojatkin heräs...

:wave: :heart:
 
Oih jennylihän se siellä jaksaa leipoa! Tänne Poriin päin vois kanssa tuoda sitä omenapiirakkaa!!! :p
tuittunen pahoittelut tädistä, mutta uudella tsemillä vaan uuteen kiertoon, koskaan ei tiedä mikä kierto on se joka nappaa!!! :)
Mua vähän ahdistaa...jos se ovis oli sillon kun tossa puhuin..niin huomenna pitäs sitten tulla täti..en oo viel päättäny testaanko huomen vai venaanko maanantaihin!
 
Jennylija DeviLiah kiitokset:heart: mutta enpä kovin pettynyt, nyt vaan odottelen että miten pitkään liputus kestää... muutama päivä aikaa täydentää greippimehu- ja vehnänalkiovarastot :D

DeviLiah jos ahdistaa, niin tee testi huomenna, sittenhän saat tietää :hug: pidän peukkuja sulle!
 
Devi täältä lähti iiiiso piirakanpala tulemaan kohti Poria...ota kiiiiinniiii :wave: :LOL:
Mä tein tuollaisen pullapohja piirakan missä on omenoiden alla vaniljatuorejuustoseos :p

Mureke vähän jännittää millaista tulee...laitoin väliin paprikaa,herneitä,aurinkokuivattua tomaattia ja sulatejuustoa =)

Toivottavasti sulla ei devi menkat alkaisi vaan haamu vahvistuisi db :heart:
Mikäs miigun tilanne?! Joko selkeä plussa tullut? :heart:

Tuittunen mitä vehnänalkioöljyä sulla on? Eikös se oo niinkun E-vitamiinia? Ja auttaa hedelmällisyyteen?!
 
Kurkkaan taas..eli minä käytän kylmäpuristettua vehnäalkioöljyä joka aamu teelusikallisen,ja hyvin on auttanut moneen asiaan, suosittelen lämpimästi, luontaistuoteosastoilta saa 200ml pulloja.. :D Tuolla lapsettomuuspuolella meillä sellainen pino, jossa teemme tieteellistä kokeilua, plussaammeko helpommalla käytettyämme öljyä, tervetuloamukaan tai katsastamaan pinoa;=))

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Popsin sellaisia kapseleita missä on vehnäleseöljyä,soijapapuöljyä ja vehnänalkioöljyä. En nyt tiedä auttaako hedelmällisyyteen, siitähän näköjään on jo testiryhmä kasattu :) , mutta kyllä tässä vähän pirtsakammaksi itsensä tuntee :p . Lisäksi aamupuurossa syön ihan vehnänalkioita, tytär luulee sitä "namiksi" mitä ripotellaan puuron päälle, olen antanu elää siinä luulossa, saapahan kivennäisaineita :D .

Nyt mentävä, isälleni tapahtui aamulla karmeita, löysi hyvän ystävänsä kuolleena :'(
 
jennyli. en oo testannu nytten. huomenna käyn tk:ssa. jospa se nytten näkyisi.

miten nuita kuvia saa oikeen laitettuu...en ällyy :headwall:

mulla ei muita oireita ku rinnat on kipeet (yleensä yöllä), alavatsassa on sellasta painon tunnetta ja joskus saattaa päivällä tulla ellotus olo.
 
Tulehan sitten miiguhuomena kertomaan!! Toivottavasti plussa vahvistuu!! :heart:
Mihin haluaisin kuvan? Profiiliisi vai tähän kirjoituksen yhteyteen?

Tänne ei mitään! Eilen tuli vähän valvottua ja katseltua leffaa...pojat heräs sitten jo 7 maissa |O
).( Menkat on niin niukat että siteeseenkään ei tule mitään...ontää :kieh: |O
 
Hei!
Viime kierrolla kirjoitteluni oli joka päiväistä, nyt on työt tosiaan alkaneet ja kirjoittelu jäänyt ihan muutamiin kertoihin. Muiden viestit olen kyllä sentään lähes kaikki ehtinyt lukea.
Liekö tuolla "täältä pois pysymisellä" ollut sitten jotain positiivista raskautumiseen, sillä tänään klo 5 kun heräsin yöllä vessaan oli tietysti testattava, päiviä kasassa siis 28, niin SELVÄ JA SELKEÄ PLUSSA TULI ja vieläpä ihan muutamassa sekunnissa. Jäi sitten yöunit vähän vähiin kun väkisin hihitytti siellä peiton alla.
Onnesta soikeana (puoli vuotta se kesti mutta onneksi tapahtui, vaikka vielä on tietysti matkaa siihen että vauva on sylissä, nyt kuitenkin aihetta iloon ja onneen)
kekkeri

ps. onnea muille plussainneilla, halauksia tippuneille ja tsemppiä jännittävillä
 
Mä olen käyttänyt aijaa.comia noiden kuvien lisäämiseen. Se on hyvin yksenkertainen...etsitään vain kuva omista tiedostoista ja 'ladataan' aijaaseen. Kun kuva latautuu aijaaseen niin olen valinnut sen 2 koodin eli pienen kuvan ja kopioinut ja liittänyt sen tänne kirjoitukseen.
En tiedä ymmärsitkö mitään?
 
kokeillaan...saapi nähä mitä tulee. :D
nui kuvat ei kyl oo oikeen selviä kun kamerakännykäl otettu. kannattaa isontaa tota kuvaa ni näkyy paremmin.

nii...ja toi alempi testi....se viiva näkyy luonnossa ihan selvästi. tos näyttää sellaselta sumuselta..joo. kauheet sepustukset :kieh:

 
Miigu kyllä noista selvän saa ja haamu niissä on :flower: :heart: =) En tiedä voisiko tuontyyppiset testit näyttää mitään viivanpaikkoja? Mulle ei ole kyllä ikinä sellaista tullut missään testissä!
 
[/url]
[/url]





Sunnuntai 21.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp39/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
miigu123......................kp35/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:

miigu123...........tiistai 16.9
DeviLiah............torstai 18.9
Jennyli..............sunnuntai 21.9


[/url]
Haamuilijat:

miigu123
DeviLiah(extraohkasella haamulla)


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa
Sinderella
estelle
rakkaimpani
Viivi78
tikruliini
Murmelin
Jennyli
tuittunen



[/url]


[/url]Markka84
[/url]kekkeri






[/url]


 
Onnea,onnea kekkeri!!!! :flower: Miljoonittain vauvaliimaa!! Olikos minkälaisia oireita? :p
Tällä tytöllä ei oo vielä menkkoja! Testiä en oo vielä tehnyt, johtuen eilisen runsaasta alkoholimäärästä.. :LOL: Sisko juotti ihan tahallansa minua! Mietein, et pitäskö tehä illalla vai huomenna aamulla?
Ja miigu tuo huomenna tänne sen plussan?????? Jooko????
 
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Onnea,onnea kekkeri!!!! :flower: Miljoonittain vauvaliimaa!! Olikos minkälaisia oireita? :p
Tällä tytöllä ei oo vielä menkkoja! Testiä en oo vielä tehnyt, johtuen eilisen runsaasta alkoholimäärästä.. :LOL: Sisko juotti ihan tahallansa minua! Mietein, et pitäskö tehä illalla vai huomenna aamulla?
Ja miigu tuo huomenna tänne sen plussan?????? Jooko????
Heips!
Kiitos onnitteluista muillekin.
Oireita ei ole ollut, mulla nyt on muutenkin psyykkisiä noi oireet, hih, siis huono olo jos niin ajattelen jne. Eli mitään selkeää ei ole ollut, ei mitään eroa rinnoissa tai yhtään missään muussakaan. Osin varmaan johtuu siitä että työelämän ja lasten/kodin yhdistäminen (vaikka mies onkin nyt hoitovapaalla että sikäli helppoa) vie aikaa ja energiaa niin ei o tosiaan tullut niin tarkkailtua itseä.
Katsoin juuri laskettua aikaa joka pitäisi siis olla vika toukokuuta tai eka kesäkuuta, en oikein tiedä miten päin olisin (mies vähän yrittää rauhoitella) miten se onkaan eka tai 8 niin aina saa vaan pään sekaisin.
 

Yhteistyössä