*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Voi,iso :hug: tikruliini! Mutta niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa :heart:

Maanantaihuomenet :wave:
Se olis sitten tosiaan meidän viikko!! :D Jänskättää!! :LOL:

).( Tuhru siis loppui ja nyt kp 28! Aamulämpö 36.8 (onhan tuokin tietty korkeampi kuin normaalisti). Rinnat enää vaan vähän kipeät,menkkatuntemuksia/pientä nipistelyä,valkkari runsasta ja juoksevaa. Mikä ihmeellisintä mua on alkanu haluttaa ihan hirveesti mikä on vähän outoo :p Siis ovisaikaan kyllä normaalia ;)

Nyt töihin :wave:
 
Mä oon nyt kyllä ihan pihalla!!! :$
Tein piruuttani ovistestin ja viiva on melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva?!!? :eek:
Halut on kasvanu ja menkkamaista jomotusta löytyy :whistle: Kn on ylhäällä ja pehmeä mutta limoja ei ole, muuten kyllä liukasta :x
Siis onko mulla tulossa ovis?! Oliko se tuhru menkat?! Jos oli niin nyt olis kp 12!! :whistle:
Siis oon kyllä ihan pihalla kun lumiukko :xmas:
Oon ihan ihmeissäni ja nyt kun alan kuvitella vaikka mitä niin alkaa oksettaa :LOL: Tää ihmisen mieli on kyllä aika petollinen ;)

Mitäs muille?
 
jennyli, jospa tarkoittaski raskautta =)

en oo muistanu kertoakkaan, että kun tein yhen testin torstaina niin siihen tuli testi ajassa ihan haalee viiva mut sitten se näytti että siinä ois vaan viivanpaikka. mut se oli yhtä leveä kuin toinenkin viiva (yleensä mulla on ollu viivan paikka vaan sellanen tosi ohut)
ja toisella reunalla ihan kuin ois näkyny ihan pikkasen punertavaa :)
nytkun testi on kuivunu niin viiva näkyy punertavan keltaisena :/
en oikeen tajuu. mulle ei kyllä oo ikuna tullu kotitestin puikkotesteihin mitää viivanpaikkaa.

no juu...tosta sepityksestä on varmaan aika vaikee saaha selvää :)

sain minä siitä kuvan otettua kännykällä. mut tuskin muut siinä mitään näkee =) se näkyy tosi tosi haaleena
 
Miigu,toivottavasti haamu vahvistuu! :heart: Koska meinaat testata uudelleen?
Entä sinderella ja estelle...koska meinaatte testata?

Mullahan olis keskiviikkona tuo kp 30 ja jos silloinkaan ei menkkoja kuulu niin kyllä testaan! Mulla olis herkkiä (10iui) testejä kaapissa.
Mä en nyt vaan oikein tiedä pitäiskö mun tikuttaa ovistakin? :$ Mä en vaan millään vois uskoo että ovis olis tulossa!! Mulla olis sitten ollut vaan 16pvää edellinen kierto ja ovisoireet oli kyllä niin selkeet 2 viikkoa sitten että nyt tää on kyllä jotain muuta! ja näkyihän se ovis ultrassakin (kp17) mutta eihän lääkäri osannut sanoa milloin se on tapahtunut, veikkasi vaan normaalipituista kiertoa.

).( Aikasmoisia menkkatuntemuksia ollut nyt, välillä hieman nipistääkin. Ihan kun täti tulis justiinsa paikalle! Nenä ollu koko päivän tukkoinen ja nyt kun käyn ehkä hieman ylikierroksilla :whistle: Niin oksetusta on ollut ilmassa :x :LOL:
 
[/url]
[/url]





Maanantai 15.9.2009 (Se on piinaviikko ny!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp33/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp28/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp28/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp32/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp29/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp22/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp27/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp32/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
tuittunen......................kp27/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
rakkaimpani.................kp26/30.............yk3 ~ kolmas haaveissa ~
Markka84.....................kp24/28.............yk ~ esikoinen haaveissa ~
tikruliini........................kp42/37...TM 05/08
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa


[/url]

Plussanneet:
[/url]



 
Jennyli ompas outoa! :/ Mut kyllähän tää naisen kroppa on ihmeellinen ja voi tehä ihan mitä vaan temppuja! Sullahan voi olla nyt ovis tai sitten oot pieniin päi ;) Mutta laittakaa nyt miehen kanssa vaikka simppoja varmuuden vuoks matkaan jos vaikka oiskin se ovis!!!
tikruliini :hug: mutta peli ei ole menetetty ennen tätiä! Ja sullahan voi kestää ennenkuin ne raskaushormoonit alkaa jyllään! Onko tietoa koska ovis oli?
 
jennyli varmaankin testailen huomenna. jos testit vaan kerkee tulla huomisex postissa.

meinaa jo jänskättää. mut niinhän tuo tuntuu että menkat alkaa kun juilii.

onko muilla kokemuksia nuista kotitesti.fi puikkotesteistä?
 
Tein raskaustestin koska halusin saada selvyyden tähän olotilaani (alkoi ahistaa ;) ) Ja puhdas nega, niinkuin osasin odottaa :ashamed:
Sen sijaan myös fertest-ovistesti näyttää myös melkein tasavahvoja viivoja (vaikka pitäiskin aamupissasata tehdä) :whistle:
Kivistystä ja menkkatuntemuksia on...saas nähdä kumpi sieltä keskiviikkona tulee,täti vai ovis ;)
Pää on ihan pyörällä :xmas:
 
Voi, Jennyli tulispa sitten mieluummin ovis!! Mystiset on naisen tiet..... Mää kysyin ihan joltain kun tuolla mitäs nyt osiossa ennusteli :LOL: Tarot korteista luki :LOL: Älkää pliis tuomitko mua :LOL: Nooh..mä oon nyt oikeesti niin pessimistinen tällä hetkellä..en haluu pudota korkeelta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Jennyli ompas outoa! :/ Mut kyllähän tää naisen kroppa on ihmeellinen ja voi tehä ihan mitä vaan temppuja! Sullahan voi olla nyt ovis tai sitten oot pieniin päi ;) Mutta laittakaa nyt miehen kanssa vaikka simppoja varmuuden vuoks matkaan jos vaikka oiskin se ovis!!!
tikruliini :hug: mutta peli ei ole menetetty ennen tätiä! Ja sullahan voi kestää ennenkuin ne raskaushormoonit alkaa jyllään! Onko tietoa koska ovis oli?
Ovis oli minusta joko 26 tai 27 päivä viime kuuta.
 
Voi hitsi... mulla kaikki oireet on kadonnut. Ei oo nippaillut enää, eikä muitakaan oireita tunnu. Harmitaa kun olin jo tosi varma raskaudesta. Tietty se vieläkin on mahdollista... Oma uskoni asiaan on vaan täysin riippuvainen selkeistä oireista, eli ilman kunnon näyttöä en enää usko/toivo mitään. :'(

Jennyli, onpa erikoista! Toivotaan et mahdollisimman nopeasti asia selviää!

Sinderellalle onnea sitten kun testaat! Ainakin lupaavalle kuulostaa!

Nyt kun noi oireet mulla puuttuu niin on helppo olla testaamatta vielä jonkin aikaa. Mun perjaate on se, että jos ei ole selkeitä oireita, en testaa ennenkuin menkat on myöhässä 2pv tms. Siksi oon säästynyt tosi monilta negatesteiltä. Jos taas kunnon oireita on, saan "luvan" itseltäni testata aiemmin.


Tiedän miten paljon testejä voi kulua kun on epävarma fiilis ja tätiä ei näy, esim. kerran kierron pituus oli 50pv ja enhän mä mistän ovuloimattomista kierroista ollut kuullut/en tajunnut! :LOL: Meni pikkusen testejä!

Onnea kaikille! Palaan asiaan...=)
 
Ny ei muuta kerkeä ku tilannepäivitystä (kopsaus toisesta pinosta ajansäästämiseksi...)

"Testit näyttäis olevan matkalla tänne. Oireista. Edelleen rintamuksissa on se maidonnousutunne ja maitoa tuleekin. Vatsaa ei kyllä enää nipistele. Lämmöt on vielä korkealla. Nyt iltasella on tullu aivan aivan hiukan ruskeaa alaosastosta. Ei siis täti kunnolla vaan ihan ruskeaa. Mulla ennen junioria täti tuli paikalle aina sillai että ekaks alko valkkari, sitte tuli valkkarin seassa punaisia viiruja ja sitte lopulta täti. Nyt ei oo valkkaria näkyny vielä, vain tuota äsken mainitsemaa ruskeaa ihan vähän. Ennen kolmosen plussatestiä kävi samanlai, että ruskeaa tuli muutama päivä ennen ku täti ois pitäny tulla. Sitte ei enää mitään. Saapa tosiaan nähhä, miten käy? Voi tarkottaa nää oireet kyllä sekä tätiä että ei tätiä."
 
mul on tunne että aamulla viimestään alkaa menkat :( no, onkos tuo mitään uutta.
alamahaa kyl juilii siihen malliin.

mut tää on ollu siitä outo kierto että ei ole ollut mitään oireita kun muissa kierroissa on ollut kaikki mahdollinen :D
 
Jennylijospa raskaustesti ei vielä näytä? malta ke-aamuun ja testaat uudestaan *peukuttaa*

Aamulla testailen... su-iltana oli jotain todella vähäistä vuotoa, sen jälkeen ei mitään :eek:

:hug: kaikille, mahdollisimman monta plussaa tähän pinkkaan Kiitos! :)
 
Joo joku malttamaton sitten nyt illalla testasi ja haamuhan sieltä tuli. :eek: Omiin silmiin en ollut uskoa mutta miehen mielestä oli ihan selkeesti viiva siinä, eikä mulle ole koskaan aikaisemmin noilla tullut edes viivan paikkaa! No huomenna testaan aamulla uusiksi, vielä ei uskalla edes ajatella jos vaikka...
 
Varovaisesti onnea markka :flower: :heart: Toivottavasti viiva siitä vahvistuu db!

Tuittuselle iso :hug:
En usko että olisin raskaana...kyllä tuo herkistä herkin testi olis sen jo eilen näyttäny (vaikka laimeesta pissasta teinkin) :ashamed:
Tää kierto on ollut kyllä NIIN överi että... :headwall: :kieh:

).( Odotellaan,odotellaan |O Aika paljon on menkkatuntemuksia aina välillä. Toisaalta toivon että huomena sitten alkais niin pääsis hormonikokeisiin niinkuin pitäisikin!!
Ovistestin tein taas aamulla ja kumman vahva viiva tulee (ei tosin plussa) :eek: Haluttaa ja kn on ylhäällä mutta ei ole vielä ainakaan limoja! :x
Ei tää ovistakaan voi olla...outoo!!

Tässä kuva tästä äsköisestä testistä...mitä sanotte?! (Jos saa selvää...likatkaa isommaks ).
Voi kumpa oliskin raskaustestin kyseessä *haaveilee* ;) :heart:

 
Jennyli: Tuohan näyttää plusalta, siis arvelisin, että myös rtestisi tuo sinulle plussan! :heart:

Minä myös testailen jo nyt samalla tavalla ja vahvistunut on viiva , kontrollin vieressä.

Anteeksi, että poikkesin pinoonne! :saint:

Pino vk 39 plussailijoista :heart:
 

Yhteistyössä