te ootte ihan hirveesti saanu tänne tekstii ni älkää mollatko jos tulee väärälle henkilölle jotain tai jollekin ei mitään, mutta aoitetaan..
Markka onnea, haluatko oikein plussanneisiin, ihan sinne sut siirtäsin noilla??
itse asiassa mä oon tänään saanu samanlaisen haamun kun tossa markan kuvassa on tossa keskellä...elieli..mut tosiaan, tänään aamulla heräsin siihen kun selkää kivisti ja virtsaaminen sattui..sitten vartin päästä uusiks..eli pissatulehdus..lääkärissä kävin, lääkkeet sain ja kysyin siitä rtestistä, niin lääkäri sano, et voi olla et se virtsatulehdus vaikuttaa testiin..et..kahtellaan kun kuuri loppuu (eli 5pvän kuluttua)..mutta tätiä ei näy ei kuulu..limaa on vaikka muille jakaa
Jennyli kyselit noista lämmöistä, paras ja luotettavin tulos tulee vaginasta ja rectumist, itse silti millailen kielen alta. Mutta kainalosta,suusta ja korvasta mitattaessa monet asiat vaikuttavat LIIKAA tulokseen, eli eivät ole luotettavia paikkoja..en jaksa luotella kaikkia niitä asioita jotka vaikuttavat tulokseen, mutta jos noista kolmesta valitsee tarkimman, niin onhan se suu(siis jos ei lasketa rectumia ja vaginaa)..ymmärtääköhän tästä nyt kukaan! Niin ja pahoittelut negasta ja muutenkin tosta sun maailman ihmeellisimmästä kierrostas!! mut laittakaa nyt simppoja matkaan yms. :heart: varmuuden vuoks :heart:
sitten,sitten..Pahoittelut tädistä myös
tikruliinille ja
viiville :hug: kauheella tsemillä uuteen kiertoon! :heart:
Ja missäs se
murmelin on??????
Ja anteeks jos unohdin kommentoida jollekin :ashamed: pää ihan sekasin siitä haamusta..mihin ei voi luottaa.. :ashamed: