*~ Plussien viikko! vko38 ~*

[/url]
[/url]





Maanantai 1.9.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp19/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp13/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp14/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp14/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp18/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp15/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp8/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp18/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]







[/url]






[/quote]

[/quote]

 
Voi Devi,pikaista paranemista :hug:
Murmelin samassa kierronvaiheessa siis mennään ja molemmat menossa samana päivänä lekuriinkin ;) :D
Mulle ovuloimattomuus ei ole mikään uus juttu vaan oon siitä kärsiny ennenkin :/ Välillä kuitenkin niitä selkeitä oviksiakin on (kuten viimekierrossa).
Nyt ei vaan niin kerrassaan mitään...ei haluta, kn on vielä kova ja kiinni,vuotoa on muttei sitä hedelmällisintä. Ja ovistesti tosiaan haalee haamu (eilen).
Odotan todella torstaita että saisin jotain lääkkeellisiä apuja vauvautumisen suhteen!!

Niin ja murmelin kyllä ne näkevät gynellä tuolloin kp 17 että onko ovis ollut tai juuri tuloillaan/ei tulossakaan.
Tulehan sitten kertomaan?

Hirmusti +++++++++++tuulia kaikille! :heart:
 
on aika hiljainen tää pino. no, eiköhän se tästä kun ovikset on ohitetttu! Toivon siis että Jennylikin ovistelee! ;)

(.) ovis lähenee: kn on jo hiukan pehmennyt, mutta ovistesti vasta haamua tänä aamuna. mutta mulla se lh nousee tosi nopeesti ja jos ovis on kp16 niin huomenna voi olla jo plussa. toivotaan että ovis olis kuitenkin ennen maanantaina! Valkkari on kuitenkin jo hieman notkistunut, joten kyllä se ovis vois tulla torstaina. no, en mene taas arvailemaan. ;)
 
Jennyli Kerkeää se ovis vielä tulemaan. Mulla oli ovis viime kierrossa vasta kp18. Nyt en tikuttanut, mutta melkovarmasti se oli jo kp13.
Tässä kierrossa olen ollut vähän rauhallisemmin. Katsotaan muuttuko se loppua kohden. :LOL:

dreamer Mulla ovistesti hyppää myös haamusta plussaan, jos tänään on haamu huomenna voi hyvin olla plussa. ONNEA oviksen metsästykseen.....



 
Ja a-alisa ei karkaa mihkää vaik oiski vääräs pinos :LOL: Tänään on ollut tosi liukkaat kelit! ja hieman punaista vv:n joukossa, mutta sehän voi tarkottaa niin montaa asiaa! Ovista tai kiinnittymistä tai ihan mitä vaan :LOL: Tietty toivon et se ois ovis tai kiinnittymisvuotoo :heart:
onnea kaikille oviksiin!!!
 
[/url]
[/url]





Tiistai 2.9.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp20/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp14/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp15/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp15/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp19/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp16/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp9/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp19/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]







[/url]






[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta! :wave:
Mä täällä juopottelen aamukahvia ja yritän heräillä ;)
Ilta vähän venyi kun intouduimme mekin sitten laittamaan siimahännät liikkeelle :whistle: :D
Muutenkin olo hirveen hyvä eilisen jäljiltä sillä pitkästä aikaa taas puhuttiin isännän kanssa tästä 'vauvaprojektista' =)
Mulla kun on pieni pelko koko ajan pyllyssä että se jossain vaiheessa pyörtäisi puheensa (en tiedä mistä johtuu) mutta eilen oli hyvinkin sitä mieltä että vauva saapi tulla :D :heart: Juteltiin myös huomisesta lääkäristäni ja siitä mitä sielä kerron ja mitä toivon...oon tosi huojentunu ja iloinen!!! =)

(.) Ovistesti siis eilen vielä tosi haalee mutta huomasin että alakerta on alkanut jo muuttua hedelmälliseen suuntaan ;)
Oviskipuja ei juuri ole, välillä pientä tuntemusta oikealla puolella mutta kn on noussut ylös,pehmennyt ja auennut. Vuoto on hieman jo venyvää muttei sitä hedelmällisintä vielä :whistle: (Anteeks nää yksityiskohtaiset selostukset :$ )
Ja eilen sitten aloitettiin vauvapuuhat...ihanaa päästä tähän vaiheeseen :p

Meillä tuota aktiviteettia ei harrasteta mitenkään hirmu aktiivisesti joten tänään on välipäivä. Huomista odotan kun kuuta nousevaa...jännittävää nähdä tapahtuuko tuola alakerrassa mitään ;)

Niin ja a-alisa eihän me sua täältä mihinkään päästetä :D Mulla vähän sama tilanne että jos tässä ovis menee kovin pitkälle niin vielä 38 viikolla en testaile :$
 
täälläkin ovistesti haamua edelleen; tänä aamuna jopa HAALEAMPI!!?!?!? ja lämmöt sahailee ees taas.... eli voi olla että mulla se ovis on sit taas vasta kp19, mut pääsen testailemaan 38 viikon su, jos nyt on tarvetta testailla........
 
ai niin, tosta ovistestistä.... mulla on ennen ollut one steppejä, ja niillä oon saanut plussan n. klo 11-13 välisenä aikana ovista edeltävänä päivänä; aamulla ei siis oo tullu kuin haamu. mut nyt mulla on FERTESTEJÄ, joilla testataan siis heti ekasta pissistä... joten mulla se LH voi nousta vasta nyt aamun jälkeen enkä siksi bongannut sitä tikulla, mutta toivotaan et huomenaamulla olis jo vahvempi.
onko muilla kokemusta erimerkkisistä testeistä?
 
Kylläpä on ovistesteissä eroa! :eek: Mä en tiedä miksi oon älyttömän epäilevällä kannalla näiden testejen suhteen!! :/
Mulla on mammaksilta tilattuja ja mä koen nää jotenkin hankaliksi tai jotain!! Testi tulis tehdä klo 10-22 välillä ja tulosta saapi odotella 10-15min.
Mulla oli silloin joskus vuonna miekka ja kirves ( :D ) kans testejä, jostain tilattuja mutta ei samoja kuin nämä. Niissä tuli tuloskin nopeammin ja sain vahvempia viivojakin...tosin silloin en kyllä ovuloinut!!
Näissä mun testeissä lukee myös että kun saa positiivisen tuloksen niin tulis olla yhdynnässä 24-48h aikana, ei kuitenkaan ennen 24h!! Eli ei samana päivänä vaan seuraavana plussasta!
No,huomista odotellen....saas nähdä saanko tulla iloisena vaiko pettyneenä omaan kroppaani ;) On tää naisena olo vaikeeta!! :kieh: :LOL:
 
Minä en viitsinyt tikuttaa ovista tässä kierrossa lainkaan. Siinä menee vaan hermot. Nyt kun muutamana kiertona tikutin, plussa ja tuntemukset menee hyvin yhteen. Keskikierrossa, kun pupuilee joka toinen päivä sen pitäisi riittää.

Minä ajattelisin, että pitäisi pupuilla ennekkoon. Eikä vaan ovisplussan jälkeen. Mistä sitä tietää.... Viime plussakierrossa joka sitten päättyi keskenmenoon. Pupuiltiin kp13 ja kp14 sain ovisplussan, eikä sen jälkeen pupuiltu ollenkaan. Joten tärppi tuli simpoilla jotka olivat odottamassa.

Onnea Jennylille lääkärireissuun.
 
Jee!! Täällä ovistuntemukset senkun lisääntyy eli toivoa on että minäkin pääsen vielä jännittämään :D
Tänään kolotellut alamasua enemmän ja vuoto on alkanut venymään :whistle: :D Ovistesti kuitenkin vielä haamu joten vielä ei ole ne kaikista parhaat päivät!
Viimekierrossa mulla kesti tuo hedelmällinen aika/vuoto kaikkineen lähes viikon eli nyt saattaapi viikonloppu olla se tärppiaika!
Toivottavasti huomena näkyisi myös lääkärissä että ovis olisi tulossa!!
Onko muilla muuten ovisaikaa pahoinvointia?
Mulla oli viimekierrossa ja tänään on alkanut taas kuvottaa.

Odotukset on aika korkeella...pieni nyytti meille kiiitooos!! :heart: :D
 
oih, ihanaa Jennyli jos noin hyvin sen oviksen bongailet ja hyödyntelettekin! Toivottavasti on tuloillaan tai tullu jo! Mulla tosiaan ei noista lämmöistä voi sannoo mittää kun se kuume piinas :( Eli se siitä taktiikasta sitten! mutta kyllä ollaan aika ahkeraan sängyn puolella oltu!
Tänäänkin ollu vv:n joukossa punaista?hmm.. :$
Ja niin dreamerille vielä näistä ovistesteistä, mulla ei oo kokemusta kun noista kotitesti.fi:n liuskoista ja niillä oon vaan saanu haamuja, mutta tosiaan, enhän mä tiedä oonko viel kertaakaan ovuloinu ehkäsyn jälkeen..vähän tuntuu etten oo mut mä oon niin alottelija näissä jutuissa. Etin vielä sitä "mun" juttua :D
 
Mulla on myös pahoinvointia ovisaikaan. Pahoinvointia on ollut lähes ovisplussan kanssa samaan aikaan.

Nyt pelkään, että olen tulossa kipeeksi. Mies oli viime viikolla ja kuopus on ollut jo pitempään räkänen. :snotty:

Eiköhän me plussata kaikki. :D
 
[/url]
[/url]





Keskiviikko 3.9.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp21/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp15/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp16/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp16/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp20/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp17/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp10/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
a-alisa..........................kp20/28...........yk3 ~ kuudes haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]







[/url]








 
Juu,aika hyvin oon tässä vuosien varrella oppinu ton ovisajan tunteen,tosin siinä meni kyllä aikaa ;)
Tässä on vaan yks pikku haittapuoli kun mä haluaisin pöllytellä peittoja joka päivä että varmasti tärppäis mutta isäntä taas ei :ashamed: :whistle: Ja viimekierrossakin oltiin sitten liian aikaisin liikkeellä. Simppojenhan pitäis elää se 3vrk mutta aina mä otan stressin tästä hempeilyasiasta! :/
Noh,eilen oltiin ja mun pitäis rauhoittua että tänään ei oliskaan pakko olla mutta kun.... :headwall:
Mulla on muuten 3 ovistestiä nyt tallella ja kyllä se viiva koko ajan vahvistuu mut plussa ei vielä oo!
Nyt ostaan suklaata kaupasta :p

++++++++++++tuulia meille kaikille!!
 
tääl olis ovis tuloillaan... limat muuttui juokseviksi; oikein lorahtelee. ovis on siis 3vrk:n sisällä - ehkä pa tai la. huomenaamuna näkee sit et onko lähellä.
meille tuli viime kierrossa pakonomainen tarve pupuilla JOKA päivä kp13-kp17 ja useimpina päivinä 2 krt!!!! :D
nyt ei olla oltu ihan kaniineja; jotenkin on toiveet hiukan hiipuneet ja toisaalta aatellaan et tulee jos tulee - kunhan pupuillaan ovista ennen ja ovisplussa-päivänä ja seuraavanakin; mut EI joka päivä kuitenkaan....
 
Minulla on menossa jo kp21/28 ja dpo8. Viiden päivän päästä tulee jo täti. Päivät menee taas tosi nopeasti.

Pakko ruveta pesemään pyykkiä, näin aamutuimaan. En jaksais yhtään. Heräsin vähän masentuneena tähän aamuun.... Tuntuu ettei tärpännyt nytkään. Vaikka mulla on yk3 on pikkuisen teko aloitettu maaliskuussa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

 
Dreamer samassa veneessä siis ollaan...ovista odotellessa ;) Meinaatko tikuttaa nyt?
Nyt vaan sitten isot plussapuhurit käyntiin ja kaikki plussataan,eks niin?!

a-alisa älä vielä menetä toivoasi :hug: Onko sulla ollut mitään oireita? Mä pdän peukut ja varpaatkin pystyssä!! :D :heart:
Tää keli on ainakin niin mielen matalaks vetävä ettei tosikaan :/ Tykkään syksystä mutta EN sateista!!!
a-alisa meillä myös oltu ehkäisyttä kohta vuosi vaikka yk on vasta 2!!

Oon heränny jo ajoissa että pääsen aloittamaan työt hyvissä ajoin ja ehdin sinne tutkimuksiin silloin kun pitää ;)
Perhoset lentelee mahanpohjassa...jännittää :$ On tosi jännittävä nähdä pitääkö mun ovistuntemukset paikkaansa!! Jos pitää niin sielä pitäis sit näkyä irtoava munasolu ;) Ja jos sielä sellainen näkyy niin mä PAKOTAN ton ukkelin tehopupuiluun :LOL: Vaikka sanon että se oli lääkärin määräys :LOL:
Sit taas jos sielä ei mitään näy niin kroppa on kyllä ihan petollinen laitos!! Ja toivon että saadaan lääkkeet vauvautumiseen! ;)

Ovisoireet siis jatkuu...kivut oik. puolella,limailu ja etominen. Rinnoissa tuntuu kans pientä kihelmöintiä. Tänään täytyypi taas tikuttaa ;) Epäilen kans että ovis vois olla tossa pe-la...erittäin hyvä ajankohta :p
 
WTF?! sori.
ei tullut kuin haamu ovistikkuun; vertailin noita tän viikon tikkuja ja maanantain on vahvin... öö... mä en enää osta noita fertestejä. ne on tyhmiä. oliskohan niillä voinut tikutella muuhunkin aikaan kuin ekasta pissasta? ku se lh-huippu on voinut mennä ohi...
eilen illalla lämpö oli nimittäin alhaisimmillaan koko kierron aikana: 35,99 ja se on mun ovislämpöni ollut aiemmin: 35,94-35,99. mä en tajua mitään mun olosta, limoista ja lämmöstä. jos tuo lämpö pitää paikkansa ni mul on ovis tänään iltapäivällä, mut jos tikkuja uskoo niin en tiä koska on ja limojenkin mukaan ei sen oo pitänyt viä olla....
Ärsyttäääää. ja pupuiltu ollaan viimeksi ti-iltana...
 
just joo. ovis oli jo... se oli sit yön aikana, ja tuo iltalämpö oli ovista edeltävä lämpö. äsken mitatessa oli lämpö jo 36,80; eikä se nouse päivisinkään ennen ovista yli 36,6. no, niin. mitä on vielä tehtävissä?!?!? :eek: aapuuaa... tiistai-illalla pupuiltiin vimeksi ja tänä aamuna ajatelin et pupuillaan jos lämmöt on laskenut; no, eipä pupuiltu ku ne oli "normaalit"... - enkä uskonu et se ovis nyt noin aikaisin tulee. No, jos se munis elää vuorokauden niin illalla kai ehtii viä teoriassa varmistella.
Tästä alkaa taas piinailu.
 
Dreamer mä en kyllä osa tossa lämpöasiassa auttaa koska en oo niistä perillä millään tapaa,enkä myöskään mittaile paitsi viimekierrossa oviksen jälkeen kun ihmettelin palelua ja lämmöt olikin todella korkeella menkkoihin asti!
Mutta jos sulla ovis on nyt ollut niin eikös simpat sen 3vrk elä (jos ti ootte ollu) ja munis hedelmöittyy sen 12-24h niin tänäänhän vielä vois tärpätä?!

).( Mä taisin hehkutella aamulla liikaa :| Mulla on kans nyt kroppa ihan ihmeellinen :headwall: Ovistesti täälläkin vielä nega ja tossa pissalla käydessäni huomasin että paperiin tuli hieman verta,häh?! :eek:
Muuten oireet viittaa ovikseen mutta eikai tässä nyt sitten tuhru yllätä?!!? :headwall:
Ihan just starttaan kohti sairaalaa ja tutkimuksia...huojentavaa saada selvyys tähänkin hommaan!!
 

Yhteistyössä