Huomenta! :wave:
Mä täällä juopottelen aamukahvia ja yritän heräillä
Ilta vähän venyi kun intouduimme mekin sitten laittamaan siimahännät liikkeelle
Muutenkin olo hirveen hyvä eilisen jäljiltä sillä pitkästä aikaa taas puhuttiin isännän kanssa tästä 'vauvaprojektista' =)
Mulla kun on pieni pelko koko ajan pyllyssä että se jossain vaiheessa pyörtäisi puheensa (en tiedä mistä johtuu) mutta eilen oli hyvinkin sitä mieltä että vauva saapi tulla
:heart: Juteltiin myös huomisesta lääkäristäni ja siitä mitä sielä kerron ja mitä toivon...oon tosi huojentunu ja iloinen!!! =)
(.) Ovistesti siis eilen vielä tosi haalee mutta huomasin että alakerta on alkanut jo muuttua hedelmälliseen suuntaan
Oviskipuja ei juuri ole, välillä pientä tuntemusta oikealla puolella mutta kn on noussut ylös,pehmennyt ja auennut. Vuoto on hieman jo venyvää muttei sitä hedelmällisintä vielä
(Anteeks nää yksityiskohtaiset selostukset :$ )
Ja eilen sitten aloitettiin vauvapuuhat...ihanaa päästä tähän vaiheeseen
Meillä tuota aktiviteettia ei harrasteta mitenkään hirmu aktiivisesti joten tänään on välipäivä. Huomista odotan kun kuuta nousevaa...jännittävää nähdä tapahtuuko tuola alakerrassa mitään
Niin ja
a-alisa eihän me sua täältä mihinkään päästetä
Mulla vähän sama tilanne että jos tässä ovis menee kovin pitkälle niin vielä 38 viikolla en testaile :$