*~ Plussien viikko! vko38 ~*

[/url]
[/url]





Torstai 11.9.2009 (4pvää aikaa, HOUSE TULEE TÄNÄÄN!!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp29/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp24/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp24/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp28/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp25/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp18/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp23/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp28/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa




 
Mää oon joskus huvikseni kokeillu ovistikkua lähellä tätiä ja hailakka punertava siihen on tullu. En osaa kyllä yhtään sanoa, miten nuo tikut käyttäytyis jos ois raskaana.

Täällä ei oikeestaan sen kummempia. Ens torstaihin sitä pitäis jaksaa odotella, jos tätiä ei näy sitä ennen.

Plussaveikkaus. Laitan "paremmaksi" ja veikkaan neljää plussaa tähän pinoon =)
 
mää taidan veikata kolmee :D

mulla ei edelleenkään mitään tunnu missään.
en kyllä usko että mulla ois tärpänny täs kierros kun ei oo oikeen innostanna touhutakkaan. mutta jospa ne muutamat kerrat ois osunu just oikeeseen aikaan

:D

mulle varmaan kuume nousemas kun lämmöt pomppasi 37.
 
Huomenta täälätkin :wave:

Miten tuollaisen ihanan 'mittarin' sinderella saa? Mie en ymmärrä kun on englannin kieliset sivut :whistle: :$

Odotellaan,odotellaan tuhrun lomassa :kieh: Jotain menkkatuntemuksiakin ollut!! Lämmöt aamuisin vain 36.8!
Josko kolmas kierto (ensikierto) toden sanois! ;) :heart:
Pojat sai alkunsa neljännestä kierrosta.

Ainiin...tuleeko teillä siis puristamatta rinnoista jotain?! Mullahan tuli tossa yksi kierto puristamalla maitoa rinnoista ja luulin olevani raskaana...no en ollut :$
Mulla muutenkin prolaktiinin (maitohormoni) kans ollu häikkiä joten maito saattoi tulla siksikin. Mutta siis kyllä sitä voi puristamalla tulla vielä tippa pari jos imettämisestä on vasta jokunen kuukausi. Älkää puristelko ;)
 
mulla oli yön aikana tullut jonkun verran. (paidassa oli länttejä) eilen tuli maidon näköistä mut nyt tulee vaan kirkasta.
rinnat on nyt älytön kipeet..johtuu varmaan eilisestä puristelusta :D
mulla on yli neljä vuotta imettämisestä.

 
Miigulle piti jo eilen mainita, että totta tosiaan tuo erite rinnoista voi olla raskausoire ( itte yritän kyllä omia ajatuksia toppuutella - mutta kummiski ;) )

Jennyli. lilypien sivuilla mää valitsin siellä sivulla olevasta luettelosta jonku sellasen, jossa oli mulle sopiva kiertoluku. Sitte vaan valitaan tausta, merkki ja kolmannessa vaiheessa piti laittaa menkkojen alku ja kierron pituus. Sitte muodostunu kuva kopsataan tänne.

Mutta ny ei kerkeä muuta - juniori hermostuu justiinsa
 
Heippa kaikille!

Täällä vuotaa vieläkin. Kohta taitaa viikko tulla täyteen ja runsasta vuotoa edelleen. Yksi päivä vuosi reippaita hyytymiä. Kuukautiset on aivan sekaisin keskenmenon jälkeen. Viimeksi vuotopäiviä oli vain 3, nyt taitaa olla menossa 6 tai olisiko jo kp7.
Minulla tulee puristelemalla rinnoista maitoa. Aina ja jatkuvasti..... Ei ole väliä olenko raskaana vai imetänkö tai ihan muutenkin vaan. Taidan olla oikea hormoonihirviö.

En tiedä testaanko ovista tässä kierrossa, jos tuo vuoto edes lakkaisi niin voisi miettiä ovulaatiota.

Paljon plussia teille tähän pinoon.



:heart: :heart: :heart:
 
Viikonloppuja kaikille :heart: :heart:

Ei oo täällä tullu paljon pyörittyä, tää kierto on mun osaltani todellisen ihmeen varassa.. Aika hankala sitä on plussata ilmana ovista.. Eikä oo touhuiltukaan pitkään aikaan, joten ei ees voi myöhäisen oviksen suhteen elätellä mitään toiveita. Mutta jospa seuraavat kierrot olis positiivisempia mullekin, jos vaikka niitten clomifenien avulla alkais jotain tapahtuun..

a-alisalle :hug: tädin vierailusta.

Muille paljon plussia :heart: :heart:

Plussaveikkaukseni on 4plussaa tähän pinoon!!
 
no höh a-alisa, kun sen tädin nyt nuin pitkäks aikaa oot saanu! Mut jos se nyt viimäsii kertoi tietää olevansakin niin antaa sitten oikeen tuutin täydeltä :LOL: Ja Murmelin, ihanaa kun jaksat olla nuin positiivinen! Se nyt on varmaa että kyllä se plussa kierto sieltä tulee!
Voiskohan raskausoire olla armoton p*skominen? Taas hätä...
 
[/url]
[/url]





Perjantai 12.9.2009 (3pvää aikaa PIINAILUUN!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp30/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp25/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp25/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp29/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp26/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp19/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp24/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp29/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa


 
minäkin kurkkaan varovasti tänne :wave: tuolla kolmannen haaveilijoissa hyvin vähän aikaa pyöriny. Kp24/28 yhen negan jo roskiin heitinkin. Tiistai-aamuna testaan vielä. Tuntuu että menkat ne sieltä tulee, vaan enpäs ihan varma.

plussia tähän pinoon +++++++++++
 
Jennyli Hieno =) Sää oot päivän pidemmällä kierrossa ku mää...

Tänne ei kuulu mitenkään sen kummallisempaa. Vatsaa vähä nipistelee sillon tällön ja edelleen tuntuu siltä ku maitoa nousis. Tuo viimenen on kyllä tosi kummallista. Mutta näköjään ihmiselossa kaikki on mahollista. Tätiä oottelen puoliksi ihan tosissaan ens viikolla.
 
Heh,juu mä osasin laittaa ton 'kiertomittarin' tohon :attn: :LOL:

Onko se tosiaan jo kp 26?! :eek: =) Niin se aika on sitten vaan menny!
Meidän viikko vaan lähestyy!! :attn: Taisi olla Viivi jolla on nyt jännimmät paikat! :heart:

Herättiin tänään jo ennen 7mää |O Ja pikkusen kireetä pikkuväkee ollut talossa!! Nyt huokaisen syvään kun sain pojat päiväunille! ;)
Ulkonakin on jo tosi 'raikas' ilma,ihan alkaa posket punottaa! Ruskaakin jo havaittavissa!

).( Tää kierto oli mullakin nyt ihan överi :kieh: Mä en oikein ymmärrä mitä tää mun tuhruttelu oikein on?! Tämä ei ole ollenkaan sellaista kuin menkkojen aikaan vaan paljon niukempaa!! Tällähetkellä se on lähinnä punertavaa/rusehtavaa valkkaria :x
Lämmöt mulla oli VAAN 36.4 aamulla!! :eek: Aivan kuin merkkais että nää olis ollut menkat!!
Ne kuumat aallotkin loppu silloin kuin seinään, rinnat on vielä hieman kipeet!
Kaikki on kyllä ihan sekaisin...mielestäni kyllä tiesin koska ovisaika oli,limoista ja kohdunnupukasta! Ja oviksen jälkeen tää tuhru heti alkoikin...silloin oli paripäivää lämmöt 37,sitten ne laski :eek:
Nyt kn on ylhäällä ja pehmeä,vois enteillä sitä tätiä. Välillä on kohtutuntemuksia jotain epämääräisiä,en osaa edes kuvailla :$
Tää nyt on sitten tätä...kummastelua ja odottelua! Nyt vaan mietin meneekö mun hormóniverikokeetkin ihan v-tuiks kun ne piti tiettyinä kierron päivinä ottaa,great!!

Poikien herättyä pitäis lähtee kauppaan ja sitten saunaan =)
Illalla kyllä juon yhden sidukan :p
 
heipodei. siirryin jennylin vinkistä tänne :wave: eli minulla on kaksi lasta.. itse olen 22v, täytän 23.. |O eli kolmas haaveissa, ja toivottavasti jo matkassa mukana =) mun kierto on kai 24/30 niin ja yk 3. raskausoireita on vaikka muille jakaa, tai sitten ne on mielikuvitusta.. mutta senhän näkee sitten kun testaa, eli varmaan perjantaina..kyllä on kova pettymys jos en ole,, yritän asennoitua etten ole, ettei tule kovin suurta pudotusta, mutta oireet minulla on tissit kipeät, tekee ruokaa mieli, ja kun syö niin tekee pahaa, hajut voimakkaita, ja lemppari sulatejuusto maistuu kumille :D seksihalut aika kadoksissa, joka on minulle perin outoa..pääkipeä. väsy. mutta tämä kai huono merkki kun menkkamaisia kipuja, tuntuu että alkaa heti, mut ei oo akanu, ei kyllä pitäskään, kuinkas muilla, onko mitn oireita? ja kuinka jos pettymys tulee,ja ne menkat alkaakin :headwall:
 
Tervetuloa rakkainpani :wave: :D
Devi on meidän listanpäivitysmestari ja hän varmaan jossain vaiheessa sinutkin sinne laittaa!
Sulla on ainakin tosi lupaavat oireet joten peukut on pystyssä plussan suhteen! :heart:
Sinä oletkin tullut äidiksi nuorena =) Tunnen itseni ihan kalkkikseksi näin 3kympin korvilla ;)

Kyselit oireista?! Mulla ei ole oikeestaan mitään oiretta...rinnat on arat ja kohdussa jtn. tuntemuksia. Mulla meni tää kierto ihan pipariksi koska oviksen jälkeen alkoi tuhruvuoto :ashamed: Ja oon 100% varma että nyt ei tärpännyt! En siis edes odota nyt plussaa :ashamed: Mä olin jotenkin niin pettynyt kun alkoi tuhruttaa että nyt vaan odotan niitä menkkoja ja seuraavaa kiertoa. Viimekierrosta mulla pääsi kyllä itku kun en ollutkaan raskaana!
Mä olen just tutkimuksissa, nyt otettu hormonikokeita ja seuraava lääkäri 2.10. Joten ensikiertoon toivottavasti saan jo jotain apuja...siis ettei alkais taas tuhruttaa!!

Nyt saunaan :wave:
 
hei! kiitos jennyli kun nuon ihanasti minut joukkoon heti huolit :hug: ja toivottavasti saat lääkärissä selvyyden ja apuja jos tarvis, niin saat sinäkin sen ihanan nyytin itsellesi =) onhan nuota oireita mutta luulotautikin voi olla kyseessä, kun kovasti toivoo. niin sitä jo näkeekin mitä haluaa :ashamed: nuorena tosiaan lapsen sain, mutta olen sitä mieltä että omalla kohallani toimii tuo nuorena lapset, vaikka ei suunniteltu ollut tuo raskaus silloin, kun oli niin nuori viellä, mutta olenpahan pystynyt tarjoamaan rakastavan äitin, huolenpitoa ja kuria kaikkia sopivassa määrin,vaikka onhqan niitä vaikeitakin aikoja ollut, mutta se mikä ei tapa niin vahvistaa, niin klisee, mutta niin totta :hug: kaikille plussatuulia :whistle:
 
[/url]
[/url]





Lauantai 13.9.2009 (2pvää aikaa PIINAILUUN!!)


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp31/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
Murmelin......................kp26/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp26/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp30/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp27/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp20/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
Sinderella.....................kp25/29-30......yk3 ~ viides haaveissa ~
estelle..........................kp30/35............yk19 ~ esikoinen haaveissa
tuittunen......................kp25/28.............yk? ~kolmas haaveissa ~
rakkaimpani.................kp24/30.............yk3 ~ kolmas haaveissa ~
[/url]
[/url]
[/url]




[/url]





[/url]
Testipäivät:
Jennyli................sunnuntai 21.9
miigu123...........tiistai 16.9


Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:
[/url]

a-alisa


[/url]

Plussanneet:
[/url]




[/url]
 

Yhteistyössä