YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

heips! Täällä herätty 9.n aikaan. Ukko lähti aikaisemmin jänis metälle vaikka vettä satoi kovasti. Nyt paistaaki aurinko kivasti nii laitoin pikku-ukon ulos vaunuihin nukkumaan. Pitäis siivota ku tuo ukko jätti eilen sen tekemättä kerta joutu kylättelemään :| olo on vähän oudonlainen,kehtuuttaa ja meinaa päätä koilia :( pakkohan sitä on alkaa siivota... Uudemman kerran sit ku oikeelle koneelle pääsen... :wave:
 
.....Hmmmmmmm siis täällä pohdiskelaankin juuri asmoja asioita, kuin itsekin olen tänä aamuna sängyllä yksinäni loikoillessani pohtinut. :headwall: :headwall: :headwall:
Siis seksiä ja saamista/antamista jne.
Hei jatkampa kota autan vain kuopusta hiukan pukeutumisessa. :D
 
...........siis tuo seksielämä sen "kerjäily" jne. on mietityttänyt täällä minuakin niin kuin tuo ukko-kullan siihen suhtautuminen.
Sillä väliin minusta on viimeaikoina tuntunut siltä et ainostataan minä haluan seksiä suhteeseemme. Tämä taasen johtunee siitä ettei tuo ukoni ole kovinkaan ahkerasti seksi-seikailuihin minua houkutellu vaan aloiteen tekijänä olen ollut minä. Ja tämä taasen on alkanut itseäni nyppimään kun muistuu tuon tuostakin mieliini nuo seurustelumma alkuajat jolloin seksi oli läsnä lähes joka hetki ja ja vaikka missä. :LOL: :D :headwall: Eikä silloin kyllä pahemmin tullut mietityksi aikaa tai paikkaa missä olisi seksuaaliset tarpeet ollut parasta tyydytellä. :whistle: Ei ei se tehtiin juuri siinä missä mieleen asia juolahta. :LOL: ;)
Vaan nyt onkin sitten aivan toisin. Sitä tulee itsekin suunnitelleeksi jotta missä ja milloin voi/kehtaa tarpeensa tyydytellä niin ettei vaan kukaan kuule tai näe. Siis seksistä on tullut ikään kuin jotenkin sanoisinko häpeällistä ja salaista. Eikä se kyllä tee siitä millään muotoa luonnollista vaikka sitähän se juuri parisuhteessa pitäisi olla. :headwall:

Joo joo ja niin se on meillä että minä olen se vonkaava osapuoli kun muutamaan otteeseen kierron aikana olen aloitteen tekemässä ja silloin sitten tulee toisinaan olo jotta ukko miettii ; perhana taasko tuo haluaa". Vaan me olemme jostan kumman syystä ajautuneet tilanteeseen jossa ukkoni ei aloitteita tee vaikka ani harvoin hän kuitenkaan kieltäytyy kun seksiä pyytelen. :headwall: :headwall: :headwall:
Elikkä tästä voinette arvellakin kuin olen ymmälläni tilanteestamme. Ukkon ei siis pyytele, ehdottele, viettele mut ei kieltäydykään. Tosin toisinaan hänelle tuon "seksi-session" loppuun vieminen jää kesken kun se ei vain onnnistu. :( Ja silloin itselläni tulee yhtä aikaa pettynyt, harmistunut, olo mieheni puolesta vaikka itse olisinkin nautinnon saaanut.
Niin et olempa sitäkin miettinyt jotta eikö ukkoni uskalla aloitteita tehdä ja pelkääkö hän jäävän ilman nautintoa tai sitä ettei onnistu minulle antamaan halumaani. :headwall: :headwall: :headwall:
Siis juu jopas taas pohdin syvällisesti tätä meitin seksielämää. :whistle: :whistle: :whistle: Mut se vaan nyt on niin pinnalla ja mietityttää.

Sorge pohdintani, mut koittakaa ymmärtää sillä haluttaa niin peevelisti ja ukko-kulta on satojen kilometrien päässä. :( :(
Mut toisaalt ei tuo pohdintani ole vain tämän hetken mielijohde sillä sitä olen monasti muulloinkin tehnyt.

Ei nyt tämä mamma poistuu takapakkia ja tulee sitten joskus myöhemmin takaisin selvemmillä ajatuksilla varustettuna. :ashamed:
:headwall: Taidan siirtyä kirjoittelemaan ukko-kullalle s-postia, jos vaikka osaisin siihen tuntojani purkaa niin että hän niihin osaisi myös vastata. :headwall:

:heart: -touhis- :wave:
 
amati täälläkin ukko metällä,meni poikasa kanssa ja luultavasti kahden koiran kanssa. Mutta luultavasti lintumetällä.Emme asu saman katonalla,menenki mieheni mukaan kun metsältä joutuu.. Ovistakin pikkuhiljaa alkaa pukkaamaan (toivottavasti) vielä kyllä haamua näytti.. :ashamed:

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 
Pikkukakkosen haaveilijan pikku-kullalle paljon synttärionnea, vaikkakin vähän myöhässä :heart:

Rouva Pikkumyy, olen niin kovin pahoillani :hug: Ihmettelemään kuitenkin jään niitä testiviivoja. Tulee väkisin mieleen, voiko testeihinkään enää luottaa :|

Seksielämästä :headwall: niin mistä, voisi kysyä. Kyllähän sitä sovinnonmerkiksi jotain tuli väkerrettyä, mutta se ei kanna oviksesn asti, vaikka säilöisin hillosokerilla ne veijarit tuonne sisuksiin. Tikuttanut en ole ja tunsin kyllä, että eilen se paras päivä taisi olla. Noh, mitäs tähän meidän tilanteeseen tulee, asiat sovittu ja elämä jatkuu ennallaan ja vauva saa tulla kun on tullakseen. Riidan keskellä kaikki vain tuntuu olevan paljon kamalampaa, aivan kuin keskellä yötä pimeässä, kun ajattelee mitä tahansa asiaa, se tuntuu pahemmalta. Silloin, kun uni ei tule ja synkistelee itsekseen. Tässä kierrossa emme edes yritä kylläkään mitään. Minua olis vaan haluttanu niin peijoonisti muukin, kuin riivatut talot tai tähtiportti. Ukkokullalla oli taksipäivystys vuoro ja tuli itekkin kukuttua siinä mukana. Tää kysyy, jotta onko ovistestiin tullu viivat, siis siinä samassa, kun minä teen ehdotusta seksistä, kun kaikki muut nukku. Sanoin, etten ole edes testannu, niin tämä vaan, jotta ei kai sitä sitten tarvi ja jatko telkkarin kattomista. Siis mitä :eek: ei tarvi?!? Siis haloo, jos miestä haluttaa, niin tottakai ne luuloo, jotta niasessa on kytkin josta painamalla heruu piirakkaa yön pimeinä tunteina |O Mut jos naista sattuu haluttamaan, niin eipä löydy kytkintä, mistä alkais hodaria pukata :headwall: Ulman siis jäin. Istuin hiljaa ja katoin "ihmemiestä" uudessa roolissaan ja muistelin teinivuosien telkkari-ihastusta ja ennen nukkumaan menoa kattelin, kun kaks kesän viimeistä kärpästä pelargonian lehdellä harrasti rakkautta ja tuumasin miehelle, jotta noilla kärpäsilläkin on enemmän seksielämää kuin meillä. Painelin peitojen alle haaveilemaan paremmasta huomisesta ja toivoin näkeväni edes unta "ihmemiehestä", kun kerran omasta ei ollu mihinkään. Suututti niin vietävästi, mutta hillitsin kiukun ja nukahdin saman tien. No, unenn pomppas X-Filesin Mulder, joka viimeisenä mielikuvana piirtyi telkkarista silmiin. Mulder oli meillä haravoimassa :LOL: siis siinä unessa. Laiha lohtu, mutta edes jotain :LOL:

Meidän kuumeilu on paremmin tällä hetkellä lämpöilyä. TJOT linja näköjään tulee jatkumaan. Pitää kai niitä ovistikkuja taas joskus käyttää, että tässäkin talossa sais edes joskus tuota patonkia piirakan viereen :kieh:

Neeanäiti, mahtava tuo sun masu jo. Todellakin pyöreä ihana pallo. Ne viimeset viikot tuntuu kyllä kieltämättä pitkille. Ei ne noin vain ole unohtunu. Muistan, kun aikanaan tuota poitsua odotin, niin vanhemmat jäi useimmiten leikkiin odotustilaan, joskus kipaisivat raput alas lastenneuvolan puolelle, kun siellä oli enemmän leluja. Hirvitti vain, että nuorimmainen kompuroi rapuissa, mutta hyvin se ne aina meni ylös ja alas. Muutaman kerran mentiin tk:n puolelle ultraankin, kun meillä kans pikkumies tuppas olla poikittain ja hänen sydäntä seurattiin, kun raskausaikana jo todettiin seillä olevan jotain vikaa. Kirosin vain neuvolan ahdasta parkkipaikkaa, eikä se tk:n puolenkaan "sokkeloparkki" nyt niin kummoinen tiloiltaan ollut. Varsinkaan talvella. Loppuajasta tuntui tuskalta kiivetä neuvolan raput ylös, kun liitoskivut tuntu repivän alaosaston kahtia, mutta ainakin vauva heräs aina, kun siinä puuskutin. Asuin siihen aikaan vähän toisaalla, en todennäköisesti kovinkaan kaukana sulle tutuista paikoista :) Jos yhtään olen oikein asiaa tuuminut :)

Vaikka tuulee, niin että tuntuu katto repeevän irti, niin silti lähden tänään ratsastamaan. On vaan niin hieno ilma muuten, että en kyllä jätä väliin. Nyt ei just ole kiire edes pellolle, niin mikäs tässä on karatessa ja lähtee vähän luontoon seikkailemaan. Lähden vanhemman tytön kans ihan kahden ja otetaan eväät mukaan. Mennään yhdelle laavulle vähän kauemmas ja vietetään iltapäivä "tyttöjen kesken". Vaikka vähän satais jossain välissä, niin sehän ei meitä haittaa.

Plussaonnea kaikille ja kaikkea mukavaa muutenkin :wave:

Lumi-Marja
 
Hohoijaa. Unelias sunnuntai...siitä nautiskelen.

Tulevalla viikolla olisi vihdoinkin ensikäynti VL:llä. Pari kuukautta kun sitäkin piti jonottaa kesätauon aiheuttaman ruuhkan takia. Mieli on aika tyhjä koko asian suhteen...katsotaan miltä sitten käynnin jälkeen tuntuu.

Jokos Siiri sinä varasit sinne AVAlle ajan?

Minä myös mielelläni lainaisin Lumi-Marjan käyttämää termiä "lämpöily" kuumeilun sijaan ;) Ei tässä nyt ihan täysi into ole päällä vaikka tottakai ovista tuossa pari päivää yritettiin hyödyntää. Mutta kun jotenkin on sellainen olo, ettei vika ole meillä ajoituksessa vaan ihan jossain muussa :headwall:

Tuleva viikko on työntäyteinen ja enpä varmaan ehdi juuri tännekään kurkkimaan. Mutta yritän sitten ensi viikonloppuna ottaa menetyn nettiajan takaisin :LOL:

Mukavaa viikkoa kaikille!

Pinkkis :wave:
 
Moikka!

Kiitos kovasti kaikille meidän pienen Prinsessan 1v-Onnitteluista :heart:
Neiti näyttikin eilen kävelytaitoaan oikein kunnolla et neliveto jäi taka-alalle =) Ihmeissään kyllä oli paketeistaan kun uusia leluja ja kirjoja kovasti sai ja synttärikakkuakin maistaa.

Rva Pikkumyy pahoittelut :hug: Nyt en ymmärrä ollenkaan, noissa kuvissa näin selkeesti haaleat viivat :eek:

Seksielämästä oli siis kirjoitusta et jospa minäkin. No, taitaa tosiaan mennä meilläkin näin et minä se olen se joka seksiä meillä hinkuu, mistäköhän syystä :ashamed: Kyllä mies aikasta useesti on suostuvainen mut välillä kuuluu vaik en ehdi kuin sanoo sanat; -et miten ois.... niin et ei jatkuvasti, justhan meil oli tms. :headwall: Kyllä mieskin joskus yllättää, ei sen puolest :p Ei meillä aikaisemmin ole ollut näin vilkasta elämää tuola peti puolella varsinkaan kun pikkuneitimme sai alkunsa. Hyvä et oli edes 1xkk et siksi tiedän tarkkaan koska meidän "pikku vahinko" sai alkunsa eli joulupäivänä -06 ;) En vain ollut viitsinyt syödä pillereitä "turhaan" ja luotin ns. varmoihin päiviin :ashamed: ja tässä siis tulos ja ihana sellainen :heart:

Tänään viikko oviksesta ja nyt sit selkeetä tuhrua pyyhittäessä et saapi nähdä et jos / kun
ilmeisesti muuttuu vielä kunnon menkoiksi :ashamed: Niin pitäis olla ehkä onnellinen et menkat alkaa niin pääsee laskemaan kiertoa mutta silti. Ihan jo luulin että olis tärpännyt kun oli jo kaikennäkösii knippailuja ym. ja pupuiltiinkin ahkeraan ovisaikaan mutta en tiedä. Tikuttelun mukaan huippu olis ollu su-ma ja pupuitiin pe iltana, su aamuna ja ma. iltana. Aika siis näyttää :/

Tänään olimme koko perhe paikallisessa kävelytapahtumassa jossa reitin pituuden saa valita itse 5-30km väliltä. Me kävelimme tuon 18km kun kannnettavana oli tämä meidän pikku prinsessamme kantorinkassa. Kannoimme miehemme kanssa 5km sykleissä ja jokseenkin tuntui et mäkisemmät osuudet taisvat koitua miehelleni :D :ashamed:
Ilma oli mitä mahtavin syyskuinen auringon paisteinen päivä ja maisemat hulppeat mitä näin etelässä voikaan olla. Ihanaa oli ja mielikin virkistyi =)

Kaikille kovasti plussapuhureita ++++++ :whistle: ja mukavaa alkavaa viikkoa :wave:
 
Moikka! Kävin koneella kirjottanassa monta riviä tekstiä mut katosi sinne kuuluisaa bitti avaruuteen ja sivusto kirjasi minut samalla ulos :eek: No yritän ny sit kännykkä textailla... Mökki siivottu. Ite siivosin alakerran ja kesken luuttuunnin ukko tuli metältä ni tiuskasin että saapi kyllä siivota yläkerran. Väitti ekaks vastaan mutta sitte kiltisti siivosi :D tanssitunnillakin kävin. :) seksistä sen verra että meillä ukko on kyllä kokoajan haluamassa,minä saan olla sit kieltäytymässä....ku ei nyt ihan pakolla olla vielä vauvaa tekemässä. Toista se oli viime kesänä,ukko parka ei päässy kovin helpolla ku kimpussa olin :LOL: jos ei sit pikku vahinkoa ole sattunu :heart: johan tuo ukko nimeä seuraavalle POJALLE ehdotteli :D pitää mennä tuonne BB:tä kattonaan ja sipsua napsuutaa... :wave:
 
Huhuu!


Viikonvaihde livahti reissussa, ja sillä välin täällä onkin temmottu ihanasti tekstiä :D. Hyvä. Ihan ensiksi joudun kyllä Pikkumyylle sanomaan pahoittelut, vaikka olet tietysti omaan positiiviseen tyyliisi jo päässyt asian paremmalle puolelle, eli suunnannut katseesi tulevaan, kuten pitääkin! Oon silti aidosti ihmeissäni. Olin ihan varma, että olet pieniin päin! Kyllä se testi niin haamua oli.


Lumi-Marja Tosi mukava kuulla sinusta! Hieno juttu, että huonot hetket ovat nyt takana ja katsotte miehen kanssa taas samaan suuntaan, eli eteenpäin. :heart: Ja tuo ratsastusreissu tyttären kanssa kuulostaa aivan tajuttoman ihanalta!


OLittepas innostuneet kirjoittamaan pitkät litaniat seksielämästä. :xmas: Joten lisään korteni kekoon. Meilläkin se menee vähän niin, että minä se joudun toimimaan monesti aktivoijana. Luonnollisesti etenkin ovisaikoihin. Ovista silmällä pitäen aloitan hunajapupumaisen käytöksen jo hyvissä ajoin, jottei mikään mene pieleen sitten h-hetkellä - oli kyseessä luomukierto tai inssireissu. Jälkimmäisen kohdalla täytyykin olla erityisen tarkkana, muuten on koko klinikkareissu vaarassa. Semmosta riskiä ei voi ottaa, jos on iskenyt itseensä piikkiä ja syönyt hormooneja.
Muina aikoina en ole kauhian aktiivinen, täytyy myöntää. Ukko puolestaan aktivoituu pari kertaa kuussa hätyyttelemään, ja aina väärinä aikoina, lähellä menkka-aikaa. Silloin oma haluttomuuteni on tietysti huipussaan, eikä lähentelyt vois vähempää kiinnostaa.


Omat ongelmansa on tämän haluasteikon yhteensovittamisen kanssa! Kyllä minäkin Pikkumyy olen joskus saanu tarzanin, kun ukko ei olekaan suostunut!


pikkukakkosen haaveilija Ihailen kyllä tuota teitin liikunnallisuutta! Itse olen yhtä innokas liikkuja kuin perunsäkki valitettavasti. Persuuksiin pitää potkia, että liikkeelle saa... :ashamed: NOLOA.

Mutta nytten jää monelle erikseen kommentoimatta - väsyttää niin kamalasti - kaikille silti yhteisesti kaikkea hyvää tähän iltaan ja ens viikkoon!


HIbiscus *laiskana tällä kertaa...*
 
Päivää!

Lumi-Marja Kiva kuulla että nyt menee paremmin :) Ratsastusretkikin kuullosti kivalta Aikoinaan sain ratsastella melkeinpä yksikseen kun polle oli, kun ei pojista vielä kunnolleen ollu toisella ajelemaan mukana.

Ukko taas aamulla utelemaan että missäs vaiheessa sitä kiertoa ollaan... johon en oikein osannu vastata :whistle: kumipuvulla hän sitten varustautui :eek: hykertelin itekseni että josko tuosta nyt mitään apua olis....


Tässä päivänä muutamana olisi ollut myytävänä kääpiömäyräkoiran pentu :heart: josta ollaan puhuttu ja vähän haaveiltu.....


mutta ei tuo ukko sitten antanu lupaa semmoisen ostoon kuitenkaan vaikka ittekki vähän innostu. Pitäisi ekaksi entisestä koirasta aika jättää niin sitten vasta ( nyt 2 koiraa )

Se on sitten taas kiire ilta kun pitää poikaa hakea palokunta nuorista ja kaupalla käydä

Ekaks pitäis joutaa ruokaa laittaa


heips tällä erää!

 
pikkukakkosen haaveilija Pahus. Tylsä juttu :hug: Omaakin ovea täti jo koputtelee, ei taida piileskely auttaa. Kp. 25, joten tässähän tämä menee jäitä poltellessa. :headwall: Viimistään kp. 28 näyttää nykyään Niagara Fallsit revenneen.


amati Mitämitä! Mies pisti kumipuvun?! :eek: Aijai. Nytnyt tarkkana, ettei tuosta tuu tapaa! :LOL: Koiranpennut on kyllä suloisia, mutta onhan niissä sitten sitä hoitamistakin ;).

Eipä muuta tällä erää!
 
Heissan kaikille..eka työpvstä selvitty sairastelun jälkeen


Pitää lähteä vielä lenkille, joten kommentoinnit jäävät tällä erää, mutta plussaOnnea kaikille kuitenkin tasapuolisesti!!

Pikkukakkosen haavielija, pahoittelut menkoista!! :hug: Samalla hirmusti Onnea virallisesti alkaneeseen yriykseen, jos ajatellaan , että menkat on se aloituskohta!! :heart: :flower:

Hibiscus: Älä maalaa piruja vielä seinille, odtellaan, josko kuitenkin tulisi plussaa!! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
Jokos Siiri sinä varasit sinne AVAlle ajan?
Noup. Kävi oikein perinteisesti:
Menkkojen aikaan kysyin asiaa mieheltäni (joka on töissä tosi kiireinen), hän vastasi hyvin kylmästi: "katsotaan nyt kuinka on aikaa"... eli kommetti oli tod.näk. ihan viaton, siis todellakin täytyy katsoa koska on aikaa mennä lääkärille ettei osu joku asiakaspalaveri tmv. samaan aikaan. Mutta minähän tietenkin ajattelin, että kaikki muu menee tämän asian edelle ja kiukuspäissäni päätin olla tilaamatta aikaa. Nyt on jo mieskin moneen kertaan kysellyt, että koskas se lääkäri on... täytyy varmaan niellä ylpeys ja tilata aika. :headwall: :headwall: Ei voi mitään, että välillä on jääräpää. Siis allekirjoittanut. Katsotaan nyt sitten vielä tämä kierto. ;)

Tämä minun nettailuni on tätä nykyä hyvin katkonaista. Kerkiän kyllä lukemaan viestinne, mutta ajatus ei tahdo oikein luistaa niin paljoa että jotain voisi kirjoittaa. Opiskelen työn ohessa, joten lähes kaikki vapaa-aika (mikä vapaa-aika??) menee opintojen parissa. Olen kyllä tiiviisti hengessä mukana ja toivon suunnattomasti plussatuulia tähän pinoon. Niitä nyt kyllä kaivataan...
 
Minut voi poistaa kokonaan. Ei tämä vauva asia nyt ota tuulta siipien alle. elämä muutenkin monimutkaistuu ja kaikki on jotenkin sekaisin. Tytär ei tule koskaan toipumaan entiselleen, haaveet tulevaisuudesta murenee ja menee kauan, ennen kuin kaikki palat on taas kasassa. Meidän perheemme on nyt tämän koikoinen eikä enää kasva. Vaikka tyttären henkinen puoli joskus paranee, ei fyysisesti kaikki tule korjaantumaan. Onneksi saimme sentään hänet pitää luonamme.

Kaikille toivotan hyvää jatkoa ja onnea elämään.

Aavikkoruusu
 
hei! Aavikkoruusu: :hug: Hibiscus: nii toivotaan ettei aina vejä suojaa päälle. Sitä just mietin että olikohan siitä mitään hyötyä viimeksi ku on laukonu jo muutamat kerrat ilman suojusta... Illalla tarkistin ks.n,kiinni oli niinku olisin raskautunu :eek: mitähän ukolle sanois no jos testiä jaksaa tehä nii selviäisi sillä? :D ku ei omista kp:stä tiijä varmuudeksi onko nyt 12 vai 28 :whistle: nyt on kyl pakko wc:n suuntaan vääntäytyä.... :wave: ;)
 
Aavikkoruusu En aavistanut, että tyttäresi tilanne on noin vakava.
Olen hyvinhyvin pahoillani! Pelottavalta kuulostaa lauseesi "ei fyysisesti kaikki tule korjaantumaan". Toivon kuitenkin, että elämä voi jatkua niin, että vielä jonain päivänä jaksatte niitä tulevaisuuden suunnitelmiakin kannatella. Ehkä nyt on se hetki, kun kaikki tuntuu tosi pahalta.
Mutta jonain hetkenä alkaa toipuminen ja paraneminen, fyysinen ja henkinen. Siinä teitä tarvitaan kaikkia toinen toistanne tukemaan. Ystäviäkin tyttö tarvitsee kuuntelijoikseen ja tukijoikseen. En sulkisi pois ammattiauttajankaan apua. Aivan kaikki apu teidän täytyy nyt ottaa vastaan, että elämä voi jatkua! :hug: Kaikkea hyvää teille, koko perheelle. Voimia!!!

Ihanasti kirjoitat, että onneksi saitte hänet, tytön, kuitenkin pitää. Sehän se on kaikkein tärkeintä ja oleellisinta!



Siiri Toivottavasti en kuulosta huonolta kyökkipsykookilta, mutta ehdottaisin nyt kyllä kunnon perusteellista keskustelua miehesi kanssa. Katso joku semmoinen hetki kun mies on hyvällä päällä, eikä vaikuta stressaantuneelta. Sitten vaan alat perustella, kuinka tärkeä vaavi sinulle on ja miten sinä haluaisit kaikki keinot kuitenkin kokeilla (jos siis haluat ). Valitettavasti täytyy kyllä omalta kohalta sanoa, että itse oon joutunut käymään tän keskustelun mieheni kans jo monet kerrat. Jos ei nyt ihan kuukauden välein, niin ainakin joka toinen kuukausi. Kertaus on opintojen isoäiti :LOL: Äiti on se jankutus. Mut miestä täytyy motivoida, sanon peräti 2 inssin kokemuksella
Varo kumminkin tarkasti syyllistämistä, sillä saa aikaan vaan tappelun. Arvaa vaan, kihisinkö raivoa, kun mies ennen inssiä mietti ääneen että voivoi ehtiikö hän nyt kokoukseen ja myöhästyykö nyt puoli tuntia töistä (sen työssä se ei ois mikään katastroofi ).
Mut olin ihan hiljaa vaan, ja toivoin parasta. :saint: Eli Siiri, jutelkaa nyt siitä ekasta käynnistä, ja tilaa sit aika. Siitä on hyvä lähteä lankakerää pärvöttämään. Pääsette vähän eteenpäin, eikös niin. Sitten kun se eka käynti on ohitse, kovin kynnys onkin jo ylitetty!


Rouva Pikkumyy Noo, mä nyt oon pessimisti. Pelkään pettymystä! Niinkö kai jokainen. Siksi maalaan niitä piruja seinille, vaikka tiedän ettei ittensä masentaminen sillä keinoin ihan viisasta ookaan! On vaan ollut noita menkkajuilintoja. Välillä ovat aika kovia, sitten taas katoavat ku seinään. Yhtä piiloleikkiä siis. Alkaako vai eikö ala. Höh.
Kuinka usein käyt muuten lenkillä? Minä noin 2 kertaa viikossa, pitäis useammin. Eikä mun lenkit ole paria kilometriä pidempiä! :ashamed:

amati
Pidän peukkuja! Toivottavasti olisi ++++++!!!!

Plussia tähän pinoon, sekä ovis-, että r-testeihin *toivottelee Hibiscus*

 
Heippa Aavikkoruusulle ensiksi!: Voi olen pahoillani teidän perheenne, varsinkin tyttärenne puolesta!!, en ollenkaan ymmärtänyt, että niin vakavasta kyse!! :ashamed: Pahoittelut! Hyvää jatkoa perheellenne, ja tyttärellepaljon voimia parantua niin fyysisesti, kuin henkisestikin! :hug: Niin tärkeintä on , että saitte hänet pitää elossa!! :heart:

Amati:Eiköhän se seksi aikanaan maistu miehellesi paremmin ilman kumipukua!!

Hibiscus
:Sinulla jännät paikat, pidän kovasti sinulle peukkuja!!Nuo ajoittaiset menkkajuilinnat kyllä usein merkkaavat myös alkanutta raskauttaKäytätkö Lugeja tukena ja kuinka kauan on tarkoitus käyttää?

Omista liikuntajutuista: Liikun todella paljon, pyöräilen töihin mennen tullen sen 14km, sauvakävelen noin 5 kertaa viikossa, matkan pituudet vaihtelee 3km, 6km ja noin 8-9km, sekä teen kuntosalijuttuja monasti viikossa, meillä tallissa kuntosalivehkeet siksi niin helppoa tehdä niitä. :heart:

Ihanaa iltaa kaikille ja PlussailuOnnea!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Aavikkoruusu En pysty kuvittelemaan mitä teillä koetaan/koettiin, mutta sen tiedän, että elämä jatkuu.
Meidän tyttö ei koskaan, kokonaan palaudu fyysisesti normaaliksi, mutta hän on sopeutunut siihen. Hän on tehnyt paljon töitä sen eteen ja terapiat ovat auttaneet. Toivon todella, että tyttösi pystyy henkisesti paranemaan ja varmasti pystyy, mutta tarvitsee siihen paljon apua.

Sen olen opinnut, että apua saa, jollei sitä saa sitä pitää VAATIA. Äläkä unohda itseäsi, koska tiedän, että tämä vaatii sinulta nyt paljon. Itse olen ihan rikki, silti se elämä vaan jatkaa kulkuaan. Arkiaskareet ja muut lapset on hoidettava....

Minulle voit lähettää viestiä, jos sinusta tuntuu, että meidän kokemuksista voi olla apua.

Minut myös voi myös poistaa listalta. Meillä alkaa kamppailu siitä, että tyttö jäisi henkiin. Vauvahaaveet on nyt unohdettu.

Toivon kaikille pikaisesti ihanaa odotusaikaa.


 
a-alisalle ja aavikkoruusulle jaksuja. Toivotaan että tilanne tällä hetkellä ei kerro tulevaisuudesta. Hiljaiseksi vetää. Halit molemmille tasapuolisesti :hug: :hug:

Hibiscus...eikö tuo äkillisesti katoava menkkajuilinta kerro että siellä alapäässä oikeasti tapahtuu jotain. Peukut edelleen pystyssä jo viime kierrosta lähtien. :wave: :wave:

Itselläni mega kiire ja kaos töissä. Tilanne tilanteen jälkeen hyökkää päälle syyttä. Vaikka hyvää pyrkii tekemään, niin ulkopuolisten tekemättä jättäminen sylistetään meidän niskoille. Ei mukavaa kun lapset kärsivät. Pahamieli mutta, kylmän tyyneesti vaihe 2 käyntiin jotta pienet lapset eivät kärsisi. :headwall: :headwall: tämä oikeasti kertoo megalomaanisesta tunteesta tällä hetkellä.

Uudesta hakemastani työpaikasta en ole kuullut mitään, taisi mennä sivu suin :) no opinhan hieman uutta noista psykologisista testeistä ja tiedän mitä varoa ensi kerralla.

Minulla oli eilen ovistesteissä voimakas viiva ja tänään huomattavasti hailumpi, joten taisi ovis olla viikonloppuna ja h-hetki maanantaina.

mimmimamma

 
a-alisa :hug: En tiedä, mitä sanoa... Viestisi alku kuulostaa niin hyvältä ja lupaavalta, lopussa tulee kuitenkin pommi. Kamppailu elämästä ja kuolemasta :'(. Tilanne on varmasti hyvin rankka ja vaativa, järkyttävä koko perheelle. En muuta osaa sanoi, kuin klisheisesti ja latteasti, että rakastakaa toisianne! Hemmotelkaa tyttöä, kulkekaa paikoissa, joissa olemisesta hän nauttii, yrittäkää löytää jokaiseen päivään jokin iloinen, valoisa asia. Niin, helppo minun on tietysti sanoa. Omat murheet paljon pienemmät, suorastaan mitättömät suurien asioiden rinnalla. Toivon ja rukoilen teille kaikille voimia kestää ja jaksaa taistelussa sairautta vastaan! Yrittäkää olla toistenne tukena, koska niitä voimia tarvitsee teistä jokainen. :hug: :heart:

mimmimamma Mukava kun näyttäydyt :). Joo, kyllähän siellä alakerrassa jotain tapahtuu, mutta se onkin sitten eri asia mitä ;). Enpä voinut olla aamuvarhain testaamatta One Stepillä, eikä siitä tuloksesta ota kyllä tolkkua. Sanoisin, että tulos on kyllä nega, mutta tosi epämääräinen sellainen. Kun oikein tarkasti, rillit päässä tihrustaa, niin liuskassa näkyy juuri ja juuri haaleista haalein haamujen haamu. Paljaalla silmällä en näe siin mitään. Epätoivoinen toope. Eli ei ajatella tästä mitään, tuoreessa muistissa on esim. Pikkumyyn tulos, joka oli minusta selkeä haamu ja olisin tosiaan tulkinnut selväksi plussaksi. :headwall:

Kovasti jaksamisia sinullekin sinne töihin! Vähän rivien välistä piti lukea, mutta eihän tänne voi suoraan aina kirjoittaa. Kun ei me, jotka näitä juttuja tänne kirjoitamme, olla välttämättä ainoita, jotka näitä lukevat! Vaikka välillä sellaisen ihanan lumetilan saavuttaakin! Nykyajan työelämässä on minusta aika paljon ns. selkäänpuukottamista ja selän takana vatvomista, jokainen yrittää vain pelastaa oman nahkansa, eikä sitä kunniantuntoa ja oikeudenmukaisuutta aina ole. Hentoiset ihokarvat nousee pystyyn suoranaisesta valehtelusta, omien virheiden peittely-yrityksistä, jotka sitten kaatuu muiden niskaan tavalla tai toisella. Sotkuista on. :headwall: Mitä sitä itse voi tehdä - no, ainakin yrittää suojella itseään hyväksikäytöltä, jos nyt niin voi sanoa. Jos taloon tulee harjoittelija, olen aina omalta osaltani yrittänyt katsoa, että olen ystävällinen ja koetan auttaa ja neuvoa. Olen huomannut nimittäin, että aika moni vähät välittää kun on niin kiire sitä omaa asiaansa ajaa. Kuulostaa pahalta, mutta tää nyt on kärjistystä, ja tässä on vain ne huonot puolet. Onhan niitä hyviäkin, onneksi! :heart:

Pikkumyy Kiitos tsemppauksesta sinulle myös! On ihanaa, kun te ihmiset tällä jaksatte myötäelää, vaikka välillä tekisi mieli pysyä koko päivä peiton alla. :( Niin, ei tässä oikein mitään raskausmerkkejä voi bongailla, kun Luget sekoittaa tuntemukset. Olen huomannut, että nekin aiheuttaa ajoittaista kivistävää mahakipua. Lääkärini ei olisi kumma kyllä kirjoittanut ollenkaan Lugeja, mutta pyysin niitä sitten. Kuulemma muutenkin keltarauhashormonia erittyy riittävästi, jos munasolu irtoaa. Suoraan sanoen suhtaudun koko Lugeihin vähän varauksella, enkä kauheasti usko, että niillä suurta merkitystä olisi. Plasebomerkitys, ehkä. Niitä pitäisi kuitenkin laittaa siihen asti kunnes menkat tulee... Mutta eipätullut kysyttyä kuinka kauan, jos tuleekin +. Sellainen mahdoton ajatus ei tyhmään päähäni edes pälkähtänyt.:) HUI, hurja liikkuja olet! Nostan hattua, vai pitäiskö sanoa pipoa, kun en hattua omista! Hienoa! Tunnen samalla huonoa omaatuntoa oman laiskuuteni takia!

By the way. Haravoitteko jo pihoja?



 

Yhteistyössä