a-alisa :hug: En tiedä, mitä sanoa... Viestisi alku kuulostaa niin hyvältä ja lupaavalta, lopussa tulee kuitenkin pommi. Kamppailu elämästä ja kuolemasta :'(. Tilanne on varmasti hyvin rankka ja vaativa, järkyttävä koko perheelle. En muuta osaa sanoi, kuin klisheisesti ja latteasti, että
rakastakaa toisianne! Hemmotelkaa tyttöä, kulkekaa paikoissa, joissa olemisesta hän nauttii, yrittäkää löytää jokaiseen päivään jokin iloinen, valoisa asia. Niin, helppo minun on tietysti sanoa. Omat murheet paljon pienemmät, suorastaan mitättömät suurien asioiden rinnalla. Toivon ja rukoilen teille kaikille voimia kestää ja jaksaa taistelussa sairautta vastaan! Yrittäkää olla toistenne tukena, koska niitä voimia tarvitsee teistä jokainen. :hug: :heart:
mimmimamma Mukava kun näyttäydyt
. Joo, kyllähän siellä alakerrassa
jotain tapahtuu, mutta se onkin sitten eri asia mitä
. Enpä voinut olla aamuvarhain testaamatta One Stepillä, eikä siitä tuloksesta ota kyllä tolkkua. Sanoisin, että tulos on kyllä nega, mutta tosi epämääräinen sellainen. Kun oikein tarkasti, rillit päässä tihrustaa, niin liuskassa näkyy juuri ja juuri haaleista haalein haamujen haamu. Paljaalla silmällä en näe siin mitään. Epätoivoinen toope. Eli ei ajatella tästä mitään, tuoreessa muistissa on esim. Pikkumyyn tulos, joka oli minusta selkeä haamu ja olisin
tosiaan tulkinnut selväksi plussaksi. :headwall:
Kovasti jaksamisia sinullekin sinne töihin! Vähän rivien välistä piti lukea, mutta eihän tänne voi suoraan aina kirjoittaa. Kun ei me, jotka näitä juttuja tänne kirjoitamme, olla välttämättä ainoita, jotka näitä lukevat! Vaikka välillä sellaisen ihanan lumetilan saavuttaakin! Nykyajan työelämässä on minusta aika paljon ns. selkäänpuukottamista ja selän takana vatvomista, jokainen yrittää vain pelastaa oman nahkansa, eikä sitä kunniantuntoa ja oikeudenmukaisuutta aina ole. Hentoiset ihokarvat nousee pystyyn suoranaisesta valehtelusta, omien virheiden peittely-yrityksistä, jotka sitten kaatuu muiden niskaan tavalla tai toisella. Sotkuista on. :headwall: Mitä sitä itse voi tehdä - no, ainakin yrittää suojella itseään hyväksikäytöltä, jos nyt niin voi sanoa. Jos taloon tulee harjoittelija, olen aina omalta osaltani yrittänyt katsoa, että olen ystävällinen ja koetan auttaa ja neuvoa. Olen huomannut nimittäin, että aika moni vähät välittää kun on niin kiire sitä omaa asiaansa ajaa. Kuulostaa pahalta, mutta tää nyt on kärjistystä, ja tässä on vain ne huonot puolet. Onhan niitä hyviäkin, onneksi! :heart:
Pikkumyy Kiitos tsemppauksesta sinulle myös! On ihanaa, kun te ihmiset tällä jaksatte myötäelää, vaikka välillä tekisi mieli pysyä koko päivä peiton alla.
Niin, ei tässä oikein mitään raskausmerkkejä voi bongailla, kun Luget sekoittaa tuntemukset. Olen huomannut, että nekin aiheuttaa ajoittaista kivistävää mahakipua. Lääkärini ei olisi kumma kyllä kirjoittanut ollenkaan Lugeja, mutta pyysin niitä sitten. Kuulemma muutenkin keltarauhashormonia erittyy riittävästi, jos munasolu irtoaa. Suoraan sanoen suhtaudun koko Lugeihin vähän varauksella, enkä kauheasti usko, että niillä suurta merkitystä olisi. Plasebomerkitys, ehkä. Niitä pitäisi kuitenkin laittaa siihen asti kunnes menkat tulee... Mutta eipätullut kysyttyä kuinka kauan, jos tuleekin +. Sellainen mahdoton ajatus ei tyhmään päähäni edes pälkähtänyt.
HUI, hurja liikkuja olet! Nostan hattua, vai pitäiskö sanoa pipoa, kun en hattua omista! Hienoa! Tunnen samalla huonoa omaatuntoa oman laiskuuteni takia!
By the way. Haravoitteko jo pihoja?