Hakutulokset

  1. J

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! Mulla ei tuu nykyään täällä käytyä. Tuntuu tää elämä niin kiireiseltä viiden lapsen kanssa ettei ehdi juuri mitään ylimääräistä. Etenkin tuo pian 1v5kk pitää äidin liikkeessä ja muu aika onkin vauvan. Välillä pitää yrittää antaa aikaa myös isommille (4, 8...
  2. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! Joskus aiemmin jo joku kyseli rintapumpusta ja unohtu vastata. Avent rintapumppu on huippu. Sain sillä irtoamaan paremmin 4 päivän päästä synnytyksestä kuin sairaalan sähköpumpulla. Tyttö joutu sinne valohoitoon niin piti pumpata sille kun ei jaksanut...
  3. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Ommittelut vauvoista Belvis, Tiitiäinen, BTL, Alfonsiina ja Adelade! :flower: :heart: Johjo & neiti 12 päivää
  4. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kyllä oon onnellinen että raskausaika on takana. Noita teidän juttuja kun lukee kaikkine vaivoineen niin kyllä on helppoa ilman mahaa. Tosin kädet täynnä töitä ja muita murheita. Jaksamista kaikille vatsakkaille! :hug: Tänään käytin tyttöä neuvolassa punnituksessa. Paino ei ole vieläkään...
  5. J

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    19.4.2010 (38+1) käynnistettynä syntyi tyttö käsi poskella. Mitat 4560g, 52 cm, pipo 38cm. Pariin otteeseen joutui tyttö lastenosastolla valohoidossa käymään. Eilen verikoekontrollissa bilirubiini oli edelleen laskussa ja uskalsin huokaista kun kontrollejakaan ei enää tarvita. Johjo &...
  6. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    No niin nyt oli luettu. Vieläkö ehtis joku päivä kirjoitella. Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Johjo & tyttö 10 päivää
  7. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: Meillä ei oikein meinaa lähteä onnellisesti tää arki rullaamaan. Neiti oli jo vuorokauden (pe-la) sinivalossa ja tänään taas joutui uudelleen oltuaan 1,5 vrk kotona. Siellä se lastenosastolla on valoa saamassa ainakin taas vuorokauden. Ei jaksa...
  8. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Onkin tullut niin paljon tekstiä että tulen paremmalla aikaa lukemaan. Sain vauvan eilen vasta kotiin ja aamulla taas verikokeeseen. Kirjoittelen enemmän kun ehdin. Johjo & tyttö 6 vrk
  9. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    puhelimella tulin käymään täällä kun ei uni tule. On sen verran hankala lukee juttuja pienestä puhelimen näytöstä et lukeminen jää kotiinpaluuseen. 19.4 (38+1) klo 19.41 syntyi tyttö käsi poskella. Mitat 4560g, 52cm, py 38cm. Kaikki meni ok ja molemmat voidaan hyvin. Viime keskiviikkona...
  10. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kiitos tsempityksistä! Jos tässä nyt pääsee tälle päivälle lähtemään. Kuopus heräs itkemään aamulla klo 6 kun olin itse päässy nukkuun klo 2. Itkeskeli koko aamun väsyneen näköisenä 9.30 asti. Yritettiin nukuttaa ja syöttää mutta huonoin tuloksin. Sit alkoikin korvasta valumaan märkää. Mies nyt...
  11. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Mulla ei ole vielä allergiaoireita. Koivulle oon allerginen, mutta en onneksi pahasti jos poikaani vertaan. Nenä vuotaa ja silmiä kirvelee, mutta imettäessä voin olla ilman lääkkeitä ja pakko ollakki. En ole edes silmätippoja käyttänyt vaikka ne (joku niistä ) on kai sallittu. Yritän muutenkin...
  12. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    emv: Onnea! :flower: Pikkuliini: Ihanaa että pojat kotona! Arki pääsee alkamaan. Tässä jokunen aika sitten tuli käytyä täällä muutaman kerran viikossa ja nyt muutaman kerran päivässä. Pitää aina ohimennen käydä kurkkaan onko tullut lisää vauvauutisia. Niitä on mukava lukea :D Johjo 37+5
  13. J

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Onnittelut MaMalle tytöstä! Ei ihan helposti käyntiin lähtenyt. Pääasia että loppu hyvin kaikki hyvin :D . Onko sulla aiempia käynnistetty? Mietin kun mulla kuopuksesta puhkaistiin kalvot ja 2 tunnin päästä kun laitettiin tippa niin heti alkoi tulemaan 2-3 min välein armottomia supistuksia. Olen...
  14. J

    ***KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITTÄMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE***

    Heippa tännekkin! Hiljaista on täällä nykyään, mutta ilmoittelenpa tännekkin. Kopsaan suoraa toukokuisista kirjoitukseni. Äitipolilla käyty. Meille tulossa taas iso vauva. Lähentelee makrosomian rajaa jo nyt 37+3. Vyötärönympäryksen raja 40 cm ja tällä vauvalla nyt 38,5 cm. Jos olis tuon 40...
  15. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kiitokset Selis ja Devili! Haave ihanaa että poika viimein kotona. Äitipolilla käyty. Meille tulossa taas iso vauva. Lähentelee makrosomian rajaa jo nyt 37+3. Vyötärönympäryksen raja 40 cm ja tällä vauvalla nyt 38,5 cm. Jos olis tuon 40 cm niin menis suoraa sektioon koska hartioista...
  16. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Merkkailen vaan. On ollu huono päivä. Oon ihan poikki tuon erittäin vilkkaan kuopuksen kanssa ja mieskin aina töissä. Ilta (useampikin) menny itkiessä. Kommentoin kun jaksan kirjoitella enemmän. Johjo 37+1
  17. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Selis: Missy Momin koot oli ainakin silloin vuosi sitten niukkoja. Pienikokoisista paidoista en tiedä. Mulla on H&M:n XL sopivan kokoinen kun en tykkää vartalonmyötäisistä päidoista. Missy Momilta piti tilata koko 52 tai ensin tilasin liian pienen ja piti vaihtaa. Normaalisti mulle on sopivia...
  18. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Devilille jäi kommentoimatta aiemmin... joo kyllä tuntuu Oulukin pieneltä. Sattumia riittää :whistle: . Vielä ku laitoksella sun kans törmättäis :D . Ihan vertailun vuoksi otin kuvan MissyMomin sekä H&M:n imetyspaidan imetysaukoista. Mulla on koko 85E ja silti koen hankalaksi tuon...
  19. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Hinta-laatusuhde on mielestäni hyvä ainakin puuvillapaidoissa. Mulla on tuolta myös äitiyspaita joka on 94%viskoosia 6%elastaania ja siihen tuli aika nopeesti nukkaa. Ainakin nuo vuosi sitten tilatut imetyspaidat oli sellaista vähän paksumpaa puuvillakangasta. Ei siis sellaista löpröä halpis...
  20. J

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kommentoimpa noista H&M:n imetyspaidoista. Isorintaiselle ne ei ainakaan ole hyviä. Tissille oleva aukko on pienenlainen ja jos kauheesti vetää päälykangasta sivuun alkaa repsottaa rumasti. Paljon parempia on ne missä on sellainen lyhyt etukappale vai miksi sitä sanois niiden imetysluukkujen...

Yhteistyössä