<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

emv
Hei hurjasti ONNEA Belvis, Tiitiäinen, BTL, Alfonsiina ja Adelade pienokaisista!!! :hug:

Toivottavasti kaikilla olleet mukavat vaput! Mulla on ollut isä ja pikkuveli kylässä, miehellä on tänään varpajaiset, pitävät kaverinsa kanssa yhteiset kun heidän poika syntyi samana päivänä kun meidän tyttö.
 
supistellu koko päivän, välillä alle 10 min välillä välillä sit pitempiä taukoja, välillä ihan kunnolla kippeitä ja välillä sit ihan pienia suppailuja..

saapi nähä miten käy, alkaako hiipuun vai saako kohta alkaa soitteleen synnärille ohjeita.. =) huih kunhan nyt ei loppus :D

en kyl oikeen tiiä kuinka 'vähästä' sinne synnärille sit kehtaa soitella ja mennä, mut ei yhtään huvita lähtee liian myöhään et eijää ilman kivunlievitystä! :whistle:
 
Vauvaantuneita oli tullu monta, hurjasti onnitteluja jokaiselle :heart: :heart: :heart:

Alisa pietään peukkuja, jotta lähtis hb nousuun! :flower:

magdalena77 tervetuloa joukkoon! :wave:

Varanikki kiitos uudesta pinosta. Täällä kans yks joka tykkää tavastasi kirjoittaa :D

ALM niitä joko-joko kyselyitä ei ihan vielä niinkään ole tullut, mutta kyselyitä että "Joko vihdoin alkaa olla tukala olo?" - ihan ku toivoisivat että mulla olis jotenkin erityisen tukala olla? :|

Tänään oltu grillailee, nams että oli hyviä lihavartaita ja pekoni-tuorejuusto sieniä :p

Ekaa kertaa tänään taisin tuntea jotain liitoskipuja tai vastaavaa? Sellasta vihlontaa nivusen tienoilla?
Täällä kans massu kovettuu todella herkästi, mutta ei mitään tietoakaan kivuliaista supistuksista...

Isännän kanssa tänään eka kihlajaispäivä, ja sehän on tän koko vapun töissä, joten ens viikolla sitten vasta juhlistetaan jollei pikkanen päättäs syntyä (tuskin :D ). Ja toivottavasti ei vielä, ku maanantaina ois vielä hammaslekuri keikka :whistle:

Mutta hyvää vapun jatkoa ja vkonloppua, mä lähden telkun pariin ! :wave:

Miikulainen ja rääpäle 37+4 :heart:

MUOKS. Marjutti86 Pienimmästäkin asiasta sinne synnärille voi soittaa, kyllä ne sieltä osaavat kertoa ja ohjeistaa sua eteenpäin :) Synnytystuulia! :heart: :flower:
 
Onnittelut vauvansa saaneille! Kiihtyvä tahti täällä, puhallellaan vaan edelleen niitä supparituulia... :whistle:

Mä päätin ottaa ilon irti vapusta, vielä kun sain aikuisten vappua viettää viimeistä kertaa pitkään aikaan ja olo on vähän nuutunut mutta henkisesti virkistynyt. =) Aattona kotiuduin vasta kahden maissa kaverin bileistä vatsalihakset nauramisesta kipeinä. Ihan hyvin viimeisillään raskaana ja veden voimin. Tänään kävin vappupiknikillä, nelisen tuntia vierähti siinä syödessä ja pommacia juodessa. Oli aivan ihanaa nähdä ihmisiä!

Joko-joko-kyselijöitä tosiaan riittää, ei pal enää naurata ku alkaa jo niin kyllästyttää tämä odottelu. Joka aamu herätessä tulee sellanen olo, että no eipä se taaskaan halunnu kaveri syntyä. Vaikka kovasti on häntä yritetty houkutella. Jos ens viikolla sitten..

Tsirppi + Tyyppi 39+3
 
Onnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:

Me käytiin sittenkin tänään mökillä. Aurinko alkoi paistamaan tos iltapäivällä B) Oli oikein mukavaa ku oli miehen sisko,veli ja vanhemmat kans. Miehet saunoivat ja uivat :eek:

Mulla koski tänään kans tonne nivusiin olisko sit niitä liitoskipuja :/

Mut nyt meen sohvalle ku mies lupas hieroa mun jalat,kädet ja hartiat :D

baby dream ja masuasukki 36+6
 
Iiiiiiiisot onnittelut KAIKILLE VAUVAANTUNEILLE täältäkin!! :flower: :heart: :hug:

Ja myös oikein hauskaa vappua kaikille tasapuolisesti! Vähän myöhässä vaan, kohtahan tämä päivä jo vaihtuu... :)

Todella ihanasti lähtenyt käyntiin kyl tämä toukokuu, niin paljon ihania vauvauutisia (vaikka Belviksen tarina olikin aika hurja, hui :eek: )... ihan tippa linssissä täällä lueskellut ja ollut onnellinen kaikkien puolesta! Ja tietty salaa toivonut, että pian alkaisi täälläkin tapahtua jotain :) ...mut ei vielä kyl merkkiäkään siihen suuntaan! |O Miehelläkin tänään synttärit, et oishan se kiva lahja ollut jos ois tälle päivälle sattunut, mut nyt ei enää kyl taida ehtiä. Seuraava ois kai sitten se äitienpäivä mihin vois tähdätä :D

Ja Varanikille kiitos uudesta pinosta ja komppaan monien muiden kanssa; sun kirjotustyyli on kyl aivan loistava, aina rupee hymyilyttää! :D

Höh, täällä vaan potkunyrkkeily mahassa jatkuu (mammaa sattuu!), kovat on treenit tytsyllä.. jos se h-hetki oiskin lähempänä kun treeni on niin kova (yeah right!) :LOL: Vessassa käyminen on muuten jo aikas tukalaa: heti kun istuutuu alas, niin alkaa paukutus nivusissa, vihloo pirusti. Oisko toinen jo niin syvällä siellä valmiudessa, että pöntöllä istuessa se "kyykkyasento" saapi sen jotenkin puristuksiin...(?)

Mut jooh...odottelu jatkukoon seuraavaksi saunan merkeissä :wave:
 
Oikein paljon onnea vauvaantuneille!

Olipas taas niin normaali lauantai ettei vapusta tietoakaan... :LOL: Nukuin sitten yhteen asti iltapäivällä ja siivoilin/raivailin kotona, niin että täällä ollaan lakanoita myöten pistetty kaapit ojennukseen... Vielä olis tuo kirjahylly :LOL: :LOL: :LOL:

Niin että ne niistä ässistä jotka toimii... :headwall:

vendela täälläkin tää tahti tuntuu tossa potkunyrkkeilyssä aina vaan (iltaa kohden) yltyä, voi kun keksis edes jonkun asennon missä olis hyvä olla..

Oli kyllä tosi lohdullista kun tuo terkka sanoi perjantaina neuvolassa et enää ei ole kuin reilu viikko pisimmillään tätä mahallisen ihanuutta jäljellä ja sitten on nyytti kainalossa, niin että äitien päivänä sitä oltais viimeistään äiti.. Hurjaa!!!

Tinka ja maha
 
Varanikki kiitos taa uudesta pinosta!!! Se on meidän kuu räjähtää ja johan on pikkusia syntynytkin!

IhanaOmena, aikamoinen sokerirasitus kokemus sulla :eek: . Itelläkin tuli viimisessä välissä tosi huono olo, mutta ei mitään verrattavissa sunhun. Onneks selvisit kuitenkin :hug: .

Johjo, ompa ihana pikkuneiti :heart: . Toivottavasti nyt painokin lähtis nousuun.

Möhvi, ompa ollut jännä vappuaatto siellä. Jospas kuitenkin tuo enteilis lähestyvää synnytystä??

tiitiäinen :flower: , onnea tytöstä :heart: .

Nappula: mulla jäi kanssa tosi epämääräinen fiilis tostta synnytystapa-arviosta. Mulla ei siis ollu ees ultraa, pelkkä sisätutkimus. Lääkäri totes mikä on kohdunsuun tilanne eikä puhunu koostakaan mitään. Kattos koneelta miten mun käyrä asettuu ettei oo liian iso...

Sanse: ihmeen kommentteja lääkäriltä, eihän sinne turhaan ketään lähetetä... muutenkin kuulostaa että oot vähän joutunu "liukuhihnalle" siellä käydessäs :/ .

Belvis :flower: , Onnea tytöstä :heart: . Aika hurja lähtötilanne synnytykseen, onneksi kaikki sujui hyvin pelottavasta tilanteesta huolimatta :hug: .

magdalena :wave: , tervetuloa vaan.

ALM, täällä ei oo vielä jokojoko-kyselyt alkanu. Mulla tosin on vielä kuukaus laskettuunaikaan että vielä niitä kerkee tulee...

Maira: huh, kylläpä sulla on autossa istumista eessä. Tsemppiä automatkalle, muista jalotella välissä ja toivottavasti ei hirmuisesti ekstra turvotusta tuu.

KyyneltenHymy: jännää etteivät ottaneet sua synnärille tarkistuttaa tilannetta kun sulla on protskutkin ollu plussalla :| .

alfonsiina :flower: , onnea tytöstä :heart: .

BTL :flower: :flower: , Onnea pikku prinssistä ja prinsessasta :heart: :heart: . Tosi nopsaan meni sulla synnytys ja mukavaa että noin nopsaan pääsitte kotiutumaan.

Adelade :flower: , onnea tytöstä :heart: . Mukavaa että synnytys meni hyvin jos aikaisemmat on ollut vaikeita. Kiva että jäi hyvä mieli =) .

Täällä on vietetty miehen kanssa luksuspäivää kaksin. Käytiin syömässä ja leffassa ja äskön tultiin saunasta. Talo on hiljainen kun esikoinen on poissa, mutta täytyy nyt nauttia viime hetkistä rauhassa ennen vauvan tuloa.

Selis ja "mötkäle" 35+3
 
Huomenta..

miikulainen ite oon kans joskus nauranu tuolle video pätkälle :LOL:

joko-joko kyselyjä tääl tulee vaan tulevilta mummoilta. Mun äiti laittaa viestiä joka päivä tai soittaa ja kysyy et milt tuntuu, ei se mua viel ahista ainakaan. Muut ei sit kyselekkään, jos paljon ois tivaajia niin hermot menis..

Pääsiköhän marjutti synnytys puuhiin? =)

Lima kysely taas , nyt mulla tuli tosi paljon ruskee valkosta limaa, eka plop vessan pönttöön ja sit kasa viel pyyhkies.. mietin ettei tulehusta? vaiko epäilenkö taas limatulppaa? :headwall: :D

Tosiaan eilen supisteli mutta pah, ne loppu kun rentouduin sänkyyn nukkumaan.. :kieh:

KyyneltenHymy & EetuEmilia 40+1 (katotaan nii kirjottelen viel yhtenä kappaleena viikonpääst)
 
Huomenta!

Täällä herätty jo puol seittemältä =)

Onnea vauvautuneet BTL, Alfonsiina ja Adelade !!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug:

*läimäsee hanskat tiskiin ja ripustaa rukkasetkin naulaan* B)

On sentään kaunis ilma vaihteeks, joten menenpä pölyyttämään tyttöjen petivaatteet pihalle ennenko heidät haetaan mummilta kotia..
:wave: :wave:

VN& yliaikainen Norsuvauva 40+1 :heart:
 
Tuhannesti onnea kaikille vauvaantuneille!! :flower: :heart:

Ja hyvää vapun jälkeistä aikaa kaikille!

Marjutti86 mulla sama tilanne kun sulla. Nukuin viime yönä ehkä 4 - 5 tuntia. Supistuksia ja tosi kipeitä vihlasuja tuli säännöllisesti. Pakkasin laukkuun laturit, lompakot sun muut kaikessa hiljaisuudessa (samalla seurasin katoavatko oireet liikkeessä), mutta tuollapa tuo reppuu odottaa edelleen pakattuna makkarissa :whistle: Onko sulla Marjutti (tai muilla jolla sama tilanne) oireet kaikkiaan lisääntyneet viime päivien aikana? Onko muita oireita? Mulla supistusöitä on nyt selvästi useammin. Edellinen yö oli rauhallinen, mutta sitä edellisenä valvottiin myös supistusten takia. Ja vatsa on sekaisin.

Vähän jännittää minä päivänä ja mihin kellonaikaan sitten homma lopulta käynnistyy ja mihin saadaan lapset. Yhtään ei tiedä ovatko kaikki hoitajakandidaatit töissä juuri tuolloin. Mulla on kaksi nopeata synnytystä takana (molemmat n. 3 tuntia), joten kauheasti ei ole aikaa todnäk miettiä, että miten toimitaan...Varsinkin, kun valmistelevia oireita on ollut tässä ihan riittämiin. Ja mielessä pyörii, varsinkin yön pimeinä tunteina, myös kahden kaverini kakkossynnytykset. Toinen syntyi melkein kotiin ja toinen sitten ihan oikeasti kotiin.

Meillä oli hääpäivä vappuaattona, ei tullut sitten sitä parasta häälahjaa ;)

Varanikki on kyllä varsinainen verbaaliakrobaatti :D Monet naurut on naurettu täälläkin. Jatka samaan malliin ja kiitos uudesta pinosta :)

Tsemppiä ja :hug: kaikille! Loppusuora koittaa!

Hentta 38+6
 
Heipsan, vieläkö rohkenee tulla mukaan? :wave:

Keskusteluja olen seurannut jo alusta asti, mutta nyt vasta uskaltauduin jotain kirjoittamaankin... Meillä odotetaan siis kolmatta syntyväksi, LA 16.5. Kotona seuraa pitää tyttö 3,5v ja poika 7vuotta. Ja mahtuu se mieskin sinne seinien sisäpuolelle :saint:

Tänään pääsee poksumaan eli POKS 38+0 :heart:
Enpä silti odota liikoja, kun tyttö ja poika ovat molemmat syntyneet 40+4 viikoilla. Poika kiireellisellä sektiolla ja tyttö "normaalisti". Toki aina voi toivoa, josko sitä tapahtuis ennenpää jotain :whistle:
Eipä kummempia, lähetään tuoksuttelemaan kaverin viikon ikäistä vauvelia :heart: Jospa se antais hormooneille vauhtia ;)

Paljon onnea kaikille pienistä nyyteistä :flower: ja meille muille muuten vaan jaksamisia!
 
ALM kyseli jokojoko-kyselijöistä. Ite oon ielä toistaiseksi säästynyt niiltä, onneksi. Ehkä sekin vaikuttaa, kun viikkoja vielä sen verran "vähän".

Devil mulla samana päivänä synnytystapa-arvio :) Vappu meni oikeestaan syödessä :D Ukko töissä, niinku aina viikonloppuisin ja juhla-aikoina, joten olis sitten kaverilla istumassa iltaa ja toisena päivänä kaverin 30-vuotis syndeillä :)

lypy täysiaikaispoksuonnittelut sinne! :heart: :flower:

Alfonsiina, BTL ja Adelade Tuhannesti onnea vauvojen syntymän johdosta!! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

marjutti aina sinne kehtaa soitella :) Sieltä kyllä sitten neuvovat. Vissiin kuitenkin yleinen ohje on, että supistusten pitää olla kotona sietämöttömiä ja niiden välin pitää olla 5-10min, että sinne kannattaa lähteä. Näinköhän mulle neuvolasta neuvottiin :D

baby dream sullahan on rohkee ukko, ku uskalsi talviturkin jo heittää pois :) Voih, määki kyl kaipaisin jonkunlaista hemmottelua :p

Nenu mahtuu mahtuu mukaan! tervetuloa! :wave:

Täällä yöllä herätty alavatsan ja alaselän vannemaiseen ja puristavaan tunteeseen useampaan otteeseen. Supistuksiksi luokittelen. Eipä niitä kovin montaa tullu, mut jospa se tästä tiivistyis loppua kohden. Nyt jatkaan siivoiluja!

Poksuonnitteluita kaikille! :heart:
 
Nenu :wave: , tervetuloa!

KyyneltenHymy, jännää :whistle: , jospa ois sitten synnärille lähtö eessä....

Tsemppiä kaikille masuun tuskastuneille :hug: , jospas ne pikkuset jo alkais tajuu ulostautumaan yksiöistään!

Menkkamaista jomotusta aika ajoin ilmassa. Ja selvästi on supistellukkin enempi ku aikasemmin, tosin ei mitään kivuliaita supistuksia.
Sairaalakssi on ollu jo jonkin aikaa lähes valmiina, hiusharja on ainoo kun puuttuu ja kamera. Pikkuselle pitäis saada laitetuks kanssa kotiutumisvaatteet valmiiks turvakaukaloon ettei miehen sit niitä tarvii laittaa.

Saunaa, seksiä ja siivousta on harrastettu aikalaillakin, etenkin siivousta ja saunaa lähes joka päivä. Mulle ei niistä oo kyllä tullu mitään suppareita, lähinnä selkä kipeytyy...

Selis ja "mötkäle" 35+4
 
Nenu Tervetuloa mukaan :wave:

Selis Täällä kans harrastettu etenkin siivousta ja saunaa mut kyl sitä kolmattakin :whistle: viimeeks eilen illalla. Mulla kans tulee vaan selkä kipeeks |O

Poksujille onnitteluja :heart:

Nyt sohvalle pitkälleen ja nostaa nää turvonneet kintut kattoa kohden |O

baby dream ja masuasukki POKS POKS 37+0 :heart:
 

Yhteistyössä