Varanikki kiitos taa uudesta pinosta!!! Se on meidän kuu räjähtää ja johan on pikkusia syntynytkin!
IhanaOmena, aikamoinen sokerirasitus kokemus sulla
. Itelläkin tuli viimisessä välissä tosi huono olo, mutta ei mitään verrattavissa sunhun. Onneks selvisit kuitenkin :hug: .
Johjo, ompa ihana pikkuneiti :heart: . Toivottavasti nyt painokin lähtis nousuun.
Möhvi, ompa ollut jännä vappuaatto siellä. Jospas kuitenkin tuo enteilis lähestyvää synnytystä??
tiitiäinen :flower: , onnea tytöstä :heart: .
Nappula: mulla jäi kanssa tosi epämääräinen fiilis tostta synnytystapa-arviosta. Mulla ei siis ollu ees ultraa, pelkkä sisätutkimus. Lääkäri totes mikä on kohdunsuun tilanne eikä puhunu koostakaan mitään. Kattos koneelta miten mun käyrä asettuu ettei oo liian iso...
Sanse: ihmeen kommentteja lääkäriltä, eihän sinne turhaan ketään lähetetä... muutenkin kuulostaa että oot vähän joutunu "liukuhihnalle" siellä käydessäs :/ .
Belvis :flower: , Onnea tytöstä :heart: . Aika hurja lähtötilanne synnytykseen, onneksi kaikki sujui hyvin pelottavasta tilanteesta huolimatta :hug: .
magdalena :wave: , tervetuloa vaan.
ALM, täällä ei oo vielä jokojoko-kyselyt alkanu. Mulla tosin on vielä kuukaus laskettuunaikaan että vielä niitä kerkee tulee...
Maira: huh, kylläpä sulla on autossa istumista eessä. Tsemppiä automatkalle, muista jalotella välissä ja toivottavasti ei hirmuisesti ekstra turvotusta tuu.
KyyneltenHymy: jännää etteivät ottaneet sua synnärille tarkistuttaa tilannetta kun sulla on protskutkin ollu plussalla :| .
alfonsiina :flower: , onnea tytöstä :heart: .
BTL :flower: :flower: , Onnea pikku prinssistä ja prinsessasta :heart: :heart: . Tosi nopsaan meni sulla synnytys ja mukavaa että noin nopsaan pääsitte kotiutumaan.
Adelade :flower: , onnea tytöstä :heart: . Mukavaa että synnytys meni hyvin jos aikaisemmat on ollut vaikeita. Kiva että jäi hyvä mieli =) .
Täällä on vietetty miehen kanssa luksuspäivää kaksin. Käytiin syömässä ja leffassa ja äskön tultiin saunasta. Talo on hiljainen kun esikoinen on poissa, mutta täytyy nyt nauttia viime hetkistä rauhassa ennen vauvan tuloa.
Selis ja "mötkäle" 35+3