<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Uutisia kurkkimassa minäkin :D

Hahaa, että onko muilla nivelissä kipuja.. :kieh: Jos ees joku aamu saisin ennen puoltapäivää oikean käden käyttökelpoiseks niin mukavaa vaihteluahan se olis. Sormet on koko päivän kipeet ja turpeet, kaikki kymmenen kappaletta |O Lonkat ei vihottele enää, kun en vaan käytä tukivyötä kävellessä, sillon kirraa kyllä heti.

Mun massu on tipahtanut, pitäs ottaa kuva. Oon jo KOLMESTI syöny ihan vastapuristettua valkosipulia ja ei oo närästys muuttanut muotoaan yhtään :attn: Hurraa!! :attn:

Ne kipiät (kipiämmät) supparit loppu sit siihen neuvolan jälkeiseen iltapäivään, näitä tavallisia kovotuksia vaan tulee. Ei mitään limatulppiakaan oo näkyny :D

Mun setä pääs tuskistaan eilen, vuoden alussa totesivat syövän ja nyt jo meni.. :'( Onneksi oli noin lyhyt taistelu, oli kuulemma edennyt raivokkaasti ja heti saanut tosi vahvat kipulääkkeet, joten.. RIP. :heart:
Tänään on ukin hautaamisen vuosipäivä, hän kuoli sillon kun tuota nuorempaa odottelin.. Mummon kuoleman vuosipäivä on tuonnempana, hän menehtyi esikkoa odotellessa. Jokaiseen odotukseen on nyt sit kuulunut samalainen suru.. :(


Sanzkuli, ehkäpä ens kerralla menetkin ja antaisivat vauhtia synnytykselle? Mulle terkka sanoi että näillä viikoilla joka ikinen supistus tekee jotakin, jos ei muuta, niin ärsyttää :LOL: Toi vanhempi terkka täälläpäin on oikea velho B)

Tipsula, mulla nää on kaks viimosta kasvaneet isompina, ja isompihan tuo edellinen oli, 4280g / 51cm tytteli.. :whistle: Tämä nyt on asettunut takasin normikäyrälle ja arvio oli 3800g syntymälle. Nojaa, arviot on arvioita.. Velhoterkka tosin ennusti silloin juniorista, että siellä on joko poika tai ISO tyttö, omaan kokemukseensa perustuen...

Tirpunen jaksamista äitisi kanssa, mullahan on toisin päin, äiree ei ole sanallakaan maininnut tietävänsä koko odotuksesta, enkä ole nähnyt häntä sitten joulunalusviikon. Olispa mukava jos hää tulis tänne touhottamaan, vaikka onkin juuri kuvailemasi kaltainen rasittava vouhottaja.. Jaksuja :hug:

Miehen menoista vielä, eipä tuo juuri mene. Noh, ei juuri nyt pääsiskään mihinkään prkl |O :saint: *nykii talutinhihnasta* Töihin just ja just aamulla koiranluukusta lasken.. :whistle:

Täällä takatalvi yllätti, kahtena aamuna maa ollut jo valkoinen, tosin nyt jo ruskea voittaa :)

VN & Nukkuva Norsuvauva 38+2 (tahikka 39+2 jos ultramittojen mukaan saisi ulostautumaan... ) :heart:
 
Kiitos tsempityksistä! Jos tässä nyt pääsee tälle päivälle lähtemään. Kuopus heräs itkemään aamulla klo 6 kun olin itse päässy nukkuun klo 2. Itkeskeli koko aamun väsyneen näköisenä 9.30 asti. Yritettiin nukuttaa ja syöttää mutta huonoin tuloksin. Sit alkoikin korvasta valumaan märkää. Mies nyt kuopusta käyttämässä lääkärissä. Jos sitä sen jälkeen olis sali vapaana ja päästäis lähtemään. Ottaa päähän ku aina jotain tulee silloin kun ei sais. :kieh: :headwall:

Johjo 38+1
 
jahas, tänään sitten äippäpolille. kun ei ole tuo meidän vauva laskeutunu. vaikka en kyllä tiedä mitä he siellä pystyvät tekemään, tuskin sitä voidaan "pakottaa" alaspäin. noh, saanpa käydä vielä kerran vauvaa kurkkaamassa ennenkuin tulee maailmaan.

alfonsiina 38+1
 
johjo kiitos!! ei se onneks mikään valtava oo :) kovasti tsemppiä tulevaan koitokseen! :wave:

BTL Kiitos! =) Täysiaikaispoksu onnittelut sinne!! :heart: :flower:

tipsula mulla kans on samoin, että oon säästyny suuremmilta kolotuksilta. Ainut, että suppareita on ollu sieltä puolesta välistä, mutta tähän mennessä kivuttomia. Mullakin parin viikon päästä synnytystapa-arvio, vähän jännittää kyllä, et mahtuuko vaavi tuleen alakautta.

ALM Kiitos! =) Täällä toistaiseksi säästytty nivelkivuilta. Tsemppiä kipuilujen kanssa :hug:

Selis kiitos! :) Tuntuu, että itellä on vielä pitkä matka tuohon synnytykseen. Toisilla vaavit jo maailmassa :heart:

aukku täysiaikaispoksu onnittelut myös sinne! :heart: :flower:

Varanikille Osaanotto! :hug:

Mulla eilen alko tuntuun kurkussa sellaselta, että se on tulossa kipeeks.. Ja niinhän se illan mittaa paheni, hädin tuskin pystyin nielaista. flunssaako tähän nyt vielä pukkaa :headwall: Täällä yöllä alko mahaa kipristelemään oikein urakalla, tuli pari kunnon kipeää supistusta ja sit piti jo juosta vessaan. Kunnon tyhjennys. Ajattelin, että tässäkö sitä nyt mennään, mutta tuon vessa reissun jälkeen kipristelyt loppu ja sain jatkettua unia. joskus aikaisin aamusta tuli muutama kipeä supistus, kun heräsin puolittain niihin, nekin sitten kuitenkin hävisit kuin tuhka tuuleen, ehkä ihan hyvä niinkin. Nyt vain jotenkin kovin väsynyt olo. |O
 
On jäänyt kirjottelut multa ihan kokonaan. Ollut jotenkin niin hulinaa tämä talvi/kevät, ettei oo oikein ehtinyt edes ajatella koko palstaa.. Nyt sitten viimeistä/viimeisiä päiviä viedään tässä odotuksessa. La mulla on toukokuun 6.päivä, mutta huomenna olis käynnistys. :x Jännittää!
Aamulla kävin äitipolilla ja huomiseksi siis lupasivat käynnistyksen, rv37+5 silloin. Syöksysynnyttäjä kun oon, niin siltä varalta käynnistetään, ettei kotiin synny ja kun mulla on kaikki 4 edellistä syntyneet näillä viikoilla. Toivottavasti lähtee käyntiin helposti, mutta ei liian rajusti kuitenkaan.

Kokoarvioista:Onko teille tehty? Mua huvittaa, miten "hatusta" nekin vedetään. Eli ei niihin oo kyllä yhtään luottamista. 11 päivää sitten mulla arvioitiin vauvan kooksi 2700g ja tänään 3900g. Eli heittoa tosi paljon. Saapa nähdä paljonko vauva sitten oikeasti painaa. Meinas kyllä lääkärikin, ettei ne oo mitään tarkkoja ja riippuu paljon mittaajastakin.

Perätilassakin vauva ehti olla pitkään, kunnes rv36 käännettiin synnärillä. Meni onneksi ihan hyvin sekin, ei sattunut mitenkään liikaa. Tietty vähän, mutta hyvin sen kesti. Ja oli onneksi pysynyt oikein päinkin vauveli. =)

Nyt ompelemaan ja laittelemaan vauvalle sänky valmiiksi. Paljoa en ole edes ehtinyt laittaa vauvan juttuja, mut onneksi edellisten jäljiltä on suunnilleen kaikki, niin ei oo paniikkia niitten suhteen. Vähän vaatteita oon pessy, mutta kun ei oo mitään tietoa kumpi tämä mahtaa olla, niin ei oo kaikkea voinut. Mies saa pestä sillä välin, kun oon sairaalassa. :saint:

Viimeisiä viedään.. :snotty:
 
Neuvolasta kotiuduttu..

32+6 (31+0 )
paino +377
RR 126/78 (118/64 )
Pissa puhdas, kuten viimeksikin.
Hb:tä eivät nyt ottaneet kun viimeks otettiin.
Sf 29 (27 )
RT (rt)
Sykkeet + 156 (146 )
Liikkeet ++ (++ )

Ottivat sit valkovuotonäytteen ja streptokokki näytteen kun tarkistavat syitä jotka voi aiheuttaa niitä "varpusparvi" supistuksia, sen lisäksi th halusi että lääkäri tarkistaa alakerran tilanteen joten perjantaina uudestaan kinttuja levittää..
Mutta sissus että teki näytteenotto kipeetä, mulla on kuulemma kohdunsuu niin ylhäällä ja takana että sinne on vaikee nähdä joten meni aikamoiseks runnomiseks ja loppujen lopuks levittimien pääkin oli jo veressä, toivon mukaan ei ala vuotelee nyt.. :/
Tunnin päästä pitää soittaa th:lle ja tarkistaa vv:n tilanne.

Kait mä alan valmistautuu isännöitsijän ja putkimiesten tuloon, meille tehdään joku arviointi putkien suhteen, nyt on kamala ressi et pitäis siivota kun huomasin kotiin tullessa kuinka kauniisti päivänvalo paljastaa keittiön lattialla olevat koiran tassun jäljet... :ashamed:

Oli omaa napaa aika pitkälti, pahoittelen. Mä koitan taas skarpata.. :whistle:

Maira ja eemeli 32+6
 
Varanikki Täällä ei suostuta vauhdittamaan, ellei synnytys ole jo kunnolla käynissä. Viime synnytyksessä menin laskettuna aikana sairaalaan, kun oli kolmisen tuntia tasaisesti supistellut tosi kovaa. Pitivät siellä yön yli ja seurasivat, mutta mitään vauhditusta ei suostuttu antamaan, kun ei edistyny. Aamulla sitte koko yön supistelun jälkee supistukset loppu, ja mut laitettii kotii hakee uutta vauhtia... :/ Et näin täällä päin.. :(
 
hei..

Tääl on aivot narikas, yöl tuli valvottua klo. 3-7 välisen ajan ja sit pikku torkkuja.. :ashamed: Pitäs mennä vahtiin veljen tyttöä päivällä joka on kipeenä, saapi täti pikkasen heräillä ennen sitä, tyttö oli aika kitunen jo eilen :(

varanikille kunnon :hug:

Unohin mitä kaikkea piti kommentoida.. :| Katotaan onko illal viel aivot narikas vai muistanko mitä piti selitel..
 
Moikka moi, kävinpäs synnärillä toissa iltana muutaman tunnin, kun alko supisteleen ihan säännölliseesti ja kunnolla, mutta sitten päästivät vielä kotiin kun ei ollut synnytys lähteny käyntiin ja sanovat et tuu seuraavalla kerralla synnyttään. :LOL: Ja loppu ne supparitki sitte ku seinään ku sieltä lähdettiin. :D

Miehen menoista, meillä ei mies muuta mene ku töihin ja takas. Eipä se muuta jaksais tehäkkään, kun taksia yöt ajaa ja sitten päivät nukkuu... Inhottava jos tulee keskellä yötä lähtö ja mies on töissä ja sattuuki olemaan asiakas joka menee jonnekki hevon kuikkaan monen sadan kilometrin päähän. Nytki hällä on tiedossa keikka Ikaalisiin tässä päivänä muutamana, niin jos sitten lähden synnyttämään niin taitaa esikoisen "Täättä" päästä mukaan (mun paras ystävä siis). :D

Täällä yöt menny ihan hyvin, närästys loppunut lähes kokonaan, kun maha tippunut niin alas. =) Mut sen edestä onki sitten lonkat kippeenä ja pissalla saa laukata vähän väliä. :kieh:

Siinäpä vähä omia. En koskaan muista mitä muille pitäis vastata :ashamed:

Ainaki emv:lle onnittelut ja Johjolle tsemppiä! :heart: :flower: Olikohan muita jolle mun piti jotain sanoa...... Noh, sanon myöhemmin, jos tuo pääkoppa toimis, en oo saanu vielä aamukahvia kun mies nukkuu ja kahvipaketti on kaupassa ja ei viittis kävelemällä hakee ku 6km matkaa ja ei pysty ees 1km enää käveleen :LOL:

Devili + Ana 36+2 (kai?) :D


Muoks: Varanikille osan otot! :( :heart: :flower:
 
Moikka!

Hirveesti tullu tekstii sit viime käynnin.

Meillä juhlittiin eilen pojan 2 vuotis synttäreitä ja tänään tulee vielä kaks kaveria lastensa kanssa käymään.

Varanikki Osanottoni :hug:


Alisalla Ihana masu :heart:


Miehen menoista Ollu puhetta meillä isännällä kans vähän samallainen tilanne ku Mairan miehellä. Eli ajaa rekkaa ja se jos on viemässä kuormaa ni se on mentävä purkamaan ja sit vasta lähdettävä tulee kotiin päin. Mut mulla ne nyt ens maanantaina päättäävät sit sen leikkauspäivän. Mut voihan se lähtee syntymään ennen sitä sovittua päivääkin. Vaikka kyl paljon epäilen ettei jos vanhat merkit paikkansa pitää ;)

Mulla on nyt jalkapöydätkin turvoksissa :kieh: ovat kohta ku norsun jalat :headwall: ja kädet on puuduksissa kokoajan ja kipeet :kieh:

Mut nyt pyykit kuivumaan ja poju päikkäreille.

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille.

baby dream ja masuasukki 35+1
 
Johjo tsemppiä urakkaan!

Jaksamista supistaa/loppuu/supistaa/loppuu... "-syndroomasta" kärsiville! Se on niin tyypillistä :hug:

Pilkkuliini hui tosiaan, hyvä että pojat ovat jo turvallisesti kotona. Jos olisitte tienneet tuon, mitä nyt, niin odotusaika olisi ollut tosiaan raskasta. Ihanaa, että kaikki meni hyvin, niinkuin yleensä meneekin. Itsellä vaan pienet kuuluivat juuri siihen 5-10 %, jolla asiat menivät todella huonosti. Siinä valossa jännitin sinunkin puolestasi :x .

Nyt tämä mamma lähtee ulkoiluttamaan (kävely)sauvoja auringonpaisteeseen.

Auris ja Kultamuru *poks* 34+0
 
Varanikki Otan osaa... :hug:

MetsäMörrinVaimo Mulle ei ole kokoarvioo tehty, tosin perjantainen lääkärin tapaaminen saattaa tuoda muutoksen tähänkin tilanteeseen.. :)

Kaikille kipuileville :hug:, mulla ei pientä nilkkasärkyä iltasella lukuunottamatta paljon kolottele tms..Vielä... ;)

Niin niistä miehen menoista vielä, helppohan mun on sinällään huudella, meillä kun ainoa kaipaava on toi koira, joten mun laitokselle lähtö ei aiheuta mitään paniikkia kun ei tartte lapsenvahteja tms. miettiä..Toki se vähän kiristää että synnärille on kuitennii matkaa sen reilun 30km ja kun ei täältä oikein ketää tunne niin kai se taksilla ajeluks sitten menee...Mä kyllä nauroin äitille et kato vaan niin jos ei kovin kipiää tee niin ajan omalla autolla sinne... :p :whistle:
On tuossa tuo isännän pomon vaimo, joka jo sanoi et soita jos tulee äkkilähtö niin kyllä hän voi lähtee viemään, mutta ei nyt ihan herkästi viitti sillekkään soitellä, hällä kun on itellään 2 lasta ja mies vielä enemmän töissä kun meidän ukko.

Mutta joo, minä sitten soittelin sinne terkkarille, joku vagina tulehdushan sieltä löyty, mä en voi sille mitään, mutta tuli ihan turkasen saastanen olo jollain tapaa heti kun ruvettiin puhuu äläpää tulehuksista... :ashamed: Mutta jokatapauksessa, kävin hakemassa reseptin samantien ja lääkkeet apteekista, nyt joutuu sitten 10 päivää! syömään tabuja...

Mutta mä alan kehittelee jotain ruuan tynkää..

Tsempitykset vielä kaikille joilla on h.hetki ihan käsillä/ kovia supistuksia! =) :hug:

Maira ja eemeli 32+6
 
Maanantai-iltapäivää kaikille!

Kokoarvioista minulla on sellainen kokemus, että ne voi mennä aivan pieleen tehtiin ne sitten ultralla tai käsikopelolla. Ensimmäisessä raskaudessa, joka meni lähes 2 vkoa yli, vauva arvioitiin sekä neuvolassa että yliaikaultrassa yli nelikiloiseksi ja olin suoraan sanottuna aivan paniikissa (eka raskaus kun oli). Rakas esikkomme syntyi sitten aikalailla tasan 3,5 kiloisena yliaikaisuudesta huolimatta.

Nyt sitten tässä kolmannessa raskaudessa viimeinen lääkärikäynti oli vkolla 35+3 ja kysyin minkä kokoiselta vauva vaikuttaa ja lääkäri heitti (hatusta?) että noin 1,5 kiloiselta :whistle: Tajusin vasta jälkeenpäin, että jos näin olisi, pitäisi varmaan huolestua huonosta kasvusta... Mutta en jaksa olla huolissaan, koska raskaudet ovat edenneet niin samalla tavalla, että sellainen keskikokoinen on uskoakseni taas tulossa.

Mulla närästys on nyt oikeastaan vasta alkanut, vaikka vauveli on ollut jo pitkään alhaalla / kiinnittyneenä ja käyräkin on laskenut. Eli minun tapauksessa tuo mahan koko pahentaa närästystä eikä niinkään se kuinka korkealla vauva on. Jostain syystä piti silti jättää närästyslääke ostamatta, vaikka apteekin ohi lauantaina kävelin. Yritän vissiin sinnitellä maidolla ja a-jugurtilla.

Mulla oli lähes viikon tauko supistuksista, mutta eilen alkoivat taas. Yöllä supisteli jonkin verran pitkin yötä, mutta ei superkipeästi eikä tiheästi. Tänään vatsa on ollut jotenkin aivan hellänä, kovaa painontunnetta ja ekaa kertaa lasten kanssa ulkoillessa tuli sellainen pahoinvointi- ja hikoilukohtaus, että mietin pääsenkö kotiin takaisin. Mutta taisi johtua vaan verensokerista tms? Meni nimittäin heti ohi kun söin lounaan.

Mutta täytyy sanoa, että kauhea väsymys on kaikkiaan iskenyt. No johan tuossa ehdin viikon puuhastella sairastelujen jälkeen. Jos tämä on tällaista loppuun asti, toivon että helpotusta on tulossa pian... Eka synnytys käynnistyi vesien menolla, toinen "limatulpalla". Toivon että se limatulppa menisi taas, on niin selkeä merkki että pian - mutta ei liian pian - tapahtuu jotain :) Silloin soitin synnärilla ja sanoivat, että parin päivän sisällä alkaa tapahtua, ja niin siinä sitten kävikin.

:hug: kaikille sitä tarvitseville!

Hentta tänään täysiaikaisena =)
 
emv
Heippa!

Kovasti voimia kaikille loppurutistukseen, kenelläkään ei oo enää kauaa odottelua jäljellä. Mut voima :hug: kaikille!

Osaanottoni Varanikille!

Meillä lähtennyt kotonaolo oikein mukavasti, mieskin on kotona tän ja ens viikon. Tänään kävin ekan kerran vaunuilemassa tytön kanssa. Ihanaa! Kevät ja helppo liikkua ja auringonpaistetta ja terve tyttö kotona.

Tyttö tosiaan "hyvän" kokoinen, meni siis yläkäyrien yläpuolella joltain 28 rv:lta. Diabeetikon lapsi :). Hyväkokoisuus tarkoitti kyllä myös sitä et tytön ois pitäny itte jaksaa syödä suhteessa enemmän kokoonsa nähden. Eli alussa tarvittiin nenämahaletkua. Ja neito tartti kyllä sairaalassa muitakin apuja, oli 6h ylipaineessa ja sit glukoosia sai tipan kautta kun oli matalat sokerit ja sinivalohoitoo jne. Eli en saanut vierihoitoon ekoina päivinä, neito oli 5 päivää vastasyntyneiden valvontaosastolla. Sit oli kyl ihanaa saada hänet ensin vierihoitoon ja sit kotiin. Tyttö on terve eikä tartte käydä missään kontrolleissa tms. Neuvolan th tulee perjantaina kotikäynnille, tytön 2 viikkoispäivänä.

Aateltiin muutes pitää ristiäiset tytön LA päivänä.

Kiitos kovasti onnitteluista kaikille! :heart:

-emv ja papustiina 1vkoa 3 päivää :D
 
Kiitos osanotoista.

Sanzkuli, onpa perseestä suoraan sanottuna |O

Toivottavasti Johjo pääsi lähtemään hommiin :wave:

Ihanaa emv että tyttö voipi nyt hyvin =) :heart:

Tulipa tossa ukolta muistutus (harvinaista että itse en muistanut) että meillä on tänään 11v kihlajaispäivä ja seukkaamisen (tsihih) aloittamisesta on jo 15 piiiiiiiiiiiitkää vuotta :eek: :heart: Kauhia miten äkkiä aika loppupelissä kulkeekaan... :attn:

Niin alunperinhän tulin vaan laittamaan kuvan möhömahastani.. Tässäpäs tänään otettu taideteos :kieh:



:wave:
 
tänään oltu kättärillä raskausmyrkytys epäilyn takia. paineet pompsahti, näköhäiriöitä sun muuta ollu. kuitenki kaikki oli sitte hyvin. Keskiviikkona aijon puhua jos tän vois käynnistää viimeistään siinä 39 alussa, mulla on niin tukalat paikat jo että en kertakaikkiaan enään jaksa. En edes muista koska olisin nukkunu viimeeks ja viime yö meni taas siihen että oksetti koko ajan. vatsa on aivan mielettömän kipeä ja voimat on itteltään jo ihan loppu. Alkaa paikat käymään tosi ahtaaks kun masu asukki on tosi ahistunut usein(sykkeet oli tänään parhaimmillaan 180 kättärillä kun käyrää otettiin) . Onneks laps on laskeutunut lääkärin mukaan jo ihan alas ja on siellä mukavasti lähtö kuopissa.

jaksamisia muillekkin
:hug:

36+6
 
puhelimella tulin käymään täällä kun ei uni tule. On sen verran hankala lukee juttuja pienestä puhelimen näytöstä et lukeminen jää kotiinpaluuseen.

19.4 (38+1) klo 19.41 syntyi tyttö käsi poskella. Mitat 4560g, 52cm, py 38cm. Kaikki meni ok ja molemmat voidaan hyvin.

Viime keskiviikkona oli koko ultran mukaan 4400g eli aika hyvin piti paikkansa.

Johjo & tyllerö
 
Onnea Johjo =) :flower: =)

Tääl taas yks valvottu yö :kieh: Mietin et taitaa johtua kun ressaan sitä huomista synnytystapa arviointia että voinko oikeestaan synnyttää, tämän hetkinen pelko :ashamed: tuntuu muutenkin synnytys vaan mieles pyörivän, ei jätä hetken rauhaa :|

KyyneltenHymy & EetuEmilia 38+3
 
Johjolle :flower: :flower: !!! Paljon onnea pikkusen syntymän johdosta :D .

Varanikki :hug: .

emv, mukavaa kuulla että teilläkin sujuu hyvin kotosalla.

Nyt kiiruusti vielä töissä pyörähtämään, tuun myöhemmin ilmottelee neuvolakuulumisia.

Selis ja "mötkäle" 33+6
 
Johjolle Paljon onnea :flower: :heart:

Täällä pukkaa nuhaa päälle :snotty: kurkku kipee ja nokka vuotaa :headwall: Nuorimmaiselle tulikin nuha ja yskä viikonloppuna :snotty:

Mut nyt aamu hommiin.

Aurinkoista päivää kaikille.

baby dream ja masuasukki 35+2
 
Johjolle Paljon Onnea tyttösestä! :flower: :)

Mä taisin joku aika sitten kirjoitella, että liitoskivut on vähän pahentuneet. No nyt mä olen kokenut jonkun ihmeparantumisen ja liitoskivut on kadonnut kokonaan pari päivää sitten. Näköjään kaikki on mahdollista :eek:
Yötkin menee useimmiten tosi hyvin. Saan hyvin nukuttua ja vessakäyntejä on yleensä vain kaksi. Tässähän alkaa olo vaan paranemaan loppua kohti :LOL:
Vaivoja ei oikeestaan ole kuin lievä närästys ja levottomat jalat iltaisin.
Aiemmin olin ihan varma, että tämä vauva ei laskettuun aikaan asti masussa pysy, mutta nyt alkaa tuntumaan, että ei sillä varmaan oo mikään kiire pois, kun oma vointi on näin hyvä :D
Oikeastaan ainut mitä kaipaan ihan suunnattomasti on se, että voin käpertyä miehen kainaloon ihan kiinni, niin ettei maha ole tiellä. Ja muitakin petipuuhia olisi kiva harrastaa välillä vähän vaihtelevammilla tavoilla tuntematta itseään niin kömpelöksi, mutta kun tämä maha on tiellä :snotty: |O

Nyt tuli ihan omaa napaa vaan, kun kuopus tuolla alkaa kohta heräillä,,,
Hyviä vointeja kaikille! :wave: Toivottavasti kaikki raskausvaivoista kärsivät pääsisivät nopeasti synnyttämään :hug:

zizilisko+ nuppunen 34+4
 
Johjolle sylin täydeltä onnea piskuisesta ;) Prinsessasta! :flower: :hug: :heart:

Tännekin rantautui nuha. Kumpainenkin pikkuapina valuvat räkää :snotty: Millä ilveellä minä itte tolta säästyn? Ei huvittais joka päästä jotakin valuttaa synnärillä :x

Joo. Sedän hautajaisista tuli ilmoitus, ei me taideta sinne lähteä.. Vauveli on niin kovin pieni sillon vielä.. Luultavasti ainakin... Noh, näkee sitten.

Zizilisko mainitsi että liitoskivut kateissa. Niin mullakin - melkein. Huomattavasti ovat kyllä helpottaneet, yölläkään ei tule enää kyyneleet silmiin kun kylkeä kääntää. Ja tuo uskollinen ystävä närästys on myös lieventynyt hurjasti. Tästä (ja valkosipulin katkusta mun ympärillä) voidaan päätellä että vauva on laskeutunut lähemmäs viemäriaukkoa \o/

Yöpissijät oy kokoontuu meillä kerran yössä, tossa kolmelta :kieh:

Kiva kun on noin nätti ilma, eikä pääse ulos :(

VN& Nukkuva Norsu & kuppi kahavia 38+ 3 :heart:
 

Yhteistyössä