Uutisia kurkkimassa minäkin
Hahaa,
että onko muilla nivelissä kipuja.. :kieh: Jos ees joku aamu saisin ennen puoltapäivää oikean käden käyttökelpoiseks niin mukavaa vaihteluahan se olis. Sormet on koko päivän kipeet ja turpeet, kaikki kymmenen kappaletta |O Lonkat ei vihottele enää, kun en vaan käytä tukivyötä kävellessä, sillon kirraa kyllä heti.
Mun
massu on tipahtanut, pitäs ottaa kuva. Oon jo KOLMESTI syöny ihan vastapuristettua valkosipulia ja ei oo närästys muuttanut muotoaan yhtään :attn: Hurraa!! :attn:
Ne kipiät (kipiämmät) supparit loppu sit siihen neuvolan jälkeiseen iltapäivään, näitä tavallisia
kovotuksia vaan tulee. Ei mitään limatulppiakaan oo näkyny
Mun setä pääs tuskistaan eilen, vuoden alussa totesivat syövän ja nyt jo meni.. :'( Onneksi oli noin lyhyt taistelu, oli kuulemma edennyt raivokkaasti ja heti saanut tosi vahvat kipulääkkeet, joten.. RIP. :heart:
Tänään on ukin hautaamisen vuosipäivä, hän kuoli sillon kun tuota nuorempaa odottelin.. Mummon kuoleman vuosipäivä on tuonnempana, hän menehtyi esikkoa odotellessa. Jokaiseen odotukseen on nyt sit kuulunut samalainen suru..
Sanzkuli, ehkäpä ens kerralla menetkin ja antaisivat vauhtia synnytykselle? Mulle terkka sanoi että näillä viikoilla joka ikinen supistus tekee jotakin, jos ei muuta, niin ärsyttää
Toi vanhempi terkka täälläpäin on oikea velho B)
Tipsula, mulla nää on kaks viimosta kasvaneet isompina, ja isompihan tuo edellinen oli, 4280g / 51cm tytteli..
Tämä nyt on asettunut takasin normikäyrälle ja arvio oli 3800g syntymälle. Nojaa, arviot on arvioita.. Velhoterkka tosin ennusti silloin juniorista, että siellä on joko poika tai ISO tyttö, omaan kokemukseensa perustuen...
Tirpunen jaksamista äitisi kanssa, mullahan on toisin päin, äiree ei ole sanallakaan maininnut tietävänsä koko odotuksesta, enkä ole nähnyt häntä sitten joulunalusviikon. Olispa mukava jos hää tulis tänne touhottamaan, vaikka onkin juuri kuvailemasi kaltainen rasittava vouhottaja.. Jaksuja :hug:
Miehen menoista vielä, eipä tuo juuri mene. Noh, ei juuri nyt pääsiskään mihinkään prkl |O :saint: *nykii talutinhihnasta* Töihin just ja just aamulla koiranluukusta lasken..
Täällä takatalvi yllätti, kahtena aamuna maa ollut jo valkoinen, tosin nyt jo ruskea voittaa
VN & Nukkuva Norsuvauva 38+2 (tahikka 39+2 jos ultramittojen mukaan saisi ulostautumaan... ) :heart: