Hakutulokset

  1. S

    LOKAKUUN 2o1o LAPSUKAISTEN ÄIPÄT*** Helmikuussa

    Heippa! Jos minäkin uskaltautuisin mukaan. Laskettuaika minullakin nettilaskurin mukaan 7.10.10. Toinen tulossa. Eli jos Lara- viitsisit lisätä minutkin listaan. Sara80......... Toinen......... 29v......... LKS
  2. S

    PAS ja onnistuminen

    Meillä esikoistytär sai alkunsa 5. IVF:n 1. PAS:ta ja tänään plussasin 5.IVF:n 3. PAS:ta. Joten kyllä tuntuu, että saattaa PAS olla parempi kuin tuoresiirto, koska elimistö ei ole niin kovilla ennen sitä.
  3. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heipä hei! Olen palstaillut täällä sivummalla jo muutaman viikon. Haluaisin nyt liittyä joukkoonne. Vähän taustaa; Olemme yrittäneet lasta v.1999, hoitoihin lähdimme v. 2001. Meille on kaikenkaikkiaan tehty 5. IVF hoitoa ja en edes muista kuinka monta PAS:a siinä välissä. 4.syyskuuta 2007 meille...
  4. S

    Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

    Heippa! Täällä kans yks toista raskautta toivova. Meillä 1v 3kk tyttö. 5 IVF hoitoa takana, enkä muista enään kuinka monta PAS:a on tehty. Pakkasessa vielä 4 alkiota. Nyt perjantaina ultraan ja ehkä jo ens viikolla päästään siirtoon. Onnea kaikille hoitoihin!!!
  5. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Voimia pikkuisensa menettäineille ja iso :hug: !!! Olen pysytellyt nyt vähän aikaa täällä takavasemmalle. Joka päivä kylläkin olen käynyt lukemassa kuulumisianne. Minulla jatkunut ruskea tuhruvuoto jo kolme viikkoa. Torstaina kävin pikaultrassa ja pikkuinen voi (ainakin silloin) hyvin. Oikea...
  6. S

    kuinka yleistä tuhruvuoto on?

    En tiedä, kuinka yleistä tuhruvuoto on, mutta minulla on tullut ruskeaa vuotoa jo kolme viikkoa. Tätä ennen oli viikko taukoa ja sitä ennen tuli viikon verran. Etkö sinä SaaraX ollutkin myös lapsettomuuspuolelta? IVF-ketjusta? Minä tulin myös sieltä. No, tosin, en tiedä mistä vuoto johtuu...
  7. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Omaa napaa; Tänään käytiin LKS:ssa katsastamassa ultralla, että mitä tuolta masusta löytyy. Sielä löytyi 1,07 cm pituinen pikkuinen, sydämenkin värähtelyn pystyi juuri ja juuri näkemään. Olen niin onnellinen!! :saint: Huomenna voi sitten soittaa neuvolaan ja varata ajan sinne. Siirrosta johtuen...
  8. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Kiitos mouku80 ja Mimosa81!! Soitin LKS:aan ja tiedustelin tätä tilannetta, vuotoa ja lähtöä sinne työreissuun. Minulle sanottiin vain, että voi voi, jos se tulee sieltä ulos, niin ei sille mitään voi! Kyselin myös mahdollisesta ultrasta ja sairaslomasta, mutta en kuulemma tarvise. Menen...
  9. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Omaa napaa taas: Illalla alkoi ruskeavuoto taas. Tällä kertaa hieman runsaampana kuin viimeksi. Taas pelottaa aivan hirveästi. Hirveä stressi, huomenna pitäis lähteä kolmeksi päiväksi työreissuun. Eikä oikein vois jäädä poiskaan. Mitä mie teen? Onko teillä muilla tullut nyt vuotoa? Kuinka kauan...
  10. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Aurinkoista sunnuntaiaamua kaikille! Sesty: Kiitos kysymästä! Kaikki on nyt mennyt hyvin. Vuotoa ei tullut paljon ja loppui sitten kokonaan. Kävin HCG:ssä ja arvot oli kohdallaan. Onneksi. 8.10. ensimmäinen ultra (vasta). Piinaavaa.Miten sinulla on mennyt? Annastiina69: Voit laittaa...
  11. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    PieniTytönTylleröinen paljon :hug: . Täällä kans ollaan aivan maassa . Eilen illalla alkoi ruskeavuoto. Pelottaa aivan hirveästi. Ollaan oltu niin onnellisia tästä raskaudesta, tämä olisi meidän ensimmäinen. Ollaan kuljettu hoidoissa OYS:ssa vuodesta 2002 lähtien. Tämä tehtiin PAS:na...
  12. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Kiitos sesty! Minulle tulee tasan neljä viikkoa siirrosta, kun on ensimmäinen ultra. Saa nähdä, toivottavasti sydänäänet ovat todettavissa jo silloin. Millainen sulla on olo? Onko oireita? Millaisia? Itselläni ei hirveästi vielä oireita ole ollut. Alussa palelsi hirvittävästi, mutta sekin on...
  13. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Hei ja todella paljon onnea sestylle!! Tänään aamulla tein todella vahvan plussan. Täytyy ajatella positiivisesti ja uskoa, että tämä voi olla totta. Kuitenkin on tarkoituksena pitää jalat vielä tiukasti maassa kiinni. 8.10. ensimmäinen ultra, sitten tietää vähän enemmän. Uskaltauduin tänään...
  14. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Uskaltaisikohan sitä alkaa jo kirjoittamaan tälle palstalle (siirryin tuolta lapsettomuus->IVF elo/syyskuu -palstalta)? Hieman taustaa: Takana 5 IVF-hoitoa. Nyt 5.IVF:n 1.Pas. Ensimmäisen kerran saimme plussan. Onnellisia ollaan! Nyt siirron perusteella rv 4+3. 8.10. ensimmäinen ultra...
  15. S

    2 IVF elo/syyskuu

    HelinäKeiju75: Kiitos vastauksestasi. Toivotaan, että näin ei käy. Olen pahoillani puolestanne :hug: SaaraX: Kiitos myös sinulle Saara! Täytyy vain jaksaa toivoa ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Kaikenkaikkiaan olemme joutuneet kokemaan 7 kertaa pettymyksen hoidoissa...
  16. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Vein tänään pissanäytteen labraan. Tulos HEIKKO positiivinen. Jotenkin jäi kaukumaan päähän tuo sana heikko. Olen tehnyt myös kotitestejä viikon verran (kun ei ole jaksanut odottaa), tulos on koko ajan parantunut, mutta ei edelleenkään kunnon viivaa. Nyt joutuu vaan odottelemaan. Ensi viikon...
  17. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Marika28: Kiitos vastauksestasi. Minulla on takana 5 IVF hoitoa, punktio on tehty kp 15-20 välillä. Riippuen siitä, miten munarakkulat ovat kehittyneet. Saa nähdä miten tässä käy. Ei uskalla vielä uskoa "haamua". Täytyy testailla vielä muutamana aamuna kotitesteillä ja jos näyttää hyvältä...
  18. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Tänään on menossa pp11. Olen tehnyt parina päivänä jo raskaustestin (ei jaksa odottaa..). Testissä on näkynyt ns. haamuviiva. Minulla on tukihoitona Lugesteron. Tietääkö kukaan, sisältääkö Lugesteron HCG-hormonia? Ajattelin vain, että aiheuttaako se ns. haamuviivan raskaustestiin. Kiitos...
  19. S

    2 IVF elo/syyskuu

    Hei! Olen tässä jonkin aikaa käynyt lukemassa keskustelujanne ja ajattelin, että voisin liittyä mukaan. Takana lapsettomuutta 7vuotta, viides IVF tehtiin maaliskuussa. Nyt menossa 5.IVF:n 1. Pas. Tällä hetkellä pp5. Tuntuu toivottamalta tämä yrittäminen. Koko ajan toivoo, mutta samaan aikaan...

Yhteistyössä