LOKAKUUN 2o1o LAPSUKAISTEN ÄIPÄT*** Helmikuussa

syys-lokakuun vaihde:
Taikamyrsky................................toinen...............26v................KOKS

1.10.

Sutinaa.......................................toinen....................................KOS
Emmabella.................................................................................KOKS

3.10.

heikku..........................................toinen...............24v...............NKL
mama-L.......................................toinen................22v...............KSKS
Juon Kahvini Miten Sattuu...........toinen................27v..............TAYS
limeee........................................esikoinen............20v...............TYKS

4.10.

Nipsuliina83................................toinen................27v...............LS
Smurfi.................................................................... 26v.............OYS
Kätsy................................esikoinen...........22 v............NKL/KOS
Virtanen.....................................toinen..................30v..............MKS

5.10.

Hoikkalori...............................toinen..................30v..................KSKS
P123.............................................................................................

6.10.

puskajussi.................................neljäs......................38v.............

7.10.

HayLina.....................................esikoinen...............25v..............
Sara80.......................................toinen...................29v.............LKS

8.10.

Kultasiipi....................................esikoinen..............25v... ..........KSKS

9.10.

PieniRunotyttö..........................kolmas...................27v.. ...........TYKS

10.10.

Aisla...........................................toinen..................30v ..............KOS
Murmu.......................................esikoinen..............22v................

11.10

Lilein.....................................kolmas...................27v..............SATKS
Pirkkis......................................toinen....................30v.............KSKS

12.10

Cleopatra.............................toinen.......................34v.............TAYS

16.10.

R u u s u t a r h a.................kolmas......................23v..............HYS

x.10./ vielä ilman LA:ta

Auroora................................toinen.......................23v.............
Neila...................................................................... ..................
pokermama..........................esikoinen..................21v............



Aikisemmat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1629288,150
 
Aisla

Lisäätkö Lara- mulle

Aisla..................toinen...............30v....................Kättäri (kai)

Tervetuloa kaikille uusille!

Mun yhdellä kaverilla on valmistujaisbileet ens lauantaina...En haluaisi kertoa vielä, mutta kun ne arvaa kuitenkin, kun siellä on tarjolla alkoholia ja koko kaveripiiri kuitenkin varmasti juo. Pitää kai sanoa että en kommentoi :LOL: Toisaalta, ei kai se nyt maailmaa kaada vaikka ne ystävät saisikin tietää. Tällä menolla käyn siellä välillä vessassa oksentamassa, kun pahoinvointia kuitenkin on.

Tsemppiä tupakan jättäneille! Ei varmasti ihan helppoa ole, itse en polta.

Esikoista odottaessa oli hirveät selkäkivut, ja nyt ne on taas palanneet! Ei voi olla totta..esim. en meinannut millään pystyä tekemään ruokaa kun alko säteilevä kipu selässä. Tuntuu tosiaan, että nyt tokalla kerralla kaikki raskausvaivat iskee vaan heti alussa, jotka tuli paljon myöhemmin edellisessä.

No, nyt lopetan valituksen ja totean, että ihanaa että tuolla on joku kasvamassa :heart:
 
Heippa kaikille!

Minäkipä heti tämän aamun plussasta innostuneena ilmottaudun teidän joukkoonne. =)
Laskettuaika oli nettilaskurin mukaan 7.10.10. Esikoinen olis tulossa ja toivottavasti kaikki menis hyvin loppuun saakka. :) Ikää 25-vee. Kirjottelen myöhemmin sitten lissää..

muoks.

Haylina...... esikoinen.......... 25vee.....
 
Heippa!
Jos minäkin uskaltautuisin mukaan. Laskettuaika minullakin nettilaskurin mukaan 7.10.10. Toinen tulossa.
Eli jos Lara- viitsisit lisätä minutkin listaan.

Sara80......... Toinen......... 29v......... LKS
 
Taikamyrsky...........toinen..........26v........KOKS

Kirjotan nyt tähänkin kun jo tonne vanhaan kerkesin. Huomiseksi sain ultra ajan yksityiseltä, pakkohan se on mennä katsomaan onko sielä ketään :) Joten palailen huomen iltasella että kuin kävi..

Onnea uusille :flower:
 
mulle voi vielä lisätä synnytyssairaalan eli TYKS.

Tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut!! :heart:

Tänään soitin äitiysneuvolaan ja sain helmikuun lopulle ajan. sinne asti tarvitsisi sitten kärvistellä!! Eilen plussasin uudestaan clearbluen digitaalitestillä ja tuloksena plussa toki!

Isäehdokkaallekin kerrottu, järkyttyi aika pahasti mutta kyllä se siitä saa luvan sopeutua. Vielä kun äidille ja isälle uskaltaisi. Oliskin elämäntilanne vähän eri.

Mites muiden vointi? Itsellä hirveää pahoinvointia, tänään meinasin lenkille oksentaa. Nenä vuotaa myös jatkuvasti, voi toki liitty tähän kylmyyteenkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikamyrsky:
Taikamyrsky...........toinen..........26v........KOKS

Kirjotan nyt tähänkin kun jo tonne vanhaan kerkesin. Huomiseksi sain ultra ajan yksityiseltä, pakkohan se on mennä katsomaan onko sielä ketään :) Joten palailen huomen iltasella että kuin kävi..

Onnea uusille :flower:
Tsemppiä huomiseen ultraan!!!
Mulla on huomenna kans alkuraskauden ultra.. jännittää!!!
 
Kiitti onnitteluista ja tervetulotoivotuksista! :) On vielä niin epätodellinen olo, ettei oikein tiiä mitä ajattelis. =) Mullakin meinaa tuo huono olo vaivata, et jatkuvasti saa kyllä olla syömässä jotakin. Muuten ei kyllä vielä hirveesti mitään oireita ole. =)
 
Tässä mun infot:

mama-L ........ toinen .......... 22v ............. KSKS :heart:

Monet onkin menossa alkuraskauden ultraan. Mä en tiedä vielä meidän aikeista. Oon ollu neuvolassa töissä ja siellä on paljon vanhoja työkavereita joilta varmaan kysyn sitten joskus 8+ viikoilla että kurkkaisko. :) Muistaakseni 8+6 kävin neidistäkin ekassa ultrassa duunin kautta. Tiiän että hermoilisin vaan jos menisin jo nyt, ja ei näkyiskään sykettä ynnä muita. Nykyään saa sentään tässäkin kunnassa 2 ultraa "ilmaiseksi", tai siis polimaksulla. Vielä viime vuonna täällä sai vaan sen rv 10-12 ultran eikä rakennetta ollenkaan.

Tänään on ollu taas vähemmän sellasta oksuoloa, mutta tosi kova väsymys on... Väsymys oli mulla ehkä se selkein oire esikoisestakin, kerran menin päikkäreille joskus 17 aikaan ja nukuin aamuun asti. :D Nyt on tehny kovasti mieli kaikkea raikasta, eilen tein pakastemarjoista ja jugurtista sellasta ihanaa juomaa, nam! Harmi kun ei voi suoraan pakkasesta murskata, kun on se listeriavaara otettava huomioon erityisesti nyt, niin täytyy marjat ensin kuumentaa.

Mä taidan lähteä vaakatasoon itsekin kun vielä ehdin! :wave:

-mama-L :heart: Salme 5+1-
 
Hyvää helmikuuta uudet ja vanhat! :flower: Ja kiitos uudesta pinostaLaralle Ai niin ja mulle voi lisätä et toinen lapsi on tulossa.

Mulla jatkuu väsymys ja huono olo tulee heti jos ei muista syödä. Liikunnasta oli tuolla aiemmin puhetta. Mä ajattelin jatkaa voinnin mukaan normaalisti sinne viikolle 20 asti. Sit vois vähän höllätä, tai muuttaa liikkumistapaa lähinnä. Sitä en muista mikä on suositus et millon pitäs jättää vatsalihastreenit pois, oliko se myös siellä viikon 20 tienoilla?

Nipsuliina ja sintti 5+0
 
Kiitos minunkin puolesta Laralle uudesta pinosta :)
Minun tietoihin voi lisätä että ikää on 26v.

Minä edelleen kovasti odottelen oireita... Ei näy eikä kuulu. Ehkäpä tyydyn vain iloitsemaan tästä oireettomuudesta ennenkuin ne sitten rymähtävät täysillä päälle :LOL: Ei siis tunnu yhtään "raskaalta", mutta taidanpa luottaa noiden testien plussiin.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Smurfi ja maha 5+0
 
Näyttäis olevan vapaata tilaa tuolla 9.10 kohdalla, joten sinne...

PieniRunotyttö.................................kolmas..........27v..... .........TYKS

Viikonloppuna piirtyi testiin plussa, eli kolmatta odotellaan. Esikoinen on 5v. ja nuorimmainen täytti juuri 8kk.
Oireita ei juurikaan ole, paitsi iltaisin vatsassa hirmuinen turvotus...niin ja vilutus.

PieniRunotyttö 4+2
 
Muih!

Ja mulle voi tonne päivittää et 27v, toinen ja sairaala kait TAYS.
Raskausoireet on täälläkin edelleen olemattomat, paitti että mielialanvaihtelut on edelleen huipussaan ja mies parka entistä kovemmilla :D Lähenkin tästä nyt lepyttelemään sitä :heart: :whistle:

T. Raivohullu & Masukas rv 5+1
 
Mulla on mieliteko virallisesti bongattu; vichy! Käytiin äsken kaupassa, supermarketissa oli KevytOlo-vichyt 0,99?/pullo. Muutaman hamstrasin sieltä kärryihin. :LOL: Samoin viinirypäleitä pari pakettia, kurkkua, porkkanaa ja dippiä. Pepsi Max johon laitan sellasta limetäysmehua, nii NAM! Eli raikasta ja hapanta. Mmmm :p

Nyt ehdin pötköttää hetken kun mies tekee ruokaa. Hirveä ryysispäivä ollu...

Tervetuloa PieniRunotyttö! :flower:
 
Hei!

Uskaltaudunpa tänne, vaikka aika epäuskoinen olo on, että olisinko todella raskaana. Mutta sellaista digitesti sanoi.
Olen 34-vuotias ja jos loppuun asti päästään, niin toinen lapsi olisi tulossa, laskettu aika 12.10. Sairaalana TAYS.

t. Cleopatra ja kaiketi raskausviikkoa 4 aloitellaan
 
Eli siis tietoihini voi lisätä keretessään, että esikkoa meille odotetaan, ja synnäriksi harkitaan NKL/klöopisto. En osaa vielä sanoa, mutta aika varmasti jompi kumpi. Jorviin tuskin :)

Ihanaa lukea, että muillakin on jo oireita :D Ajattelin että olen varmaan vainoharhainen, kun eihän sen pahan olon pitänyt näin aikaisin tulla. Itselläni on iltapahoinvoinnin (ei ihan joka ilta..) lisäksi menkkamaisia kipuja alavatsan ja -selän seudulla, kasvojen iholla aika paljon finnejä, tissien arkuutta (erityisesti nännien) ja itkuherkkyyttä. Jännittävä tunne, kun ihan oikeasti rupeaa itkettämään ilman syytä. Toki olen ennenkin ollut sellainen pillittäjä, esimerkiksi söpöt eläimet ja vauvat on saaneet tämän tytsyn itkemään ihan satavarmasti aina :D Mutta nyt siis ihan ihmeellisetkin asiat herkistää, ja siis tosiaan kyyneleet valuu jo ennenkuin kerkeää tiedostaakaan että itkettää :)

En sitten tiedä, että voisiko tuo herkistymisoire olla lähinnä siitä että olen antanut itselleni luvan olla herkempi. Mutta ainakaan tiedostettua ei ole.

Onko muilla järkyttäviä keskenmenopelkoja. Tietysti pelko kuuluu tähän vaiheeseen elämää, mutta näkeekö kukaan esim. painajaisia keskenmenosta? Itselläni se on lähes koko ajan mielessä ja joka vessakäynnin yhteydessä olen ihan varma että se on ohi nyt. Päivä kerrallaan mennään, ja varhaisultraa varmaan ensi viikon lopulle tai sitä seuraavan viikon alkuun.
 
Liittyisin myös joukkoon, vaikkakin myös minulla on vähän epäuskoinen olo (mutta onnellinen). Itse olen 27-vuotias, kolmas lapsi olisi tuloillaan (muut lapset 5v ja 1v5kk), laskettu aika 11.10. ja sairaala SATKS. Kaipa tässä pian tottuu ajatukseen uudesta tulokkaasta...

T. Lilein ja piipiäinen
 
Moikka!
Liittyisin mukaan. Pitkä ja kivinen tie takana, mutta viimein plussa tuli. (Kirjottelin tuolla kuumeilijoissa nimellä Himputti) Esikoistyttö 04/07.
Mun tiedot siis

11.10..........toinen...........30v.......... K-S KS
 
Kätsy Sun oireet kuulostaa aikalailla mun oireilta. Aaltoilevaa pahaa oloa löytyy, tissiarkuutta, alamaha oli kyllä eilen illalla tosi kipeä ja sunnuntaina aloin pillittämään kun katsoin telkusta Täydellisten naisten uusintaa. :LOL: Pelko keskenmenosta on myös suuri. Varsinkin eile illalla pelkäsin koko ajan kun kävin jumpalla ja se masu kipuili niin kovasti illalla. Piti tehdä aamulla uus raskaustestiki, et usko et oon edelleen raskaana. :D

HayLina & Hippu 4+5 (Kylläpä nuo viikot tuntuu niin pelottavan vähäisiltä)
 
Heippahei! Mulle voi siis lisätä tuonne, että 4. tulossa.
Mukavasti tulee lisää uusia odottajia. =) =) Tervetuloa!
Tänään heräsin todella kuvottavaan oloon, mutta luulen et tämä pikku flunssa on osasyyllinen. Sunnuntaina vilustutin itteni kunnolla ja eilen alkoi tuntua keuhkoputkissa, että kylmää on saatu. Voi olla et on pikkasen lämpöökin, mut en jaksa mittailla. Olis iltavuoro, mut katon vointia päivemmällä, et meniskö töihin.
Eilen kävin ostamassa rintsikat, isommat, kun huomasin aamulla, et rinnat tursus reunoilta ja nännit oli niiiin arat, et ne joteskin painoi liikaa. Ihanko ois neulat ollu nännipihoilla...
Laitoin eilen liian vartalonmyötäset vaatteet duuniin, kun illasta alko turvottaa ja pömpöttää. Pistin sitten ison muhkean kaulaliinan kaulalle roikkuun, näköesteeksi.. :LOL:
Hassusti tuo masu tursuaa näkyviin aikasemmin, kun ekalla kerralla. Sillon tais olla viikkoja jotain 17-18, kun se pullahti näkyviin. Mut sitten se olikin heti ihanan pyöreä, eikä ollut mitään alkuturvotteluja :/ Kun on aika kova treenaamaan, niin luulis et vatsalihakset pitäis vatsan kohillaan..
:heart: 4+6 :wave:
 
Minäkin liityn tänne heti plussattuani tänään 2.2 - eli tietysti toinen tulossa =) Tällä hetkellä esikoisprinsessani on 1,5v. Mie olen tästä plussasta niin haltioissaan. Tällä krt tärppäsi todella vähillä yrityksillä :)

4.10.2010........Virtanen...................2. ...................... 30v. .....................MKS ..........
 
Heippahei.

Kaipa minäkin tänne jo uskallan liittyä :) Eli ensimmäinen plussa pärähti digitestiin jo 27.1,tein sen jälkeen negoja,kunnes sitten viime la tai su tuli testeihin värillisiä viivoja oikein olan takaa. Eilen tein kaksi digitestiä,molemmista teksti "raskaana". Tänään oli vielä pakko tehdä yksi,kun en millään osaa uskoa,ja sekin ihan selkeä plussa. Esikoinen siis kyseessä.

Meillä tärppäsi yk8,ensimmäinen yk kun emme oikeasti stressanneet,pupuilimme kun siltä tuntuu. Oltiin jo etukäteen sovittu,että (kun) tästä kierrosta ei tärppää,siirretään yritystä kesään. Vaan kuinkas kävikään :D Kiertopäivistä en osaa sanoa,veikkaisin jotain 28-30kp:tä. Söin tossa teroja muutaman kierron,mutta tajusin,että ne estää mun ovulaation,ja lopetin ne.

Niin,ja olen 21vuotias, kihlattuni 24vuotias. Asumme etelä-suomessa,ja meillä on kolme pienenpienenpientä koiraa,joista vanhin nyt vähän vajaa 2v ja nuorin 4kk,joten vipinää riittää!

Ilmoittelen nuo lasketut ajat sun muut sitten kun ne tarkentuu,nyt vain ihmetellen porskuttelen eteenpäin :)
 

Yhteistyössä