Hakutulokset

  1. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heippodei! Ekaksi: ONNEA JOUSKARI!!! :flower: :flower: :hug: :heart: Täällä kp 17/25 ja toiveet siellä jossain. Kp 7 tunsin kovaa vihlontaa oikealla puolella jota kesti sen illan ja seur.pvän. Ihan siis normi ovis-kipua,jotenka aattelinpa nyt sitten oviksen olleen tuollon kp 7,mutta...
  2. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Moikat! Täällähän mä olen ja kp 2/25. Kiirettä pitänyt ja nyt saikulla,tenniskyynärpää. Meillä yritykset tauolla tai ainakin vähemmällä,katsellaan vaan elämää eteenpäin tässä ja harrastellaan pelkästään harrastamisen ilosta ja sillon ku sille tuntuu. :) Pistäydyn välillä teitä...
  3. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Täällä alkoi just menkat! :headwall: :( Tinkiwinkille: :hug:
  4. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Hittolainen!Mä en nyt oikeesti tiiä mikä on kp:n laita!? Kun viimeks menkat alko verisellä tiputtelulla,ilman normi tuhrua,mutta sitten kunnolla alkoi vuotaa 2pvän päästä tuosta tiputtelusta.Kattelin yourdaysin sivuilta kiertoani ja ens ma pitäis vasta menkkojen alkaa,jos alan laskemaan siitä...
  5. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heip! Maaruska,ettei vaan ois sitä kiinnittymisvuotoo,jos sulla on oviksestakin jo 5-6 pvää! ;) DeviLiah: Mulla kipeytyy nännit oviksen tienoolla,en nyt osaa sanoa että kipeytyykö ne heti kun ovis on vai ennenku on ovis vai sen jälkeen,mutta kipeytyy kumminkin. Nyt kierto loppusuoralla ja...
  6. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heippati! Pantikselle jaksamista! :hug: :flower: Kävin vakoilemas teidän onnellisten odottajien pinoa tuolla odotus-puolella.Kiva kun olitte mullekin paikan sinne varannu! :heart: :) Noh,nyt kp 15 tai 17,en oikeen tiedä miten laskea.Valkkista hulluna,mut ovisoireet eivät ilmaantuneet...
  7. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heisolenge! :) Onnea lentsikalle plussasta! :flower: tinkiwinki: hyvältä kuullostaa! Mulla alkas kans olee ovisaika käsillä..Pitäis puputella maanantaihin asti..ei kylläkään ehkä himot riitä.. :ashamed: Kohta lähen kummityttöö moikkaamaan,ihanaa! :heart: Mites se nyt menikään toi ennustaja...
  8. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heipat!Ooooh,lentsikka on saanu haamun!Voi onnea!!! :heart: :flower: :hug: Kyllä se siitä vahvistuu! Te kaikki muut varmasti plussaatte ja mä jään ittekseni pitämään lentoa ilmassa.. :| Ja mulla nyt menossa vasta kp 2,eilen täti tuli oikeesti kylään..Tuhru olikin tällä kertaa vähä ruskeeta...
  9. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Tinttaralle tais tulla täti kylään ja etuajassa?! :o Muuta ei ollutkaan odotettavissa,mutta ei silti tartteis tulla liian aikaseen! |O Plussia teille muille! :heart:
  10. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Moikat! Mulla on onngelma: Lauantaina alkoi omituinen pistely navan vieressä,jota kesti jokusen tunnin. Sunnuntaina tuntui ovis-nippailuja.Su-mä yönä kivut olivat ihan järkyttävät!Kipu tuntui oikeassa munasarjassa,säteili selkään ja toiseen kylkeen asti!Kipu oli...
  11. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Heips!Joku onkin tainnut kaipailla?!Kiva juttu..Juu,mulla menossa kp 3,eli täti tuli ajallaan.Muuta ei kyllä ollut odotettavissakaan,paussia pidän koko hommasta ja on tässä kaikkee ressiä ollu,niin eipä oo pupuilutkaan olleet mielessä..Katellaan miten edetään.. Tsempit kaikille! :heart: :flower:
  12. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Moikat! Täällä ihan suht jees fiilis..Paitsi että tää muutto asia rassaa ihan sikana! :headwall: Huomen päästää jo kamoja muuttaan uuteen osotteeseen,mutta kun kaikki on ihan levällään ja vaiheessa!!!Tääl entises pitäis vähä seinii ja ovii paikkailla ja maalailla..Roskiin menevät kamat oottaa...
  13. T

    Luovunko toivosta?

    Kiitos vaan teille lohduttavista sanoista ja hyvistä neuvoista...heitä en kiitä,joiden teksti satutti.. Juu,siis kyllähän mäkin olen miettinyt,että mitä pahaa olen tehnyt kun siitä näin rangaistaan..?En mitään. Niin,olen tikuttanut ovista ja se löytyi.Myös verikoe silloi pari vuotta sitten sen...
  14. T

    Luovunko toivosta?

    Toisaalta sen on helppo sanoa,jolle lapset ovat tulleet tekemällä tai ilman..Tämä asia se juuri koskeekin..Lapset tulee jos on tullakseen..Sen eteen kyllä joutuu valitettavan monet tekemään jotain,koska kaikille ne eivät vaan tule jos on tullakseen.
  15. T

    Luovunko toivosta?

    Kiitti vinkistä,mutta lasta emme ole tekemällä tehneet vielä missään vaiheessa,enkä sen tekemistä enää edes mieti.Kierron lopulla alkaa vasta jännittää josko ois tärpänny.Ovista en tikuta tms. tunnen sen kyllä ja hommaillaan fiiliksien mukaan..Toisaalta voihan se olla niinkin että pitäisi kai...
  16. T

    Luovunko toivosta?

    Meillä lapsettomuutta 5v1kk takana,eikä mitään tunnu tapahtuvan. Viime kierto oli tuhruton,joka sinällään oli ihme!Kierrot mulla 25 ja kp 20 alkaa tuhruvuoto.Nyt menossa kp 1 ja näin ollen 5 vuotta rikkoutui.Melkein jo uskoin ja toivoin että 5 vuotta tarvittiin siihen ihmeeseen,mutta ei!Nyt kun...
  17. T

    Kummallinen vuoto, osaako kukaan sanoa..

    Omakohtaista kokemusta ei ole,mutta olen lukenut joskus että joillakin voi esiintyä oviksen aikoihin vuotoa,jotenka sitä se varmaan on!Ei muutakun vällyihin! ;)
  18. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Jep,musta ei löytyny vikaa.Miehelleki oli purkki ja lähete valmiina...Pitää varmaa tk:ssa käydä uus lähete hommaamas sinne lapsettomuuspolille..en usko et voi vaan jatkaa siitä mihi jäätiin..Oon kyl hyväksyny senkin jo et jos lapsii ei tuu,nii sit ollaan kahestaan.. Tsemiä teille muille...
  19. T

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

    Kiitti...Käytiin lapsettomuuslääkärillä ja minut ehdittiin tutkia,kunnes tuli mutkia matkaan ja asia jouduttiin laittamaan jäihin.Siis muussa elämässä mutkia..Tästä on jo ainakin 2 vuotta aikaa,joten pitäisi kai aloittaa kaikki alusta..

Yhteistyössä