++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

jep uutta kohti vaan kp1 siis tänään ;) Nyt alkoi vuotamaan =) kumma juttu että mua ei edes vi*uta :headwall: Mä olen ehkä havainnut että elämää on makuuhuoneen ulkopuolellakin, ettei tämä nyt ole maailmaa kaatava asia.

kiitos kuitenkin lenttis tsempistä, ei se hukkaan mene :saint:

Kun aika on kypsä niin tulee jos tulee, Nyt kuitenkin alan ukolle syöttämään vitamiinejä. Ja suostui, vieläkö tajuisi lopettaa tupakanpolton :( mutta enpä usko, on siis polttanut ikänsä jo äidin kohdussa, joten pieni tunne minulla että ukon simpat ei ehkä liiku enään niin kovaa kuin ennen, mutta olkoon liikkumatta sitten. Meillä liikkuu kuitenkin kaksi esi-murkkua tuossa vilkkaasti :LOL:
 
Hips!

Täältä tulee aivan yltiöpäisen väsynyttä tekstiä.. nukun 9 tuntia yössä, päivälläkin mieletön väsy ja vaatii hurjaa mielikuvitusta että saa kahdelta pikkuiselta salaa otettua itselleen pienet torkut.. Pää on järkyttävän kipeä ja etova olo kiusaa aamusta iltaan.
On tämä alkuaika kyllä rankkaa, vaikka ihanaakin.. (joo, plussauksen jälkeen reilun viikon oli hymy herkässä, mutta nyt vaatii äärimmäistä voimapinnistystä että saa suunsa hymyyn :kieh: )

Nyt vielä jos saisi varmistuksen että masussa todella on elävä pikkuinen, niin kiitos nam.. :whistle:

Näiden sanojen myötä toivon että te kaikki saisitte plussan niin pian kun se kullekin on tarkoitettu! ..eli pikimmiten :p :heart:

 
Pantsu! Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! :hug: Toivottavasti kesä olisi valoisampi ja positiivinen, olet kyllä kovia joutunut kokemaan :heart: :heart: Toivotaan että tuo kuuri tuo toivotun tuloksen ja myöskin TJOT:lu olisi hyvästä. Itsekkin yritän siihen tähdätä! Nyt kesä voisi olla siihen hyvä ajankohta, kun ei tule pyörittyä koneella niin paljoa, eikä vauva ole koko ajan mielessä, vaan kesä ja miehen kanssa yhteiselon vietto ;)

Ps. laitoin Pantsukaisen takaisin listoille, TJOT meinigillä :D
Ei meitä kyllä enää montaa ole, ensi kuussa varmaan taas joku meistä plussaa ;)

Mivi koitahan vain sinnitellä olojesi kanssa :saint: Täällä kateellisena ollaan r-oireistasi :D

Viikonloppuna olisi sitten häät! Ihanaa kun saa vain olla vieraana, kun en ole kaasona. Häät on niin ihania ja iloisia juhlia :heart: Vaikka itse en halua välttämättä mennä naimisiin, niin muiden avioliittoja on kiva juhlistaa!
Sitten seutaavalla vkl onkin kaverin Yo-juhlat! Seuraavalla vkl on Sauna Open Air festarit ja sitten on Juhannus.... ja sen jälkeen alkaa oleen 30v. juhlia kaveripiirissä! Kylläpäs on juhlittavaa... ei tässä kerkeä raskautumista ajattelemaankaan :LOL:
 
Heh, et sitten Jouskari malttanut olla lisäämättä mua takaisin. :D No, ei hätiä. En varmaan ihan joka päivä ehdi täällä käymään, mutta aina silloin tällöin.

Meillä on muuten kanssa kaikki viikonloput täyteen buukattu jo heinäkuulle asti! On surullisia ja iloisia juhlia tiedossa. Tädin hautajaiset ovat tämän viikon sunnuntaina. Sitten onkin kolmet (!) ylioppilasjuhlat, isot synttäribileet kavereiden kanssa, Provinssirock ja Juhannus. :) Minäkin haluaisin häihin, mutta ei ole ainakaan tänä kesänä tiedossa yksiäkään. :/

maaruskalle pahoittelut t-k-k:sta. :hug:

ON: Munasarjakipuilut ovat jatkuneet jo melkeinpä viidettä päivää. Ärsyttää, kun tietää, että ne mitä luultavimmin johtuvat pco:sta, vaikka viime kierrossa tulikin spontaanit kuukautiset ja mitä ilmeisemmin myös ovulaatio. Mahdollisuudet on kyllä varsin vähäiset mahdollisen ovulaation hyödyntämiseenkin, kun mies aloitti tosiaan viime viikolla työt toisella paikkakunnalla. :/ Kuulin eilen, että eräs kaverini kaveri on 10. viikolla raskaana ja täytyy myöntää, että ekan kerran kirpaisi kuulla jonkun toisen raskausuutisista. :ashamed: Yritän kuitenkin pitää mielen positiivisena. Etenkin jos tässä kierrossa menkat tulevat suht' koht ajallaan voi jo ehkä hieman toivoa. :)
 
Juu, en malttanut en :D
Mäkin mene yo-juhliin jossa sankari on paksuna ja se kirpasee myös ja sitten sinne tulee eräs toinenkin ystäväni joka on myös aluillaan ja sillä on jo ennestään lapsia ja tämä raskaus tuli niin nopsaa että.... jotenki on sellanen olo, että just joo, me yritetään pitkään ja toisilla tärppää jo melkein toistamiseen sinä aikana.... no ei nyt ihan, ehkä hieman liioitellusti, mutta kuitenkin :/ Mutta kyllä se meidän aika vielä tulee, meidän kaikkien loppujen lentokamujen :heart: Nyt vain nautitaan tästä hetkestä mitä on!
 
Heips!Joku onkin tainnut kaipailla?!Kiva juttu..Juu,mulla menossa kp 3,eli täti tuli ajallaan.Muuta ei kyllä ollut odotettavissakaan,paussia pidän koko hommasta ja on tässä kaikkee ressiä ollu,niin eipä oo pupuilutkaan olleet mielessä..Katellaan miten edetään..

Tsempit kaikille! :heart: :flower:
 
Tinttara :hug: koitahan selviytyä ressistä!! :heart:

Huomenna olisi sitten kaveripariskunnan häät :D Kivaa, kivaa :heart: ja ilmojakin on lupaillut B) Mulla on taas kuheen positiivinen fiilis ;) Mieski tuli maanantaiselta työrupeamalta taas kotiin, voipi olla, että tänään hieman lemmiskellään :heart: :D
 
:eek: :eek: :eek: :'(

en tajua.. oon ajellu harikkalla ja siis samalla harikkalla jo 5v ja koskaan ei oo ikinä käyny näin mun mies haki mut torstaina töistä ja ajeltiin sit kotiin ihan rauhallista vauhtii ja kun kotiin päästiin mun menkat alko ja niiden ei pitäs siis vielä ainakaan viikkoon alkaa.. :(

eli siis mä jatka harjotteluu... kait ei siis kyl vuotanu kun torstai ja perjantaina..
 
Palasin takaisin Italiaan ihanan pölyn keskelle! Remontoimme nimittäin kämppää, ihanaa! Kylppärissä alamme olla jo voiton puolella, vaikka sähköt pitääkin vielä vetää sinne ja uusi pesuallas, allaskaappi ja peilikaappi tulevatkin vasta ensi viikolla. Mutta muurari muurasi meille iki-ihanan suihkualtaan, siihen tuli niin kauniit kaakelit, että haluaisin kaakeloida niillä koko kylppärin lattian!

Olen tosi ylpeä miehestäni, joka häärää remonttireiskana 10 tuntia päivässä, hän on puhkonut seiniin urat sähköjohtoja varten, laittanut johdot ja muurannut seinät taas umpeen. Ja minä taas maalaan seinät, kunhan mies on ensin hionut ne maalauskuntoon. Nyt siis remppaamme makkaria, kun se on valmis, siirrymme olohuone/keittiöön. Meillä siis on avokeittiö olkkarissa, ja sekin on tarkoitus uusia aivan täysin, ihana katsella uusia keittiöiden malleja, haluamme jotain aika modernia, mutta lämpimän sävyistä.

Eli ei mulla juuri muuta raportoitavaa ole kuin nää remppahommat :LOL:

Munasarjoja särkee niin kuin Pantiksellakin, ja ottaa kyllä päähän :headwall: Ja eilen ja tänään oli tosi mehevät ovislimat, niin että tietenkin toivo nosti taas päätään, vaikka mulla on ollut niitä limoja melkein joka kierrossa, vaikka tiedän, etten ookaan ovuloinut, niin että...

En muuten oo viikkoon ees tarkistanut, että mikä kiertopäivä mulla on meneillään, eli täällä sitä tjottaillaan oikein kunnolla :LOL:

Oltiin muuten eilen illallisella tosi mukavan italialais-suomalaisen pariskunnan luona, on se vaan mukava puhua aina silloin tällöin suomityttöjen kanssa myös täällä Italiassa... :heart:
 
tinkiwinkille iso :hug: . Paitsi että jos tuo vuoto tuli outoon aikaan, niin voisko se olla kiinnittymisvuotoa? =)

Jouskarille ja muillekin tsemppiä raskautuneiden kavereiden kanssa. Mulle itelle ei ole vielä sattunut, että tutut olisi tänä aikana raskautuneet (johtuisikohan siitä, että mun tutuilla on jo kaikilla lapsia ;) .

Mutta Suomessa käydessä KAIKILLA naisilla näytti olevan joko sylivauva tai sitten olivat raskaana, niin kyllähän sitä menoa aika haikeana katteli... :whistle:
 
tinkiwinki :hug: laiton sulle uuden yk:n mutta katsellaan ja odotellaan miltä tuo sinun tilanteesi vaikuttaa, jos onkin jotain muuta kuin mensut :heart:

Meikä on "selviytynyt" häistä. Oli kyllä tosi hauskaa ja meni myöhäiseen. Naurettiinkin miehen kanssa kun herättiin illalla, että miten voi kello oikeesti olla niin PALJON! En sitten viime yönä sen takia nukkunutkaan ja nyt väsyttää |O ja jaffaa uppoo :LOL:
 
Mivi lisäsin sinut takaisin listalle :hug: Olen niin pahoillani! :hug:

).( tuntuu tässä vaiheessa ihan tyhmältä edes puhua omasta navasta, kun Mivillä on tuollainne tilanne! Mutta mainitsen nyt sen verran, että tämä kierto ei olekaan niin tyyni, mitä olen tässä puhunut. Siis raskautumisessa on koko ajan mieli ja kahta kauheemmin kytännyt ovista ja junaillut miestä sen mukaan lempimään :kieh: Noh jos nyt ei tärppää, niin sitten loppu kesä ollaan lunkisti!!! Mites meidän maaruska onko pystynyt oleen ressittömänä tämän asian kanssa?

Lenttis kuinkas teidän remppa edistyy? Todella taitava käsistään sinun miehesi! Toki myös on omani, mutta ehkä vähän laiskanlainen tekemään mitään, mutta toisaalta olen itsekin laiska, niin ei se minua niin häiritse :D Välillä otetaan toisiamme niskoistamme kiinni ja saadaan jotain aikaiseksi :whistle:
 
Toissayönä alkoi vuoto, ja tästä syystä päätin mennä tilanteen tarkistamaan ultraan.
No, ultrassa ei sitten näkynyt yhtään mitään. Vain pelkkä raskausontelo, joka sekin oli jonkin verran pieni viikkoihin nähden.
(ja mahdollisuutta myöhäisempään hedelmöittymiseen siis ei ehdottomasti ole)
Otin samantien mifegynen, ja huomenissa odottelen tyhjennystä sitten. Ei tullut mieleenikään odotella spontaania keskenmenoa, kun tämä pahoinvointi on jotain niin hirveää. Vielä tänäkin aamuna olen oksentanut pariin otteeseen!
Ja se vasta V*tuttaa kun tällainen olo on TYHJÄSTÄ!!!

Heipat kaikille.. :heart:
 
:'( on se vain niin väärin! Koitahan jaksaa pahaa oloa henkisesti ja fyysisesti :hug: Tuli ihan täällä töissä kyyneleet silmiin tuosta sinun surullisesta tilanteestasi. En osaa sanoa muuta kuin voimia oikein paljon :hug:
 
Ensinnäkin iso hali :hug: Miville, on se niin väärin ja tuntuu todella pahalta :'( Mutta täältä lähetän sinulle voimia!

Olen siis oikeasti ollut poissa päiviä, päätin että en netissä/täällä käy ja en ole edes siis lukenut, mutta tänään tuli sellainen olo että joskos kävisi :LOL: Omista oloista: Olen siis välillä unohtanut koko asian ja sitten taas mietin että tuleekohan meille vielä ja taas unohdan ajattelen että tulee jos on tullakseen.... No katselaan ja kuunnellaan.

Tinkiwinkillä "outo" tilanne, mitä lie?? Toivottavasti selvinee pian ;)

lentoemolle olet siis kotikonnuille palannut ja remontin keskelle, onnea ja menestystä :) Mä olen elänyt remontin keskellä kohta kolme vuotta ja välillä on hermot aika pinkeenä. Nyt voi sanoa että listoja vaille valmis :LOL: (tuota on siis toitotettu jo vuosia). Viikonloppuna maalasin juuri ovia, maalaaminen on siis mukavaa puuhaa kun on kunnon pelit ja vehkeet ja hyvä maali =)

Joutskari mitä sun oloon?? ja tietysti muidenkin?

Ja Tinttaralle tsempit ja, tietty :wave:
 
Voi, minulla on niin surullinen olo Mivin puolesta :'( . Ja vielä kun toisessakin pinossa tapahtui sama juttu :'( Eihän mulla ole täällä "oikeutta" edes surra, mutta kyllä nuo raskausuutiset aina piristää ja antaa itselle toivoa, ja sitten tuntuu niin kauhean kurjalta, kun joltakin otetaan pikku kyytiläinen pois :'(

No, yritetään ottaa itseämme nistaksta kiinni ja ajatella positiivisesti: itselläni on munasarja kivut rauhoittuneet, onhan sekin jotain.

Ja just nyt on makkarissa sähkömies vetelemässä piuhoja, niin että ehkä huomenillalla saamme jo sinne sängyn, eikä tarvitse enää kärsiä vuodesohvalla olkkarissa =)

Oon maalannut seinät makkarissa KOLME kertaa, ja siltikin sieltä kuultaa läpi jotain sementtiläiskiä :kieh: Nyt sitten ois tarkoitus maalata merisienellä sellainen epäsymmetrinen maalipinta, apua, en oo ennen kokeillut! Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Toisaalta makkari on niin pieni ja pannaan sinne isot vaatekaapit, etteipä sitä maalipintaa sit juuri ees jää näkyviin, niin että hihat vaan heilumaan! :D
 
maaruska muuten: mulla on ollut niin paljon tekemistä, ettei oo kauheesti ehtinyt ajatukset pyöriä vauvoissa. Ja sen takia oli täs välillä ihan helppoa olla pois täältä :D Mutta kyl mä Suomesta osti kolmekin erilaista vauvalehteä, en vain lue niitä vielä, sitten vasta kun ;)
 
Huh hellettä! Täällä on muuten ihan kauhea helleaalto taas vaihteeksi, 36-38 mennyt rikki Roomassa viime päivinä :eek: . Eli tuli täs mieleen, että ihan kiva, etten oo raskaana näin kesällä, koska täällä se voi olla oikeast vaarallista! Muutenkin jo huippaa, niin kuinkahan kauheeta olis, jos ois turvotusta ja iso maha? :D
 
lenttis no niin lenttis taas löytyi positiivinen puoli, miksi ei oltu vieläkään raskaana??
täällä ja kivaa keliä nyt +20 ja vähän päälle, sisällä vaan joudun värjöttelemään (töissä aamusta iltaan) :headwall:
 

Yhteistyössä