++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

lenttis kiitti peukutuksesta, mutta ällä nyt isoja toiveita toivo suhteeni :LOL: On se sitten kiva omistaa tällaiset nettti frendit kuin te :heart:

Miten joutski ja pantsukka en malta odottaa, kuinka festarit meni?

Nyt tytön kanssa pelaamaan =)
 
Heh, enpä ainakaan minä tunnistanut Jouskaria kaikkien niiden hevilettien joukosta. :D Meillä tosiaan oli synttärit, eikä niinkään liikuttu festarialueella. Oli kyllä ihan mielettömän hauskat juhlat, vieraatkin kehuivat kovasti. Enkä minäkään itkenyt, kun pidin puhetta, vaikka harjoitellessani tiristin kyllä pariinkin otteeseen. :D Myöhään meni ja skumppa virtasi. Aamulla oli yllättävän hyvä olo ja jaksoimme jopa miehen serkkutytön rippijuhliinkin ilmestyä. ;)

lentoemo: Niin, minähän en ole enää syönyt clomeja kahteen kiertoon, vaan pelkkä metformiini on apuna. Enkä usko, että siitä niin kauheasti apua edes on. Virallisesti me jatketaan hoitoja vasta syksyllä.

Miten Jouskarin viikonloppu sujui?
 
kiva, että pantiksella oli kivaa! Mä en muistanutkaan, että olit jättänyt clomit. Mäkin aion hakeutua oikeisiin hoitoihin siis syksyllä, mutta tjottaillaan nyt kesän yli ihan rennosti ;) . Eihän täs mikään kiire ole... :D Eilen illalla kyllä luin Kaksplussaa ja Vauva-lehteä... Oon hiukan miettinyt, että tilaisko jomman kumman... :D

Vähän tässä kauhistuin, kun join taas lasillisen viiniä, oon juonut jo monena iltana peräkkäin (siis ihan vain lasillinen), mutta sitten muistin, että enhän mä ovuloi, että voisin juoda ihan rauhas vaikka koko putelin :LOL:
 
täällä minä olen ihan ilosella tuulella kesälomaa vietän :D viime viikolla alko loma :)

viime tiistain kävin työhaastattelus ja jippiii sain saman tien paikan oli ollu 5 käviää ja mut palkattiin heti :D

sunnuntain kävin tälläsellä enkelei kurssillä "tunnista itsesi" ja kun me niitä enkeli kortteja nosteltiin niiin mulle tuli ihana kortti "ruokokseen on vastattu perheeseen tulee lisäys" :D :D

poika 4v kokeilee muutenkin mun hermoja kaikella mahdollisella tavalla.... karkailee, ei tottele ym....

kesä kesä kesä...
 
:wave: festeiltä selvitty ja oli kyllä hauskaa :D Todisteena on auringon polttama iho ja ruhje polvessa :LOL:
En kyllä huomannut synttäri-juhlakansaa, mistä olisin Pantsun voinut bongata. Ja mehän siirryttiin sitten hevi-baariin että tuskin te olitte sieläkään :D Väkeä oli kaupungilla ihan älyttömästi yöllä, taxijonossakin oltii varmaan tunti. Sunnuntai jouduttiin jättämään väliin, kun oli niin ryytynyt porukka jo tuosta kahdesta päivästä :D

maaruskaisella ja letsukalla on jännät kiertpäivät käsillä :saint: Täälläkin jo lähentelee kierron loppua ja olo on kyllä sellainen, että ei tässä vieläkään raskaana olla. Noh syksyllä sitten otetaan sellanen yritys päälle ja kaikki ovistikut kehiin ym. Sitten plussataan koko joukko, eikös juu :heart:
 
hyvä että festarilaiset ovat käyneet ilmoittautumassa, niin tiedetään että olette hengissä =) Vai ette sitte törmäilleet :kieh: Molemmilla taisi olla mukavat reissut ja taas jäi roppakaupalla muistoja takataskuun :heart:

Tinkiwinkikin on löytänyt kolostaan paalupaikalle ;) Olet saanut ihanan asian enkelikorteilla, onnea siitä :heart: Itsekin olen niin monena iltana toivonut hiljaa yläkertaan pienen pienen pyynnön, ja uskon että pyyntööni vastataan jos on tarkoitua =)

Tinttara voi perhanan perhana, ei muuta kun kokka kohta uusia yrityksiä ;)

Joutskari alkaa sinullakin olemaan päiviä ? ja lentoemo, kauanko ajattelit odotella tätiä saapuvaksi? Älä pidä hulluu jännityksessä, siis minua :LOL: :LOL:

).( ei tosissaan mitään, odotellaan vaan ja odotellaan vaan. Ensi maanantai 16.6 on meidän hääpäivä, saa nähdä saadaanko hääpäivä lahja?? Se olisi kyllä jymy-paukku :LOL:
 
maaruska: mun mies haluaa testata vasta viikon päästä :eek: Hullu mies! :D

Tänään meillä oli hauskaa, kun sanoin löytäneeni vauvalle jo vauvansängyn, jossa on pyörät alla. Mies innostui sitten kuvittelemaan, kuinka vauva lähtee sängyllä hurjastelemaan tuonne kylälle, käy kaupassa puolestamme (kun ei se osaa vielä puhua, niin annetaan sille ostoslista mukaan :D ) , ja vetää välillä kauheita skaboja muiden vauvojen kanssa pyörät vain vinkuen, välillä pysähtyy varikkokäynnille vaippojen vaihtoon, ja illalla huristelee sitten takaisin kotiin ja parkkeeraa sänkynsä tuohon meidän viereen. :LOL:

Tekisi mieli kirjoittaa joku lastenkirja meidän vauvelimme seikkailuista :D
 
Oih olipas ihanaa jos maaruskainen saisitte ihanan hääpäivälahjan :heart: ;)

Lentoemo tuohan olisi tosi söpö idea kirjoittaa jonkinlainen kirja pienokaisesta :D :heart:

Itse ajattelin kans olla nyt ihan maltillinen testauksen kanssa, kun viimeksi keho jo meikäläistä huijasi viikolla, niin ajattelin että Juhannuksen paikkeilla testailen ( jos sinne asti menkattomuus venyy ) :saint: Rinnat on turpeat ja kipeät, mutta samallalailla miten aina ennen t-k-k:ta |O
 
Lenttikselle kirjoitus intoa :LOL: Mielikuvitus valloilleen vaan ja anna mennä :LOL: Mulla itselläni ei ole minkäänlaista mielikuvitusta, en siis osaa keksiä tarinan tarinaa. Onneksi lapset ovat perineet mieheni geenit tässä suhteessa ja ovat molemmat hyvin luovia. Tyyö on aivan mahdoton taiteilija /kirjoittaja ja poika uskomaton näyttelijä, kateellisena katson, kun itse en osaa edes runoa lausua. Joten lenttis hyödynnä lahjasi :heart:

Joutskis samat ajatukset täälläkin testaamisen kanssa, ja tuskin kerkiin edes tikkua pissiin kastamaan, kun täti ryntää paikalle ennen sitä :kieh: mulla on kyllä aikamoisia oloja (kiitos lugejen) sellaista yleistä heikotusta ja ajoittain pyörrytystä ja mahan nippailuja. Että ottaa päähän kun oireet niin samat kun raskautumisessa :headwall: Siksi en oikeen usko ennenkuin näen, vielä kaksi päivää lugeja :headwall:
 
maaruska vai on sinulla lapsoset taiteellisia :D Itse olen miettinyt, että minkähänlainen meidän ensimäisestä tulisi, kun olen aika rauhallinen mutta minustakin tuota räväkkyytäkin joskus löytyy. Mies on taas todella avoin ja sosiaalinen hauskuuttaja, esiintyy mielellään. ;)
 
joutskari on hauska tosiaan huomata omissa lapsissa tiettyjä piirteitä, osa omia osa miehen, ja silti ovat aivan omalaisiaan omassa persoonassaan. Molemmat lapset ovat kuitenkin aivan erilaisia, onneksi =) Tytössä on paljon minua, temperamenttisuutta ja räväkkyyttää ja siksi me olemmekin välillä melkoisessa myrkyssä ja tyrskyssä :LOL: Olen miettinyt että jos se kolmas antaa merkin itsestään, niin minkäköhänlainen sekoitus hänestä tulee. Miehelläni on ruskeat silmät, mutta kummalakaan lapsistamme ei ole ruskeita silmiä. Ovat saaneet minun silmät, jotka ovat suuret kun lautaset. :LOL: Hauskoja piirteitä siis löytyy.
Mutta pääasia kuitenkin on että lapsi on terve, on hän luonteeltaan sitten millainen hyvänsä ja näyttää sitten miltä hyvänsä. =) Vai mitä?
 
ai niin muutens.. mä täs mietin tällästä kun mähän täällä kerroin siitä että olin ajelemas hd:lla ja sit alko tulee sellasta verihyytymää sitä kesti 2viikkoa jonka jälkeen alko vuotaa verta 4pv niin mitenköhän mä nyt lasken oviksen ym.. tietty helpoin olis käydä ostaa testi mut en raaskis.. :ashamed:
 
Terveppä terve! Millastas sakkia täältä löytyy ?? =)
Tämmöinen kuumeileva nuori neitonen, etsii juttuseuraa =) (huom, ei kahviseuraa! :LOL: ) Sen verran oon aloitellu et rengas lähti lipettiin ja nyt menkkoja/kiertoja odotellessa!! B)
 
Juu muusta ei ole maaruska väliä, kunhan on terve lapsonen :heart:
Hellurei DeviLiah :wave: täällä on tämmönen hauska ja empaattinen nais kööri jäljellä, jotka odottavat raskautta kun kuutanousevaa hieman pidemmän kaavan mukaan :D Tervetuloa vain jutustelemaan B)
tinkiwinki tuo hd homma oli kyllä outo tapaus... itsekin tässä kierrossa mietin, että milloinkohan on h-hetket kun viime kierto venähti pitkäksi, mutta melko selvät oireet tuli taas kp 12-15 aikoihin...
 
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Täällä toipuminen vieläkin menossa, vuotoa kestää ja kestää.. Eilenkin vielä tuli kunnon kalvon pala..kunhan nyt jo pikkuhiljaa olisi kaikki tullut pihalle ettei tässä vielä joudu kaavintaan :eek:
Paitsi ettei nyt oikein ehtisi.. olisi lähdettävä Espanjaan kuukaudeksi, saa siis kaavinnat jäädä :LOL: Nojoo.. heh. Pakko tässä on jostain huumoria repiä että selviää.
Kesästä otetaan siis kaikki irti, kun nyt kerran näin kävi. Espanjan kuumuudesta nautitaan täysin siemauksin, ja samaten Budapestin loppukesän reissusta...

Maaruskalle toivon ihanaa hääpäivälahjaa! Meidänkin positiivinen testitulos näki päivänvalon juuri hääpäivänämme, vaikka sille sitten kävi vähän ikävästi. Nyt olisi kyllä sinun hyvä korjata tuo vääryys :heart:

Vielä en ole osannut ajatella miten tästä jatketaan syksyä kohden.. täytyy sanoa että aika hurjan vaikea kokemus oli kyllä tämä tapaus. Jotkut kun jatkavat heti suosista keskenmenon jälkeen, itse en taida kuulua näihin tapauksiin.. Minulla toki vaikuttaa se, että meillä jo on kaksi lapsukaista tässä tohisemassa.. =)

Olisi oikein mukava jos joku teistä räväyttäisi plussan näin kesäkuun kunniaksi!!

tinkiwinkille isot onnittelut uudesta työpaikasta!!

:heart: : Mivi
 
Ihana kuulla sinusta Mivi :heart: Ei itse edes osaa kuvitella kuinka pahalta tuo teidän menetyksenne tuntuu :'( Varmasti se aikaa vie :hug:
Teillähän on luvassa ihana kesä! :heart: B) Kyllä teidän sitten kelpaa köllötellä siellä auringon lämmössä :D *tahtoo hänkin reissuun* ainut vaan että rahatilanne ei taida antaa nyt myöden, mutta naatiskellaan sitten mökillä, saunotaan, uidaan ja OLLAAN :D

Tulehan taas morjensaa kun teidän reissuiltanne ehdit Mivi ;)
 
Mivi kiitos..

Jouskari-82 juu sitä mä itsekkin täs oon miettiny että miks kummaan noin kävi?? kun poikaa kun odottelin niin ei meil muuta menopelii ollu kun tuo hd ja siis edelleen sama pyörä on meillä.. kaveri epäili että km mut en usko että taas olis niiiin huono tuuri käyny.. :(
 
DeviLiah tervetuloa mukaan mukavaan joukkoomme =) Täällä välillä itketään ja välillä nauretaan, mutta tärkeintä on se että olemme kaikki samassa veneessä soutamassa. Päämääränä kaikilla sama, pieni nyytti, josta kasvaa fiksu yhteiskunnan jäsen :LOL:

Mivi kiva että jaksat käydä meitä täällä moikkaamassa ja uskon sen että aikaa varmasti vie toipua km:sta. Jokainen päiäv on askel eteenpäin ja kohti parempaa. Kiva kun pääsette reissun päälle ja nauttikaa oikeen täysin rinnoin. :heart: olet ajatuksisani koko kesän :heart:

Tinkiwinki joo välillä on halut kyllä aika kiven takana. Mutta minä olen huomannut, että oviksen aikaan käyn kyllä aika kuumana jopa turhankin kuumana ;) Eli sekin o0n melko hyvä merkki :LOL:

).( en tiedä paraneeko edes kirjoittaa mutta tänään mulla on ollut päässä todella hömelö olo. no täti pyyhältää varppina taas paikalle kellon lyömällä :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä