++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Miville iso tsemppi :hug: . Oon sua ajatellut, vietähän ihana kesä mualimalla! :D

DeviLiahille tervetuloa tälle jatkolennon jatkolle! Meillä on ollut tapana tarjota kaikille matkustajille kunnon plussadrinkki heti lennon alkuun, eli +++++++ :whistle: sinullekin! :D

maaruska mä ajan sen tädin tiehensä isolla potkulla! Pum! Ei tartte tulla sua hätyyttelemään!

tinkiwinki: jos olisikin ollut km, niin ei ainakaan hd:stä ole voinut johtua, ole huoleti. Mä oon lukenut niin monet lekurien vastaukset siitä, että esim. tärisevä ajokyyti mukulakivillä tai itse asiassa oikein mikään ei voi aiheuttaa alkuraskauden km:ää, ne vain tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen.

Mä olen taas vaihteeksi täällä kyynelehtinyt miehelle puhelimessa, kun kierto vaan venyy ja eilen ja tänään aloin tuntea tosi ikäviä vihlaisuja alhaalla vasemmalla, tuntuu melkein nivusessa, kun vaihdan liian äkkinäisesti asentoa esim. sängyssä. No, mähän oon nyt varma, että mulla on vähintään joku kauhea munasarjakysta, joka pian repeää ja kuolen siihen paikkaan :D Huh, nyt mä jaksan jo hymyillä, mies raukka soitti töistä ja käytti taukonsa mun lohdutteluun... Onneksi mies jaksaa ymmärtää... Lohduttaa, että pian mennään hoitoihin ja saadaan se rallivaavi :LOL:

Meillä on muuten iki-ihana kylppäri valmis! Siis tosi pieni, mutta niiiiiin kaunis! Ja sain laitettua peilikaapin lasisille avohyllyille mun iiiiihania iittalan tuikkuja ja muita, kivaa!

Ja eilen käytii kattoos keittiötä, siitäkin tulee tosi upea. ei oo ikinä ollut meillä kummallakaan niin hienoa keittiötä! Tai siis kyllä täs kestää aika kauan, ennen kuin se keittiö on valmis, mutta pikku hiljaa tästä kämpästä on tulossa tosi nätti! =)


+++++ kaikille! :heart:
 
lentskari miten kummassa sä voit olla testaamatta? Siis sinähän voit olla aivan hyvin raskaanakin =) Usko nyt hyvänsään aikaan :LOL: Mulla ja nippailuja mutta oikealla puolella, eilen piti ihan kaksin kerroin mennä kun niin koski :kieh: Taitaa luget siis järjestää jotain aivan uusia kivoja pikku ylläreitä :headwall: Olen nähnyt muutamana yönä aivan kummallisia unia ja mistä muust kun vauvoista :LOL: Vielä tämä ja huominen päivä lugeja jäljellä ja sitten jännitellään, vaikka tuskin mitään jännitettävää on :ashamed:

Eikö ole ihanaa kun remontti valmistuu? Meillä nyt kolmatta vuotta laitetaan ja välillä meinaa epäusko tulla tämän valmistumiseen, no nyt ollaan jo loppu suoralla, onneksi =) On tässä välillä itketty ja välillä naurettu. :LOL:

mitenkäs muilla? Joustkari oireita????
 
Jumankautsi mun kädet tärisee :LOL: En meinaa uskoa silmiäni, tuijottelen vaan testiä. Siinä testissä luki, että vaikka toinen viiva olisi vaaleampi, niin pitäis silti olla raskaana. Voiko tää olla totta? Just joo, nyt mä taas innostun ja sit olikin vaan joku viivanpaikka tai kemiallinen raskaus tai muuta.

Pitää testata huomenna aamupissasta, että olisko viiva vahvempi, onneksi mä ostin sellaisen testin, jossa on kaksi viivaa. Apteekkari toivotteli onnea, se tietää mun PCO:t ja muut, ja mä jo selitin, että oon menossä hedelmättömyyshoitoihin :LOL:

No, ei tää eka plussa tästä varmasti enää vahvistukaan, niin että varmaan meen sinne hoitoihin joka tapauksessa.

Aika hassua, että tuli elämäni eka haamu just tästä TJOTtailukierrosta, jossa en ees seurannut oviksia tai kiertopäiviä...

Apua, oon syönyt kaikkia kiellettyjä ruokia. Vinkkua en onneksi oo juonu pariin päivään.

Sori, mä oon ihan sekaisin. Sitä paitsi epistä, että testasin ilman miestä. En vaan kehdannut sanoo sille, että testataan :ashamed: Ku on tullut noita negoja näiden 10 yrityskuukauden aikana. Vaikka olikin vasta yk7.... :D
 
lenttis usko nyt vaan ja ei ne kielletyt ruuat ole vauvaan vaikuttanut, ota nyt rauhallisesti....
Ennen ei kielletty mitään, hyvä että oli ruokaa mitä syödä. Välillä turhaan hössötetään, nyt rauhassa, rauhassa kaikki on varmasti hyvin. Olen niiin onnnnnneeeeellllliiiiiiineennnnnn :heart:
 
voi maaruska, kiitos :heart: Mä tosin pelkään, että on vaan kemiallinen, mutta tiedän, että teiltä löytyy tukea myös siinä tapauksessa, eikö?

Kattotaan nyt rauhas, että vahvistuuko, ja sit aion kyllä käyä mittauttamassa myös verestä, en mä muuten usko. :D

Sitä paitsi en mä ikinä uskaltaisi mennä yksin tuonne odotuspuolelle, eli äkkiä plussaa kaikille muillekin!

Saanko mä nyt pohdiskella tätä asiaa täällä, vai ärsyttääkö teitä ihan kauheasti? Kun en mä saata uskoa, enkä ikinä menis vielä tuonne odotuspuolelle :ashamed:
 
Mä yritän nyt tsempata itteäni niin, että vaikka olis ollut vaan kemiallinen, niin ainaskin tiedetään, että oon ovuloinut, vai mitä? Se on mulle ihan huippujuttu, että oon ovuloinut luomusti!

Kauheeta, mä haluaisin soittaa kaikille ja kertoa, mutta en mä voi, koska sekä mun äiti että anoppi ottaisivat varmaan muakin raskaammin, jos ja kun menisi kesken :/

Ja kai mun eka pitäis kertoa miehelle :D . Se ei kyllä usko, ennen kuin tulee tosi vahva viiva, pari kiertoa sitten puhuttiin testauksesta, ja se ei ollut koskaan kuullutkaan haamuista.

Mutta tos testissä kyllä lukee, että viiva voi olla ihan hyvin vaaleampikin, enhän mä ees tehnyt sitä aaamupissasta.

Ajatella, elämäni eka haamu =)
 
lenttis no ei tietenkää ärsytä :LOL: Tää antaa tosiaan taas toivoa ainakin minulle. Ja toisen ilo on myös minun ilo :heart: :heart: Tiedän että ei teillä ole helppoa ollut sen PCO:n vuoksi ja lapset on taivaan lahja ja nyt teille on lahja annettu. Jota saatte vaalia ja hoivata :heart: Täältä saat varmasti tukea ja kannustusta asiaan kun asiaan. Mutta vaan sillä ehdolla saat roikkua vielä täällä että lupaat perustaa odotuslennon, jooko?? :LOL:
 
raskaustestissä viiva kun viiva niin on plussa. Mutta sulla on jo aikamoiset kiertopäivät. Mä en kyl usko että olisi kemiallinen. Ja nyt sinun on tosiaan aika antaa tunteiden viedä ja lopettaa tuollaiset pohdiskelut kaameista asioista. Nauti joka hetkestä, sillä se on sen arvoista. Hymyile koko maailmalle ;)
 
kiitos maaruska, olet ihana! :heart: Kyllä me se jatkolento perustetaan, mikäs nimi me päätettiinkään?
Ja siksi mun onkin vaikea uskoa, kun oli tää PCO ja tosiaan olin jo "alistunut" ajatukseen hedelmättömyyshoidoista. Mutta tosiaan mahtavaa, että oon ainakin ovuloinut, vaikka olisi kemiallinenkin.
 
No nyt mun mielikuvitus lentää, mutta on siinä mielessä hauskaa, että jos tää olisi ihan oikea raskaus, niin rallivauvan laskettu aika olisi mun miehen synttäreiden aikaan, ehkä paria päivää ennen!

Voi voi, nyt mä innostun ja sitten tapahtuu kauheita ja oon ihan maassa. Eikun positiivisesti nyt, oon ovistellut ja sen on mahtavaa! Ehkä silloin kp21 tienoilla, kun oli ovislimat? Toisaalta niitä ovislimoja oli myös kp31... Jee, ei aavistustakaan, että koska oon ovistellut!

Voi, tuolla mahassa juilii siihen malliin, että ne alkaa ihan just nyt :/
 
Eli siis oireita:

- TJOTTAILU-kierto, eli oviksesta ei aavistustakaan. Mutta kp33 lähtien alkoi juilia kohdun seudulla tosi menkkamaisesti, mutta samalla tavalla kuin yleensä menkkojen JO alettua.

- Rinnoissa EI MITÄÄN muutoksia, kun taas yleensä kipeentyvät ja turpoavat.

-kp39 lähtien vihlaisuja alhaalla vasemmalla melkein nivusessa lähinnä kun vaihdoin asentoa äkkinäisesti sängyssä.

-Tosi kylmä. Siis hei, nyt on kesäkuu, ja mun on kylmä! Tosin kylmä mulla on ollut aina kiertojen lopussa.

- Kova lihanhimo, siis liharuokien...

-No toi itkeskely on ihan normaalia.

-Sit sellainen juttu, että eilen mun käsi hakeutui koko ajan ala-vatsalle, en tiedä miksi? :D Siis pitelin sitä niin, että aattelin että pian joku onnittelee vauvan johdosta :LOL:

- Niin ja tuo vauvalehti. Jostain syystä musta tuntui, että nyt pitää tilata vauvalehti :LOL:

muoks: ei ollut mitään "varmoja tunteita" siitä, että kantsis ees testata. Päin vastoin, toi testin ostaminen oli hetken mielijohde sen parmankinkun ja salamin vuoksi! Mutta miehelle marmatin kun kannoin meidän kaapin osia kotiin, että bebe ei kyllä yhtään tykkää, kun sen äiti tälleen raataa. Vaikka ei ne nyt niin painavia ollut, mua vaan laiskotti ;)
 
Lenttis sä olet tän pinon keulahahmoja, sähän tämän alkuun laitoit. Ja meillä jokaisella on paikka täällä, siksi tämä tuntuukin niin kodilta :LOL: Jotenkin on oikeen että sinä perustat nyt sen lentopinon odotuspuolelle, jonne meidän muiden on sitten helppo kömpiä =)

Joo ja mun siivous alkaa olemaan loppusuoralla, enään meidän makkari ja sitten koko huusholli siivottu. Mä muuten rakastan siivousta kun mulla on siihen aikaa. Ja minähän olen nyt lomalla niin aikaa on. ;)
 
maaruska:No arvaa ottaako päähän, että meidän kamera on rikki! Ja kännykkäkamerasta ei näe ees sitä testiviivaa! :kieh: Jos mä saan tuon toisen kameran patterin ladatuiksi, niin miten mä saan lähetettyä kuvan? Tv. tekniikan ihmelapsi...

soitin vihdoin miehelle, soitin ensin tosi pahaan aikaan, kun mies oli unohtanut kännyn auki, sit se soitti takaisin ja kerroin. Toppuuttelin kyllä kovasti, ja sanoin, että se viiva on vaalea, mutta onnellisena se siellä naureskeli. Sanoi, että oli sen arvoista, vaikka aiemmin olinkin soittanut tosi pahassa paikassa :LOL:

Voi sua onnellista, kun tykkäät siivota...
 

Yhteistyössä