++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

kiitos tinkiwinkillekin onnitteluista =)
Mä vaan toivon, että on syytä onnitella mua... Kun kaikki voi vielä mennä ihan vinksalleen!

Mutta hei, mä oon aina hehkuttanut, että olisi ihanaa edes ovuloida!

Mulla on tosi heikko olo, huimaa ja kuvottaa. Todennäköisesti vaan psykologista, on ollut niin jännä iltapäiv. Malttaiskohan nyt panna maaten? :LOL:

Voitais kyllä kaikki plussata yhtä aikaa, vai mitä? Mennään sit yhes tuonne odotuspuolelle, jookos?

:heart:
 
lenttis-äippäskä mene maate ja huili, vauvakin tarvii lepoa :) ja ota nyt kaikki onni ja ilo irtoi, ja murheet pois. :heart:

joutskari on outo olo kun poika on poissa, ei ole soittanutkaan nyt, viestejä laittanut, eli hengissä on. Leirillä tehdään näytelmää, kolmen päivän kesäteatteria, joten on päässyt näytelmä touhuun. Varmasti kun tulee kotiin sunnuntaina niin on kasvanut henkisesti niiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon. Mennään sunnuntaina katsomaan näytelmää, taitaa tulla tippalinssiin :heart: Tyttö on ottanut kaiken irti tästä yhdessä olosta. ollaan pelailtu parhaimmillaan kolme tuntia päivässä. Touhuttu kaikenlaista. SAa kerrankin olla keskipisteenä
 
maaruska kuulostaa kyllä tosi hyvältä ja voin kuvitella että äippä siellä tiristelee onnen kyyneleitä katsomossa :heart: :LOL: Kerroitkin siitä että lapsesi on luovia, hyvä että poika on päässyt nyt sitä toteuttamaan =)
 
Jouskari, ei kandee viel laittaa minusta mittää, ku oottelen niitä luomumenkkoja..sitten alotetaan aivan alusta :LOL: Voisko se lentsikka lakata panikoimasta, ressihormoonit on pahasta! Vaikka vaikeetahan se varmaan on, kyllä mäkin varmaan olisin niin täpinöissä, et huh huh!
 
täällä takkaa lämmitän, jotenkin on taas niin kylmä ja kolea ilma, vanhoja luita jo paleltaa :kieh: Tytölle tulikaveri yö kylään niin saan minäkin hetken hengähtää, eikä tarvii koko ajan pelata :LOL: Vaikka kivaa on ollut tuon tiitiäisen kanssa touhuta. Upoudun harlekiinin pariin, on se vaan niin ihanaa lukea täyttä roskaa.... B)
 
joutskari mahtaakohan vanhat pinolaiset tunnistaa sen siis plussamaan masunkasvattajat.
Olisi meinaan kiva kuulla mitä vanhoille pinolaisille kuuluu, vain osa käy täällä kertomassa. Mä en ainakaan jätä teitä koskaan en edes eläkkeellä :LOL: Olen mä sitten missä hyvänsä, olen kun iilimato teissä kiinno :LOL:
 
Maaruska: viluhan se on erittäin hyvä merkki! :heart:

Plussamaan masunkasvattajat kuulostaa ihanalta. Mietin kuitenkin samaa, että tunnistaako vanhat lentolaiset sen. Entä plussalennon masunkasvattajat? Kun samaa lentoahan tää kaikki on :D
 
Olen muuten oikeasti miettinyt että jos se kolmas tulee niin meillä heittää suku volttia, hyvässä mielessä :LOL: Viime viikonloppuna oltiin pienissä sukujuhlissa, siskollani on 6kk vauva, niin kaikki että ei kai tule vauva kuume, minä no ei tosiaankaan onhan mulla nuo kaksi vauvaa :LOL: Isänikin sanoi että eiköhän nuo tuossa ole, mutta heh heh eipä taida olla jos vaan luoja suo niin pommi putoo meiän sukuun :LOL:

Olen muuten ajatellut että kun ilmoittamisen aika tulee niin laitan pikku sukat postissa siskoille ja veljelle sekä äidille ja isälle, missä vauvan laskettuaika, siinä saavat sitten miettiä ja ihmetellä mitä tarkoittaa :LOL:

No haaveilut sikseen, kunpa nyt saataisiin ensin onni-unelma tärppi alulle edes :LOL:
 
Taas haamu :( Ei yhtään sen vahvempi. Eikä pissikään ollut mun sisällä kuin pari tuntia, kun aamuyöstä oli pakko käydä pissalla ja mies herätti viideltä testaamaan.

Nettitietojen mukaan normaalien kystien ei pitäisi erittää hcg:tä vaan ainoastaan kasvaimien. Kuulemma äärimmäisen harvinaista. Tiedä nyt sitten. Toivottavasti pääsen tänään verikokeeseen. Meni usko koko hommaan. Taisivat vaan olla viallisia nää testit. :(
 

Yhteistyössä