Hottikselle :hug: pitkästä aikaa! Toivottavasti me loputkin päästään pian odotuspuolelle omaan plussalentpinoon! =)
Maaruska, sä veit mun sanat, ootan maanantain verikoetta just pelko persiissä :ashamed:
Mies yrittää rauhoitella, mutta mua vaan pelottaa. Mulla on niin kauhean vahva tunne siitä, että tää vauva ei pysy. Että siellä on jokin vialla. Siis oon siitä ihan varma suunnilleen, en halua ees lukea mitään vauvoja koskevaa :'(
Mulla on kauhea kuvotus, mutta oon syönyt kuivia keksejä, niin ei ole yrjö lentänyt (yrjö on meidän undulaatti, heh heh :headwall: )
Ja testasin tänä yönä uudelleen... Kaksi kertaa... Mä oon niin sairas huolesta :ashamed:
Toiseen tuli samanlainen haamu kuin eilen lounasaikana testaamaani, eli aika hyvä.
Sit toinen oli sellainen, millä testasin ne kaksi ekaa haamua, ja nyt tuli ihan testiviivan paksuinen viiva (siis kaksi kertaa leveempi kuin ne 2 ekaa haamua), vaikkaki yhä vaaleampi.
Mutta eikö ton viivan vahvistumisen luulisi olevan hyvä merkki? Oon muuten tehnyt 5 pissatestiä ja yhden verikokeen täs 3 päivässä. Oon mä vaan pimee.
Anteeksi kun mä ölisen täällä näitä juttuja, mutta kun oon aina pelännyt keskenmenoa enemmän kuin lapsettomuutta. Vaikka yritänkin ajatella, että ainakin pystyn tulemaan raskaaksi, mikä on upea juttu. =)
maaruska, nyt vetäiset komian plussa, ja tuot mulle onnea kanssa, eikös? :heart: