++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Kiitos lenttis toki käyn täällä ja varmaan samoilla linjoilla kuin sinäkin, että pyörin täällä mutta en ajattele kp lukuja, toisaalta voisinkin ne hävittää kaikista listoista niin ei tule niitä sitten tujoteltua! =) Näköjään tuo TJOT tuottaa tulosta ;)
 
siis lapsenkasvatuksesta, olen aina ajatellut aina että kasvatan lapsista toimeen tulevia ja fiksuja ihmisiä, jotak osaavat käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaa nätisti. Mutta tuo tyttöni(9-v) pistää välillä mun sapen kiehumaan. Niinkuin nytkin :kieh: Leikkineet kaverin kanssa kymmentä tikkua laudalla ja kaveri löytänyt niin lapseni painuu lipettiin ja häviää. KAveri hakee pihalta ihmettelee mihin meni |O Ja toinen lymyy jossain. Kun kysyn miksi tekee tälläsitä ei tiedä ja sitten alkaa mökötys joka kestää tällä kertaa vain puoli tuntia normaali oloissa minun kanssa 1,5 h. :kieh:

Sitten kun mieheni kanssa yritän keskustella asiasta kasvatuksellisesti, tippa linssissä siitä mitä oli tapahtunut koska minulla paha mieli niin toinen sanoo että joo :kieh: Siitä se riemu sitten syntyy. Kyllä tää lapsen kasvatus on välillä vaikeeta ja kun en saa tuohon työttöön mitään kontaktia silloin. Itse olen aina laulanut kaikki asiat heti ulos, no sellaista nyt :LOL:
 
Elähän nyt maaruska kyllä me sun kans mennään tuonne odotuspuolelle jossain vaiheessa, ties vaikka sulla on jo nyt siellä salamatkustaja ;) Ja tsmppiä tuohon kasvattajan rooliin, huh mitenhän sitä ite sitten osaa omansa kasvattaa jos sellaisen ihmeen meikäläinen saa :whistle:
 
joo ei tämä helppoa olo :LOL: Siis lapsen kasvatus. Itse kun olen ollut aina kakkien syrjittyjen puolella ja kaikkien kaveri ketää ei ulkopuolelle jätetty :heart: Joten tuollaiset tempaukset saa mut kiukkuun. Siis sisaruksilleni olen kyllä ilkeä ollut, mutta sehän sallittua eikö??

Joo, mutta on tuossa tytössä paljon hyvääkin, sillä on suuri sydän. Tekee paketteja ja runoja ja haluaa antaa asioita lämmöllä. yllätyksiä. Minullekin teki harmitus kalenterin, jossa oli luukkuja aina kun harmitti saa avata luukkuja. Joissa oli elämän viisauksia (itse keksittyjä) kuten miti asioita jotka saa sinut onnelliseksi. mutta tämä puoli vaan unohtuu silloin kun käyttäytyy idioottimaisesti :heart:

Anteeksi tämä vuodatus, huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu |O
 
Juu, oon ainaskin vähän raskaana, koska hcg-beta-arvo oli 42... Eli joko on tosi tosi alussa tai sitten mennöö pian kesken. Maanantaina uusi verikoe, että näkyy onko tuo arvo tuplaantunut. Mutta en mä kauheesti osaa iloita, kun tuo arvo on noi kauhean alhainen.
 
kyllä mä nyt sinuna uskoisin ;) Eli testaat tikulla pissistä aikaisintaan sunnuntaina niin jotain tuplaantumista on jo tapahtunut. Millä ihmeellä saan sinut nyt vakuuttuneeksi, ei se turhasta nouse tuo hcg-arvo :heart:
 
voi kun voisin rutistaa sinua oikeesti lentoemo :hug: mutta tässä virtuaalihali. :hug:

No mulla alkaa nyt ja muutaman päivä hermoilu vaikkakin turhaan, voi kun voisin työntää pääni pensaaseen ja herätä sitten kun täti on jo tullut :ashamed:
 
Eikä mitä maaruska, mä lähetän täältä sellaiset plussapuhurit, että täto lentää suoraan jonnekin huitsin nevadaan! ++++++++ :whistle: Meidän pitää perustaa yhdessä se plussalennon masunkasvattajat -pino! :D

Mies lohdutteli puhelimessa, on sekin vielä ihan ällikällä lyöty. Mietittiin vaan, että pitää ottaa nyt siltä kannalta, että ainakin olen todistetusti ovuloinut ja että vielä munasolu on hedelmöittynyt ja ainakin joksikin aikaa kiinnittynytkin! =)

Kauheasti pähkäiltiin, että mikäköhän pupuilukerta on tuottanut tuloksen :LOL: Laskelmien mukaan joka tapauksessa punaisella makuuhuoneella ON ollut osuutta asiaan, niin että nyt kaikki kipin kapin maalikauppaan! :LOL:
 
joo ja näinhän se on että niin kauan ollaan raskaana kuin toisin todostetaan :LOL:

Liekö raskaus oire, nyt kahtena iltana peräkkäin hyvänlaatuisia rytmihäiriöitä täällä, ikävä tunne vaan, vaan merkki siitä että hermot pettää kohta :LOL:
 
Mitä, mitä mitä!?

Paljon onnea lentoemolle plussasta :flower: . Eiköhän siellä pieni salamatkustaja rakenna itselleen pesää seuraaviksi kuukausiksi :) .

Pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulumisia ja etusivun lista on kyllä lyhentynyt kiitettävästi. Ja loputkin tarraa nyt lentoemon imuun kiinni ja nappaa myös sen plussan.

Meille selvisi torstain rakenneultrassa, että "Leila-neiti" on ihan oikeastikin neiti eikä "Leila-herra" :D . Tyttö olisi siis ilmeisesti tulossa, tosin ehkä ihan vielä ei uskalla röyhelöostoksille lähteä :p . Mut ehkä jotain pientä... Kaikki muukin näytti ultrassa oikeen hyvältä, joten rauhallisin mielin eteenpäin.

Oikein hyvää kesää kaikille, kesähän tunnetusti on raskautumisen aikaa, joten laittakaahan hetekan jouset narisemaan :D

Hottis ja Leila-neiti 19+2
 
Hottikselle :hug: pitkästä aikaa! Toivottavasti me loputkin päästään pian odotuspuolelle omaan plussalentpinoon! =)

Maaruska, sä veit mun sanat, ootan maanantain verikoetta just pelko persiissä :ashamed:

Mies yrittää rauhoitella, mutta mua vaan pelottaa. Mulla on niin kauhean vahva tunne siitä, että tää vauva ei pysy. Että siellä on jokin vialla. Siis oon siitä ihan varma suunnilleen, en halua ees lukea mitään vauvoja koskevaa :'(

Mulla on kauhea kuvotus, mutta oon syönyt kuivia keksejä, niin ei ole yrjö lentänyt (yrjö on meidän undulaatti, heh heh :headwall: )

Ja testasin tänä yönä uudelleen... Kaksi kertaa... Mä oon niin sairas huolesta :ashamed:

Toiseen tuli samanlainen haamu kuin eilen lounasaikana testaamaani, eli aika hyvä.

Sit toinen oli sellainen, millä testasin ne kaksi ekaa haamua, ja nyt tuli ihan testiviivan paksuinen viiva (siis kaksi kertaa leveempi kuin ne 2 ekaa haamua), vaikkaki yhä vaaleampi.

Mutta eikö ton viivan vahvistumisen luulisi olevan hyvä merkki? Oon muuten tehnyt 5 pissatestiä ja yhden verikokeen täs 3 päivässä. Oon mä vaan pimee.

Anteeksi kun mä ölisen täällä näitä juttuja, mutta kun oon aina pelännyt keskenmenoa enemmän kuin lapsettomuutta. Vaikka yritänkin ajatella, että ainakin pystyn tulemaan raskaaksi, mikä on upea juttu. =)

maaruska, nyt vetäiset komian plussa, ja tuot mulle onnea kanssa, eikös? :heart:
 
Huomentta lenttis tuleeko sun nukkumisesta mitään kun tikkuun kuseskelet pitkin yötä :LOL:
Eiköhän nyt todeta että niin kauan ollaan raskaana kun toisin todistetaan. Yritäppä nyt iloita siitä viivasta ja plussasta, eläkä mieti kauhu skenaarioita. Sillä totuus on se että me emme voi mitään jos jotain tapahtuu vaan niin on sitten tapahtuakseen. Eli nyt nauti täysin rinnoin, jooko? Joo minä paraskin puhuja, olen aivan kauhusta kankia täällä ja jokaisen nippauksen tunnen, että nyt täti tulloo.

Mä olen oikeasti tässä miettinyt, että kumpi on parempi testata se nega vai odottaa että täti tulee, siis kummasta pettymys olisi pienempi. Sen tiedän että kun täti roiskahtaa paperiin niin pala tippuu taas syrämmestä. Auttakaa hullua mäessä? :LOL: Siis kolem rapisevaa tuolla on. Ja mä siis olen sata varma että täti saapuu matkalaukku heiluen ja sama v:mäinen ilme naamalla: haaahaaahaaa. No tulkoon perkule täällä odotetaan miekka tanassa valmiina taisteluun, Olen päättänyt että minä sen pitemmän korren vien vielä joskus.

Ne mun rytmihäiriöitkin valvottaa mua yöllä, ja aamulla taas yrpötyttää, mutta niinkuin äitini totesi minulle eilen että taitaa vaihdevuodet sulla olla kun rytmihäiriöitä on :LOL: :LOL: Että kiitti vaan ja se hedelmällisyydestä :LOL:

No yritän nyt keksiä jotakin tekemistä, siivotaan tytön vaatekaappia ja siskoni vauva 6kk tulee tänään meille hetkeksi hoitoon, no pääsenpä ainakin palluttamaan pikkuista :heart:
 
Voi maaruska :LOL: vai että vaihdevuodet! :LOL:

Mä tiedän, että pitäisi rauhoittua, mutta kun oon tällainen hysteerikko :ashamed:

Tuo on vaikea pulma toi testatako vai ei... Itse oon testannut niin monta kertaa negan, että nytkin siirsin tätä testaamista tosi kauan. Mulle on ollut helpompaa ootella tätiä kuin testata.

Mutta jos niitä testejä on siellä kaapissa, niin erittäin itsekkäistä syistä kehottaisin testaamaan, kun mä täällä jännitän sunkin puolesta. Epistä, joudun jänskään kahden masuasukin puolesta täällä ;)
 
kyllä mulla polttaa täti mahassa ei voi mitään, hitto että hermostuttaa :LOL: En ole miehelle puhunut mitään hermoiluistani. No kyllä tänään alkaa paperiin erittyä jo jotain punaista niin voi heitää haaveet pikku kolmosesta taas kankkulan kaivoon. No eikös sitten ole positiivista se että voin ottaa juhannuksena muutaman kylmän siiderin. No joo huono lohdutus, kun en ole ollenkaan alkoholin perään :kieh: No sitten voin ainakin linsillä kieppua joka härvelissä, ei lohduta sekään, koska en uskalla niihin muutenkaan :LOL: Mistäs kaivaisin sen polyanna asenteen????

No ehkä siitä että huomenna menen katsomaan kun poikani näyttelee, sehän se :heart: onkin jo kova ikävä kohta ollut viikon poissa :'(
 
Lentoemo eikö valkkarin lorahtaminen kuulu asiaan, mutta varmasti pelko siitä että jotain muuta tulee, niin tarkistaahan se pitää. Minäkin olen tänään käynyt tarkistamassa ainakin sata kertaa, vaikka pissä hätäkin oikeasti vaivannut useasti. Ja taas tuli ne rytmihäiriöt :kieh: Ilkeen tuntuiset.

Sukulaisiani oli tänään katsomassa sitä näytelmää missä poikani oli, ja kehuivat maasta taivaaseen. Meinaan haljeta onnesta, jotan mulla on paljon onnen asioita elämässä, jos vaikka se täti perkule tulee :kieh:
 
Maaruska, voi että olet varmaan ylpeä pojastasi, niin mäkin olisin :heart: . Onko sulla siis tykyttelyä vai millaisia rytmihäiriöitä? Koska mulla on ihan hirveää tykyttelyä ollut eilisestä lähtien, niin että ehkä se on "oikea" raskausoire, eikä pelkästään mun jännittyneisyydestäni kiinni. Siis mulla on syke tosi korkea ja hengästyn tosi helposti, vaikka yleensäottaen oon tosi hyväkuntoinen. Juoksemaan en oo kyllä enää uskaltanut, mutta kävelyllä oon toki käynyt. :D
 
lentoemo juuri sellaista tykyttelya ja välillä tuntuu että jättää välistä. joo ja hengästyn täälläkin, ihan jo pienellä kävelyllä. No enpä taida uskoa että minulla olisi raskausoire, päinvastoin vaihdevuodet :LOL: oikeen peloittaa käydä vessa ja pyyhkiä, että milloin roiskahtaa.

Siskon tyttö 6kk lähti hoidota ja on se sitten niin suloinen ja hei osasin sen kanssa jopa olla :LOL: Ehkö musta onkin vielä hoivaamaan pientä. Tyttöni oli into piukassa hoitamassa, voi siitäkin olisi jo apua, Mutta nyt haaveilut sikseen :LOL:

Pesin juuri molemmat koirat, on siinä työ :kieh:
 
maaruska, mulla on ihan sama, pelkään melkein käydä vessassa, oli pakko laittaa pikkarinsuoja, että näkyy heti, jos alkaa punaista vuotoa tulla. Aina kun pyyhin, niin tiiraan ihan hulluna, että näkyykö mitään.

Tänään illallisella ravintolassa tunsin taas oikein kunnon menkkamaista juilintaa, ja aattelin jotenkin automaattisesti että katos, menkat alkaa ja sitten vasta muistin, että jos alkaa niin on km eikä normaalit menkat :(

Mutta ihan oikeesti, mulla on syke noussut ihan oudolla tavalla ja pienetkin ponnistukset hengästyttää, eli sen on PAKKO olla raskausoire :heart:

Mä tapasin tänään ekaa kertaa nettiystävyyden (siis suomalaisen), ihana ihminen ja hällä niin iiiihana kaksivuotias poika. Voi, tahtoo samanlaisen... :heart:
 

Yhteistyössä