Sitten on kyllä heikko mies jos ei jaksa pitää sua sylissä.Mulla ei oo miestä, mutta en kyllä tällä painolla uskalla edes istua kenenkään sylissä :/ 80 kg.
Mies varmaan tuupertuisi jos hyppäisin syliin :xmas: painoa minulla yli 100kg B)
Samaa mietin, että ihme kääpiöitä täällä. Itse olen 179 cm, joten toivoa mihinkään 50 kiloon, painoa nyt 65 kg ja sekin on aika vähän. Olen ns. ruipelo.Kyllä, vaikka painankin 71kg, mut mies on vahva.
(Ihanan kevyitä te ootte, mun 175cm pituudella ei ikinä edes teoriassa pystyis laihduttaan 55-kiloiseksi. Raskaudesta jäi näköjään pysyvästi 6kg)
Komia nainen.Samaa mietin, että ihme kääpiöitä täällä. Itse olen 179 cm, joten toivoa mihinkään 50 kiloon, painoa nyt 65 kg ja sekin on aika vähän. Olen ns. ruipelo.
Jäikö istukka ja jotain muuta sisään vai miten tämä on mahdollista?Kyllä, vaikka painankin 71kg, mut mies on vahva.
(Ihanan kevyitä te ootte, mun 175cm pituudella ei ikinä edes teoriassa pystyis laihduttaan 55-kiloiseksi. Raskaudesta jäi näköjään pysyvästi 6kg)