Minkä painoinen olet? Voitko hypätä miehesi "syliin"?

• Viestiketjun aloittaja asta
  • Ensimmäinen viesti
viia
Ei kai se riitä, että vaimo on kevyt vaan miehenkin tarvii olla tarpeeksi riuska :) Minä 49, mies 62. Voin hypätä, ja usein hyppäänkin, mutta voihan se olla mun tekniikassakin, miksi välillä hieman valittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja viia:
Ei kai se riitä, että vaimo on kevyt vaan miehenkin tarvii olla tarpeeksi riuska :) Minä 49, mies 62. Voin hypätä, ja usein hyppäänkin, mutta voihan se olla mun tekniikassakin, miksi välillä hieman valittaa...
No niinhä se on...Ja täytyy lisätä et mä painan kuitenkin yli 10kg enemmän kun mieheni... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan mielenkiinnosta pitää kysyä että miks pitää hypätä toisen syliin :eek:
Kun ette te miehet muuten tajua antaa, niin sitten pitää tulla ottamaan.
ajattelin vaan tota hyppäämistä, siinä voi sattua jompaakumpaa leukaan jos alkaa toinen kompastelemaan..
suosittelisin ihan rauhallisesti istumista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
ihan mielenkiinnosta pitää kysyä että miks pitää hypätä toisen syliin :eek:
Kun ette te miehet muuten tajua antaa, niin sitten pitää tulla ottamaan.
ajattelin vaan tota hyppäämistä, siinä voi sattua jompaakumpaa leukaan jos alkaa toinen kompastelemaan..
suosittelisin ihan rauhallisesti istumista :D
Se kuuluukin villiin nuoruuteen. Meilläkin istutaan kiikkustuolissa ihan turvallisuussyistä :headwall:

Miau
Mää painan jotain 60 ja se 85, mut se on silkkaa lihasta joten voin! Mun mielestä on ihanaa jos kannetaan tai nostellaan tai voi hyppiä syliin! Kerran rikoin yhden sängyn kun voimalla hyppäsin miehen kimppuun ja se kaatus selälleen sänkyyn (mä yritinkin kyl kaataa sen) KRUNTS! ja jenkkisängyn alimman runkopatjan kekipitkittäispuu murtu kunolla! Hetkinen, nyt kun mietin niin toi oli jo kolmas sänky jonka oon hajottanu ihan vaan telmimällä (vaatteet päällä vieläpä) ;)

Yhteistyössä