No niinhä se on...Ja täytyy lisätä et mä painan kuitenkin yli 10kg enemmän kun mieheni...Alkuperäinen kirjoittaja viia:Ei kai se riitä, että vaimo on kevyt vaan miehenkin tarvii olla tarpeeksi riuska Minä 49, mies 62. Voin hypätä, ja usein hyppäänkin, mutta voihan se olla mun tekniikassakin, miksi välillä hieman valittaa...
Kun ette te miehet muuten tajua antaa, niin sitten pitää tulla ottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan mielenkiinnosta pitää kysyä että miks pitää hypätä toisen syliin
Sama. Ite se tykkää mua aina retuutella vaikka mitenkä päin.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Joku 70kg ja hyvin pystyy hyppäämään mieheni syliin
ajattelin vaan tota hyppäämistä, siinä voi sattua jompaakumpaa leukaan jos alkaa toinen kompastelemaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kun ette te miehet muuten tajua antaa, niin sitten pitää tulla ottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan mielenkiinnosta pitää kysyä että miks pitää hypätä toisen syliin
Se kuuluukin villiin nuoruuteen. Meilläkin istutaan kiikkustuolissa ihan turvallisuussyistä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ajattelin vaan tota hyppäämistä, siinä voi sattua jompaakumpaa leukaan jos alkaa toinen kompastelemaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kun ette te miehet muuten tajua antaa, niin sitten pitää tulla ottamaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan mielenkiinnosta pitää kysyä että miks pitää hypätä toisen syliin
suosittelisin ihan rauhallisesti istumista