voi
maaruska, eikä :'( . Ja kuiteskin mun sisälläni elää vielä pieni toivonkipinä :heart: .
Hei nyt
maaruska ja jouskari, TJOTtailua kehiin. Mut siis huom! mä tjottailin mutta kävin hyvin ahkeraan täällä kertomassa teille, että miten remontti edistyy. Eli anteeks nyt vaan, mutta älkää hyljätkö mua kokonaan :'( . Olen hyvä todistus siitä, että voi TJOTtailla, vaikka käykin täällä höpöttämässä
. Koska mä en miettinyt lainkaan noita kiertopäiviä tai yhdyntöjä tai mitään, vaikka täällä kävinkin.
Toisaalta luulen, että tää meidän rempan aloitus oli ehkä tärkein tekijä, koska aiemmin jotenkin olin epävarma, aattelin, ettei tähän kämppään voi hankkia lasta.Mutta kun aloitettiin remppa, niin tiesin, että kun se on valmis (mies on nyt ihan paniikissa, että valmistuuko remppa helmikuuksi...
Italialaisittain voi mennä vähän pitkäksi...
) niin niin pieni kuin tää onkin, on täällä sit just sopiva tila lapselle ainakin siihen saakka kun se täyttää jotain 3-4-5 -vuotta.
Eli kuulostaa typerältä, mutta eihän teillä oo mielessänne mitään "alitajuisia" muttia, jotka pitäisi ratkaista ennen vauvaa? Ja en ees tiedä, että uskonko tähän mun "alitajuisesti valmis" höpötykseen, mutta mies uskoo kyllä ihan kybällä, sanoi aina niin ex:stäänkin. He siis yrittivät esikoista 3,5 vuotta, vaikka kummassakaan ei ollut mitään vikaa. Ja kas kun ostivat omakotitalon, niin nainen oli 2:kkn sisään raskaana!
En tiedä, että voisko olla... Pitäisköhän tehä galluppia?
Mä muuten kyllästyin arvioimaan noita viivoja ja niiden vahvuuksia, ja tein ClearBluen digitaalisen, johon pamahti minuutissa italiaksi että raskaana...
Mutta
jouskari, ootetaan sen huomisen verikokeen tuloksia ennen kuin muutetaan mua plussaajaksi. Ihan taikauskosta... :ashamed: