++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Eli nyt aamulla jäi paperiin tätiä :'( Ei voi mitään, kyllähän mä tämän jo aavistelinkin :/ Ainoa syys miksi tämä ei tee niin pahaa on se että joku meistä sai plussan, ja se olet sinä lenttis :heart: Joten nyt nauti joka sekunnista ja minuutista kun olet raskaaa, sillä se on ainutkertaista :heart: Ehkä minä joskus vielä perästä tulen B)
 
maaruska :hug: kyllä se meidänkin aika vielä koittaa, niin se vain on, luovuttaa ei saa :heart:

Olipas mukavaa kun Hottiskin kävi meitä morjenstaa pitkästä aikaa :D Mukavia odotus hetkiä :heart:

Millos mä siirrän sut lenttis plussanneisiin?

 
joutskari älä merkkaa mitään kiertopäiviä minulle, en halua niitä nähdä. Muista pinoista poistin itseni, täällä kuitenkin käyn, teitä en jätä :LOL: En käytä ensi kierrossa lugeja, ottaa liian koville tämä touhu. Nyt saa hetken olla tämä touhu :heart: Tjotellaa nyt sitten kaikki :LOL:
 
voi maaruska, eikä :'( . Ja kuiteskin mun sisälläni elää vielä pieni toivonkipinä :heart: .

Hei nyt maaruska ja jouskari, TJOTtailua kehiin. Mut siis huom! mä tjottailin mutta kävin hyvin ahkeraan täällä kertomassa teille, että miten remontti edistyy. Eli anteeks nyt vaan, mutta älkää hyljätkö mua kokonaan :'( . Olen hyvä todistus siitä, että voi TJOTtailla, vaikka käykin täällä höpöttämässä ;) . Koska mä en miettinyt lainkaan noita kiertopäiviä tai yhdyntöjä tai mitään, vaikka täällä kävinkin.

Toisaalta luulen, että tää meidän rempan aloitus oli ehkä tärkein tekijä, koska aiemmin jotenkin olin epävarma, aattelin, ettei tähän kämppään voi hankkia lasta.Mutta kun aloitettiin remppa, niin tiesin, että kun se on valmis (mies on nyt ihan paniikissa, että valmistuuko remppa helmikuuksi... :LOL: Italialaisittain voi mennä vähän pitkäksi... ;) ) niin niin pieni kuin tää onkin, on täällä sit just sopiva tila lapselle ainakin siihen saakka kun se täyttää jotain 3-4-5 -vuotta.

Eli kuulostaa typerältä, mutta eihän teillä oo mielessänne mitään "alitajuisia" muttia, jotka pitäisi ratkaista ennen vauvaa? Ja en ees tiedä, että uskonko tähän mun "alitajuisesti valmis" höpötykseen, mutta mies uskoo kyllä ihan kybällä, sanoi aina niin ex:stäänkin. He siis yrittivät esikoista 3,5 vuotta, vaikka kummassakaan ei ollut mitään vikaa. Ja kas kun ostivat omakotitalon, niin nainen oli 2:kkn sisään raskaana!

En tiedä, että voisko olla... Pitäisköhän tehä galluppia? :D

Mä muuten kyllästyin arvioimaan noita viivoja ja niiden vahvuuksia, ja tein ClearBluen digitaalisen, johon pamahti minuutissa italiaksi että raskaana... :D

Mutta jouskari, ootetaan sen huomisen verikokeen tuloksia ennen kuin muutetaan mua plussaajaksi. Ihan taikauskosta... :ashamed:
 
Mä olen miettinyt oikeesti tätä, mistä kaikki johtuu, ehkä tosiaan haluan aivan liikaa sitä pikku kolmosta. JA tosiaan meillä on vielä tämä kämppä hieman kesken niin luulen että joku yläkerrassa ajattelee että tehkää ensin valmiiksi niin sitten on oikea aika tärpätä. Mutta kai se on jätettävä ajattelut sikseen ja elättävä päivä kerrallaan. Mutta nyt tosiaan päätin että lugeja en ota ainakaan ensi kierrossa, mun on saatava pääkoppa jotankin kuntoon :LOL: Enkä mä lentoemo sinua jätä, siksi olenkin yrittänyt kirjoittaa sinulle yv:tä, mutta kone temppuillut.

Mutta nyt heittäydyn elämän armoille, ja vielä ei kunnon vuotoa vain ruskeanliman sekaista, mutta eiköhän illalla jo vuoda :LOL:
 
jep sain ja minäkiin sain laitettua viestiä sinulle, mutta mä siis olen aika käsi kaikessa netti hommassa niin ei mulla facebookia vielä ole :LOL:

Jännä miten puran omaa pahaa oloani siivoamiseen tänäänkin sain pestyä jääkaapin :LOL: Kai tämäkin on jokin yläkerran keino hoittaa että meillä tulee kotityöt tehtyä :LOL:
 
Hei lentolaiset pitkästä aikaa! Aina silloin tällöin käyn täällä kurkkimassa itä teille kuuluu ja nýt on pakko laitella pikku viestiä. Onnea onnea Lentoemo kauan odotetusta plussasta!!!! :heart: Aivan ihanaa ja kaikkea hyvää odotukseen!

Itsellä (ja vauvoilla) menee kaikki ihan hienosti! Masu kasvaa vauhdilla ja kaverit ovat välillä kovinkin aktiivisia potkuineen ja pyörimisineen. :)

Kaikkea hyvää teille kaikille ja kovasti toivotan teille niitä plussia ja kasvavia mahoja! Tulen aina sillo tällö teitä moikkaa mut kivaahan ois jos joku näppärä sen "odotuspuolen lennon" perustaisi...

Aurinkoisia päiviä ja hymyä toivotellen! :flower:

Kenwood1 , tiku ja taku rv22+5 :wave:
 
Hei!
Tuli ihan käsittämätön fiilis kun luin kaikki sivut uskollisesti "etuilematta" ja meni tajuntaan että Lenttis on plussannut!! Ihan mielettömän ihanaa!!
Oon ollut täällä aika masentuneessa mielentilassa, enkä oikein ole osannut edes ajatella, vieläkö pystyn läpikäymään raskausyritykset, kun tuo epäonnistumisen pelko on järkyttävän suurena nyt sydämessä ja mielessä. (ainavaan ongelmia jälkivuodon kanssa)
Nyt sain jollain tapaa uskoa ja voimaa siihen, että EHKÄ vielä jaksaisin ottaa sen suuren suuren riskin.. Hymyilyttää valtaisasti, ja tuli hyvä olo lenttiksen plussasta..

Yritän kömpiä nukkumaan.. sorry vaan, olen nyt todella herkällä filosofointimielellä..
Kauniita unia kaikille!
 
Onnea Lentoemo ihan hirveästi!!!! :flower: :D :heart: :heart: Jee!!!! Olethan jo tuota odottanutkin..

Me käytiin ekassa ultrassa pari viikkoa sitten ja siellähän se pikkuinen huiskutteli! :heart: Kaikki mennyt muutenkin hyvin. Ja olo on niiiin onnellinen.

Tuosta tjottailusta... Minä uskon myös että se tuottaa paljon helpommin tulosta kuin jatkuva päivien seurailu. Minäkin tuijotin tiiviisti kalenteria ekat kolme kiertoa ja tein ovistestejä mutta aina sain pettyä. Sitten kun ajattelin ettei se pikku kakkonen meille vaan tule ja tavallaan luovutin yrittämisen niin silloinhan se tärppäsi. Stressi varmaan vaikuttaa ihan hirveästi siihen tärppääkö vai ei...

* Tuisku ja Hippu rv14+0*
 
Lentoemolle hirmuisesti onnea plussasta! :heart: :hug: Antaa kyllä toivoa itsellekin, että pco:sta huolimatta voi tulla luomusti raskaaksi!

TJOTtailusta sen verran, että mulla ei ole hajuakaan mikä kiertopäivä on meneillään. Luultavasti joku päälle 40, mutta ei suoraan sanottuna edes kauheasti kiinnosta. :) En usko, että minulla mitään alitajuista blokkia raskaaksi tulolle on, kun en usko, että elämä voi koskaan olla valmis. Aina on jotain kesken, oli se sitten henkisellä tai fyysisellä puolella.

Asiasta lapioon. Täällä ollaan melkein selvitty festariviikonlopusta. Siis krapulasta en kärsi, koska olimme miehen kanssa autolla liikenteessä, mutta kolmen tunnin yöunet yhdistettynä yhteensä 12 tunnin ajamiseen kahden päivän aikana, hyppimiseen, kirkumiseen, laulamiseen ja yleiseen festarointiin vie mehut kyllä naisesta kuin naisesta. :D Oli ikimuistoiset festarit, olen ihan lovena Dave Grohliin. :heart: Foo fightersien keikka oli tämän kesän huippukohta, ihan ehdottomasti. Ja ehkä elämäni paras keikka muutenkin... :D

Jaahas, pitäisi varmaan mennä yöpuulle. Unirytmi on ihan sekaisin, kun vetelin melko pitkät päiväunet...
 
helvatti kun kuvottaa oikeen kunnolla.. pala kurkussa :$ ja mahalleen kun makaa niin painaa ja oksettaa lisää.. niiden pitäs alkaa ovislaskurin mukaan 17-18pv kun nyt on ollu kiertoväli 16pv?? et kaikki on ihan sekasin ja miettikääs sitä että mulla oli menkat 3.6 ja silloin olis ollu ovis eli oon ovuloinu 29.5-3.6 välisenä aikana ja tos on myös ollu menkat???? ei jumatsukka ihan sekasin on kaikki :/ :eek:

onnea letsikka :flower: :flower: :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Eilen kävin taas verikokeessa, arvo oli nelinkertaistunut 3 päivässä, kun kaksinkertaistuminenkin olisi riittänyt pitämään normaalin rajoissa! :D

Olipa ihanaa, kun gyne "julisti" mut virallisesti raskaaksi. Kovin alussahan tässä ollaan, mutta siltikin :D

Uskallanko mä perustaa sen jatkolennon tuonne odotuspuolelle? Jos ei muuten, niin ainakin saadaan vanha kopla kokoon taas! Mutta voisko se olla sit sellainen, että siellä kävis KAIKKI, eikä vaan odotuspuolen porukat, kun kaikkihan me ollaan pian tuolla odotuspuolella, vai mitä? :heart:

Niin mites se nimi? Plussalennon masunkasvattajat????


+++++kaikille! +++++ :whistle:
 
pakko kurkkia pikaisesti. On se kumma ettei täältä malta pysyä poissa :LOL:

Lentsikka perusta pino ja nimikin on hyvä :heart:

Mutta mä yritän nyt heittää mielestä tämän raskautumisen :LOL: No helpommin sanottu ku tehty :LOL:

Tsempit kaikille :heart:
 
Ihanaa, että arvot nousee lentsikka! :) Mä en kyllä varmaan siellä odotuspuolella vielä viitsi alkaa vierailla, kun on tämä yrityskin vähän mitä on... :ashamed: Viikonloppunakaan ei kertaakaan tullut peittoja heiluteltua. Lauantaina nukuttiin samassa huoneessa pikkusiskon kanssa 20-kiloisen koiran vahtiessa jalkopäässä. Sunnuntaina taas oli mielessä pelkkä uni. :snotty:

Mutta tänään aionkin järjestää miehelle pikku yllätyksen! :) Reissaan salaa Helsinkiin. Mies on kutsuttu meidän ystäväpariskunnan luo syömään ja taitaa olla miehellä mainio ilme, kun illallispöydässä olen myös minä. :D Ystävät ovat toki juonessa mukana. ;)
 
Voi Pantis, tuo ylläri kuulostaa upealta!

Mutta ei mua hutsi perustaa mitään, jos ei siellä käy kaikki :( Kun en mä itsekään tiedä, että kauanko siellä odotuspuolella saan olla.

Mutta aattelin, että nautitaan nyt raskaudesta, itkeä ehtii sitten myöhemmin, tää asia on korkeampien voimien käsissä.

Kauhea juilinta tuolla masussa, toivottavasti normaaleja kohdun kasvukipuja. Kauhea meno rallivauvalla näyttää olevan. Kovin tulee isäänsä, joka on pelannut fudista :LOL:
 
ei oo vieläkään alkanu jos menee kp 16 mukaan.... ja kamala kuvotus on vieäkin mikään ei maistu... :x raikasta tahtoo on tunkkanen maku suussa.. voi olla että tää olo tila johtuu ihan tästä viikosta kun oon yöt hereillä ja päivät nukun kun oon töissä...

ootteko muuten kysynny ennustaja elliltä noita lapsi luku juttuja???

mä kysyin ja se vastas että heinäkuussa 2009 tulis vaavi...
 
Heisolenge! :) Onnea lentsikalle plussasta! :flower: tinkiwinki: hyvältä kuullostaa!
Mulla alkas kans olee ovisaika käsillä..Pitäis puputella maanantaihin asti..ei kylläkään ehkä himot riitä.. :ashamed:
Kohta lähen kummityttöö moikkaamaan,ihanaa! :heart:
Mites se nyt menikään toi ennustaja elli-juttu?
 

Yhteistyössä