++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

no minä en ehkä ole oikea ihminen neuvomaan. Luulisin että kopio ja sitten liitä, luulisin että tulee.... Toivottavasti saat patterit ladattua. Niin että nyt sitten ilmoitit miehelle, ei taida sen työnteosta tulla mitään :LOL:

Unohdin muuten oireista ajoittaisen lievän kuvotuksen. Mutta sitäkin oli myös muissa kierroissa.

Niin ja oon ollut tosi väsynyt ja heikkona, ihan lihakset tärisee, jos on pitänyt rappuja kulkea tai sellaista.

Voi apua, mua pelottaa, tuolla juilii siihen malliin, että ne alkaa ihan just nyt. :/

lenttis noi sun oireet kuullostaa niin tutulta :heart: Mulla vaan taitaa olla lugeista. Nyttenkin vaikka just söin niin taas mahassa pulputtaa :LOL: Pieru mulla on kadoksissa eikä mikään muu, palataan taas maanpinnalle maaruska :LOL:

eikä maaruska, kun mä oon aina jotenkin aatellut, että me plussattaisiin samasta kierrosta. :heart: Ihan oikeasti!

Paitsi että mä EN ole vielä virallisesti plussannut. Taidan vaan isotella kemiallista raskautta, joka ei edes näy enää huomenna. :p

Nyt saan tietty jänskätä, että mitä pahaa nää mun viimeiset 2 viikkoa käyttämät silmätipat on saaneet aikaan... Kysyin kyllä silmälekurilta, että eihän haittaa, jos oon raskaana, ja se sanoi että ei, mutta mitä se tietää, kun on mies eikä ees mikään gyne. Pakkauksessa lukee, että raskaana ollessa vain todella välttämättömissä tapauksissa lääkärin valvonnassa.

Hemmetti, teratologinenkin on jo kiinni... :kieh:
Mun pitäis ruveta lukee tenttiin, mutta mua heikottaa ihan sairaasti. Ei ihme, oon ihan pyörällä päästäni :D

lenttis ihan tippa tulee linsiin :'( tosta, että plussataan yhdessä, voi kun saisinkin plussan, mutta epäilen kyllä että en :( vaikka yritystä on kyllä ollut vaikka muille jakaa, jotenkin vaan on usko mennyt omalta kohdalta |O

JA noista lääkkeistä, siis ihan näin alussa kun ei edes tiedä olevansa raskaana ei haittaa lääkkeistä ole, joten otappa nyt ihan rauhassa :) ja taas se positiivisuus kunniaan, eiks vaan =)

maaruska kysy mun oireista, niin tissit on turpeat ja kipeet vähän on juilinut alamasua ja mulla on ollut parina päivänä törkeät ilmavaivat :LOL: :LOL: enkä mielestäni ole syönyt mitään ihmeellistä, paitsi tänään sienikäälyreitä :D

joutkis yritähän pysyä nahoissa töissä, eiks ole jännä että toisen onni voi tuottaa tällaiset vibrat. Mä olen ainakin haljeta onnesta lenttiksen puolesta :LOL: Ja joustkis sinä nyt sitten samassa imussa lenttiksen kanssa :heart:

jotenkin on niin nostalginen fiilis. Eli me ollaan yhdessä piinailtu jo puoli vuotta, ollaan itketty ja ollaan naurettu. SIksi tuntuu niin hyvältä. Vaikka porukka on ollut pieni, on uusia onneksi joukkoon tullut niin kuin nytkin DeviLiah. Olemme ottaneet avosylin kaikki vastaan ja jokainen on saanut oman tärkeän paikkansa tässä pinossa. Nyt tässä ihan taas herkistyy :'(

kiitos jouskarille! Sulle tän nyt on pakko olla plussakierto, ihan jo siksi, että meillä on sama horoskooppi, eikö? :heart:

Paitsi että toistan, tää haamu nyt saattoi olla vain tällainen väliaikainen vieras... Mut aatella, että olen ovuloinut, huippua! :D

maaruska, sano muuta. ei tällaista fiilistä ole muissa pinoissa, niin se vaan on. saa nähä onko meillä sit joku pino eläkeläistenkin puolella, ja puhutaan vaikka lastenlaspsista.

Huh kun huippaa, pian putoon tuolilta. Pitäis varmaan syödä jotain.

Te ootte ihania! :heart:

Pitää lisätä noihin oireisiin vielä toispuoleinen alaselkäkipu,todella outoa. Enkä oo saattanut pariin päivään syödä muuta hedelmää kuin banaania kuvotuksen takia. Ja oon nukkunut tosi levottomasti, heräillyt aamuyöstä ja sellaista. Eli myös kauhee väsymys, mutta se on mulla normaalia loppukierrosta.

Voi kun tuolla juilii, ikävä tunne. Koko ajan tuntuu siltä, että nyt ne alkaa. :/

Oikeassa olette, tää on ollut kyllä huippu pino :heart: Aivan mahtava yhteishenki :hug: Juu kyllä se siellä nyt tarautuu vain tiukemmin lentsukaisen masuun, siksi vääntää ;)
Toivottavasti me loputkin saataisiin kunnon imu ja siirryttäisiin tuonne odottajien osioon! Tää on kyllä hienoa myötäelää toisen onnessa :heart:

Siellä se lentoemo nyt komeilee haamuilijoissa B)

DeviLiah kerrotko sun kp:t ja yk:t niin päivitän ne tuonne etusivulle jos tahdot?
*muok* ai niin kerroithan että olette juuri heittäneet ehkäsyn poijes, eli mahtaa olla yk1 vai liekö sekään vielä?
Taitaa olla jännitystä ilmassa sullakin, itse ainakin olin jännänä parin ekän yk:n aikana, nyt tähän on tullu jo tämmönen ruutiini kierron eri vaiheille...

Voi, nyt mä aloin pelätä kohdun ulkoista, kun tuolla vihloo alhaalla vasemmalla... Pitäiskö kuitenkin uskaltaa kysyä odotuspuolta, että onko kellään ollut merkki ihan normaalista...

Vähän mä oon hysteerinen, oli kyse mistä tahansa :LOL:

Mutta kun tässä PCO:ssa km:n riskikin on isompi :/

jouskari: voi olla, että joudut pian sen taas päivittämään, mutta asia on herran hallussa, minä en sille mitään voi. Nyt pitää relata, mua huippaakin ihan sairaasti :snotty:

Kiitos teille kun ootte niin ihania ja mukana mun hysterioissani! :heart:

lenttis mulla oli ekassa raskaudessa tosi kovia maha kipuja, soitiin silloin neuvolaankin kun en pystynyt suorassa kulkemaan. Niin kuului kuulemma hodun kasvuun ja vauvan kiinnittymiseen, vaikka olin jo aivan huolesta soikea silloin. Nyt tuo mahakipujen aiheuttaja on leirillä koko viikon :LOL:

Kiitos maaruska jälleen kerran lohdutuksesta! Nyt mä meen lepäämään, tosi outo olo. Sit mulla on sellainen tunne, että oli vaan kemiallinen, ja huomenna ei tuu ees haamua. N, en voi sille mitään.

plussapuhurit kaikille++++++ :whistle:

Yhteistyössä