++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

tinksu toivottavasti on nyt ihan sitä itteensä eikä kuviteltuja oireita d :saint: b

Mulla on tikutusprosessi taas tänään ja loppu viikon, toivottavasti ei eilen ollut kun en viitsinyt tuhlaa testejä koska edellinen päivä oli ihan blanco testi... jospa se huippu tulis tässä loppu viikosta ja näkyis testissä :saint:
 
tinksu ihan samaa minäkin olen seurannut ja kyllä toukokuussakin oli yksi plussa, Mivillä, mutta ei siitä sen enempää :snotty:
Eli yksi meistä saisi olla taas onnekas olisitkohan sinä seuraavana? Vai rykstäänkö kaikki plussat, loppu kiri :D Meikä plussaa sitten elokuussa ;)
 
eipä minulle mitään ihmeellistä =) Lugeja vielä kaksi päivää ja sitten kurvaa taas jokin paikalle |O Mutta eipä ainakaan ole vuotanut koko kiertoa B) mä olen jo toivoni menettänyt koko hommaan. Ehkä kymmenen vuoden päästä sitten ;) Mutta kaikille plussa puhurit ja ehkä hieman itsellenikiin ++++++++++++++++++++ :whistle:

Kotona ollaan netti pimennossa joten siksi en ole pääsyt käymään :(
 
Tinttara84 onko mitään uutisia?? :ashamed: ++++ puhallan sinne sulle..

mä tässä nyt kattelen ja kuulostelen ei oo vielä alkanu mut kyl uskon että alkaa ostin jo siteitäkin eilen.. :ashamed: mutta katsellaan..

kaikille muillekin +++++++ paljon puhallan..
 
Kiva maaruska kun kävit meitä kurkkimassa :D Hyvä että on lugeista ollut apua tuhrutteluun!

Kyllä mä uskon et myö vielä täältä päästään tuonne odotuspuolelle, meiltä se vaan vie hieman enemmän aikaa kuin muilta :hug:

:heart: täältäkin lähtee +++++++++++ puhureita meille kaikille :heart:
 
tuohan on hyvä nimi! :heart: Onko tuolle jotain merkitystä mistä tulee esim tuo 04?

*muoks* jätin hetkeksi tuon sinun ex nimen listalle, niin eivät ihmettele vanhat lentokamut että kukas se tuo kristallilapsi on B)
 
Moikat! Täällähän mä olen ja kp 2/25. Kiirettä pitänyt ja nyt saikulla,tenniskyynärpää. Meillä yritykset tauolla tai ainakin vähemmällä,katsellaan vaan elämää eteenpäin tässä ja harrastellaan pelkästään harrastamisen ilosta ja sillon ku sille tuntuu. :)

Pistäydyn välillä teitä moikkaamassa,roikun kyllä mukana hengessä ja voitte pitää mut listalla jos haluatte :)

Onnea teille kaikille! :flower: :heart:
 

Yhteistyössä