++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Heippa!
täällä ollaan jännätty terojen aloittamista jo hetken, vaan tänäänpä sain ovistestiin plussan ja tohdin rauhallisin mielin aloittaa terot. Tähän kiertoon sitten loppuvat ovistestit, ja sitten jatketaan vain tjot -meiningillä, joten saapi nähdä....

Nyt keskityn vain kehdenkeskiseen pieneen lomaan, ja toivon teille kaikille ihanille lentolaisille hurjia plussausmyräköitä!
Käväisen lukemassa kuulumisianne tämän tästä..! Välillä jopa ilmoittelen itsestänikin
:p

Heippa!

Tinttara: Kiva kuulla susta! :hug:

Mivi: Onnea tjottailuun! Se on ennenkin tuonut tulosta tässä pinossa. ;)

ON: Nega testattu aamulla. Tein testin, koska tarvitsen reseptilääkkeen hiivatulehdukseen. No, toisaalta ihan hyvä, sillä ainakin varmistui, että ovis on ollut viime viikolla (eli roskishaamu johtui siitä, eikä mistään muusta). Otan vielä apteekista varmistustestin mukaan mökille, kun on luvassa kosteat rapujuhlat. Mies ainakin kaipaa varmistelua, jos en minä. :) Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:

Kristallilapsi tuo oli aika mielenkiinoinen juttu mitä linkitit :D

Tinttara ja Mivi onnea tjottailuun :heart: Minäkin alan siihen taas kun tässä kierrossa halusin vain kokeilla niintä ovistikkuja, mitkä tosiaan näytti oviksen niin kuin olin ajatellutkin...

Pantsulle tännekin toivottelen mukavaa viikonloppua ja rapujuhlia

Kristallilapsi = lempinimi vois olla vaikka hmmmm kristis ? :whistle: No joo, mutta kuitenkin, miltäs vaikuttaa? Eihän täti moonika ole tullut eihän, milloin meinaat testaa?

Mennään tänään ukkokullana kans katsoon W.a.s.p bändiä, saatiin ilmaset liput suhteilla
ja sitten huomenna olisikin vika työ päivä
ennen kuukauden lomaa
Mulle tuleekin sunnuntaista lähtien palstataukoa ainakin perjantaille asti :eek: Miten mä pärjään? :whistle: Noh toisaalta mökkielämä on sellaista nautiontoa että ehkä tää palstailu unohtuu...

"ai voonna bii somebadi..lallalllaa" eikäs se waspi tota laulele :D Aika makeeta, ottakaa mut mukaan, kyllä mä käsilaukkuun mahun!! Pantis eihä rtesti oviksesta kerro? eiks se menny niin päin et ovistesti kyl kertoo raskaudest...vai miten se nyt meni..

Joo sitähän ne myös lauleskelee Devi B) Paitsi mies tossa ilmotteli että sillä ei ole kauheesti innokkuuta nyt lähteä sinne ja mulla tällä hetkellä on tosi ällö olo, niin fiilistä ei ole mullakaan sen takia :whistle: Täytyy nyt kahtoo jääkö menemättä :kieh:

:LOL:
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
...vai miten se nyt meni..
vai mikä se nyt oli ...

Mun pitäisi olla jo tien päällä, mutta mitä vielä! Pakkasin illalla vaatteita kassiin ja tänään kun kurkkasin sinne, niin voilà! Kissa oli käynyt kusella siellä! Voi hemmetin hemmetti!! |O :kieh: No, onneksi meni vaan uikkarit ja farkut pesuun. Nyt sitten odottelen, että toi meidän pikaohjelma pyörähtäisi, niin pääsisin reissuun. :headwall:

DeVi: Luin jostain sivuilta, että joku oli saanut valmistajalta tiedon, että lähestyvä (tai menossa oleva) ovulaatio voi aiheuttaa roskishaamun. LH on kuitenkin hCG:n sukulainen kemiallisella tasolla, ja vaikka raskaustestien ei pitäisi siihen reagoida testiajan sisällä, niin testiajan jälkeen voi LH:nkin sitoutumista tapahtua. Toki se roskishaamu on voinut johtua pH:n muutoksesta, testin kuivumisesta tms. En siis perusta olettamustani oviksesta vain siihen vaan myös ovistikkuihin (melkein plussat) ja tuntemuksiin kehossa.

Meidän lähiapteekissa ei ollut kuin Predictoreita ja Onni-raskaustestejä. Ensimmäisiä ei ole kehuttu (päinvastoin) ja jälkimmäisessä ei lukenut herkkyyttä. En sitten viitsinyt ruveta kyselemään vaan käyn huomenna Jämsässä apteekissa. Jos vaikka siellä olisi noita Aconeita. Jos ei ole, niin sitten saa jäädä testaamatta. :kieh: Mä en prkl siihen plussaan usko muutenkaan. :ashamed:

:LOL: Pantsu anteeksi mutta tuo kyllä huvitti, kun kissa oli mennyt tekemään pienet vahingot :ashamed: :LOL:
Muistan kerran kun meillä oli kissat, niin toinen niistä kusi mun kauneuspöydän lokeroon missä oli kampausrullia ym.. kamaa, hieman syletti :kieh: Jälkikäteen huvitti :D

heipä hei...

ei oo täti vielä tullu katellaan nyt täs viikko josko ei oo tullu niin testailen..
mahassa velloo vääntää kääntää oksettaa närästää..rinnat on arat voi johtuu tulevasta tiedättekylmistä.... mitä lienee...??

juuh toi lempinimi on ihan jees :D

kristallilapsi ++++++++++++ :whistle: Jospa ne olis sitä itseään ;) Ainoot "oireet" mitä mul ei oo, niin on arat rinnat, mut mä fiksusti päättelin, et siks mulla ei oo, kun viime kierrossa ne oli kipeet ennen tätiä..ni nyt ne ei oo kun ei oo täti tulos *koputtaa puuta LUJAA* mulle ihan kelpais se et olis vaik ollu se ovis tossa alkuviikosta ja täti myöhäs..mut ota ny selvää mitä oireit mul o, ovis,täti vai raskaus :D

Kristis ja Devi voi kunpa se olisi nyt teillä tärpännyt :D

Mulla muka vieläkin vaan velloo ja tänään oli oikeelta puol. jotain "kipuilua" niin ja hikka :LOL: Voi hemmetti kun sitä kehittää pelkästä hengittämisestä raskausoireita B)

Huomenia B)
Devi :hug: ekäpä se ovi on vain ollut myöhässä, kuitenkin vasta niin vähän aikaa on mennyt pillereiden loptuksesta,että kierto voi heitellä, toivoa vielä on niinkuin maaruska sanoi :saint:
Vai on maaruskaisella samat oireiden tunnustelut :LOL: tää on kyllä tosi rasittavaa ja ärsyttävää :headwall:

Kiitos muuten teille loman toivotuksesta =)

Tarttis tänään siivota ja pyykätä ja pakata... ah tätä loman ihanuuttaa :LOL: Enemmän työtä kuin töissä ollesssa ;) Mutta niin olen sitten väkisin netin pimennossa viikon :kieh: Devi ellet sitten mulle lähetä postissa mokkulaa :LOL:

Kiitos maarutska!! Toivotaan ettei satelis... Hyvä kun sinullakin vielä lomia riittää loppu kesäksi :D
Meille tuli muuten tänään 8-vuotta siitä kun miehen kans ekan kerran tavattiin :heart: Niin se aika vierii, huh!

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Niin ja kun päivitin tuota listaa niin kristiksellähän on mennyt jo 3päivää yli kp:t b :saint: d oi kun jännää :saint:
|O |O |O :'(

lomalla muuten ollaan ukon kans.. ukko tuli eilen kotiin niin kerto varanneensa meille hotelli huoneen hesasta kun kerta poikakin lähti mummun ja vaarin kans reissuun.. :heart:

Oih, kaveri soitti just, oli kirvatsissa, siis Kirjuriluodossa (eli puisto täällä Porissa) ja oli nähnyt siellä pidettävän häät ja soitti vaan kertoakseen et siellä me sitten pidetään häät! :D Mut kyllä kamu tuntee mut jo hyvin ,meinaan oon tässä pähkäilly päätäni puhki hääpaikan suhteen,mikään ei ole meidän näköinen! Mut nytpä ratkes sekin! Täytyypi heti maanantaina ruveta selvitteleen asioita :) Oon jo ihan täpinöissä..
maaruska ja jouskari mä niin sydämmeni pohjasta toivon, et se olis jotain muuta! Ja mä niin toivon, et se ovis olis ollu vaik sillon maanantaina, vai koska se oli;), kun just toivon et tää minu kroppani alkais toimimaan(ja tehän kaikki ootte kuullu tämän saman virren jo 10000miljoonaa kertaa).. huoh... kyl tää naisen elämä on rankkaa! :D
Voisin muuten jouskari sendii ton mokkulan, mut se lakkas toimiist!!! Nyt mä joudun nörttää täs miehen koneella :( Ja mä oon niin tottunu läppäriin et tuntuu oudolta tää hiiren käyttä ja näppis :D mut jooh. Mitäs naiset??
Koskas kristalli testailee ;) vai onko merkkejä sinne suuntaan? ;) Pitäkää ihanaa hesassa ;) :heart:

Yhteistyössä