++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++



Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan 18. elokuuta 2008:




Tinttara84................................kp21/25.........yk68.......1.toiveissa
kristallilapsi04 = ex tinkiwinki..kp17/28.........yk10.......2.toiveissa
DeviLiah...................................kp5/25..........yk3.........1.toiveissa
maaruska................................TJOT...............yk11.......3.toiveissa
Pantalaimon............................TJOT...............yk10.......1.toiveissa
Mivi..........................................TJOT.............................3.toiveissa


tiigeri taustalla potkii t-k-k:ta persuksiin, ettei varmasti pääse lennolle! Lento on turvattu! :heart:


Testaajat penkkiriveittäin:




Haamuilijat:




PLUSSANNEET


mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen.........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina........................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane.........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1................... kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40 keskiviikkona 5.3.2008
Pamu k..........................kp31/28 perjantaina 21.3.2008
DoB...............................kp28/28 keskiviikkona 26.3.2008
Tuisku-84......................kp31/27-29 torstaina 10.4.2008
Äippä-75.......................kp30/28-32 keskiviikkona 16.4.2008
lentoemo-76.................kp45/30-41 tiistaina 17.6.2008
Jouskari-82 ..................kp31/28-30 tiistaina 12.8.2008



Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++

Joka toinen päivä on luvassa itkuvirsiä ja joka toinen päivä naurujoogaa, joten tervetuloa hullun hauskalle plussa lennolle, jossa kaikki on mahdollista, myös raskautuminen


Edellisen pinon höpinät;

http://kaksplus.fi/keskustelu/t949391
 
Heippa lentosisaret ja kiitos tosi paljon onnitteluista, tää on ihan uskomatonta vieläkin!!!

Oloa ei ole yhtään ainostaan oli oviksen jälkeen muutaman päivän, mutta nyt olo on ollut oikein hyvä. Tissit on tosi arat ja turvoksissa ja alamasua juilii silloin tällöin menkkakipumaisesti enemmän ja vähemmän... Nyt sekin on lakannut oikeestaan... tietty vähän pelottaa onko siellä kaikki ok, kun oireita ei muita ole, mut jokainen raskaushan on niin yksilöllinen! En vielä halua alkaa liikoja ressaamaan asian kanssa, päivä kerrallaan nautin tästä raskaudesta :heart: :heart:

Siirsin tuon lista tuohon jos haluatte alkaa sitä päivittelemään, toivottavasti noi kp:t on oikein, kun oli muutama päivä vierähtänyt....

Tinttaralle kovasti tsempitystä!!! Mites maaruskan olo, onko tauti lähtenyt jo pois, toivottavasti on!! :hug:
Krsistis tuo ei ole kyllä kovin kivaa kun onitteluja tulee, vähän moukkamaista möläytellä suoraan tollasta... :/


Suuren suuri plussaa puhallus lähtee täältä +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Jouskis kiitos kysymästä, pissiitti on nyt hoidetta ja tosiaan toivon ettei enään takaisin tule :kieh:

kristis toi on todella surullista, kun ihmiset kyselee, ja niin toivois, mutta kun ei niin ei. Mutta usko huviksesi sinunkin vuorosi tulee ja toivon että pian :heart:

).( mulla on päälimmäisenä nyt tämä työpaikan vaihdos. Haastattelusissa käyty, vaki paikkaa ei herunut, koska toisilla kokemusta alalta jo, mutta sijaisuutta tarjottiin ja sitten mahdollisesti vakinaistetaan. olen äärimmäisen onnellinen tästä. Pääsisin siihen minun omaan haaveeseeni. nyt on vaan virkavapaasta kiinni ja alustavasti jo myönnettykin. B) joten nyt työtö peukut pystyyn. Vauva saa tulla jos tulee, muuten se asia on jäänyt taka-alallle. En voi odottaa ja odottaa jos vaikka raskaaksi tulen, sillä se voi olla että sitä päivää ei tule. On elettävä tässä ja niillä eväillä mitä luoja on suonut.

jouskikselle oikeen ihanaa odotusta :heart: Kasvattelehan masua ahkeraan ja kyllä ne oireetkin sieltä varmaan saapuvat ajan kanssa tai sitten ei.... Mutta Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja kerrohan kuulumisia täällä. Käyn minäkin lukemassa täällä vaikkei täysi tsemppi päällä olekaan =)

Kaikille plussalentolaiset suuren suuret puhurit maaruskalta +++++++++++ :whistle:
 
Heippa!

maaruskalle toivon tosi paljon, että saat virkavapaata ja pääset uusiin hommiin!

ON: Mulle voisi päivitellä yk 10. Enää ei Tjottaillakaan, mutta nyt on välikierto meneillään, joten eipä niitä kp:tä tarvitse sinne laitella. Kävin tänään gynellä ja otettiin kaikki hormonikokeet. Ens viikolla olisi sitten aukkari eli aukiolotutkimus. Sitten varmaan laitetaan lähetettä lapsettomuuspolille. Näin ne asiat lähtee rullaamaan. :) Tosin, kolmisen kuukautta on jonotusaika polille, että vasta vuoden loppupuolella sinne päästään. Mutta onpahan ainakin kaikki perustutkimukset jo tehty.
 
Mivikin eksynyt takaisin, kiva kiva :heart:
Kyllä niitä plussia saadaan lennolle onneksi tasaisesti. Mitä teille kaikille kuuluu? täyttä höyryä eteenpäin :whistle:

Panttiksella on lähtenyt asiat nyt rullamaan ja varmasti kiva vierinyt sen suhteen sydämeltä :heart: Vaikka jännitettävää varmasti riittää, mutta uskon ja toivon että olet raskaana pikemmin kuin kuvitteletkaan ;)

Kristallilapsi aika tulee että voit tosiaan sanoa että olenpas raskaana. Ja silloin nautit joka solullasi, kyllä meille kaikille vuoromme tulee, usko pois. Tiedän kyllä tunteen kun odottaa ja odottaa ja tuntuu ettei kerta toisensa jälkeen mitään tapahdu. Häntä pystyyn ja plussa pärähtää sinullekin, usko pois +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Omassa navassa ei kummallista (kai siellä napanöyhtää on). vaiva-asiat ovat jääneet jollain lailla taka-alalle, johtuen tästä työpaikka rumbasta. Haastatteluissa käyty, mutta paikan sai ne jotka olivat sijaisena, jonka oikeen hyvin ymmärrän. Mutta sijaisuuteen olisin nyt menossa jos virkavapaa menee läpi tai sitten lyön irtisanomisen pöydälle :D paikkoja on auki sinne minne sijaiseksi menisin, joten taas on hakemuksia kirjoitettu B)

elän kuitenkin joka solullani teidän kanssa ja odotan oikeen kovaa plussa turbulenssia jonka imussa lennämme odotus puolelle ++++++++++++++ :whistle:

lämmöin ja halauksin maaruska
 
Johoo, kyllähän minä tänne aina välillä eksyn :$
Vaikkakaan tilanne ei sen kummemmaksi tästä ole muuttumassa... Ilman ehkäisyä tosin mennään ja vähän oviksia tarkkaillaan terojen aloituksen vuoksi, niin ja puolikkaita clomejakin olen vähän maistellut. :kieh: jotta niin...
Nyt vaan oon vähän hukassa ovistestien kanssa kun päivät vetelevät 12:ta eikä testissä näy vielä ollenkaan toista viivaa... öh... tiedä sitten kuis se nyt niin. Muistaakseni viimeksi viiva näkyi hailakkana jo hyvissä ajoin kunnes tummeni plussaksi, mutta nyt vähän tökkäisee.
No...katsotaan muutama päivä tapahtuuko mitään.

Kristallilapselle pitkää pinnaa ja jaksuja... kyllä se kuukausittainen jännittäminen vielä joskus loppuu siihen plussatestiin :)
 
Devi mä tulen sitten kertoo mitä siellä sanottin :D Itsekkään en tiedä mitä kaikkee tapahtuu, mutta terveydenhoitaja sanoi että ensimmäinen kerta vie aikaa, kun antaa ohjeita ja neuvoja ym. kyselee musta ja mun terveydesta etc. Sitten mun pitää täyttää jokin kaavake sinne valmiiksi, jonka haen tällä viikolla sieltä :) Ja kuulemma ekalle käynnille on mieskin tervetullut ;)
 
Huliumpsis mimmit!

Hohhhoijaa... mua alkaa heti ottaa pääkkyyn ku mietin tätä mun kroppani toimintaa, tai siis toimimattomuutta! (kai tähänki tottuu..)
Ovista en oo havainnu, kp19 menossa, ja teroja en oo ajatellu aloittaa. prkl.
Ja sitten viluttaa, mutta lämmöt ei ole koholla.
On tämä mahtavaa...eipä pienenä tullu ihan heti mieleen että hormonitoiminta sanoo kaput ennenku on päästy edes liki 30:a ikävuotta... :kieh: :kieh:

Kristalli: päivä on taas vierähtäny, mitää uusia fiiliksiä? =)
 
fiilikset menee vuoristorataa... :'( :LOL: :/ :D :eek: :( :headwall:

joo mahassa on ihmeellistä nipistelyä taitaa kyllä enteillä tätiä. tänään on palellu ja hikoillu vuorotellen... mutta odottelen ens tiistaihin asti ja sit vasta raaskin ostaa testin..

uskaltaaakohan sitä ottaa viikonloppuna?? tyhmäkysymys..

Mivi pää pystyyn nyt elä luovuta..
 
Hips!
Tämä tälläinen odottaminen ja total tietämättömyys on pahasta.. varsinkin kun ei ollenkaan tiedä miten oma kroppa toimii tällä hetkellä. Kp21 menossa kait, eikä mitään merkkejä mistään..
Kovaa väsyä ja vilua pukkaa, välillä hermo menee yhtäkkiä ja sellaista. Niin että tuli mieleen jopa ajatus siitä että olisiko ovis voinut puolikkaiden clomien vaikutuksesta tulla jo aaaaaikaisiiiin. Mutta sitten hoksaankin että lämmöt mulla ei kuitenkaan ole koholla, joten ei ovistakaan ole siis voinut tapahtua.... :ashamed:
Ja sitten mielessä pyörii tämän tästä edellinen raskauteni, plussaus 5.5.08.. huoh..
Äh...pakko nousta tästä suosta.
Kiitos lentolaiset kun olette olemassa :wave:

Toivon kristallille.... paria viivaa :heart: :heart:
 
Mivi: mä tiedän tasantarkkaa mitä tarkotat.. mua ärsyttää taas tää kroppa antaa ymmärtää kaikkea ja sit saa kertatoisensa jälkeen pettyä..

Niin kun tänä aamuna ajattelin että testaan onneks en ehtiny avata testiä vaan pissasin purkkiin ja sit pyyhkäsin ja kas kummaa verta.. täti tuli sitten testi jäi kaappiin odottelee.. MÄ LUOVUTAN IHAN JUST..... |O :headwall:

mieskään ei kyl enää halua seksii tai haluaa mut krapulassa ja se haiseva ukko silloin yöks :$ :x no sanoin jo sille että jos vois yrittää kiihdyttää halujaan ilman krapulaa..

:hug: :hug:
 
kristis :hug: Kyllä se plussa vielä teillekin tulee =) Tiedän kyllä tunteen kun toivon on valmis menettämään. Mutta häntä pystyyn vaan :heart:

Minulla myös kp1, mutta ekaa kertaa ei edes vitut**, sillä uudet työ kujeet meneillään. Ja aion nyt panostaa työhön ja uuden opiskeluun, jos sitten flaksi käy niin hyvä niin, mutta muuten en murehdi ja mieti. Mulla on vakaa tunne, että meille ei kolmosta suoda, mutta pitää olla onnellinen näistä kahdesta =)
 

Yhteistyössä