++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Wiihaa....
Tänään testattu kunnon tyylinega, joten täysillä vaa uuteen kierrokseen. Vähän jo selkää juilii että pian posahtaa..
Suunnittelen jo seuraavaa kiertoa, että kannattaako clomeja ottaa vaiko ei.. riippuen työkuvioista missäpäin maailmaa mennään B) Täytyy laskea vähän noita päiviä..
Kiva kuulla Pantsustakin pitkästä aikaa... vai minäkö se olen kadoksissa ollut :x Nyt kaikki plussapuhurit sinne suuntaan!

...minä menen antamaan nahkahoitoa sohvalle :p :wave:
 
viuh.. nyt on juhlat juhlittu.. :D väsyttää ihan sikana.. yks vieraist tuli kyselee oonko raskaana.. :ashamed:

mä pyörin aikas paljon tuol mitäs nyt puolella myös ja sielä on ennustaja ja kysyin silt sit että:

olenko raskaana?? ja näin se sit vastas mulle "Tähän jouduin nostamaan korttia ja vieläkään en selvää vastausta saanut. Tässä on siis kaksi vastausta, että olet raskaana ja tämä on ns.velvollisuuksien kausi elämässä tai juuri tällä tarkoitetaan sitä, että sinun on hoidettava asiat ensin ja sitten ryhdyttävä uudelleen äidiksi. Näen jotain, jossa suhde mieheen askarruttaa.
Voit koittaa esittää kysymyksen jotenkin toisin, koska en saanut vastausta sinun kysymykseen."

mitens ton nyt sit ottaa??

:|
 
Hihi, kristis kysyin samalta ennustajalta, et koska oon raskaana ja tässä vastaus: "Näkisin että pian olet raskaana. Kortti näkee, että on aika astua muutosten tielle ja toteuttaa suunnitelma ja aloittaa uusi elämänvaihe.

Onnea paljon."
 
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Hihi, kristis kysyin samalta ennustajalta, et koska oon raskaana ja tässä vastaus: "Näkisin että pian olet raskaana. Kortti näkee, että on aika astua muutosten tielle ja toteuttaa suunnitelma ja aloittaa uusi elämänvaihe.

Onnea paljon."
heh no katsotaan miten ennustus käy toteen... :/
 
Hehe... mimmi on menossa ostamaan ovistestejä, mutta saakin sen sijaan r-testiin pari viivaa!! :saint: Oikein mahtavaa, paljon paljon onnea Kristalli!!

Tervetuloa mukaan rakkaimpani!!

ON.... 8/28-30...
Saa nähdä miten käy kun tänään saan miehen reissusta kotiin, ja sitten seuraavaksi kun kp:t ovat 15.... :eek: Toivottavasti....toivottavasti. Niin, kyllähän te tiedätte :whistle:
 
Mitäs jouskari muuten? Neuvolassa käyty ja sillai?
Hei..auttakaa mua jos osaatte..oon nyt sit testannu kaks maailman haaleimpia haamuja, eli haamujen haamuja(varmaan mielikuvitusta) mutta mulla oli 4. ja 5.9 runsasta, venyvää valkovuotoa jonka seassa oli silloin hieman verta, eli oisko ollu oviksesta vai kiinnittymisestä johtuvaa? itte veikkaisin ovista? eli sillohan mulla ei ois tarpeeks oviksesta aikaa, et näkyis...ja harmittaa kun silloin lopetin just lämpöjen mittailut...huoh..ja sit en muista miten ollaan sillon pöllyytelty jajaja..
 
Ööh, mulla oli sillon kp22-23..eli ihan sillon mun viime kierron pituuten verraten oiski ovis...
Niin, sulhan tulikin ne plussat sen verta myöhään. Mäkin elättelen tässä sit toiveita. Ei sais vaan olla näin hätänen :ashamed:
 


Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan 18. elokuuta 2008:




Tinttara84................................kp?/25.........yk68.......1.toiveissa
DeviLiah...................................kp41/35..........yk3.........1.toiveissa
maaruska................................TJOT...............yk11?.......3.toiveissa
Pantalaimon............................TJOT...............yk10?.......1.toiveissa
Mivi..........................................TJOT.............................3.toiveissa


tiigeri taustalla potkii t-k-k:ta persuksiin, ettei varmasti pääse lennolle! Lento on turvattu! :heart:


Testaajat penkkiriveittäin:




Haamuilijat:

Kristallilapsi04



PLUSSANNEET


mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen.........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina........................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane.........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1................... kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40 keskiviikkona 5.3.2008
Pamu k..........................kp31/28 perjantaina 21.3.2008
DoB...............................kp28/28 keskiviikkona 26.3.2008
Tuisku-84......................kp31/27-29 torstaina 10.4.2008
Äippä-75.......................kp30/28-32 keskiviikkona 16.4.2008
lentoemo-76.................kp45/30-41 tiistaina 17.6.2008
Jouskari-82 ..................kp31/28-30 tiistaina 12.8.2008



Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++

Joka toinen päivä on luvassa itkuvirsiä ja joka toinen päivä naurujoogaa, joten tervetuloa hullun hauskalle plussa lennolle, jossa kaikki on mahdollista, myös raskautuminen


Edellisen pinon höpinät;

http://kaksplus.fi/keskustelu/t949391[/quote]

 
"Deviliah
Erittäin hyvät kortit tuli

Sulla on asiat hyvin. Näen rakkautta. Ehkä intohimoa, taikka platonista, mutta kuitenkin syvää kiintymystä. Näe pienen matkan, hetken poissa arjesta, joka syventää tätä tunnetta.
Pieni yllättävä käänne tulossa. Tähän liittyy raha, yllättävä tulo tai pieni voitto. Lopuksi iloinen uutinen perhepiirissä."

-Joo, tiedän että mulla on joku addiktio näihin ennustajiin :LOL:
 

Yhteistyössä