++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Heippulis kaikille!

Ehei kuulkaa tääl mitään jänskättävää ole.. kpt on jotai 28 ja vaikuttas ettei koko ovista oo tapahtunukkaa. Tiedä sit johtuuko tää ajoittainen pahoinvointi vain niistä clomeista. Toissapäivänä testasin mut eipä mitää mainittavaa tulosta tullu. RFSU:lla kokeilin ni tottamunassa siihen se heikko toinenkin viiva tuli, mutta sitten mammaksin herkkään ei mitään. Joten täys feikkihaamu oli sitten sekin rfsu.

Tällaista täällä. Kipaisen takavasemmalle ja keksin muuta hommaa..

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

 
Voi Mivi :hug:
Jouskis kyllä tää tässä. Nyt on niin mahtava fiilis ollu! Saanu tosiaan sen katseen käännetty tulevaisuuteen ja parhaan ystin ensimmäisen ultran tuloksenkin näin eilen :heart: Sitä samanlaista sitten odotellessa!! Muista sitten Jouskis heti tulla tänne näyttään ultraa!!! Tai mää tulen ja purasen!!! :kieh:
Mies vaan tosiaan ei helpota tätä asiaa..se on nyt niiiiiin vauvakuumeissaan et huh huh!! Laski jo monta kumia menee kevääseen mennessä, niin sitten voi kattella koska käytetään viiminen niin alkaa työn touhu ;D Meinas ostaa niin monet kortsut kuin laski noin, mitä menee kun kevääseen asti "kumeillaan" ;D Sulosta.
 
viikonloppuna alan kattelee oviksen kans.. ukko kyl jo kyseli että jokos se ovis olis käsillä.. mut sit te rakkaat lentolaiset saatte olla mun kans tutkimas niitä luiskija. kun mä en niistä ymmärrä mitään ikinä en oo tarkkaillu eli laitan kyl kuvia tänne ja kerrotte sit onko jo vai ei.. jos epäilen jotain.. :LOL:

nyt kyl on sellanen viikko meneillään että jumittaa ihan hirveesti ei saa öisin unta ja aamul kyl väsyttää :D :/ :ashamed: :(

plussa tuulia nyt kaikille..
 


Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan 18. elokuuta 2008:




Tinttara84................................kp21/25.........yk68.......1.toiveissa
DeviLiah...................................kp5/25..........yk3.........1.toiveissa
maaruska................................TJOT...............yk11.......3.toiveissa
Pantalaimon............................TJOT...............yk9.........1.toiveissa
Mivi..........................................TJOT.............................3.toiveissa
kristallilapsi04...........................kp7/30...........yk10?.......2.toiveissa

tiigeri taustalla potkii t-k-k:ta persuksiin, ettei varmasti pääse lennolle! Lento on turvattu! :heart:


Testaajat penkkiriveittäin:




Haamuilijat:




PLUSSANNEET


mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen.........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina........................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane.........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1................... kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40 keskiviikkona 5.3.2008
Pamu k..........................kp31/28 perjantaina 21.3.2008
DoB...............................kp28/28 keskiviikkona 26.3.2008
Tuisku-84......................kp31/27-29 torstaina 10.4.2008
Äippä-75.......................kp30/28-32 keskiviikkona 16.4.2008
lentoemo-76.................kp45/30-41 tiistaina 17.6.2008
Jouskari-82 ..................kp31/28-30 tiistaina 12.8.2008



Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++

Joka toinen päivä on luvassa itkuvirsiä ja joka toinen päivä naurujoogaa, joten tervetuloa hullun hauskalle plussa lennolle, jossa kaikki on mahdollista, myös raskautuminen


Edellisen pinon höpinät;

http://kaksplus.fi/keskustelu/t949391

 
Mitä teille kaikille kuuluu?? Mitäs Mivin kiertopäiville? entäs kristis onko ovis tikut jo käytössä?

Meillä tulee nyt vuosi täyteen yritystä ja aika epätoivoisilla fiiliksillä ollaan, jostain syystä.... :kieh: Täti taitaa kolkutella ovella kp23, joten tämä mun kierto on ihan mitä sattuu... tällaista tämä on. Ei voi mitään, suunta silti kohti tulevaa :heart: :heart:
 
Minäkin kyselen mikä on Mivin tilanne?

maaruska: Mullekin toi vuoden rajapyykki oli aika kova paikka. :( Ihanaa, jos kuitenkin jaksat olla toiveikas tulevaisuuden suhteen. :hug:

ON: Tänään dpo 9. En tainnut tosiaan täällä vielä kertoakaan, että siinä kävi sitten kuitenkin niin, että oikealla puolella oli kuin olikin iso folli ja sain oviksen varmistamiseksi Pregnylin. :heart: Vielä viisi pitkää päivää ennen testausta. Olen päättänyt, että yhtään ennen dpo 14:ää en testaa! :kieh: Mulla on nyt muuten meneillään aika iso kriisi, johon päätin hakea apua ihan ammattilaiselta. Eka keskusteluaika on tiistaina. Jospa ne ajatukset siitä lähtisivät selkiytymään... :ashamed:

Mukavaa viikon alkua kaikille jatkolentolaisille! :wave:
 
Panttis mulla peukut pystyssä ja todella toivon, että nyt on sinun vuorosi siirtyä tuonne plussanneisiin :heart: :heart:

Kiitti lenttis!

Varmasti juuri siksi olen miettinyt asioita taas ehkä liikaa, kun on kulunut vuosi. Se kun on aika pitkä aika... Vaikka meneehän osalla vieläkin pidempään. Ja minä taidan olla ainakin osa tuota tulevaa osaa, jolla menee pitkä pitkä aika jollei ollenkaan. Mutta ei tässä vielä kuoppaa kaiveta, ei suinkaan, elämässä on niin paljon hienoja asioita joista olen onnellinen.... Mutta jos tietäisin, ettei meille lasta enään suoda niin laittaisin hormoonikierukan takaisin eikä tarvitsisi kärvistellä joka kuukausi. Miehen kanssa juteltiin ja tammikkuulle asti odotellaan ja katsellaan, ja sitten lähdetään laajempiin tutukimuksiin=) Onneksi on elämässä niin paljon muutakin kuin tämä, onneksi, vuosi siinä meni ennenkuin sitäkään tajusin :LOL:
 
Heippa kaikille!

Kp32 menee, (dpo:ta en tiedä kun en hyvin pitkälti bongannut koko ovista) tänään kyökkinyt edelleen urakalla, hiuksia lähtee päästä tolkuttomasti, oon kai kohta jotai hiuslisuketta vailla :kieh: ja sitten tänään myös ilmaantunut vaaleanruskeaa niukkaa vuotoa, joten eiköhän se tätskä sieltä saavu huomiseksi.... mahdottoman apealla päällä olen ollut jo vaihtelevasti muutaman päivän.
Useasti tulee mieleen että tuossa plussanneitten listassakin juuri Äipän ja Lenttiksen välissä "käväisin"..

Panttikselle oikein rutkasti onnea dpo14:ään !!! :heart:

Maaruska: Hieno juttu että teitte miehesi kanssa noin mahtavan päätöksen! Tieto tuollaisesta jatkosuunnitelmasta varmasti jollain tapaa rentouttaa. Luulisin :p Meillä kun ei ole mitään lisäoljenkortta suunnitelmissa, niin on mieli vähän hassuna kun ei niin "vanha" vielä ole ja tuntee jo olevansa epäkunnossa :kieh: :/
 
Mites kristallituliko ovikset nyt kunnolla bongailtua ja hyödynnettyy!?Paljon peukkuja vaan sinne suuntaan!
jouskis ihanaa kuulla teidän tilannetta ja kaikki on nuin mahtavasti! Voih, varmaan järisyttävää odotella sitä murua ja varmaan ittekin miettisin, että mitäs se nyt siellä touhuilee :D
 
Voi Jouskis mitä ihania kuulumisia!!

Täällä niukka vuoto lähes lopahtanut (kp35) varmaan jo senkin vuoksi että nappailen teroja nyt toista päivää.
Välillä vähän paha olo nostaa päätään, muuten ei mitään tuntemuksia.. Viimeisin r-testi tehty reilu viikko sitten, ja ovistestejä oon silloin tällöin tuhlannut, mutta niihin en juuri minkäänlaista viivaa saa aikaiseksi, joten tuskin r-testiinkään.
Lämmöt on 36,6-36,7 eikä oikein varmaa tietoa siitä mitä ne alimmillaan ovat joten tuokin tieto on ihan +-0 ...
Aloitin sitten terot että alkaapahan kunnon vuoto sitten, ettei nuo kp:t taas ala venähtään ihan hurjiin lukemiin.

Sellaista tänne..

Nyt paljon paljon tsempityksiä kristallille.... hui, jännittävää!!
 
Hips!
Tänään testattu varmuuden vuoksi nega, joten kuuden päivän kuluttua odotetaan tätiä saapuvaksi...

Siinäpä ne kuulumiset.
Mitäs muiden viikonloppuun kuuluu?
Meikä veti ihanat supervartalokuorinnat ja nyt vuorossa hieman valkoviiniä... :p
 
heipä hei kaikille..

hitto kun aika menee nopeaan kohta vuos ilman ehkäsyy ja ei raskautta.
tänään on tullu muuten jotain rusehtavaa limaa että onko se täti tulos vai mikä on? rinnat ovat kyl kipeet ja pesto maistuu edelleen.. :p

viikonloppuna lähdetään reissuun..

mitens muiden ovikset ja plussat..

mitens toi lista muutens onko ajan tasalla??
 
Mää en oo ainakaan pitän listaa ajantasalla, kun monella on sitten tjot tai jotain muuta siellä. Ja sillon kun tiedustelin niitä kp:ta niin en saanu. :)
Mitäs täällä...km kulunut 36 päivä..oliskai se nyt suorastaan jumalan pilkkaa jos mulla vaikka vahingossa olis alkanu kuukautiset..örf..ottaa päähän! :headwall:
 
täti sitten tuli eilen eli olisko nyt sit kp1/28/30.

oon tässä miettiny syitä miks ei nappaa..ja täs nyt epäilen että johtunee varmaan siitä että ei oo hormooneja tai vastaavia tarpeeks? kas kun ennen mun miestä olin 9kk sinkkuna ja ei ollu sit silloinkaan mitään ehkäsyy (tyhmä kun olin ) no joka tapauksessa sit aloitin suhteen miehen kans ja pillerit myös?? ja söinköhän niitä vajaan 3viikkoa heikolla menestyksellä eli en muistanu aina syödä niitä ja keskustelin sit ukkoni kans siitä että miten on jos jätän ne nyt pois että en taida kyllä raskautua ym ym.. ja ukko suostu ja sanoikin että ei se niin paha vaik tulisinkin raskaaks ja lopetin pillerit ja menkat tuli ja ekasta kerrasta raskaaks.. niin oliskohan nyt niin oikeesti että mun hormoonitaso ole niin korkea normisti vaan tarviin jonkun hormooni piikin esim että raskaudun..???
 
Kristalli: meillä on sama tilanne. Eli esikoisesta tulin raskaaksi ...muistaakseni muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen. Sitten laitettiin hormonikierukka, sen poisottamisen jälkeen tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta.
Uudelleen tulin raskaaksi heti synnytyksen jälkeen kun kierrot tasoittuivat (oli tm) Ja taas uudelleen raskaaksi vasta clomien avulla. Mulla tosin todettu se pco ja kierrot olleet aina suht pitkät. Mutta siis aina jonkin hormonirytäkän jälkeen vasta tulen raskaaksi :|

Meille tulee selkeä tauko nyt puuhiin (vaikka no...tuskin ehkäisyä ruvetaan käyttämään kun ei tässä kuitenkaan raskauduta..) Kävin työhaastattelussa tuossa viimeviikolla, ja nyt soittivat että sain sen paikan ja jo ensiviikolla pitäisi aloittaa :eek: =)
 
Heipä heeeiii!
mitäs meidän hiljaiseen pinoon kuuluu?
plaah..kauheesti olis kotona hommia ja koulutehtäviä, ei siis yhtään jaksas!!
Mutta mulla alkaakin kohta kauhee jännääminen,odotusjännääminen.
Mut tosin ei omalla kohalla, vaan koira, juoksut alko tänään ja ens viikolla sitten astutus. ja sitten vasta PIINAILLAAN melkee kolkyt päivää! huih!
 

Yhteistyössä