++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Mä olen ihan suosiolla siirtynyt jo tuonne Lapsettomuus-puolelle. :ashamed:

Kiitos teille kaikille kanssajännäilystä! :hug: Käyn tuolla odotuspuolen lentopinossa aina silloin tällöin päivittämässä kuulumisia. Oikein paljon plussatuulia teille kaikille!
 
Hipshei!
Missäs vaiheessa me loppuporukka mennään, kertokaas kuulumisia!
Täällä ollaan viidettä päivää lämmöt kohollaan jumanpliuta!!! En olisi uskonut!!...En sitten millään... kun jo kuukausia ollaan menty suunnilleen ilman ovista!
Nyt ei siis ole ollut käytössä minkään valtakunnan pilsuja eikä tikkuja...

Mukavaa viikonloppua kaikille! ..jotka nyt langoilla enää keikkuvat :p

Terkuin,
Mivi
 
nyt heitä jotain erittäin tyhmää ilmaan. :ashamed: :ashamed: mut mä haluisin jostain 1kk e-pillerit ja kokeilisin samaa kun esikon kans kävi. eli siis se että 8kk ilman ehkäsyy ei raskautumista sit aloitin pillerit söin 3sen viikkoa ja sit lopetin kun en muistanu syödä jonka jälkeen menkaat ja sit raskauduin.. :/ ;) :ashamed: :whistle:
 
Voi kurjimus Kristalli... (heh...hyvä kun nyt jo vastaan kun on tainnut sulla jo täti pakata kamppeensakin, nojoo ainakin pian pakkaa :p )
Siispä...
Sittenhän sun vaa täytyy kipaista neuvolaan ja pyydät pilsureseptiä... ja eikun kokeilemaan :whistle:

Meillä nyt jäänyt turhat ressailut pois viimeisen kuukauden ajalla näiden työmuutosten vuoksi. Nyt sitten meinaa ihan pikkuriikkisen jännittää että mites mahtaa käydä kun ovis on näköjään tapahtunut ilm ekan kerran kuukausiin, ja nyt mennään dpo8.
Olo tuntuu hiukka hassulta...lämpöjä mittailen joka aamu ja salaa pelkään jos ovat laskeneet edellisaamusta... :|

Mikäs meno Devillä?
 
kerron nyt tännekkin että mä testasin ovistestillä että voiskos olla raskaana ja sain kyl siihen kaks viivaa mutta ei ollu molemmat yhtä tummii.. joten edelleen odottelen.. mun nikin takaa löytyy mitäs nyt osiosta testeistä tietävät.. näkee kuvankin siitä..
 
Mites kristiksellä ja Mivillä nyt mennöö? Täällä jännitellään ens viikkoon asti, sattu semmonen pieni kondomin unohdus oviksen aikaan :whistle: Mutta tuskinpa se nyt siitä heti nappaa! :kieh:

Jouskis juu lomaa todellakin odotellessa! Niin kauheesti tätä kouluhommaa ennen lomaa et huh huh! Ja sit alkaakin harjottelu heti joululoman jälkeen huh!
Hääsuunnittelut on niinkin pulkassa, että koristeet ja teema ollaan päätetty!Samoin kuin kutsukortit! Enää sitten vaan rahat puuttuu :p Oon tässä jo kattellu äitiyshääpukuja ;p Jos vaikka tän lapsen yrittämisen alottaskin jo heti ens vuonna..niin jos vaikka sattuis olemaan mahaa naimisiin mennessä niin ompahan sitten sellanenkin puku katottuna et mahtuu! Se kaveri ketä on yhtä pitkällä kun säkin oli eilen rakenneultrassa, oih että niitä kuvia! :heart: Poikaa siellä ootellaan ja vastas viikkoja 21+3! :eek: Mutta silti samoilla mennään, eli hällä tänään 20+6...sielt on potra poika tulossa! Vaik kaikki tietty ei oo varmaa ;D Eihän sitä koskaan tierä ;)
Mites sulla muuten nyt on mennyt odotusaika? Joko ruppee maha oleen tiellä? ;) Ootteko jo ruvennu tekeen hankintoja vaavelia varten?
 
täällähän sitä mennään.. huomenna menos gynelle koska vuos tulee täyteen ilman raskautta...

tänään sain saikkua kun aamulla töihin menossa kaaduin ja väänsin polven ja nyt se on entistä kipeempi.. muutama pv ja alkais joululoma..

hienon kokonen on kyydissä olia..
 
Mitäs kristallin gynereissuun kuului?
Mikä fiilis?
Entäs Devillä?

Täällä huiskitaan töitä kovasti näin joulun alla..
Omaan napaan ei kuulu mitään uutta... tässä kierrossa ei tunnu ovistakaan tulevan kun kp:t päälle 20 eikä lämmöt tiedä mistään mitään, ja fiilis tasaisen lattea |O

Hyvää Joulua kaikille jos ei enää kirjoitella ennen sitä...
Tää lähtee joulupukkia katsomaan pohjoiseen B)
 
kuulumisia... elikkäs voisko nää nyt olla niitä raskaus oireita?? oksettava oli (useamman viikon ) rinnat on arat ja painavat, hiki haisee :x , palelee ja välillä hikoilen, outoja haluja...

mutta sit nää ei kivat jutut.. lauantaina tuli ihmeellistä ruskeaa vuotoa sunnuntain se tiputteli ja samoin maanantaina. menkkojen olis pitäny alkaa keskiviikkona. haju oli aika paha kyl.. :x :x

elikkäs nyt odottelen tän kuun loppuun ja kattelen sit vai enkö odota???
 
moi! mä ny ilmottaudun tänne, elikkä mulla oli tuos pari kk sitten tuulimunaraskaus, ja päätin ettei ainakaan vuoteen yritetä, mutta ei tuo kuume mene pois =) elikkäs meijän perheeseen kuuluu 5v tyttö. ja 1.5v poika, ihanamies, ja koira, itse olen 22v, jotkut minut ehkä muistaa, niin ja hyvää uuttavuotta! :D
 

Yhteistyössä