*** 3 viikko toden sanoo***

Onko täällä muita, jotka aikovat testata viikolla kolme?

Toivotaan, että numero 3 tuottaa onnea...

Haikaranodotuslennolla 18.1.2008

lentoemo-76............kp35/36-41.....yk3.....1. yhteinen
Kirsikka83.................kp33/30..............yk2....2. toiveissa
Pantalaimon..............kp34/29.............yk3..1.toiveissa
Tinttara84.................kp6/16-29........yk60...1.toiveissa

Tatomira....................kp34/30.............yk1......3.toiveissa
HotCoffee..................kp46/38-40.........yk2........2.toiveissa
Friesia.......................kp37/30...............yk1.........2.toiveissa
Heksu76....................kp34/30-33.........yk9......1.toiveissa
Cristiina.................kp22/25-30.........yk7...1.toiveissa
Pickane.........................kp28/28............yk4.......1.toiveissa
Juibe75..................kp8/28-30......yk1.......5.toiveissa
Feliana...........................kp27/24-25..........yk3........1.toiveissa

Tuisku-84.......................kp5/27-29................yk2.......2.toiveissa

Äippä-75........................kp34/28-32...........yk6........?toiveissa
tinkiwinki........................kp7/28................yk?.........2.toiveissa

viidenmutsi.....................kp29/28................yk1.........6.toiveissa?
tiigeri..............................kp29/25-30...........yk5.........1.toiveissa?
Mivi.................................kp32/30-34...........yk?.........3.toiveissa
millimenninkäinen...........kp28/28-30...........yk?.........2.toiveissa
miinaliina........................kp30/?...................yk?.........?.toiveissa
miilu................................kp37/28-?.............yk1..........2.toiveissa
Jouskari-82.....................kp28/27................yk5..........1?.toiveissa
Annimaria-72..................kp31/24-29...........yk4...........1.toiveissa
Julietta...........................kp?/?......................yk?...........?.toiveissa
maaruska..................kp11/28-30.........yk3-4......3.toiveissa vartioi koneen ovella ja potkii Tiedätte-kyllä-ketä persuksiin....

Ja turistiluokasta ykköseen nostettu kenwood1 kp57/30-32




Lentoemo toivottaa kaikki matkustajat tervetulleeksi tälle ++++lennolle.

Erityisesti salamatkustajia odotetaan innolla mukaan lipun varanneiden masuihin :D

++++++++ :whistle: :heart: :heart:

Testaajat penkkiriveittäin:
Pantalaimon............sunnuntaina 13.1
Pickane...............tiistai 15.1
lentoemo-76 ..........tiistaina 15.1
Tuisku-84-...............tiistaina 15.1
HotCoffee................tiistaina 15.1
friesia......................tiistai tai keskiviikko
Heksu76 ................keskiviikkona 16.1

miilu........................keskiviikkona16.1
viidenmutsi..............keskiviikko tai torstai
Kirsikka83...............torstaina 17.1

Feliana....................perjantaina 18.1

Ja Mivi ja miinaliina viikon loppupuolella


:heart: PLUSSANNEET :heart:

mayah............................kp32/30-32 :heart: tiistaina 15.1. 2008
Friesia......................................kp36/30 :heart: torstaina 17.1 2008


Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia :heart:
 
Minä tulen mukaan!

Eli kp 16/30, yk2, 2. toiveissa

Esikoinen on vajaa 10 kk tyttö jota vielä imetän, nyt on tullut parit kuukautiset synnytyksen jälkeen. Tässä kierrossa olen tehnyt pari ovulaatiotestiä ihan kokeilumielessä, eikä ole mitään merkkiä ovulaatiosta ollut, joten en tiedä ovuloinko edes kun imetys on vielä aika runsasta... Mutta ei auta kuin odottaa ja katsoa kuinka käy!
 
Tervetuloa, Kirsikka83! Mitä ovulaatiotestejä olet käyttänyt?
Minäkin sain tietää ovulaatiosta vasta aamulämpöjen noustua, tämä on "vasta" kolmas luomukierto pillereiden jälkeen ja kierto on vaihdellut ekan kierron 41:stä toisen 35:een, ja nyt kierron siis pitäisi olla 30 päivää. Viime kierrossa sain predictorin testeillä pari haamua, ja kolmella kerralla ei tullut niitäkään, mutta koska aamulämmöt nousivat, uskon, että ovis kuitenkin tuli. Luin, että joillakin naisilla on niin nopea LH-piikki, ettei testi aina ehdi sitä huomata!
 
Hei!

Minäkin voin ilmoittautua kolmannen viikon piinailijoihin! =) Eli nyt kp 18/29-?, yk3 ja esikoista kuumeillaan. Viime kierto oli hurjat 75. Kuukautiset käynnistettiin lopulta teroilla, joten siksi en tiedä yhtään, mihin kierto nyt asettuu. Kuitenkin oletan, että siihen 30 hujakoille, sillä ovis taisi olla eilen. Minäkin tikutin ovista tässä kierrossa (kotitestien tikuilla), mutta plussaa ei tullut. Pari haaleaa haamua tuli sunnuntaina ja maanantaina. Eilen kuitenkin kn oli pehmeä ja avoin sekä melko alhaalla, tänään taas kovempi, vetäytynyt omiin oloihinsa ja sulkeutunut. Lämpöjä en ole mitannut.
 
Määkin voisin tänne ilmoittautua,eli siis nyt kp 14/16-29 (huih!) ja yk taitaapi olla 59.
Selviä ovistuntemuksia ei oo ollu missään vaiheessa ja tuossa kp 11 laiteltiin simppoja liikkeelle,mutta saapas nyt nähdä taas.Nännit kipeyty tuossa kp 11,mutta se kipu häipy samantien?Yleensä kyllä kun oviksesta tai sitä enteilevistä kasvukivuista alkaa,niin kestää menkkoihin asti ja nännit on arimmillaan n. viikko ennen menkkoja..
Mulla tuolla yourdays.comissa on kierrot ylhäällä ja menkat kyllä tulee yleensä just niinku siellä kalenterissa on, ja nyt just kävin tsekkaamassa tilannetta,niin vielä se kalenteri antais hyvät mahikset raskautua.Itseasiassa tuntuukin vähän puristusta tuolla oikeella jut nyt..Pitäs tuo ukkeli vaan saada vällyihin :p
Tässä nyt vähä raha-asioista otettiin yhteen ja äsken ukko lähti pankin kautta töihin,niin empä tiiä millä fiiliksillä se illalla on...

Eka murunen meillä siis ollu yrityksessä jo kamalan kauan..maaliskuussa tulee 5 vuotta (enempi ja vähempi) yritystä täyteen.. :'( Vaikeaa tuntuu olevan.
Meillä alotettiin tutkimukset 2006 ja mut ehittiin tutkia.Sitten ne tyssäs muista syistä,olis ollu miehen vuoro.Nyt kumminkin olen tullut siihen tulokseen kauan asiaa käsiteltyäni,että hoitohin en halua lähteä.Syytä en tiedä,mutta näin olen "päättänyt". Sanoinkin miehelle,että kesään asti jaksan vielä yrittää,mutta sitten saa olla ja elämme sitten kaksistaan,jos näin on kerran jossain määrätty..Ei meillä yritys ole mitään hampaat irvessä-vääntämistä.Harrastellaan kun sille tuntuu ja koitetaan ajottaa oikeeseen kohtaan..

Tulipas piiiitkä omanapainen selvitys,mutta tiedättepähän musta nyt kaiken :D Ainakin liittyen tähän aiheeseen :) Toivotellan plussat tervetulleiksi testeihin!! :heart: ++++++ :heart:
 
Hei Tinttara ja tervetuloa jännäilemään! Me ollaankin jo vanhoja tuttuja. :D Sun kp:t on tuolla meidän vanhassa pinossa ihan päin mäntyä. Haluatko, että korjaan ne sinne? Toivottavasti saat miehen innostumaan vielä tänään! ;) :heart:
 
Lentoemo toivottaa tervetulleeksi tälle haikaralennolle myös Pantalaimonin ja Tinttara84:n!

Tinttara84, olet kyllä yrittänyt jo niin pitkään, että alkais olla jo sun vuoro! Illalla vaan mustaa pitsiä kehiin, niin eiköhän aamuiset kärhämät unohdu ;)

Itse olen nyt kirjannut kiertoja aamulämpöineen fertilityfriend.comin sivuille, ja ainakin viime kierrossa ne bongasivat mun oviksen ja kuukautiset itseäni paljon paremmin :D
Tässä kierrossa sitten arvasin jo itsekin päivä oviksen jälkeen, että kierto oli taas lyhentynyt viidelä päivällä!!! Ja sivusto vahvisti epäilykset...

Tinttaran ovisoireet vaikuttaa aika selviltä, Kirsikalla ei vissiin ole ollut ovistuntemuksia, entäs Pantalaimon?

Itselläni oviskivut alkoivat (taas) oikealla puolella n.10 päivää ennen ovista, siitä arvasinkin oviksen olevan aikaisessa edellisiin kiertoihin verrattuna. Nyt, 4 päivää oviksen jälkeen tuntemukset ovat alkaneet siirtyä tuonne keskelle päin, taitaa siellä kohdun lihakalvo paksuuntua ja verestyä, eihän sitä tiedä, vaikka se valmistautuisi vastaanottamaan alkion... =)

Tunnistatteko muuten miltä puolelta ovuloitte? Mulla oli kovat kivut ekassa luomukierrossa vasemmalla, mutta tokassa ja tässä kolmannessa kivut ovat tuntuneet oikealla. Luin jostain, että usein toinen munasarja on toista aktiivisempi, toisaalta luin myös, ettei ovulaatio aina tapahdu siltä puolelta, jossa se kipu tuntuu. Mites teillä?
 
Heh vieläkin täällä notkun..Taitaapi kyllä koko ilta mennä täällä notkuessa kun se ukko sinne töihin lähti..Juu,niin ollaan Pantalaimon:in kanssa jo tuttuja.Ei niitä varmaan tarvi korjailla muualle..Itsekin oon jo sekasin että missä oikeen nyt jännäilenkään.. :ashamed: Eli jospa nyt vaan tämä pino ja tuolla syysunelma 2008 haaveilijoiden pino riittäisi..Tosin taidan kyllä viihtyä vain täällä teidän seurassa,kun tuolla syysunelma-pinkassa on niin paljon porukkaa,ettei taida sekaan mahtua eikä perässä pysyä ja kovin menee yksinpuheluks siellä..

Niin,kyllähän sitä keksis jotain keinoja tuon ukkelin viekotteluks,mutta kun se oli niin myrskynmerkki lähtiessään ja aina kun tulee töistä,niin ilmottaa tylysti jo puhelimessa töistä tullessaan,että on ihan superväsyny,niin enpä ees tarvi ehdottaa tai ees ajatella "semmosia"...Sanoin kyllä kun tämä kierto käynnisty,että kun sanon millon,niin sillon kanssa vaakamamboillaa, tiedän parhaiten!Ja SUN on turha ämpyillä vastaan tai keksiä TEKOSYITÄ!Ja SÄHÄN TEET niinku sanon! :LOL: :LOL: Ei nyt kuitenkaan noin kärkkäästi,mutta tällä ajatuksella :D Pitäs varmaan ruveta jotain romanttista kehitteleen..Hmmmh..
 
Minäkin tuppaudun tänne mukaan :)

Minulla on nyt kp 18/30 (kait?) ja aattelin, että testailen 15.1 jos ei täti sitä ennen yllätä (tai jos ei kärsivällisyys riitä :LOL: )

Sunnuntaina olin tuntevinani vasemmalla alavatsalla pientä kipua, mutta se oli tosi hetkellinen ja oli nopeasti ohi, sunnuntaina myös valkkaria tuli vähän enemmän kuin muina päivinä, mutta ei mitään valtavia määriä. Eli tällä hetkellä jos ei muita "oireita" tule, sanoisin, että ovis oli sitten sunnuntaina.

Meillä kolmatta kuumeillaan ja yk 1
 
Tervetuloa plussalennolle myös tatomira, paikkoja kyllä löytyy :D .

Tinttara84, tuli tuosta miehen tympeydestä kotiin palatessa mieleen, että oletko lukenut John Grayn kirjaa Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta? Se on oikeasti täyttä asiaa, myös oman siippani mielestä, samoin monet ystäväni, joille olen sitä suositellut, ovat tosiaan olleet "neuvoihin" tyytyväisiä.
Gray selittää just noita miesten ja naisten välisiä eroja, ja siellä puhutaan esim. siitä, kuinka miesten on vaikea rentoutua heti kotiin palatessa, ja mitä nainen voisi tehdä, että mies rentoutuisi nopeammin.

Meillä oli suhteen alussa vaikeuksia just tuon asian suhteen, varsinkin kun mies on poissa monesti 4 päivää kerrallaan, ja sen palatessa kotiin meikä hyökkäsi kauhealla innolla kimppuun, siis lähinnä kertomaan mitä olin puuhaillut ja kuka oli sanonut ja mitä... Eikä miehen hermot meinanneet kestää, koska se olisi halunnut olla vain ihan rauhassa, tarvitsi ikään kuin pientä breikkiä työn ja kodin välillä.

Nykyään olen oppinut olemaan puhumatta mistään "tärkeästä" ainakaan pariin tuntiin, ja annan miehelle aikaa löytää "jälleen kotona"-spirit ihan rauhassa.

Meillä muuten on aina tehonnut seksikkäissä alusvaatteissa sängyllä -odottelu, jos olen halunnut lepyttää miestä jostain syystä... Eli stay upit ja piikkarit vain jalkoihin ja kynttilöitä palamaan :LOL:

Kokeile ihan huviksesi, kuinka väsynyt mies on, jos tarjoilet sille kotiin palatessa olutta puolialastomana, etkä mainitse sanallakaan aamuista kärhämää... Sipaiset vain poskea ja keikistelet veikeästi. Saatpa nähdä, että miestä ei enää väsytä!!! ;)
 
Tää pino vaikuttaa just kivalta pinolta, taidanpa tupata itseni mukaan ;)
Vaikka kuinka ajattelin, että nyt en viikko pinoihin tunge, kun sitten asiat pyörii näissä asioissa vaan :kieh: Mutta enhän mä voi täältä pois olla, joten kelpuutatteko mukaan??
Kp 21 / 28-30, kolmannesta tässä haaveillaan :heart: yk2-3
Lentoemo laittaa nyt niitä plussia sitten lentämään :whistle:

).( Ahkerasti on peittoa heiluteltu jo muutama viikko, mutta silti jotenkin epäuskoinen olo siitä, että olisi raskautunut, kai se on jotakin itsensä suojelua :ashamed:
Toki toivon sydämmestäni että nyt olis tärppi tarttunut matkaan, mutta aika näyttää ja näistä viikoista taitaa tulla piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääät :eek:

Kaikille muillekin haluan toki plussa tuulia puhallella ja tästä pinosta tehdään plussa rikas, ja kolmas viikko toden näyttäköön :LOL:
 
Vieläkö saa ängetä mukaan?

Kakkosesta täällä haaveillaan, yk olisi 2 ja kp30/38-40, tosin viime kierto (eka ehkäisyrenkaan lopettamisen jälkeen) oli 53 päivää. Eli testaamaan alan viikolla 3 ja jatkan viikolla 4 ja varmaan vielä sitä seuraavallakin :whistle:

Ovista en oo vielä tässä kierrossa tikuttanut, joten voi olla etten ole edes ovuloinut :/ , sithän se nähdään... Erotiikkaa on kyllä harrastettu n. joka toinen päivä eli siitä ei pitäis kiikastaa :D
 
Hyvä maaruska, mahdut sopivasti ikkunapaikalle ekaan riviin! :D Istuimen alla on jokaiselle varattu plussaliivi, joka kannattelee alkion kohtuun kellimään :whistle:

Itse päätin eilen, että olen raskaana. Saa nähdä, kuinka kova tahdonvoima meikäläisellä on :LOL: Viime kuussa olin ihan varma siitä, etten olisi, mutta tällä kertaa ajattelin kokeilla positiivisen asenteen tehoa!

Kohdun limakalvo ainakin tuntuu paksuuntuvan alavatsan tuntemuksista päätellen, minähän tunnen kaikki mahdolliset muutokset näissä luomukierroissa follin kehittymisestä munarakkulaksi ja sitten oviksen jälkeen keltarauhasen kehittymisen ja kohdun verestymisen.

Tässä kierrossa en kyllä päässyt juomaan greippimehua, mutta muutaman päivänä ennen ovulaatiota sain syötyä yhden greipin joka aamu. Toivottavasti niistä on ollut jotain iloa ja kohdun limakalvo on tarpeeksi paksu.

Mitäs keinoja teillä on käytössä? Minä olen syönyt raskaana oleville naisille tarkoitettua monivitamiinilisää lähinä foolihapon takia, lisäksi yhden omega-3 kapselin päivässä. Kerran viikossa olen syönyt helokkikapselin, en tiedä onko se auttanut, mutta ainakin kierto on lyhentynyt 41 päivästä (ilmeisesti) 30:een.

++++ kaikille :whistle:
 
jep jep B) Mutta sittenhän homma on selvä kun on paikatkin jo varattu :LOL: ja vielä eturisvistä. Totta positiivisella asenteella pitää mennä, välillä on vahva tunne siitä että nyt on tärpännyt ja sitten taas ajattelen mielessäni "älä liikaa toivo"järjen ääni :kieh:

Nyt tähän kiertoon aloin juomaan Greppimehu =) Kyllä nainen kaikkea kokeilee |O Mieskin kantaa kotiin niska vääränä greippimehua (itsekin tykästynyt siihen). Aina kun itse kärryihin työnnän mehua litra tolkulla niin tulee sellainen olo, että joku katsoo kärryihin ja ajattelee, että tuolla tehtaillaan tai ainakin yritetään laittaa alulle lasta.
Miedän 9- ja 12 vuotiaat lapsetkin osaavat jo sanoa, että greippimehu on loppu, vaikkei edes tiedä miksi suurihimo mehuun onkin :LOL: no ehkä aikanaan paljastuu sekin, tai ainakin toivottavasti.

Mitään vitamiineja en ole syönyt enkä ovistakaan tikutellut. Tulee jos on tullakseen greippimehun voimalla :p
Ai niin vielä omaa napaa, hormooni myrskyissä olen kyllä elellyt tässä muutaman päivän eilen vuoroin itkenyt ja nauranut, mieskään ei pysy mukana, voi olla siis PMS-oireita. :(
Tulipa oma napainen selostus :kieh:
Mutta täällä ketjussa on siis jo muutama tuttukin ja pidetäänhän toisiamme ajantasalla. Yhdessä jännittäminen on paljon mukavampaa, eiks jee??
 
Tällä lennolla saa pyöriä ihan vapaasti oman navan ympärillä, eikö se ole varsinkin miehelle helpotus, kun parempi puolisko purkaa tunteitaan ja toiveitaan kanssamatkustajille sen sijaan, että rääkkäisi miehen hermoja vartin välein :LOL:

Meillä mies on jo oppinut, että aamulla en avaa suutani ennen kuin olen mitannut aamulämmön, ja niinpä hän ensimmäiseksi aina muistuttakaakin lämmön mittamisesta :D

Ja tietää jo, että kaikki oireet nuhasta virtsaamistarpeeseen ovat varmoja raskauden merkkejä, vaikka meneillään olisikin vasta 4 päivä ovulaation jälkeen... :p
 
Miekin taidan tuppautua tähän pinoon (mikäli lennolle vielä mahtuu? :D ). Nyt on siis kp 21/30 (?). Kierto ollu nyt 28-32 päivän välillä, joten taitaakin testailu mennä sinne kolmosviikon alkuun. Eka yrityskierto ja kakkonen haaveissa :heart:
 
Varasin jumbon tätä meidän plussalentoa varten, niin että paikkoja löytyy vielä ykkösluokastakin runsaasti, eli tervetuloa jännäilemään Friesia! Alkoholijuomia ei kyllä tarjoilla muutamaa punaviinilasillista lukuunottamatta, sen sijaan greippimehulla skoolaillaan oikein olan takaa! :D
 
fresia tervetuloa ja sinullahan on samat kiertopäivät kun minullakin. Jos ei tätiä minulle tule ensi viikon puolessa välissä voisinkin kokeilla testata. Mutta olen tehnyt periaatepäätöksen että en testaile turhan aikaisen, saas nähdä onnistuuko :LOL: :LOL:
Tulipa otettua nokoset!
Oletteko kohdunnipukkaa nypläillyt? Mä olen muutaman kerran kokeillut, mutta ei mulle mitään selvyyttä ole tullut. Toki sen löytänyt olen mutta se millainen sen pitää ole ei tietoa ;)

Ei lasten teko näin vaikeeta ja monimuotoista ollut kymmenen vuotta sitten kun viimeksi raskaana olin, toki ei silloin ollut tietokoneitakaan saati nettiä :LOL: Miltäköhän kaudelta minäkin olen. Silloin vaan laskettiin päivät ja avot siinähän se sitten olikin. En osannut silloin edes aatella että lapsia ei edes tule. Nyt jälkeen päin olen tajunnut, että lapset todella saadaan ei niitä tehdä. Kiitos näistä kahdesta termiitistä, jotka enteilevät jo esipuberteettiä.

Mutta nyt tytöt skoolataanpa yhdessä greippi shotilla lento alkaneeksi :whistle: Tehdään tästä matkasta ikimuitoinen :heart:
skooooooooooooooooooooooooooool
 
Noin sitä pitää! Asettakaa istuimenne selkänoja pystyasentoon ja kiinnittäkää turvavyöt! Plussalento alkaa kiihdyttää kohti positiivisia raskaustestejä! Mattimyöhäisten on paras kipittää nopeasti kyytiin, ettei lento lähde ilman... :D

Flight attendants, arm your doors and crosscheck! Ulos ei Captain Haikara päästä ennen kuin yhdeksän kuukauden kuluttua, vai mitä? ;)
 
Täytyy ens kierrossa (paitsi että nythän minä viikolla 3 plussaan) ottaa se greippimehu oikeesti käyttöön ja ovistikut kans. Voipi olla ettei tämä eukko nimittäin ovuloi lainkaan, aika mehukasta on kyllä ollut koko kierron ajan, mutta ovislimoista en oo varma. Viikonloppuna tuntui, että ois vähän tullut, mutta ehkei sit kuitenkaan :snotty: .

Sunnuntai-iltana koski oikealle alavatsaan jännästi ja minähän tietysti heti haaveilin että siellä se munasolu irtoaa :D . Oispa kiva, jos tuntis kehonsa toiminnan samalla tavalla kuin lentoemo, luulis että näinkin kypsään ikään ehtineenä tuntis edes jotain :ashamed:

Mä yritän "säästellä" testaamista sinne loppuviikkoon 3, mutta todennäköisesti en malta olla testaamatta kuitenkaan...
 
Juu, vaikka plussatuulet kannattavat runsaina tätä lentoa, eikä tsempityksessä säästellä, on matkustajien paras tuoda raskaustestit kotoa mukanaan! Minä toin tänne Italiaan marraskuiselta Suomen reissulta Apteekin oman, sen pitäisi kai olla aika herkkä.

Mitä testejä te suositte ja monentena päivänä aiotte testata?

Itse aattelin testata heti viikon 3 alussa, eli kp31/30-41, ellei täti tunkea kutsumattomana vieraana kylään sitä aiemmin.

Joo, paras tehdä kaikki vippaskonstit, että täti älyää pysyä poissa. Yhdessä pinossa toimi erinomaisen hyvin mun legendaarinen kalliin samppanjapullon hankinta vuoden loppupuolella plussanneen kohdalla. Myös tosi tiukkojen merkkifarkkujen ostaminen tai sukelluskurssille ilmoittautuminen (laitesukellus on ehdottomasti kiellettyä raskaana olevilta) voisivat toimia... Raskaaksihan tunnetusti tulee silloin, kun se sekoittaa kaikki pasmat... ;)

HotCoffee, totta puhuen olisin mieluusti tuntematta kaikkia näitä kipuja... Oviksen tienoilla tuntui siltä, kuin mahassa olisi väännetty puukkoa, ja jouduin ottamaan Panadolia!

Yritän olla testaamatta aikaisemmin minäkin, vaikka itseni tuntien en menisi vannomaan... :LOL:
 
No voi miten kiva:Ukko lähti kuskaamaan kaveriaan töiden jälkeen toiseen kaupunkiin!!!! :headwall: :headwall: Ja mä en varmasti jaksa valvoo ja ootella josko herra jaksas siemeniä antaa!!Aamulla heräsin kello 4.20 töihin,enkä edes päikkäreitä nukkunu ja huomennaki on herätys klo 5.30. Voihan vitsin vitsi!Noh,pitää taas toivoo että kerta riittää (tuskinpa vaan,ei oo ennenkään tuottanu kerta mitään tulosta!). Mun pitää tälle lennolle ottaa laskuvarjo mukaan,etten kovinkaan kovasti tömähdä maankamaralle kun koneesta tipun..
 

Yhteistyössä