*** 3 viikko toden sanoo***

Hitto, mikä siivousinto iski äsken. Aloin ihan hulluna laittamaan paikkoja kuntoon ja nyt on kyllä niin puhdasta että. Sais tollanen into tulla vähän useemmin ku kerran vuodessa :D .

Pistä sinä vaan Jouskari se uus pino pystyyn, sulta se näyttää sujuvan niin hyvin :) .

Nyt mulla on mahassa jotain ihme tuntemuksia, sellasta polttelua tavallaan... vähän vaikee kuvailla. Oisko se eukko punaisissa tiensä tänne löytämässä :kieh: . Miks tää kroppa ei vaan vois toimia joka kuukausi samalla tavalla, niin ei tarviis arvailla :headwall:
 
moi, en oo lukenut tätä pinoa ihan alusta asti, et en oo ihan kärryillä kaikkien jutuista..
HotCoffee: Mulla toi siivousinto tulee kerran kuukaudessa -just ennen tätiä. Toivottavasti sulla ei merkkaa samaa!
Mulla on kans vikat piinapäivät menossa ja tuntuu mahassa vähän siltä, että menkat ne on alkamassa...
 
jouskari, hieno lista, oletko jo pannut uuden pinon pystyyn? Ihanaa, Feliana :flower: :heart: , ja Miinaliina ja millimenninkäinen kanssa, kyllä ne siitä kunnon plussiksi vahvistuvat, saattepa nähdä! Ja silloin on meillä 5 plussaa koossa tämän viikona salodona :D :heart: .

Minunkin puolesta tervetuloa Dobille ja onneliinallepitäiskö tosiaan siirtyä uuteen pinoon, johon voisi epädemokraattisesti valita jouskarin päivittäjäksi :LOL:

Italiassa paistoi O sole mio, mutta aamulenkin jälkeen olen vain päntännyt tiistain tenttiin, eli sori, kun en ole ehtinyt näinä päivinä päivittämään etusivua, mutta pitäis saada vipat tentit alta pois, ennen kuin se plussa pärähtää sitten meikäläisen testiin :LOL: . Mutta koska taidan joutua tenttimään vielä ensi kesänäkin, ei ole kauhea kiirus sillä plussallakaan... joopa joo :LOL:
 
Niin pitäähän tähän loppuun kiittää matkustajia lentoyhtiömme valinnasta ja toivottaa kaikille oikein plussarikasta jatkolentoa Plussamaahan uudella tädinvarmallajumbojetillä, jota ohjaa uudessa pinossa Jouskari-82! +++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä