*** 3 viikko toden sanoo***

Taisinpa minäkin tippua tältä tämän kertaiselta plussalennolta. Mulle kävi tässä kierrossa sitten niin, että lopulta aikomaani torstai-illan testausta ei sitten tarvittukaan. Täti Moonika ehti kylään ensin, tai tässä tapauksessa uskon, että ennemminkin madame KM eli itse tulkitset tän hyvin varhaiseksi keskenmenoksi ja oon siitä kutakuinkin varma, vaikka testiplussaa ei vielä tullutkaan. (Julmia tyyppejä molemmat!) Ikinä ei oo mulla menkat käyttäytyny niin kuin tässä kierrossa (kuvailin tuolla joskus aiemmassa viestissäni) ja viimeiset päivät ennen vuodon alkamista lämmöt oli reilusti korkealla kun yleensä lievä laskusuunta alkaa jo pari kolme päivää ennen menkkoja. Ja totaalinen romahdus sitten sinä päivänä kun menkat alkaa.

Torstaipäivänä sitten alkoi taas menkkamaiset kivut ja ensin lievästi rusehtava vuoto, joka iltaa kohden muuttui kunnon veriseksi hyytymävuodoksi. Menkkakivut kesti koko päivän ja useampi särkylääkekin tuli otettua. Lämmöt pysyi korkealla vielä tuon päivän ja vielä eilenkin ne olivat tavanomaista korkeammat. Nyt lämpö on kyllä jo laskenut normaalitasolle.

Kova iskuhan tuo oli, täytyy myöntää. Olin jo ehtinyt iloita ajatuksesa, että olen raskaana ja nähnyt jo pitkälle tulevaisuuteen... Tiedätte varmaan, mistä puhun... Plussajuhlat miehen kanssa jäivät vielä odottamaan aikaansa. Kun mies tuli torstai-iltana kotiin parin päivän työmatkaltaan ja ovesta astuttuaan sulki mut syliinsä, niin itkuksihan se meni. Mutta valtavan kiitollinen oon miehestäni, että mulla on hänet.

Nyt on jo parempi olo ja mieli ja toivo uudesta yrityksestä ja plussalennosta! Sinne kaikki vaan mukaan! =)
 
Annimaria: Pahittelut :hug:
Tiiätkö kun mä epäilen vähän samaa.... Mulla on kans lämmöt vielä ylhäällä... Yöllä heräsin ihan sairaaseen kipuun, joka kesti noin puoli tuntia. Yhtäkauhea kipu oli kun sain km:n syksyllä! Ja sitten vielä oksensinkin, niinku silloin ku oli km:kin... Voisko johtua kovista kivuista sitten.... Entiiä... Mä oon ihan ulalla....
 
Julietta ja Annimaria72 :hug: tädin tulosta :hug: Seuraavalle lennolle sitten :heart: Tiedän, että se ensimmäinen päivä tädin jälkeen on kaamein, mutta seuraavat päivät alkavat jo näyttää valoisalta. =)
Tsemppiä =)
 
Jouskari, Julietta ja Annimaria :hug:

Täällä minäkin vielä roikun :kieh: ... Eikä tätiä näy ja testata en vielä uskalla :p . Toiveet nousee koko ajan korkeemmalle ja kohta tullaan varmaan rysähtäen alas :/ .

Kävi äsken nolo/hauska juttu... Ollaan pojan kanssa kaksin kotona ja tilattiin molemmille pizzat Pizzataksin online-tilauksella. Nooh, kuski tuli neljän pizzan kanssa :eek: . Oli käynyt "pieni" näppäilyvirhe meikäläiselle :ashamed: :LOL: . Että se siitä terveellisestä elämäntavasta ja parin kilon pudottamisesta...
 
annimari ja julietta voima :hug: molmmille ja plussa onnea seuraavaan kiertoon! en tiedä joo tosta alkuraskauden km...mulla meinaan viimekierto veny sen 5pvää vaikka ovis oli ihan samaan aikaan kun aina ennenkin. :/ sit kun täti tuli kylään aamuyöstä niin en saanut nukuttua enään sen jälkeen johtuen hirveistä vatsa poltoista(en koskaan ole kärsinyt kk-kivuista) sitten ne menkka vuodot oli aivan järkyttävät,tuli tampoonista yli :eek: ja lämmöt laski vast kp5...ajattelin itekin et on saattanut tarttua huonosti kohtuun ja irronnut sitten :ashamed:
mutta ite olin ainakin onnellinen siitä ettei sit ees testiin tullut näkyviin...se olis ollut kamalaa jos plussan jälkeenolis heti tullut täti kylään.
Mä tuolla vkolla 4 kärvistelen...ei millään jaksais odottaa että sais tietää että onko vieläkään tärpännyt |O ens viikko onkin jännä kun pe saan kuulla verikokeen tulokset ja sit jos su ei oo vielä täti tullut visiitille niin voi jo elätellä toiveita siunatusta tilasta :heart: :heart:
Jännäillään ja kaikille joilla testit vielä odottelee kaapissa niin rutkasti ++++onnea :heart: :heart:
Ja negan ja tädin saaneille :hug: :hug:
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista, ja tosi iso :hug: kiitokseksi matkaseurasta! Tää on ollut kyllä huippupino, ja ellei itsellä olisi tosiaan "päässä" vika (vissiin sekä ylä- että alapäässä :LOL: ), kirjoittelisin täällä jatkuvasti... Mutta kun tosiaan aatokset kiertää jo muutenkin liikaa tässä raskautumisessa, niin oon aatellut, että kattellaan miten sujuu pari kuukautta tjot-meiningillä (hiukan vaikeaa, kun en ovistele :kieh: ), ja sitten myöhemmin lääkityksellä.

Ja hei, minähän en todellakaan ole tämän pinon hengetär, vaan me ollaan kaikki todella upeita ryhmähengen luojia, teissä on totisesti ytyä ja olis aivan mieletöntä tavata teidät myös luonnossa! Eli pliis, perustakaa joku jatkolentopino, heitän nyt ilmaan vaikka maaruskan nimen, koska hän se ihanan aktiivisesti kirjoittelee, vaikka tällä lennolla ovat kyllä kaikki just sopivia "matkanjohtajia"! Meinaan, olisi ihana seurata teidän kuulumisianne, ja itse voin vaikka kertoa, kuinka parvekeremontti edistyy :LOL:

Tosi isot :hug: kaikille, joita Tiedätte-Kyllä-Kuka on tullut kiusaamaan, itse tosin olisin ollut tädin vierailusta jopa kiitollinen, koska ämmän poissaolo on merkinnyt mulle vain sitä, mitä jo osasin odottaakin: en vain ovuloi :headwall:

Vielä ehtis saada pari plussaa tuohon etusivun koristeeksi, vai mitä? ;)
 
voi lentoemo :hug: mä niin olisin toivonut että plussaat. Mutta kyllähän se näin on että se jokin korkeempi voima päättää siitä milloin lapsia saadaan :saint: Uskon kuitenkin lentoemo, että teillä on pienoinen ennenkuin huomaatkaan, vaikka nyt tuntuukin varmaan vaikealta. :/ Usskon kyllä että kaikki järjestyy :)

Se jatkolento pino laitetaan varmasti pystyyn kun tämä saadaan päätökseen, mutta ei ennen kun plussia saadaan :heart: :heart:

Mutta mä olen aika käsi näiden koneiden kanssa ja vaihdan vähäksi aikaa vuoro töihin joten palstailu ei varmasti onnistu joka päivä, niin olisiko joku valmis laittamaan lentoa pystyyn. Tää porukka on niin mahtava että haluasin teidän kanssa piinailla vaikka eri viikoilla oltaisikin. ;)

Kaikille jotka jäljellä on toivon oikeen mukavaa lentoa ja plussa puhureita +++++++++ :whistle: Itse hyppään kohta penkille istumaan ja ilman väkivaltaa en suostu pois lähtemään vaikka teidätte kyllä kuka tulisi repimään. Nyt on oviksen tuntemuksia ollut, vai lieko ala- ja yläpään vikaa liikkeellä :LOL:
 
Miksikäs nimettäis meidän uus sekaviikkopino? =)
...jatkolento Kolmossaarelta...?
Mun idealinko on nyt jumissa, eikä ota lähellekkää tuhattakuuttasataa kierrosta :p

).( Ei tänne edelleenkään mitään ihmeellistä... tän aamun testi nega/tai joku viivanpaikka :|
Päivällä oli masu niin menkkakipeä että olin ihan varma ämmän kurvaamisesta paikalle, mutta EI! Ehdin jo pettyä siitäkin :ashamed:
Vilu iskee aina välillä ja samaten tuo vatsan outo fiilis kun makoilee masullaan. Että ihan vois kuvitella et raskaanakin vois olla, mutta kylläpä nuo testit sen toki olis jo osoittaneet, uskoisin ainakin. Oviksesta kuitenkin jo 13 päivää... emminä tiiiää...!
Olis mukava kaivaa vähä tilastotietoa noista negojen kehittymisestä plussaksi, kuinka kauan on kestänyt.

Hengessä ollaan mukana kaikki "välivaiheilijat" :heart:
 
Jouskari alkaa vähän jo helpottamaan :p . Mies saa syödä loput huomenna, kun palailee kotiin... mikäli niitä silloin enää on :ashamed: . Onneksi oon sen verta laihassa lihassa, että mässäily silloin tällöin on jopa suotavaa :D . Ei tuu kyllä pizzaa varmaan vähään aikaan tilattua.
 
Pahoittelut tippuneille :(

Täällä taitaa olla nyt kp 3, ja vielä vuotaa kuin härän kurkusta. Viikon tai ylikin taisi viimeeksikin kestää.

maaruskako meidän öistä kyseli, ja ilokseni voin kertoa, että ne sujuu nyt hyvin! 1-3 herätystä on nyt tällä viikolla ollut/yö, luksusta edellisiin 7-8 herätyksen öihin! Tyttö nukkuu tosi hyvin omassa sängyssään, ja olen ottanut vasta aamuyöstä tissille, sitä ennen ollaan saatu nukahtamaan takaisin omaan sänkyynsä. On kyllä ruvennut heräämään aamuisin jo seitsemältä, mutta ei se haittaa. Nyt vaan on päiväunet menneet vähän sekaisin aikaisten aamujen takia, joten pitää seuraavaksi ruveta niitä rukkaamaan :)
 
Kiitos ihanasta lennosta lentoemo! :heart: Voimia sinulle ja tosiaan, elämästä saa ja tulee nauttia joka tapauksessa! :D

Onnea Friesia ja paljon tarrasukkia mukaan! :flower:

:hug: kaikille tädin vierailun kohteena oleville ja negan saaneille. Kaikki järjestyy! :) Kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppauksesta matkan varrella! Tää on huipputiimi! :D
 
"HotCoffee"Laitetaan nimeksi Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan :D .

Loistava nimi! Eli nyt vaan joku usein koneelle pääsevä reippaasti käsi pystyyn :wave: , niin mäkin aina silloin tällöin pääsen suomitunnelmiin teiltä säätietoja tenttaamalla... :D

Ja Mayah ja Friesia, älkää nyt meitä aivan unohtako, vaikka "parempiin piireihin" olettekin siirtyneet :D , nämä plussauutiset ja raskauskuulumiset luovat toivonhippusia myös meikäläiselle! :heart: :hug:
 
Jouskari-82, mulla nyt ei T-K-K ole vielä lopettanut diivailua, mutta onpa muuten hassua, että meikiksellä noin muuten on ollut just samoja "elämänmyönteisiä" fiiliksiä, kuin sulla. Siis eihän siinä muuta hassua ole kuin että olen itsekin jousimies, ja tässä mietin, että pitäisikö ruveta lukemaan horoskooppeja... :LOL: Niin että jos saat jostain selville, että jouskarit tulee tietyssä kuussa raskaaksi, niin ilmoita ihmeessä :LOL:

++++++ koko elämä on ++++++ :heart:
 
lentoemo ehkä se on meillä jousimiehillä ominaisuus, olla positiivisia pohdiskelijoita :D En kyllä ole kuullut tuosta jouskareiden raskautumis kuukaudesta, mutta jos jostain saan selville niin toki sulle kerron heti ennsimmäisenä! :D Ilmotahan mullekin jos innostut horoskooppeja tutkiskelemaan ja vastaus sieltä löytyy :LOL:
 
tein aamulla aconin 10 puikkotestin.. perjantaina tein saman ja se oli puhdas nega.. nyt siinä on oikein haamujen haamu!!!! valossa täytyy katsoa että näkyy..?????
nyt jännittää ja pelottaa ihan hulluna!! milloin kannattaa tehdä seuraava? ja mikä on apteekissa joku herkkä kun mulla tuppaa tuleen noi viivat hiukka myöhään..
 
Lentoemo:En mä ainaskaan teitä unohda, sen verta mahtavaa sakkia ootta kaikki. Välisä käyn aina kurkkaamasa , mitäs lennolle kuuluupi :wave:

Julietta: :hug:
Annimaria: :hug:
Jouskari: :hug:
ja muillekin, jotka tipahtaneet :hug:

miinaliina huhuili toisesta pinkasta mua: Eli haamu tuli testiin kp 36 ja nega oli muutamaa päivää aikaisemmin eli kp 33 ja oletetusta oviksesta oli aikaa n. 17 päivää. +++++++ :whistle:

Niin se kolmosviikko on päätöksessään, olitta kyllä todella mahtavaa matkaseuraa :heart: ja pitäkääs lippu korkeella :D . Toivottavasti nähdään oikein pian tuola odotuspuolella (eli toivottavasti en tipahda ja rysähdä takas tänne :/ ). Tsempit kaikille plussan metsästykseen ++++++++++ :whistle: :heart: :hug:
 

Yhteistyössä