*** 3 viikko toden sanoo***

Kaikille negan saaneille :hug: Joskos olitte liian aikaisessa :hug:
Lento jatkuu juuri niin kauan kun ei tiedätte-kyllä-ketä-näy ja minä pidän siitä huolen. Sillä passissa seison täällä ovella ja hoitelen esteet tieltä. Nyt alkaa mulla kyllä olemaan nuo oviksen hetket käsillä, joten joudun kyllä ajoittain siirtymään tuonne makuukammarin puolelle :LOL: Mutta olen hoitanut itselleni sijaisen.
Lentoemo Jemmaappa mulle kourallinen plussa pähkinöitä sillä nyt niitä tarvitaan, onnistuuko? ;)
Pidetään huoli toinen toisistamme, ollaan me sellaisia hengen heimolaisia :wave:
Mitäköhän siitä tulisi kun tämän porukan laittaisi livenä yhteen, huhuh :/
 
Aaapuuva :eek: . Tein just testin ja alux luulin, että nega tulla pärähti, mutta nyt sitten pikkuhiljaa näyttäis haamuksi tulevan. Siis tosi, tosi haamu, mutta semmonen, että sen kyllä näkee vähän kauempaakin ja vielä testiajan sisällä. Mutta en kyllä vielä uskalla kattoon pomppia ennenkuin saan kunnon plussa testiin ja onhan noita vielä 3 jäljellä :D

Jaiks :attn:
 
Onkos jatkolennolla paikkaa, sellasta mis varmasti plussaa tulis? mut yllätettiin ihan olan takaa.. :/ ei ilmottanu ihtestään mitään.. mutta se on ny si kp 1 :ashamed:

Friesia nyt miekin nostan peukut pystyyn siulle =)

muille plussa onnea =)
 
halit :hug: niille jotka tulivat yllätetyksi :hug:
Kai se minun sijainen ei ole sitten yhtä pätevä kun minä, kun ei osaa pitää tätiä poissa :LOL: sillä olen joutunut nyt välillä lähtemään kammarin puolelle :LOL: ovis kun on käsillä :LOL:
Seuraavalle lennolle on palkattava sellainen henkivartija ettei se tiedätte-kyllä ketä uskalla tulla lähellekään :headwall:
 
Tiigeri ok tehdään niin että vartioit ovella joka toinen päivä :LOL:
Tiigeri mulla oli ja lähellä etten ovis testejä tilannut, mutta aattelin että vauva tulee jos on tullakseen. Pelkään että tulee liian suorittamista, ja sitä en halua. Mutta ehkä ens kierrolla jos sinne asti mennään, niin tilaan netistä oikeen tukku tilauksen :LOL:
 
Friesia todella hieno uutinen, mulla on kans Friesialle b :D d Ja :hug: jälleen niille joille t-k-k tuli visiitille viimistä kertaa, koska jatkolennollehan se ei enää pääse!!! Täällä on taas näpräilty kn:ää ja tooosi pahalle näyttää. Se on sellanen lurpsakan olonen, et huomenna on aika varmaan pettymys :ashamed: Mutta, se on sitten sen ajan murhe... kohta jumppailemaan :wave:
 
no mä ajattelin et nyt vois oikeen kunnolla kokeilla niil testeil ettei vaan "leikkis" :D samalla tilaan raskaustestejä, jos niit vaik tarvis ens kierrolla :whistle:
joo ja kyl mie vartioin.. mun ohi ei kyl kukkaan pääse kysymättä lupaa :LOL: ei ees uskalla yrittää mun ohi.. oon mä niin pahan sisunen akka ollu kuulemma viime päivät :LOL:

Jouskari-82 ittellä kn oli viel tänä aamuna kova ja pieni.. mie en ainakaan luota tuohon nipukka touhuiluu enää :D
 
Kiitti kaikille tsempeistä :hug: . Tein äsken toisen testin, kun en malttanu aamuun asti oottaa, niin haamuhan se siihenkin tuli. Pakko kai se on uskoa, että sitä on pieniin päin :D :heart:

miinaliina kyseli ekaoireista. Niin tässäpäs niitä sitten tulee:
- äklötysolo, saatto kyllä syödä ja tehä ruokaa, mutta oli vaan semmonen ällö olo :x
- JANO, JANO, JANO!!!
- vatsaa välisä "kierrähti", mutta kuitenkin maha kovalla.
- parina aamuna oli ihan hetken aikaa kurkku kipiänä
- muutaman kerran nippas alavatsasta äkkiliikkeesä, muttei hirveen usein
- pissatesa tuntu painon tunnetta ja "loppupissan" aikana pisti silleen jännästi alavatsan kummallekin puolelle
- mulle tyypillisiä menkkaoireita ei tullu, ainoastaan ajoittain tuntu juilintaa, mutta meni hetkesä sekin ohi
- muutaman kerran "vihlas" vasemmasta tissistä
- selän puutuminen

Mitähän muuta. Noi nyt näyttää olevan menneesä muodosa kirjoitettuna, mutta siis tokihan oireet edelleenkin jatkuu, kun vasta alusa ollaan.

Maanantaina siis tein päivällä testin, joka oli niin puhdas nega ko olla voi. Ja nyt vasta torstaina sain tikkuun haamun :heart:

Tiigerille ja Kirsikalle :hug: :hug:

Ja Maaruskalle tsemiä petipuuhiin :D
 
Lohdutuksen :hug: kaikille "tiedätte-kyllä-kenen" yllättämille ja jaksamista sekä toivoa kaikille neganneille! Ja Friesialle onnea!

Mä pakoilen "tiedätte-kyllä-ketä", toistaiseksi onnistuneesti. Mutta eihän sitä voi tietää millon tipahtaa. Raastavaa. Tänään aamulla ummistin silmäni junassa ja iski niin hirveän etova olo, että pohdein jo oksentamaan lähtöä. Meni onneksi pikkuhiljaa ohi. Huomenna testaan, jos maailma ei murene sitä ennen |O
 
Onnea Friesia !! Mukavaa että niitä plussiakin alkaa tipahdella. :D

Ja suuret halit t-k-k yllättäneille... :hug:

Minäkin tilasin muutaman ovistestin ihan vain mielenkiinnosta kun en ole koskaan testanut. Täytyy ottaa tää vähän sellaisena hauskana harrastuksena ettei mene liian vakavaksi. Miehelle koulua vielä tämä kuu joten puuhastella ei voi kuin rajoitetusti kun asuu 4pv viikosta eri paikkakunnalla. Onneksi laskin että ovis osuisi aika hyvin niille päiville kun mies kotona... :whistle: ;)

 
Onnea sylintäydeltä Friesia!! :hug: :flower: Hieman kateellisena kylläkin onnittelen.. :ashamed: :)

Pahoittelut muille,jotka tippu koneesta :hug:

Oma napaa:Voihan vitalis,jo kp 5 ja vielä kehtaa täti muistutella vierailustaan pikku tippasilla |O Outoo,ku sillon kp 3,oli vuodoton päivä,ihan putipuhdas ja eilen sit päätti uudestaan ilmaantua vuotaan vielä aika reilusti päiviin nähden.Mulla kun menkat kestää 3pvää ihan kunnon vuotoo ja 3 pvää päälle tuhrua vielä.Nyt kummiski tuommonen välipäivä?On mun kroppa sit sekasi.. :headwall: Noh,tässäpä pitäs alotella sunnuntaina pupuilu-maratooni,ukkokin lupas että nyt sit touhutaan ja oikeen olan takaa :p :heart:

Meinasin huomenna soitella tuonne meidän lapsettomuus-puolelle sairaalaan ja kysyn vähän että mites edetään,kun viime käynnistä on jo niin kauan..Jos saan soittoajalla itteni läpi!Tosin,ois mahis lähtä syyskuussa Haniaan Kreetalle,viime syksynä olin Kreikan Samoksella,olipa ihanaa!Mutta vauva menee kyllä edelle.Sanoin tämän äipälle myös,jonka kanssa oisin taas lähdössä..

Noh,uuteen lentoon kai paikat kaikilla jo varattu ja plussa-pähkinät ja greippi-drinksut tilattuna kaikille,jotka niitä tarvitsee,eiköstä vaan juu?! :)
Ja nyt sitten korkeutta tuplasti enempi,ku nyt ja turvatarkastukset tosi tiukoiks,tiedätte-kyllä-kenen pois pitämiseks! Peukkuja kaikille uuteen taistoon,tyttäret! :hug:
 
taistoon tyttäret, hyvin sanottu tinttara :LOL: Nyt pidetään huoli että siitä että se yks pysyy visusti ovan ulkopuolella :kieh:
Lentoemo kiitos pähkinöistä, kai niihin on lisätty hedelmällisyyttä lisäävää uutetta, meinaan jonkin pinkantin sivu mauan olen maistavinani :LOL: Sen greippi drinksun jätän väliin sillä vei viimeisetkin mehut musta :LOL:

feliane onnea huomiseen testaukseen, varpaat, sormet ja joka karva pystyssä jännitän täällä ;)

Mitenkä te muut jotka olette testaanneet negan ja tätiä ei näy, milloin testaatte uudelleen? :wave:

Tosta kn, se taitaa todellakin elää aivan omaa utopistista elämää, jota on meikäläisen ainakin vaikea ymmärtää. Milloin alhaalla milloin ylhäällä kohta se löytyy varmaan korvasta :D hiiteen koko nippeli nappeli nipukka =)
 
Jou ladies! :wave:

Hirmuisesti onnea Friesia haamusta, kyllä se plussaksi vahvistuu :flower: :heart:

Felianalle tsemppiä ja plussapuhallus ++++ :whistle: huomiseen testaukseen!

Oma ).( eipä mitään uutta. Kai tännekin se lentsu on tulossa, kun nenä vuotaa ja aivastuttaa. Vai olisko oire :LOL:

Jotenkin on nyt väsynyt olo ja veto veks, että en jaksa edes kauheesti tarinoida :snotty: . Kaipa tää tästä. Täydensin tänään rättivarastot, ostin kaupasta oikein montaa eri sorttia, kyllä nyt kelpaa Tiedätte-Kyllä-Kenen tulla vierailulle, tulkoon vaikka täysperävaunurekalla, täällä ollaan valmiina :D
 
Voi ONNEA Friesia plussasta!!! :heart: :flower: :heart:
:hug: seuraavaan koneeseen matkustaville! Lento ei ole vielä ohi et kaikki penkeissä olijat turvavyötä kireämmälle et matka jatkuu!! Ja lentoemo, lisää pähkinöitä tarjoiluun! ...ja pari appelsiinia mulle kans! :LOL: :D
Kyllä jännittää se huominen lääkärikäynti, saa nähdä mitä sanoo. Aamulla aattelin kyllä tikkuun pissiä ku viimesestä on jo aikaa VIIKKO! Tässä vaan ootellu et aika kuluu mut nyt siskot saitte munkin ronkkii alapäätä, siel se kovana ja aukko kiinni on! :eek: Viikko sit sielkin viimeks kävin ja sillon oli alempana ja se aukko avonaisempana. What?
Haluaa kuulla lisää positiivisia tunnelmia! ;)
 
Heip!
Tuntuis nyt kyllä vähä siltä että kyllä tähän pinoon vielä muutama plussa saadaan!! =)
Toi nipukkanappelisnapukka on kyllä omituinen kapistus... :D Ota nyt siitä selvää...heheh..
Mä meen tuonne sohvalle nyt vaan odottelemaan ajan kulumista :p
Jännittäviä päiviä teille kanssamatkustajat! B)
 
Olen nyt "pikku hiljaa" hyväksynyt sen, mitä monet gynet minulle vuosien varrella toitottivat: luomusti eivät minun munasarjani saa ovista aikaan... Ja koska tämä vauvakuumeilu ilman ovulaatiota tuntuu samalta kuin jännittäisi lottovoittoa ilman yhtä ainutta lottokuponkia, niin olen päättänyt tässä siirtyä vähän taka-alalle. Tietysti vain siihen saakka, että pääsen kunnon tutkimuksiin! :D

Eli sitten kun lääkäriltä (helmi-maaliskuussa aiomme mennä "tuomiota" kuuntelemaan) taas saan lottokupongin käteen, palaan taatusti kuumeilemaan, mutta toistaiseksi aion pitää hiukan taukoa... Kun ajatukset pyörivät jo aivan liikaa näissä olemattomissa oviksissa ja muissa :/

Eli kukas teistä perustaa plussia pursuavan superjatkolennon? Käyn varmasti lukemassa kuulumisianne, mutta koska en varmaan tule olemaan kovin aktiivinen, joku teistä aktiivisista voisi ottaa tehtäväkseen uuden pinon päivittämisen? Älkääkä nyt antako lentoemon väliaikaisen reserviin poistumisen masentaa, kyllähän sitten palaan itsekin taistelemaan kun on uudet tätivarmat aseet mukana... :LOL:

Vaan nyt pieni etäisyys on tarpeeseen, koska elämä tosiaan pyörii liikaakin tämän yhden asian ympärillä, ja elämästä pitää osata nauttia, oli niitä muksuja tai ei, vai mitä?

Kiitos kaikille ihanasta lennosta, olette aivan mahtavia matkakumppaneita! :heart:

Kuulostanpa mä dramaattiselta :LOL: . Siis en nyt kokonaan aio kadota, mutta varmaan kantsii jatkolennolle perustaa oma pino, jonka joku aktiivi ottaa päivittääkseen, sitä tässä yritin sanoa :heart:

Ja hei, vielä täällä kaivataan lisää plussauutisia, eli jatkakaa sitä testailua! Vielä kolme voittoa (vähintään) meidän plussaarvonnassa jäljellä :D :heart:
 

Yhteistyössä